Skocz do zawartości

Autodesk Make an impression prezentacja


SWRSC

Rekomendowane odpowiedzi

Prezentacja najnowszych produktów autodesk:

Autodesk® 3ds Max® 2008

Autodesk® Maya® 2008

Autodesk® MotionBuilderTM 7.5 Extension 2

 

11 październik, Silver Screen ul. Gen Zajaçzka 28 w Warszawie

 

Więcej info: http://www.autodesk.pl/adsk/servlet/event/view?event_id=10162501&validate=no&siteID=553660&catID=3539901&id=8057849

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pokaz pokaz i po pokazie :)

 

W sumie malo co w maxie pokazali, czasami nawet przegięcie.

 

Adaptive degradation. Niesamowity Feature. button. nawiasem mowiac Adaptive degradation w identycznej postaci istnieje w maxie od wersji 6 jak pamiętam.

Duży speed improvment przy dużych siatkach w multiple object.

Working pivot. Bullshit. Można zrobi to samo wykozystując zwyklego helpera.

Ogólnie nic nadzwyczajnego żaby wydawac nowe wersje programu.

Kilka fajnych upgradów dla Mentalowców.

 

Co do MAYA to mi się podobało. ale chyba dla tego że w życiu maya'i nie widziałem.

 

Najfajniejsza była gadka o legalności oprogramowania :D

95% sali nie wiedziało co z sobą zrobic :D:D:D

 

po prezentacji zagadałem gości z http://www.jr-pvp.pl ale tak naprawdę nic nie wiedzieli. tylko wizytówki porozdawali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za to sałatka i kanapki miały niezłe features'y...

 

Maya mi się podobała, symulacja cloth wymiata, świetną sprawą jest wprowadzenie swobody w modyfikacji rigów już zeskinowanych i transfer weightsów kości z jednego skina na drugi. Super sprawa.

 

O motion builderze ani słowa, pozatym, że jest, więc się zawiodłem bo chciałem właśnie jego zobaczyć.

 

Modeling w maxie tak jak lis pisze, nic szczególnego, ze 3 pierdoły dorzucili wydawałoby się z łaski swojej..

 

I ciągle to: "impressive! amazing!":D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodali bajer, który jest w Wingsie: podświetlanie poligonów/edge'ów/vertexów nad którymi jest aktualnie kursor. Ponadto przy właczonym jakimś tam nowym trybie nie trzeba skrótami zmieniać trybu (1,2,3,4,5), tylko na co najedziesz, to możesz zaznaczyć.

Generalni wszystkie nowości to wodotryski: cinie i GI reflection w realtime we viewporcie. Oczywiście w trybie DX10. Wzystkimi tymi bajerami obciązona jest graficzna, wiec albo ma się dwie, albo coś mega wypas...

No i oczywiście kompatybilność z Vistą, ale o tym, jak ta kompatybilnośc wygląda, najlepiej świadczy pytanie prezentera:

- "Are there any brave heroic Vista users here? Indeed using Vista is for high emotions seekers only."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności