MF Napisano 8 Marzec 2016 Napisano 8 Marzec 2016 Hej, Kolejna scena od nas. :) Modeling - Szymon Sadowski, Kacper Citko Shading - Monika Olizarowicz, Tomasz Wyszołmirski Lighting, rendering and environment - Tomasz Wyszołmirski https://www.behance.net/gallery/34685953/Excavator-CGI
uncle Napisano 8 Marzec 2016 Napisano 8 Marzec 2016 swietne! :) jedynie czego mozna sie czepic to wartoby bylo troche dopasowac niebo do ogolnego wygladu :)
PLS Napisano 8 Marzec 2016 Napisano 8 Marzec 2016 No jest wyczes, w pierwszej chwili myślałem że to obrobione zdjęcia. Fajne modele, shadery i klimatyczne oświetlenie. Może ziemię zrobiłbym minimalnie bardziej mokrą - przynajmniej w niektórych miejscach. Tak czy inaczej bardzo spoko to wygląda.
Dynamico Napisano 9 Marzec 2016 Napisano 9 Marzec 2016 Ani jednego drzewa i innej roślinki. Koparka ok, ale tło jak z gry komputerowej.
2013 Napisano 11 Marzec 2016 Napisano 11 Marzec 2016 @Dynamico to jest chyba render z silnika gry właśnie, tak przynajmniej wygląda. Tak czy inaczej świetna praca!
Mulholland Napisano 21 Marzec 2016 Napisano 21 Marzec 2016 Bardzo klimatyczne. Możesz się podzielić jak zrobiłeś mapkę displacement śladów po gąsienicach? To dwie tekstury nałożone na siebie?
piopiowawa Napisano 29 Marzec 2016 Napisano 29 Marzec 2016 renderki mega! widać sporą pracę w r.passach, zwłaszcza dof wygląda fajnie :) to jest unreal czy cryengine ? co ćpałeś?
Rekomendowane odpowiedzi