Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mnie sie ta beta skonczyla po jakichs moze 20 probach wiec za duzo do eksperymentow czasu nie mialem 😄a placic za to nie bede. (nie pokazuje mi twojego obrazka z ostatniego postu).

Napisano

Wjechałem w betę klikając na oślep bo myślałem, że można do oporu :)))) Nie pokażę żadnych z moich prób bo zanim w ogóle zacząłem to już się skończył darmowy dostęp 🙂

  • kekw 2
Napisano

Taki Lady Vader 🙂 Spoksik 👍😍
Piękność w moim przedziale cenowym 🙃: Ładna ale ze skazą, chyba zbytnio nie lubi się miziać (brak ust), podkrążone oczy - nie zauważy mojej szkaradnej gęby 😄. A i do kompa można ją podłączyć i moc obliczeniowa wzrasta logarytmicznie, przez cybernetyczne implanty.
Cudo nie kobieta - jeszcze jak by kanapki robiła, to pod warunkiem że by chciała to biorę 😉 

  • Haha 1
Napisano

Dopiero teraz szczurasa zauwazylem 🙂 Ja mam skrzywienie i niemal wszystko ze szczurami mi sie podoba haha Zwlaszcza takie malarskie wiec duzy + ode mnie 🙂 AI moze byc pomocne byle nie stalo sie kulami bez ktorych juz ktos nie potrafi chodzic - wtedy to bardziej problem niz pomoc. Bo w pracy zwykle potrzebne sa bardzo konkretne zmiany ktorych AI nie skuma a nawet jesli to zanim skuma Ty juz skonczysz samo to robic dawno. Fajne te pracki - zaplaciles za to, zeby miec wiecej prob?

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano (edytowane)

Dzięki, tak; zapłaciłem ponieważ zauważyłem w tym potencjał do tworzenia personal artworków 😄 A z tymi zmianami to prawda oczywiście, natomiast do tworzenia czegoś od nowa uważam to za pewien postęp w porównaniu do zwykłego photobashu. AI generuje mi już odpowiedni zlepek obrazów, nie muszę szukać każdego z tych elementów po necie i jeszcze do tego ustawia światło. Aby skończyć prackę oczywiście muszę wyszukać w googlach pewne bardziej konkretne elementy, ale i tak przyspiesza to pracę 🙂 AI to taka zaawansowana wyszukiwarka dla artystów 😄

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1
Napisano (edytowane)

dalej ai, ale można to teraz bardziej nazwac pozyskiwaniem elementow do photobashu. Postaram sie wrzucic dzisiaj proces na wideo jak to robię 🙂

dzisiaj przyszedł mi nowy komp, z monitorem 4k, to zmusi mnie to do jakiegos progressu, bo wszystko w 1080p robilem

dzięki za spostrzeżenie, na razie jestem mocno świeży w robieniu 2d (digitalu, bo rysowałem i malowałem od iluś lat) i dziwię się sam co potrafię zrobić, ale powoli entuzjazm opada i patrzę trochę z dystansu na te obrazki. Pewnie za miesiąc czy 2 wrócę do nich, żeby zrobić artstation ready, jeśli sam szkic na to pozwala 🙂

Edytowane przez jakubziom
Napisano (edytowane)

Cześć, kiedyś zainspirowany inktoberem wykonałem kilkanaście ilustracji satyrycznych bądź przedstawiających zjawiska społeczne. Było to dla mnie coś nowego, a chciałem tego spróbować. Przede wszystkim problemem była czystość przekazu, żeby nie namieszać za bardzo. Mam nadzieję, że wyszło 😄

 

Zrzut ekranu 2022-07-31 102800.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 102840.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 102900.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 102916.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 102935.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 102950.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 103029.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 103049.png

Zrzut ekranu 2022-07-31 103010.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 4
Napisano

Dodam, że nie przemawiają do mnie rysownicy z przaśnymi żartami i większą ilością tekstu niż samego rysunku, dlatego taka forma, żeby się trochę zastanowić 🙂

Napisano (edytowane)

Zrobione w wolnym czasie, zrobię później breakdown bardziej dokładny:

Chciałem wykonać tapetę na Windowsa, użyłem modeli z dysku, okazało się, że może się do czegoś nadają, więc może da się to jakoś połączyć.

DAWID.jpg

 

 

Marmoset 3

Screenshot 2022-11-21 133605.jpg

Screenshot 2022-11-21 133645.jpg

Edytowane przez jakubziom
  • Like 2
Napisano (edytowane)

Domek zrobiłem kilka lat temu, kiedy przygotowywałem swoje pierwsze portfolio do pracy w Gamedevie:

11.thumb.jpg.884609bbfe007329558a14ef53707d27.jpg

kilka setów tekstur (kolory)

Workflow LP + HP itd. normalny

1: Cegły

12.thumb.jpg.d2e787275b524e5979125757df4b891a.jpg

graph.thumb.jpg.301ab7ef9d82260671fab32c08a93ad8.jpg

2: Dachówki.

13.thumb.jpg.b1d12e318ac66c4e57255a588fd8a550.jpg

graph.thumb.jpg.c057c90e9bb91d450d4f08413bfe7c48.jpg

Następnie tile użyte jako baza do zmieszania w Substance Painterze.

Materiały z Designera, kiedy stawiałem pierwsze kroki w tym programie.

__

Drzewa ściągnięte z Free3d.com i jakoś udało się je dopasować.

Żle wtedy metalnessa używałem, bo np. do przyciemniania a tak się nie robi 😅 

Chciałbym wrzucić więcej jak to jest zrobione, może ktoś by skorzystał, ale mi się nie chce tego wszystkiego włączać i szukać 🙂

Edytowane przez jakubziom
  • Like 3
Napisano

byku mordo, jeszcze nie koncz 😄  oczy popraw w sensie u Ciebie powieki nie maja grubosci, dodaj grubosc to wtedy naturalnie cien padnie na galke oczna i calosc sie sklei i bedziesz mial 10 razy lepiej wygladajacy model. 

Napisano
6 godzin temu, KLICEK napisał(a):

byku mordo, jeszcze nie koncz 😄  oczy popraw w sensie u Ciebie powieki nie maja grubosci, dodaj grubosc to wtedy naturalnie cien padnie na galke oczna i calosc sie sklei i bedziesz mial 10 razy lepiej wygladajacy model. 

Chciałem mesha przerobić, ale to nie do gry, to już zostawiłem

Napisano

chcę zrobić tapetkę z Carą, tylko będę musiał zmienić jej mimikę twarzy, żeby było bardziej ekspresyjnie + może włosy takie jak na refce na dole

screenshot057.jpg

dorzucam screeny z progressu, czyli ciągle nie to było (jakiś miesiąć żeźbienia)

progresXs.jpg

Untitled-1.jpg

  • Like 1
Napisano

fajnie jest widac progres, zuchwa na plus 🙂  jak robisz babe to pamietaj zeby zachowywac ksztalty nienaruszone i delikatne a nie robisz "górki i doliny" jakbys faceta robil 😄 facjata ma byc delikatna.

Wyrownaj to:

image.png.9147a4ba60ac66b2e754e7c9aba7f207.png

image.png.ccb5154d4338a85827fc745b4de22d44.png

takimi zabiegami strasznie postarzasz osobe ktora robisz, moim zdaniem to jest not the weł to go xd

Napisano

Co ciekawsze próby, które mi wyszły z Midjourneya, bez edycji, tylko upscaling w HitPaw image enchancer

03_hiJ.jpg

04_hiJ.jpg

02_hiJ.jpg

+ nowa tapetka na windowsa, też ze śmietniczka wygrzebałem

01_hiJX.jpg

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Dwie "fotki" strzeliłem, ale jak mówił Klicek, tutaj musiałbym model poprawić, żeby był ten efekt. Postaram się to zrobić w wolnym czasie, ale na razie to z-brusha jeszcze nie zainstalowałem 😅

11.jpg

12.jpg

mesh:

 

soft jak zwykle Marmoset 3

mesz1.jpg

mesz2.jpg

Edytowane przez jakubziom
Napisano

Moim zdaniem model dobry, tylko nad shaderami można by popracować. Główny zarzut mam do dość równomiernego speculara na całej skórze i z jakiegoś powodu oczy dla mnie wyglądają jak szklane kule, a nie oczy 🙂

Napisano (edytowane)

Nowy obrazek, trochę namieszałem i może jeszcze nad nim posiedzę

Actress_01_Finish2.thumb.jpg.69ea680c3dff885a206f1223a84a5473.jpg

Timelapse:

 początkowy obraz z midjourney:

image.png.2c8ee12779d4b5c0ecb4777fbe9e814e.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 3
Napisano

Czy to pani rewolucjonistka w kozaczkach siedząca i podziwiająca początek krwawej rewolucji?
Chyba to jeszcze rzeczywiście za mało zdefiniowany obrazek. Bo trochę nie wiem na co się patrzeć.

Dosmaruj tam trochę detalu aby dało się odczytać co się dzieje i dlaczego 🙂 👍 

Napisano (edytowane)

Wrzucam dwa koncepciki postaci (będzie ich w sumie 5 + kilka demonów), do krótkiej historii, z której chciałbym zrobić małą książeczkę. Mam już napisany scenariusz i charakterystykę poszczególnych bohaterów. 

Głównie chciałem sprawdzić, czy moje umiejętności ołówkowe pozwoliłyby na wykonanie tego projektu. Myślę, że może się to udać. 

Od razu zaznaczę, że mam tu dużo dobrych chęci, ale wiem że narysowanie tego to będzie jeszcze masa planowania poszczególnych kadrów. Myślałem nad kwadratowym formatem i jeden rysunek na stronę + tekst.

01.png

02.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 6
Napisano (edytowane)

Jako żem stary zbereźca i niepochamowany dewiant, to wytknę ci, że dużych cycków nie widzę! ALE za to jest karabin, wiec OK 😉 Nie wiem tylko po co pani snajper tamburynek... no ale nie osądzam, może się tak zagrzewa do boju czy coś 😉 W końcu każdy z nas przeszedł w jakimś momencie życia fazę tamburynkową... więc 👍😉🥁
tambourine-girl-playing-tambourine.gif

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano

heh, to miał być zeszycik nie tamburynek, kurczę ale teraz jak widzę to nie dorysowałem 😅

zainstalowałem sobie Stable Diffusion na próbę. nie powiem w tym przypadku że to moje obrazki, ale pobawiłem się z półtorej godziny i dwa są w miarę

image.thumb.png.6b525ad97b6a509fdee9a41424c013b7.png

 

1575258871_00149-3147652150-portraitofablackwomanwearingacrownbluearmorgreencapegregrutkowskiultrarealisticfov25mm.thumb.png.5c4444c03df7327d8065d7e4450f60aa.png

Napisano (edytowane)

pracuję nad pistolecikiem. workflow 

1.BaseMesh -> HP  

2.BaseMesh -> LP 

3. UV i Textury

(basemesh to robię takie lp z którego łatwiej wyciągnąć hp później (więcej loopów, które potem usuwam jak robię finalne lp)

M18_wip.thumb.jpg.a8fbb8eb9e53f29d6d86018976454db4.jpg

M18_wip_1.thumb.jpg.595dcc5a53f1852f1fc572d846e6d97a.jpg

chciałbym go zrobić w dwóch wersjach, zamknięty i otwarty, dlatego zacząłem modelować miejsce gdzie nabój wchodzi do komory, do tego mam refkę (na screenie nieskończone jeszcze)

nie wiem do końca jak on działa w środku ale ważne żeby animację dało się teoretycznie zrobić.

M18_wip_2.thumb.jpg.a2a889ce371e8b657dcb23843297b496.jpg

M18_wip_3.thumb.jpg.77523121fb1b3f06d6cb225eb6a17d89.jpg

postanowiłem pierwszy raz nagrać timelapsa z modelowania - na razie taki temp plik. może komuś to się przyda, jeśli coś widać w ogóle 🙂

 

 

Screenshot 2022-12-30 195441.jpg

Edytowane przez jakubziom
  • Like 5
Napisano (edytowane)

mały research jeszcze zrobiłem tego fragmentu, zostało zajęcie się zamykaniem meshy + trochę drobnych poprawek

image.thumb.png.2c58e6a9ac0c8e67e8f9ffd57cad41e5.png

 

image.png.88cfd35cfbf8bb6447f136dfaf44ed62.png

image.png.8a58a1b2c40d402862d2b87d3e4c23c0.png

image.thumb.png.d6ddf0d25f00f12a00f4f946a7b69116.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 3
Napisano

Po krótkim sylwestrze posiedziałem dalej nad tym.

Timelapse - Base Mesh:

Timelapse: High-Poly:

 

high-poly screeny:

Screenshot 2023-01-01 210549.jpg

Screenshot 2023-01-01 210624.jpg

Screenshot 2023-01-01 210648.jpg

Screenshot 2023-01-02 085155.jpg

Screenshot 2023-01-02 085319.jpg

Screenshot 2023-01-02 085332.jpg

(napis na rękojeści później nie będzie miał grubości, żeby się dobrze wypalił) + wnętrza będą na ID mapie itd..

  • Like 4
Napisano

zacząłem w wolnym czasie rysować ten swój komiks, dobra odskocznia od przesuwania vertexów. 🙂 Czyszczenie w PS działa cuda, bo niektóre oryginalne rysunki są mocno brzydkie 😉 

2.jpg

5.jpg

6.jpg

  • Like 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności