Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

stormwind

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Masz tu open source narzędzie od tego UpscaylUpscayl - AI Image Upscaler Tu powiększone do 8K, w ok minutę, wyszły jakieś artefakty w cieniach, ale to do podmalowania. [img]
  2. W którymś wywiadzie wydaje mi się że to słyszałem, ale poza promocją chodzi też o wykorzystywanie programu w praktyce, tworzenie nowych narzędzi i dawanie na gorąco feedbacku deweloperom, którzy sa aktywni przy produkcji. Ostatnio każdy projekt to trochę co innego, gdzie powstały jakieś narzędzis do włosów, wcześniej fixowali EEVEE itd
  3. stormwind obserwuje zawartość → Blue Widowmaker
  4. stormwind dodał temat → w Galeria
    Blue Widowmaker 1975 porsche 911 turbo 930, model Karola Miklasa Pierwszy raz w życiu dokończyłem jakiś render samochodu. Blender Cycles 1024 sample + denoising bez compo, bo się wiesza na ostatnim samplu ale nie chce mi się już szukać przyczyny.🥱 edit: nowa grafika (brawo ja, wrzuciłem wcześniej zły obrazek (32 sample)
  5. Bardzo dobre shadery w promocji 75% taniej z kodem "bday"
  6. stormwind odpowiedział jj00 → na temat → 3ds max
    W panelu sweep parameters masz opcje zmiany kąta obrotu twojego profilu. https://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2023/ENU/?guid=GUID-3448AA05-25E6-4105-B57B-3F1586A31240
  7. Jeżeli wzory są powtarzalne to zrób sekwencje która się powtarza i użyj modyfikatora array, ewentualnie plugin clone od iToo jeżeli masz starszą wersję maxa. Ale ja i tak jestem za przerzucaniem tego przer Blendera, jeżeli masz już swój pipeline w illustratorze to nie ma co robic tego od nowa i męczyć sie Maxie. jest też ryzyko, że w padniesz w króliczą nore geometry nodes w blenderze i będziesz sobie tam wszystko robił parametrycznie. W tym wątku masz ten plik do pobrania https://blenderartists.org/t/modify-the-size-of-the-veronoi-texture/1477192/10
  8. Zanim zaczniemy szukać rozwiązań, zasadnicze pytanie: Czy nie możesz zaimportować gotowego obiektu z blendera do maxa? Do czego finalnie będzie Ci to potrzebne. Max jest bardzo toporny w takich konkretnych sytuacjach. (spline z wieloma otworami).
  9. Generalnie piękny model i siatka, ale coś jest z tymi drzwiami, na wcześniejszym ujęciu z tyłu też to widać. Dodaj otwarty cylinder z szachownicą albo jakimś UV gridem, to da najlepsze odzwierciedlenie zniekształceń.
  10. O ile Nolan ma sentyment do praktycznych efektów to z samolotem tak dokładnie było: "“We started to run the numbers... It became apparent that it would actually be more efficient to buy a real plane of the real size, and perform this sequence for real in camera, rather than build miniatures or go the CG route.”' https://www.gamesradar.com/tenet-christopher-nolan-747-plane-crash-interview/
  11. Zrobiłem jakiś czas temu customowy Overlay do Riva Tunnera pasujący do HUD Cyberpunka, może ktoś chce sobie zastosować. RTSS overlay - Cyberpunk 2077 v4 230803.ovl Jak macie konto na reddicie to upvotnijcie post.
  12. Jest darmowy add-on z taką opcją. https://blenderartists.org/t/hdri-wizard/1406002 Generalnie jest do szybkiego ustawiania HDRI ale ma taką funkcję i tak na prawdę tylko po to go u siebie zostawiłem.
  13. @tobiq4 Zobacz sobie ten kurs na udemy, https://www.udemy.com/course/the-blender-encyclopedia/ Jeszcze przez chwile jest za 65 zł. Mam, polecam. Kupiłem jeszcze wcześniej od nich Tutorial o Modelowaniu Corvetty i to mnie poważanie pchnęło do integracji. Tez przechodziłem z Maxa na blendera. Za trzecim podejściem się udało. Co do skrótów to popieram - nie zmieniaj, co najwyżej podstawową nawigację w viewporcie bo pamięc mięśniowa to dziwna rzecz. Brak Edit poly to smuteczek, ale ma też zalety, możesz edytować siatkę wielu modeli na raz przed modyfikatorami. W pracy dalej używam Maxa i bardzo mi tego brakuje.
  14. 🤯 CGI od 18 sekundy, breakedown (od 1:47)
  15. stormwind odpowiedział michalo → na temat → Hardware
    Możesz przenieść tylko wersje Retail. Najłatwiej jak masz ją przypisaną do konta Microsoft, Instalujesz czysty system i po prostu się logujesz. Żeby sprawdzić jaką masz wersje w wierszu polecenia (cmd.exe) wpisujesz: Slmgr –dli https://www.majorgeeks.com/content/page/how_to_check_if_your_windows_license_is_retailoemor_volume.html Co do Windowsów z allegro to się nie wypowiem bo sie na tyle nie znam.
  16. stormwind odpowiedział waha55555 → na temat → 3ds max
    Zmiana spline na edit poly ma kilka rzeczy, które mogą być uprzykrzające, ale przede wszystkim wydaje mi się że może to być wina źle ustawionych jednostek i odległości od środka sceny. Umieść model na środku osi współrzędnych i sprawdź czy jest lepiej. Wraz z odległością od środka sceny maleje precyzja, a jednostki powinny być ustawione adekwatnie do skali obiektu. Drugie co rzuca się w oczy to brak łuków. Na jaką liczbę masz ustawianą interpolacje w opcjach spline? Zanim przejdziesz dalej, zamiast zamieniać na edit poly, dodaj do spline modyfikator extrude, wszystkie spliny, które nie będą wyekstrduwoane to potencjalne problematyczne elementy, a możemy tu mieć nie zamknięte spline, zdublowane wertexy itd.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.