Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
6 hours ago, Skyrush said:

Ale kart graficznych też brak...

A tam nie ma, są tylko drogie ale i tak za połowę tego co było 🙂

6,5-7k za 3080/3080TI i 10k za 3090, jeszcze miesiąc temu to by schodziły paletami 😛 

 

Inna ciekawa sprawa to obok Houdineigo, mayi, i katany jest nie kto inny tylko blender a innych dcc już nie ma. przypadeg? nie sondze 🙂

 

No i warsty materiałów pod nazwą Lama, teraz powiedzenie lamisz w rendermana nabierze nowego znaczenia 🙂

Edytowane przez Destroyer
  • Haha 1
Napisano
11 minut temu, Destroyer napisał:

Inna ciekawa sprawa to obok Houdineigo, mayi, i katany jest nie kto inny tylko blender a innych dcc już nie ma. przypadeg? nie sondze

Tylko nAjLepSze softy dostają rendermana 😉 Kiedyś w jeden z pracowników pixar mówił, że blender najbardziej przypomina ich soft Presto, pod względem ui i workflow. 

Co do lamy, to cycles już od dawna miał składowe shaderów, co jest fajne bo daje większe możliwości w tworzeniu materiałów. Ciekawe, czy więcej silników dostanie podobny system.

Napisano (edytowane)

Wszystkie te "automatic creation, AI powered blablabla" robia po prostu bloba z symetryczna tekstura i tyle. Najbardziej sie usmialem z koni. Nie no, teraz to juz na pewno wszyscy stracimy prace 😄😄😄

Edytowane przez Nezumi
  • Haha 1
Napisano
10 godzin temu, Nezumi napisał:

Wszystkie te "automatic creation, AI powered blablabla" robia po prostu bloba z symetryczna tekstura i tyle. Najbardziej sie usmialem z koni. Nie no, teraz to juz na pewno wszyscy stracimy prace 😄😄😄

Teraz już nie wmówisz klientowi, że twoja praca nie polega na paru kliknięciach, ruchach suwaczkiem i voilà.  50złza projekt skasowane.

  • Haha 1
Napisano
Just now, michalo said:

Teraz już nie wmówisz klientowi, że twoja praca nie polega na paru kliknięciach, ruchach suwaczkiem i voilà.  50złza projekt skasowane.

Z jednej strony to zabawne a z drugiej na pewno jakis fachowiec sie znajdzie co powie "juz ja wiem jakie to latwe jest - widzialem ze to kilka klikniec".

Napisano

Użytkownicy Plus dostają wersję Pro za darmo? Nie wiem czy dobrze doczytałem. Mi by się przydało bo Pro ma jeden bajer który używałem w moich galeriach. Orientowanie kamery i limity dla niej. 

  • Like 2
Napisano

No nie mozna narzekac:
"We are also making all the Plus plan features free, which means more uploads and larger file size at no cost. Current Plus customers will be automatically upgraded to our Pro plan at no additional cost, with the option to downgrade to free if they wish to do so. We also increased the number of monthly uploads of Pro plans from 30 to 50. Finally, we will also be retiring the Business plan, and migrate current Business plan customers to our enterprise level features, at no additional cost. "

Co dalej? Wykupia Maye i zrobia licencje za pol ceny? 😄

  • Like 1
Napisano
4 minutes ago, Nezumi said:

No nie mozna narzekac:

No proszę, nawet nie próbujesz, zawsze można a nawet trzeba narzekać.
Never settle! Always strive for more! 😉

  • Haha 2
Napisano
5 minutes ago, Destroyer said:

No proszę, nawet nie próbujesz, zawsze można a nawet trzeba narzekać.
Never settle! Always strive for more! 😉

No w takim razie....

"A dlaczego WSZYSTKIE plany nie sa za DARMO!?!?!?!?! Na pewno cos popsuja bo co innego moze korporacja zrobic... A bylo dobrze! Powinni to open source zrobic! I dlaczego nie pracuje u nich duzo kalekich, czarnych lesbijek?!?! Pewnie rasisto-seksisci!"

Teraz lepiej? 😄😄😄

  • Like 2
  • Haha 3
Napisano

No już lepiej 🙂 Pamiętaj w dzisiejszym świecie zawsze gdy ktoś zrobi coś dobrego reaguj tak

19x6Mzg.jpg

I zarzucaj dlaczego tylko tyle, żeby nie poczuł się za dobrze 🙂

I klasycznie walcz o równość czy o jakieś wzniosłe ideały tylko tam gdzie możesz osobiście na tym zyskać 🙂

 

i najważniejsze

JM1anuL.jpg

  • Like 1
  • Haha 4
Napisano

To przejęcie przez Unity trochę nieoczekiwane choć oni te od czasu do czasu coś kopiują, musieli się pośpieszyć żeby epic nie kupił wcześniej 🙂 

To teraz Epic pewnie będzie celował w konkurencyjny e-on 🙂 ale ja stawiałbym na Dynamixyz, ewentualnie rimzon, r3d lub marmoset 🙂

Napisano
On 7/19/2021 at 11:42 PM, Nezumi said:

Wszystkie te "automatic creation, AI powered blablabla" robia po prostu bloba z symetryczna tekstura i tyle. Najbardziej sie usmialem z koni. Nie no, teraz to juz na pewno wszyscy stracimy prace 😄😄😄

Teraz robi bloba, ale ta technologia jest zbyt potrzebna żeby nie została ulepszona. Kwestia lat i milionów dolarów na rozwój, które się pewnie znajdą. I oczywiście nie zastąpi ona grafików, ale osoby które skupiają się przede wszystkim na odtwarzaniu tego co istnieje mogą mieć problem. Hard surface z referencji, likenessy etc. To wszystko się prosi o automatyzację - jest tam więcej rzemiosła i porównywania detali referencja-model 3D piksel po pikselu niż prawdziwej kreatywnej pracy.

 

Zresztą ostatnio jak rozkminiałem to tworzenie modeli przez AI to dotarło do mnie, że z tego w połączeniu z mediami społecznościowymi można by zrobić konkretny kombajn. Facebook ma setki zdjęć swoich użytkowników, automat zrobi im z tego modele 3D + tekstury. Wrzucą to do jakiegoś świata w którym możesz grać samym sobą. Albo jakaś platforma gdzie się ludzie spotykają w VR i widzą siebie nawzajem w 3D. I skoro ja na to wpadłem to oni pewnie też.

Napisano (edytowane)

To o ulepszaniu slysze za kazdym razem. Te bloby 3D juz lata temu widzialem ale nie animowane. Jak zrobili ta stronke co generuje twarze to tez mowili ze "na razie" jest prosta ale jak ulepsza to uo panie... I jest taka sama jak byla. Ot - ciekawostka. To samo z tym bazgraniem zastepowanym kolazem zdjec - kilka lat pozniej nvidia wydaje to jako soft ktory robi zasadniczo to samo co robil wczesniej - ulepszen nie widac.

Ja nie jestem ani za ani przeciw, ale ludzie przesadzaja z obiecywaniem sobie za kazdym razem cudow. Zobacz jak powoli wchodzi cos co mialo zastapic nasza wspolprace z kompem - VR. Jak wyszlo to wszyscy juz widzieli sie normalnie w Matrixie. A co jest lata pozniej? Pare osob grzebie cos w 3D zeby pozniej i tak to dopracowywac na normalnym sofcie. A zajmuja sie tym giganci finansowi zarowno od strony sprzetu jak i oprogramowania.

Mysle ze ludzie troche boja sie tego ze postep ma tez jakies granice. Byc moze potrzeba wynalezienia zupelnie nowych technologii. Porownalbym to do silnika parowego. Jak go wynalezli to tez zmienil mase rzeczy ale koniec koncow sama technologia ma ograniczenia. Potrzebny byl silnik elektryczny, spalinowy, rakietowy. Niby wszystko silniki ale przelom byl potrzebny. Rakiety na pare nie wyslesz w kosmos. To samo teraz z prockami i technologiami. Poruszamy sie w obrebie technologii ktora ma ograniczenia. Przelom jest potrzebny - jakies procesory kwantowe, bialkowe a moze cos czego jeszcze nawet nie znamy. To dobrze ze docieramy do granicy mozliwosci bo to pozwoli myslec nad czyms zupelnie nowym.

Inna sprawa ze malo ludzi w ogole mysli nad tym, ze wszystko ma swoje granice. Byc moze nigdy nie bedziemy w stanie zrobic czegos co bysmy chcieli. Neil deGrasse Tyson w jednym z wywiadow, zapytany czego najbardziej sie obawia, odpowiedzial, ze tego iz po prostu nie jestesmy w stanie pojac kosmosu. Nie jest to nic dziwnego - mrowka ma swoje ograniczenia pojmowania i czlowiek podobnie. Duzo dalej przesuniete ale ma. Nam sie wydaje, ze granice nauki beda w nieskonczonosc przesuwane ale jak sie nad tym zastanowic to zwyczajnie jest to niemozliwe. I nikt z nas nie wie gdzie leza te granice - co jesli jestesmy juz blisko nich?
Zobacz GPU - zauwazyles ze przestaja myslec nad GPU ktory moze natywnie obsluzyc plynnie 4K+ a pracuja nad technologiami ktore to udaja bo hardware juz jest wielkosci dwoch cegiel, zasysa pradu jak wiertara a w 4K nadal skacze i nie bardzo wiadomo co z tym fantem zrobic. Swoja droga mam nadzieje ze przestana skupiac sie na udawaniu DLSS/FSRi popracuja nad lepszymi GPU po prostu😄

Idac dalej - obawy sa tez innego rodzaju - jako ogol ludzie sa coraz glupsi. Zdobycze techniki wykorzystywane sa do dupereli, ludzie mniej czytaja, mniej sie rozwijaja, licza na magicznych "naukowcow" w rozwiazywaniu problemow ale sila rzeczy w coraz glupszym spoleczenstwie bedzie coraz mniej naukowcow. Glupie spoleczenstwa sa zagrozeniem dla wybitnych jednostek. Przykladem Jacek Karpinski, ktory mogl stworzyc w Polsce nawet cos lepszego od Microsoftu ale jako ze przyszlo mu zyc w naszym wspanialym, socjalistycznym wtedy kraju to mimo wielu odkryc na polu komputeryzacji skonczyl jako... hodowca swin.
Dzis socjalizm zastepuja inne radykalne ideologie. Jakis wybitny koles powie cos niezgodnego z dzisiejsza linia i dzialacz LGBT na twitterze moze sprawic, ze straci dotacje i zostanie wyrzucony z uczelni na przyklad. I zegnaj procesorze bialkowy bo wynalazca nie zachwycil sie trans-sportowcem czy cos tam.

Dlatego nie pieje z zachwytu, kiedy widze kolejna "AI" technologie robiace poteksturowane bloby czy sklejajace zdjecia bo wedlug mnie to jest za slabe, zeby cos z tego wyszlo wiekszego. Potrzeba chyba jakiegos skoku w mocy obliczeniowej a moze w tym w jaki sposob w ogole liczymy. Sklejanki zdjec i generowane blobiki nie zapewnia nam wystarczajacego postepu. Oczywiscie moge sie mylic ale co mi tam, napisalem artykul jak widze 😄

Edytowane przez Nezumi
Napisano

@Nezumi polecam kanał two minute pappers na youtubie tam są ciekawe technologie i widać jaki progres się dokonuje, Co do użyteczności to te bloby już teraz są jak najbardziej użyteczne przy previzie no i pewnie do dalekiego tła też się nadadzą, Ian Hubert podobnej jakości assety do tła robi 🙂

Te systemy i automaty to póki co nie tyle zastępują ludzi tylko przyspieszają pracę, dają większe możliwości i tworzą potrzebę człowieka do obsługi w nowych dziedzinach.  Np kolega robi do gier, postać trzaska w ok miesiąc a ostatnio w character cretor z dodatkowymi paczkami natłukł 20 twarzy z blendshepami, i czego tam potrzeba w miesiąc i jakościowo bardzo nieźle wyglądają i wiele gier z sensownym budżetem też mogłyby pójść tą drogą bo mordy mają okropne 🙂 AI czy udawane ai fajnie się rozwijają i czasami wygląda jak magia a to będzie tylko przyspieszać, ja czekam na dalszy rozwój z wypiekami na twarzy, (drożdżówka z budyniem po lewej stronie a z serem po prawej :))

Na każdym kroku widać jak technologia zastępuje ludzi, od samoobsługowych kas w bedronce, lidlu czy kfc, przez bezobsługowe sklepy, paczkomaty, aplikacje do zamawiania jedzenia, wypożyczalnia samochodów czy hulajnóg, wynajmowania pokoju czy mieszkania, za każdą z tych rzeczy jeszcze nie tak dawno stał człowiek teraz stoi za czymś innym.  

GPU- nie przestają myśleć o gpu które może natywnie obsłużyć  4K+ tylko w pewnym momencie jest głupotą robić to brute force całkowicie sprzętowo. Upressing i denoise było od lat używane w filmach czy serialach, teraz można tego używać już w realtimie, chyba już każdy renderer ma jakiś denoiser albo kilka, często jakość jest production ready i temporal stable im większa rozdzielczość zrenderowanego obrazu i tym samym więcej informacji tym te systemy lepiej sobie radzą a użytkownik nie zauważa różnicy to po co robić coś prymitywną metodą brute force? 780Ti pobierało 250W, 370 220W i jest +170% szybsze, jakiś tam drobny postęp się dokonuje 🙂 

Neil deGrasse też nie jest alfą i omegą, jasne, że dla niego kosmos jest najważniejszy, Zbigniew Rybczyński mówił że każdy powinien umieć programować, nawet lekarz czy robotnik na budowie a nauczycielka hiszpańskiego zaklina się, że hiszpański buduje włókno naszej rzeczywistości🙂 Neil Czasami swoimi tweetami też nie błyszczy naukowym podejściem tylko powierzchowną "znajomością" tematu, lekkim rasizmem blm czy swoim własnym wygodnictwem ale jest internetowym celebrytą więc attention whoring nie pomaga krzewieniu mądrości w każdej wypowiedzi gdy bardziej liczy się szybki like i internetowa sława. Tak samo można zapytać naukowca który całe życie zajmował się badaniem ziemniaków i tworzeniem nowych odmian co myśli kosmosie, bogu i istocie człowieczeństwa i jeśli powie coś więcej niż "lubię jeść frytki z sosem z tłuczonych ziemniaków" to wykracza poza swoje kompetencje i należy podchodzić to tego z, jak to mówią, grain of salt, garścią soli w oku 🙂

10 hours ago, Nezumi said:

ogol ludzie sa coraz glupsi.

Podobno zawsze tak było ale teraz jest to bardziej widoczne i żyjemy w czasach gdzie zaraz zakażą sprzedaży produktów do pielęgnacji włosów bo to uderza w uczucia ludzi łysych 🙂 Ciężkie czasy tworzą silnych ludzi, silni ludzie tworzą dobre czasy, dobre czasy tworzą słabych a słabi ciężkie czasy, circle of life 🙂 

Edison ponad 100 lat temu zbudował prototypy samochodu elektrycznego ale Ford szybciej zaczął produkować swoje spalinowe więc się nie opłacało konkurować a jak bardzo inny byłby dzisiejszy świat gdyby te 100lat było poświęcone na rozwój elektryków można tylko gdybać? Podobnych sytuacji pewnie jest dużo więcej bo kapitalizm i pieniądze są ważniejsze od postępu czy robienia właściwej rzeczy.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Neila wspomnialem bo w tym konkretnym przypadku sie z nim zgadzam a wiesz jak jest - jak czlowiek powie swoje przemyslenie to nie jest jakos respektowany ale jak sie powolasz na autorytet jakis to zaraz moc przekazu jest wieksza i nikt ci nie podskoczy bo w razie co to powiesz "no ale to powiedzial Iksinski - znany autorytet!" 😄 Akurat jesli chodzi o to pytanie to bylo ciekawe a odpowiedz dotyczyla kosmosu bo tym sie koles zajmuje.
Ale tak, ostatnio widzialem jak sie go pytali cos o gender i inne tam duperele ktore w Stanach sa teraz najwazniejsze - smieszne to tak samo jak pytanie piosenkarza co sadzi o zmianie klimatu 😄 A co za roznica? Koles jest piosenkarzem FFS 😄
Pasowalo mi do wywodu po prostu bo uwazam, ze nasz postep jest ograniczony jak wszystko. Nie ma stalego wzrostu w nieskonczonosc w zadnej dziedzinie. Czy uwazam, ze juz dotarlismy do granic poznania? Nie no, mam przynajmniej nadzieje ze nie i ze beda nowe Ryzeny jeszcze 😉 I nie mialbym nic przeciwko dozyciu momentu w ktorym kazdy render bedzie real time. No i fajnie by bylo zeby GPU przestaly byc klocami w absurdalnych cenach.

Co do zastepowania ludzi to jednak gdzies tez jest granica. Jak pozastepuja wszystkich to ludzie nie beda mieli pracy a tym samym pieniedzy zeby korzystac z ich uslug. 
A jesli chodzi o utopie w ktorej niepotrzebna jest juz praca bo wszystko robia roboty, to pozostaje inna, bardzo wazna rzecz - ludzie nie moga po prostu nic nie robic. Widac co sie dzieje jak ludziom jest za dobrze i nie maja zajecia. Wystarczy na Stany spojrzec.
Tak na prawde to jest przerazajace jak bardzo przypomina wspolczesny swiat zachodu eksperymenty
Johna Calhouna na myszach w latach 60... W duzym skrocie - stworzyl myszom utopie w ktorej wszystkiego mialy pod dostatkiem i nie musialy sie o nic martwic. Jedzenie, material na gniazda, ochrona przed drapieznikami. Tylko zyc i sie mnozyc.
Powoli populacja myszy pograzala sie w chaosie, samice zaczely byc agresywne a dominujace do tej pory samce, ktore wczesniej bronily innych zaczely byc pasywne, wzrosla ilosc homoseksualnych zachowan, atakow na siebie. Ale dalej bylo jeszcze dziwniej. W koncu samice przestaly miec mlode a samce ograniczaly sie do jedzenia i spania, odosobnione i obojetne na wszystko. Koniec koncow cala populacja myszy wymarla, "normalne" zachowania nigdy nie powrocily. A przeciez mialy tak dobrze - bezpiecznie, syto...

Jesli wyeliminujemy za duzo "niewygodnych" rzeczy to koniec koncow wyeliminujemy siebie samych z tego rownania. Nie bedzie po co zyc. Ludziom sie wydaje, jak malym dzieciom, ze to jest fajnie nic nie robic i miec wieczne wakacje. Ale te ulatwienia czynia nas ulomnymi a moze sie w koncu okazac ze i... niepotrzebnymi.

Przekladajac to na grafe - ja nie robie grafiki bo musze i tak sie sklada ze nie umiem inaczej zarobic na byt. Tworzenie sprawia mi przyjemnosc. Rozwoj nadaje sensu - nawet jesli nigdy mialbym nie byc znanym i lubianym powszechnie tFurcom. Jest mi to potrzebne zeby zachowac resztki zdrowia psychicznego. Nie chce zeby komp robil za mnie. Ulatwienia jak najbardziej ale do pewnej granicy. Jak ktos lubi modelowac samochody i mu dasz soft, ktory wygeneruje to samo to nie tylko mu ulatwisz, ale po prostu zabijesz cala przyjemnosc z tworzenia. Tworzenia ktore jest rownie wazne jak konsumpcja tworow a moze nawet wazniejsze.
Osobiscie sledze w miare blisko poczynania wielu ludzi pracujacych przy efektach specjalnych, przygladam sie co tam stworzyli i w jaki sposob - mimo, ze praktycznie nie ogladam juz filmow. Czesto ten proces jest wazniejszy od koncowego efektu dla mnie. A jesli to wszystko mialby zastapic przycisk "generuj"...

Ale zeby nie bylo - nie sadze zeby to nam grozilo w najblizszym czasie 😉 Na razie to faktycznie sa ulatwienia po prostu. Ot tak, lubie sobie porozwazac.

Edytowane przez Nezumi
  • Like 2
Napisano

 

1 hour ago, Nezumi said:

Co do zastepowania ludzi to jednak gdzies tez jest granica.

Nie ma 🙂 Są próby testowania 4 dniowego tygodnia pracy albo 6 godzinnego, albo uniwersalny dochód. Zawsze będą jednostki bezproduktywne lub żyjące żeby żyć i ledwo coś tworzące. 

Innym ciekawym eksperymentem na szczurach gdzie testowana jak szybko utoną w słoikach, gdy już odkryto że za śmierć odpowiada brak nadziei i przyzwyczajono szczury do dotyku, zanurzenia w wodzie i tego, że zawsze mogą być uratowane nadzieja sprawiła że ze szczurów które umierały nawet po kilku czy kilkunastu minutach stały się prawie nieśmiertelne 😛http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.536.1405&rep=rep1&type=pdf

Innymi słowy - pracujcie ciężko a w końcu spełnicie swoje marzenia i będziecie szczęśliwi  < wink wink >  🙂 

 

Ludzie potrzebują celu w życiu, potrzebują tworzyć czy budować, szczególnie mężczyźni, dlatego tzw. bullshit jobs sprawiają, że ludziom na dłuższą metę psychika siada jeżeli czegoś nie zmienią. 
Ale tak jak mówisz jesteśmy baaardzo daleko od tego żeby maszyny i ai zastąpiły ludzi, jako cywilizacja nie rozwiązaliśmy jeszcze nawet problemu niewolnictwa i ekstremalnego wyzysku a gdzie jakieś technologiczne marzenia 🙂

 

  • Like 3
Napisano

Super, mam nadzieje ze bedzie dostepne dla wszystkich. Jak mi sie nie bedzie chcialo golic to sobie fotke wygeneruje bez brody. I przy okazji sie odmlodze troche. Jednak postep jest!

  • Like 1
Napisano (edytowane)

 

Ciekawe czy calkiem zamkna czy jakos sie wygrzebia. W dyskusji koles wspomina ze stracili dwa projekty na przestrzeni dwoch tygodni.
Studia caly czas sie zamykaja i otwieraja, tak ze nic nadzwyczajnego, ale wspominam bo wyjatkowosc tego studia polega miedzy innymi na tym, ze sie opieraja na Blenderze i OS w duzej mierze wiec wiecej ludzi moze to zainteresowac.
Myslalem ze nie zamykaja jeszcze ale okazuje sie ze to koniec studia.

Edytowane przez Nezumi
  • Like 2
Napisano
1 hour ago, michalo said:

Niedawno dostali chyba granta od epica?
Uciekają z forsą jak nic 😉

Tangent Labs dostal granta - a zamykaja Tangent Animation. Nazwa niby inna ale kieszen pewnie ta sama 😄 Diabli wiedza co tam narobili. Jedni zwalaja wine na producentow filmow, inni twierdza ze tam pracowali i byla psycha ze zmiana pipelinea i rzucaniem sie na wiele projektow na raz. Koniec koncow upsik 😉

  • Like 1
  • Confused 1
Napisano

Viewport/ realtime renderer do majki który jest bardziej z tej dekady, ciekawe co z tego będzie czy w oczekiwaniu na nowy viewport od adsk da radę czy będzie jak furryball

 

  • Like 2
Napisano

Fajnie zmontowane aż miło popatrzeć, jeszcze niedawno operator mógł sobie elegancko na greenscreenie kręcić na spokojnie pośrodku niczego a teraz się wszystko świeci, telepie i majta we wszystkie strony, z epilepsja daleko już się nie zajedzie 🙂

  • Like 2
Napisano

Update do Affinity 1.00.1

Cytat

Affinity Photo, version 1.10.1

The changes in Affinity Photo for Windows 1.10.1 (made since the last release Affinity Photo for Windows 1.10.0) are as follows:

Fixes & Improvements:

  • Converting text with emojis, underlined text, or text with other attributes to curves would cause the app to crash. 
  • Application failed to launch due to downloaded My Account content that contains missing fonts. 
  • Fixed a crash that could occur when closing the application. 
  • Trials have been reset, so anyone who has tried the 10 day trail before can start a new trial.
  • Fixed the "Failed to save" error in documents containing duplicated picture frames.
  • Unsplash removed from the stock panel
  • Help & localisation improvements.
Cytat

Affinity Designer, version 1.10.1

The detailed changes in Affinity Designer for Windows 1.10.1 (over the last release Affinity Designer for Windows 1.10.0) are as follows:

Fixes & Improvements:

  • Converting text with emojis, underlined text, or text with other attributes to curves would cause the app to crash. 
  • Application failed to launch due to downloaded My Account content that contains missing fonts. 
  • Fixed a crash that could occur when closing the application. 
  • Trials have been reset, so anyone who has tried the 10 day trail before can start a new trial. 
  • Fixed the "Failed to save" error in documents containing duplicated picture frames.
  • Unsplash removed from the stock panel
  • Help & localisation improvements.
  •  

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności