Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Dodge Durango


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ładne, gratuluję.

 

Jednak nie rozumiem za cholerę tego ujęcia na "dynamiczny wjazd do podziemia".

 

Motion blur tego typu powstaje wyłącznie dlatego bo kamera jedzie równolegle z fotografowanym obiektem, przez co tło jest rozmyte.

Nie mogę tego przeżyć, najładniejszy shot, a najbardziej spalony.

 

Ładne, ale model nie Twój, czyli hdri + bg + ustawienie kamery, no z technicznego punktu nie napracowałeś się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki! :)

 

 

Ładne, gratuluję.

 

Jednak nie rozumiem za cholerę tego ujęcia na "dynamiczny wjazd do podziemia".

 

Motion blur tego typu powstaje wyłącznie dlatego bo kamera jedzie równolegle z fotografowanym obiektem, przez co tło jest rozmyte.

Nie mogę tego przeżyć, najładniejszy shot, a najbardziej spalony.

 

ahh zapomnialem, ze wszystko w swiecie CGI musi byc poprawne fizycznie:) wybacz, ale lubie eksperymentowac:) moze jescze dodam kaustyke ;)

 

Ładne, ale model nie Twój, czyli hdri + bg + ustawienie kamery, no z technicznego punktu nie napracowałeś się.

 

dzieki za wyliczenie:) bym sie pogubil w tym co tu zrobilem, a tak ladnie to podsumowales :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biolo_idiota: Montujesz na tym wozie rig i na kamerze ustawiasz długi czas naświetlnia. Wystarczy bardzo wolno wjechać w pobliże tego garażu i taki efekt będzie. Wiele shotów które wyglądają jakby samochód jechał 120 km/h tak naprawdę są robione z prędkością 30 km/h. Zresztą takie zdjęcia można znaleźć w internecie. I tak zapytam z ciekawości renderowałeś kiedyś jakiegokolwiek cada :)? Bo to nie jest tak, że wstawia się model, jakieś materiały, jakieś vray dome i bach jest superrealistyczny efekt.

 

Co do tematu to jak zwykle 5 gwiazdek, pozamiatane :) Mam tylko pytanie co do pierwszego renderu a mianowicie chodzi mi o refleks słońca; zwykle po wyrenderowaniu mi wychodzi on bardzo wyblakło, tak jakby rozpiętość była za mała. Jak to obszedłeś? Photoshop czy może manipulacja gammą HDRI?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak widzę że już odrealnienie na całego otoczenie ślicznie zblurowane natomiast odbicia na aucie jak żyletka zero rozmyć a już szczególnie tego rozmytego asfaltu na piątym ujęciu takie rzeczy niestety rzucają się po prostu w oczy, a już użycie flary na zderzaku po niewłaściwej stronie samochodu no ale zaraz usłyszymy że to licentia poetica autora. Na tej zasadzie chyba nie należy wogóle wypowiadać własnego zdania bo każdy nam powie że to jego widzimisię i że ma tak być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flara jak najbardziej w prawidlowym miejscu :) tam sie odbijalo slonce z HDRKi a ja je po prostu wzmocnilem (nie wiem jak to wyliczyles ze to niewlasciwa strona). Co do rozmyc to faktycznie moja wina, ale niestety poki co mam ogarniczony budzet na soft by moc rowniez blurowac HDRki, wiec bawie sie samymi tlami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne, gratuluję.

 

Jednak nie rozumiem za cholerę tego ujęcia na "dynamiczny wjazd do podziemia".

 

Motion blur tego typu powstaje wyłącznie dlatego bo kamera jedzie równolegle z fotografowanym obiektem, przez co tło jest rozmyte.

Nie mogę tego przeżyć, najładniejszy shot, a najbardziej spalony.

 

Ładne, ale model nie Twój, czyli hdri + bg + ustawienie kamery, no z technicznego punktu nie napracowałeś się.

 

No tak, tylko pytanie czy po to mamy 3D i postpro żeby robić tylko te rzeczy które da się zrobić zwykłą kamerą;>?? Chyba to działa odwrotnie, po to mamy możliwości żeby efekt końcowy był zadowalający, miało być dynamiczne ujęcie i jest. I to własnie jest siła grafiki.

Swoją drogą prace na najwyższym poziomie, może zaczął bys wypuszczać jakie serie tutków z chęcią bym zakupił.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a odbicia mają być zblurowane? ja myślałem że tak jak jest teraz jest dobrze?

 

Zasadniczo powinny być, wyobraź sobię, że montujesz kamerę do ramienia zamocowanego na aucie, z podobnym ujęciem jak na np. trzecim renderze. Auto zakręca, droga się przesuwa - naturalnie powstaje rozmycie tła. Jeżeli przyjmiemy układ współrzędnych sprzężony z kamerą to promienie odbite od karoserii odpowiadające za refleksy mają stałą trajektorie, "geometrię". Jednakże, jako że otoczenie się porusza względem kamery, to miejsce w który promień trafi również będzie się zmieniać - a więc przy długiej migawce będzie powstawać rozmycie w odbiciach. oczywiście nieporównywalnie mniej widoczne od rozmycia tła, ponieważ w odbiciach karoserii otoczenie jest znacznie bardziej "skumulowane", więc i ewentualne rozmycia będą mniej widoczne. Zresztą, co ja się będę produkował, rzućcie okiem na refkę:

 

DWN9119Edit.jpg

 

Nawiasem mówiąć - jestem szczerze ciekawy jak na sferycznej mapie hdri oddać ruch kamery po łuku, taki jak na trzecim renderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRiPi: Rozmywając ją po łuku, czyli przenosząc kierunek ruchu kamery na nią. Środek hdrki to miejsce gdzie jest powinien być obiekt, aczkolwiek ostatnio jest bardzo dużo hdri gdzie ludzie nie zwracają na to uwagi, backplate ma focus na środek ulicy podczas gdy centrum hdri jest na boku ulicy, ale w tych najwyższej jakości map HDRI tego błędu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności