michalo Napisano 12 Luty Share Napisano 12 Luty Fajne te pracki. Bardzo pomysłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 19 Luty Autor Share Napisano 19 Luty w sumie też grafika komputerowa heh, od kilku godzin uczę się Pythona i znalazłem ciekawy skrypt. https://scipython.com/blog/ascii-art/ Fajnie jakby dało się te litery ułożyć w jakieś słowa, ale nie mam pojęcia jak to zrobić 🙂 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 19 Luty Share Napisano 19 Luty Może być ciężko ułożyć w słowa, bo jednak każda litera oddaje swój "walor" dla czytelności pracy, więc jakbyś zaczął grzebać w literach mógłby się zrobić trochę chaos w lokalnym walorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 22 Luty Autor Share Napisano 22 Luty (edytowane) Dwa portrety ze zdjęć, zrobione pure for relax i żeby coś wrzucić na instagrama Timelapsy: https://www.instagram.com/p/C3ptWtKtdes/ https://www.instagram.com/p/C3p6f2lNAc0/ refki: Edytowane 22 Luty przez jakubziom 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty (edytowane) Hopkinsa rozpoznałem zanim zobaczyłem że to on... więc na plus. Choć troszkę ubyło mu lat na twoim portreciku. Pani Green - no tu trochę się posypało ale oczy dość podobne. Wszystko od nosa w dół mija się nieco z oryginałem. Ale może jakiś MACHO 2D da ci jakiś sensowny feedback 🙂 No ale to w sumie dla funu i bez spiny więc spoko 👍 Edytowane 22 Luty przez Mortom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 22 Luty Autor Share Napisano 22 Luty Ja tylko powiem że ze zdjęć to jednak nie to samo co na żywo. W pewnym momencie łatwo wpaść w myślenie jak kopiarka i staram się na tym łapać i do tego nie dopuszczać 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty (edytowane) Postanowiłem też zmierzyć się z Hopkinsem: IMO za mało blokujesz cienie. Wydaje mi się, że na moim bardziej widać, że to oczy Hopkinsa, chociaż namalowem je bez żadnego detalu. Z tego co wiem to mózg rozpoznaje twarze głównie po ogólnych plamach, dlatego jesteś w stanie rozpoznać twarz kogoś znajomego z bardzo dużej odległości. Porobiłbym takie klasyczne ćwiczenia portretowe, coś takiego: Robisz komiksy, więc taki malarski rysunek, tzn. bardzo nastawiony na plamy, powinien Ci się przydać. Edit: Nie wspomniałem, że te studia portretów na dole to nie moje - to Felicia Forte, bardzo fajna malarka 🙂 Edytowane 23 Luty przez SebastianSz Wzmianka o autorce 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty Zgodzę się ogólnie z Sebastianem, że w tych portretach za dużo krechy, a za mało plamy. Unikaj też takich grubych, ciemnych krech na krawędziach jak u Anthonego, bo wygląda to trochę jak komiksowy kontur. A w tym przypadku to powinno być szersze (jako terminator cienia) nawet z lekkim rozjaśnieniem przy krawędzi już. Ale najważniejsze, że był fun przy rysowaniu! Offtop: Sebastian zrobił zdjęcie ołówków i pustej kartki, pewnie jakimś ej ajem wygenerował rysunek Hopkinsa i myślał, że się nikt nie sczai 😛 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 23 Luty Autor Share Napisano 23 Luty (edytowane) spróbowałem trochę bardziej skupić się na samej bryle Edytowane 23 Luty przez jakubziom 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano 23 Luty Share Napisano 23 Luty 10 hours ago, blood_brother said: Ale najważniejsze, że był fun przy rysowaniu! Czy rysowanie bez cierpienia to w ogóle jeszcze rysowanie? 😄 10 hours ago, blood_brother said: Offtop: Sebastian zrobił zdjęcie ołówków i pustej kartki, pewnie jakimś ej ajem wygenerował rysunek Hopkinsa i myślał, że się nikt nie sczai 😛 Ech no, miałem się ujawnić dopiero Z͚̺ͬ̎͢A̻̲̜̤̼̙̥̭ͧͬ̃̀ ̖̭̫͆̕5͛̒͋ͮ͏̖̼ ̱̜̳̬̠͕͙͑ͧ͜Ḷ̡̺͙̥̏ͅĄ̦͚̂ͮT̖̰͔̱̒͝, ale trudno... Nie ma żadnego AI - to ja siedzę w kanciapie i wszystko maluję udając te generatory! 15 minutes ago, jakubziom said: spróbowałem trochę bardziej skupić się na samej bryle Wyglądają lepiej, szczególnie ten środkowy. Wrzuciłbyś refkowe zdjęcia? To spróbuję swoją wersję też machnać... znaczy wygeneruję e-jajem, ofc 😄 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 23 Luty Autor Share Napisano 23 Luty trzecia refka mi gdzieś zniknęła w googlach jeszcze na szybko hopkins 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 23 Luty Autor Share Napisano 23 Luty dorzucam jeszcze jeden timelapse: https://www.instagram.com/p/C3sKxDXt7sD/ 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano 23 Luty Share Napisano 23 Luty MUSIAEM Bardzo uważałbym na rzęsy - tutaj kurze łapki wyglądają raczej jak makijaż, co od razu powoduje +10 do kobiecości. 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 23 Luty Autor Share Napisano 23 Luty ech, no w sumie, queerstein 😁 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 11 Marzec Autor Share Napisano 11 Marzec (edytowane) Projekt grafiki do gry w kółko i krzyżyk, nad którą ostatnio pracuję, bo wciągnęło mnie programowanie. Mam już napisany kod pozwalający na wybór wielkości planszy (np 3x3, 5x5, 6x6) i rozgrywkę dla 2 graczy. Chciałbym też napisać bota, ale i zaimplementowanie grafiki, i algorytmu minimax zajmie mi jeszcze pewnie sporo czasu. Programowaniem zajmuję się od niecałego miesiąca, więc jeszcze dużo nie wiem. Użyję silnika Panda3d. Tutaj po prostu screeny z marmoseta. Plik .py z gierką do uruchomienia w konsoli systemowej: https://drive.google.com/file/d/1GBt8f3x0NMILO7imeKT_mBTjKsGIkr_U/view?usp=sharing Edytowane 11 Marzec przez jakubziom 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dm_ Napisano 11 Marzec Share Napisano 11 Marzec Ważne że działa 😄 Teraz skoro pierwsze koty za płoty to programowanie obiektowe i znacznie łatwiej będzie się to czytać i pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 13 Marzec Autor Share Napisano 13 Marzec @dm__ zacząłem dowiadywać się jak używać klas, gierka work in progress wygląda tak: przepisuję kod, żeby działało, na razie wykrywa zwycięstwo i wbija kółka i krzyżyki. kod do uogólnienia jeszcze 🙂 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 14 Marzec Autor Share Napisano 14 Marzec Trochę postępów w pracy nad gierką. Do efektu na końcu chcę później dodać jakąś animację. W końcu to 3d 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 19 Marzec Autor Share Napisano 19 Marzec Nie wiem w sumie czy to temat na max3d do końca, ale udało mi się zakończyć pewien etap pracy nad projektem tej gierki. - można klikać - wykrywa remisy - można wybierać plansze 3x3 i 4x4 (może później wprowadzę jeszcze 5x5) - powraca do menu po skończonej rozgrywce Następnym krokiem będzie wprowadzenie bota. Wtedy może ktoś by w to sobie pograł na telefonie/tablecie 🙂 Ale to już czysto programistyczny problem 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 19 Marzec Share Napisano 19 Marzec 10 minut temu, jakubziom napisał: Nie wiem w sumie czy to temat na max3d do końca, ale udało mi się zakończyć pewien etap pracy nad projektem tej gierki. - można klikać - wykrywa remisy - można wybierać plansze 3x3 i 4x4 (może później wprowadzę jeszcze 5x5) - powraca do menu po skończonej rozgrywce Następnym krokiem będzie wprowadzenie bota. Wtedy może ktoś by w to sobie pograł na telefonie/tablecie 🙂 Ale to już czysto programistyczny problem Totalnie temat na max3d. Nawet przecież go wrzuciłem do rekomendacji 🙂 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 19 Marzec Share Napisano 19 Marzec Właśnie czytam o tej Pandzie, nie znalem tego silnika. Z Copilotem piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 19 Marzec Autor Share Napisano 19 Marzec (edytowane) Piszę w Spyderze, teraz przeczytałem o Copilocie, może bym spróbował : ) Ogólnie z tą Pandą miałem mnóstwo nerwów na początku, ale też programuję od miesiąca dopiero. Edytowane 19 Marzec przez jakubziom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 22 Marzec Autor Share Napisano 22 Marzec Skończona rozgrywka, czyli random + minimax. Gra jest czasem bardzo prosta, ale czasami komputer blokuje gracza i remisuje bądź wygrywa. Następnym krokiem, nad którym myślę, jest zrobienie jakiejś tematycznej skórki (np. hackowanie komputera lub rozbrajanie bomby), tzn, żeby bardziej efektowną grafikę zrobić. Spróbuję też zrobić że gra się na czas 🙂 Na końcu chciałbym też żeby można było grać na telefonie bądź tablecie podobno jakiś support code się pisze, tyle na razie wiem 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 11 Kwiecień Autor Share Napisano 11 Kwiecień Cześć, dawno nic nie wrzucałem, a mam jeszcze 3 ilustracje zrobione dla brytyjskiego biura architektonicznego. Pracowałem tam 8 miesięcy i zrobiłem kilkadziesiąt, ale te mogę pokazać. W Wielkiej Brytanii takie pracki robi się do pokazania koncepcji i są częścią dokumentacji architektonicznej. Technika - rysowanie na modelu ze sketchupu (boxach) + photoshop. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 11 Kwiecień Share Napisano 11 Kwiecień Bardzo fajnie i plastycznie to wygląda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 11 Kwiecień Autor Share Napisano 11 Kwiecień Kiedyś robiłem małą scenkę z bramą w UE5, teraz chcę to skończyć, zrobić coś w stylu arch-viz 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 14 Kwiecień Autor Share Napisano 14 Kwiecień zacząłem pracować nad transporterem gruzu (barką), chciałbym zrobić coś w klimatach star wars, na razie wstępny szkic 3d 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 14 Kwiecień Autor Share Napisano 14 Kwiecień (edytowane) mały progresik Edytowane 14 Kwiecień przez jakubziom 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 17 Kwiecień Autor Share Napisano 17 Kwiecień Mały arcik zrobiony for fun 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 17 Kwiecień Autor Share Napisano 17 Kwiecień i kolorek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 18 Kwiecień Autor Share Napisano 18 Kwiecień "Speedpaint" (Vizcom AI +PS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano 18 Kwiecień Share Napisano 18 Kwiecień Hmm, nie jestem przekonany. Wydaje mi się, że ten render sam zbyt mało dodaje tej pracy, a jednocześnie odbiera oryginalny, komiksowy styl. Określiłbym jaki efekt i nastrój chciałbys osiągnąć i wyjść dalej z takiego punktu. Skoro to Lilith, sukkub i takie klimaty to może poinspirować się czymś w stylu Saturno Butto? Saturno Buttò Artist | Buy Dark Works Of Art by Saturno Buttò (darkartmovement.com) Chodzi mi o ogólny nastrój. Najpierw uprośćmy tło i zwiększmy kontrasty: Dodajmy bardziej dramatyczne cienie, pasujące do mrocznego klimatu: Dodajemy świecące oczy i możemy sobie dalej rzeźbić do woli. Gif: Oczywiście to tylko moja propozycja, ale zauważ o ile więcej charakteru ma postać w bardziej dramatycznym oświetleniu. Można pójść w bardziej przyjemne klimaty, ale dalej to oświetlenie robi robotę: Tak podsumowując - skupiłbym się na mocnej kompozycji w pierwszej kolejności, żeby był jakiś punkt skupienia i jakieś wyraźne kształty. Potem pomyslałbym nad tym co praca ma przedstawiać i miała jakąś tematykę i myśl, że patrzysz i tam coś się dzieje. 2 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano 18 Kwiecień Autor Share Napisano 18 Kwiecień Podoba mi się wariant z oświetleniem z tyłu, spróbuję nad tym posiedzieć. Tymczasem zrobiłem drugi renderek 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubziom Napisano Środa o 19:59 Autor Share Napisano Środa o 19:59 (edytowane) Dorzucam kilka nowych ilustracji do mojej książki, zrobiłem dzisiaj kilka ale niektóre muszę jeszcze poprawić. Zostało 9 jeszcze nie zrobionych. pierwsze 3 uznaję za skończone: zbliżenie broni do podszlifowania jeszcze, bo stylistycznie mi nie pasuje do końca dwie poniżej do doszlifowania: ta mi się podoba: Edytowane Środa o 20:00 przez jakubziom 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano Czwartek o 21:27 Share Napisano Czwartek o 21:27 Powiem tak: 😄 Na Twoim miejscy raczej bym rozwijał taką estetykę, bo widać, że się w niej odnajdujesz, niż szedł w rendery AI czy coś. Przypomina mi trochę stare komiksy Śledzia w Świecie Gier Komputerowych 🙂 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się