Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pawelkos

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Pawelkos odpowiedział Mortom → na temat → Work in progress (WIP)
    Piekna robota, bardzo ladny model i shaderki, szczegolnie podoba mi sie czerwona farba na goleniach podwozia. Mysle ze ten model, potrzebuje jakiegos ciekaweszego renderku niz tylko na tle nieba :D
  2. ladnie idzie ten Hanibal, swietny detal tych zmarszczek. Shader skory rozumiem ze to jeszcze wczesny WIP, moglbys powiedziec jak robisz texture (diffuse/albedo) skory? Wszystko reczenie maluesz czy jakos ze zdjec skladasz do kupy?
  3. Pawelkos odpowiedział Mortom → na temat → Work in progress (WIP)
    bardzo zacny model i renderki, czekam na wiecej update'ow bo zapowiada sie smakowicie 😄
  4. fajna scenka, zapowiada sie ciekawie. Propsy wygladaja super. Czego uzywasz przy ich kreacji? Z uwag na tym etapie to moze tyle ze te flagi za mocno nasycone, dosc wala po oczach 🙂
  5. Swietny model, kawal dobrej modelarskiej roboty. Masz jakis konkretny tutorial odnosnie modelowania w blenderze z ktorego sie uczyles?
  6. bedzie cala gablota czy tylko felga? 😄
  7. Pawelkos odpowiedział Destroyer → na temat → Aktualności (mam newsa)
    Moze po prostu jestes ch...owy w Houdinim a blendrze juz nie 😜
  8. swietna robota, jedynie moze bym ublocil troche opony bo caly motocykl dosc sfatygowany a opony wygladaja jakby jezdzil tylko po asfalcie. Szczegolnie ze opony wygladaja raczej na mocno off-roadowe 😉 I szader przedniego swiatla wyglada jakos dziwnie, a tak poza tym to sztosik 😄
  9. Bylo juz o tym glosno, zeby odznaczyc opcje automatycznego odnawiania bo jest ona zaznaczona domyslnie i cena odnowienia jest wyzsza. Takze w sumie to nie news co nie zmienia faktu ze Autode$k probuje naciagac na kase jak sie da 😕
  10. Pawelkos odpowiedział Blank → na temat → Animacje
    nice 😄
  11. To samo pomyslalem ze w sumie to drobiazgi w porownaniu co inne softy zwykle dostaja jako update. A tymczasem na forach ludzie pieja z zachwytu jaki to niezajbisty update. Chociaz musze przyznac ze to chyba jeden z lepszych jaki max otrzymal w ostatnim czasie i stad ta ekscytacja. Miejmy nadzieje ze to poczatek lepszego dla 3ds max 😁
  12. Nom teraz juz ma, albo raczej dopiero ma 😅
  13. Pawelkos odpowiedział TDQ → na temat → 3ds max
    Wyglada na to ze twoje swiatlo jest za malo intensywne. Na renderze bez plane ledwo oswietla podloze. Musisz zwiekszyc moc swiatla, albo kolor w slocie translucency dla 2sidmtl zamienic na bardziej bialy
  14. Pawelkos odpowiedział luki174 → na temat → 3ds max
    Nie wiem czy nie za pozno na odpowiedz ale: 1. Tak jest taka mozliwosc. Zanznaczas splaj, wchodzisz w jego edycje wybierasz opcje calego splajna, a nastepnie masz narzedzie "Outline" i tam sobie ustawiasz jak daleko ma byc odsuniety splajn 2. Jest, jesli prawy klawiszem kliniesz na ikonke przyciagania u gory na toolbarze, to pojawi ci sie okienko z opcjami do czego ma byc przyciagany kursor

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.