Skocz do zawartości

Maksym Jankowski


Maksym_j

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forum. Szukam konstruktywnej krytyki, uwag co można poprawić, dopracować, czego brakuje w obecnym warsztacie, i w jakim to w ogóle jest stanie ;p. Jestem po szkole rysunku architektonicznego, ale po tym jak rysunek zrobił co miał zrobić na egzaminie na studia zacząłem błądzić sam, toteż szukam krytycznego oka z zewnątrz, jak to wygląda i gdzie można to zabrać. 
Aktualnie tłukę anatomię z Proko, i próbuję wykrzesać z tego coś postaciowego, żeby na tą całą teorię wreszcie narzucić jakąś wizję. Koloru się boję ;D mam tendencje do siedzenia przy podstawach jak nie wiem co robić, dopóki nie będą jakoś wyglądać, więc jest głównie czarno biało i linearnie, ale no, jak sie coś pojawi to powrzucam. W akwareli czasem podłubie. Postacie i anatomia z ostatnich kilku tygodni, architektura to dawniejsza bo no, sie człowiek zabrał za to co lubi ;p.

Komentarze mile widziane!

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

i tu starsze - sprzed paru miesięcy, do roku

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

 

large_smol.jpg.06a7e19680c75201868005a6a731db15.jpg

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Architektura spoko, przyczepię się od razu do czegoś 😄 Co mi się od razu rzuca w oczy to to, że lecą Ci proporcje, szczególnie głowy.

Poprawki ode mnie:

FRXw3D.thumb.gif.7fa9c1e860a5aef4c1252af39d9380c5.gif

poprawki444.thumb.jpg.77e7209cc90c010052ae60076c4392be.jpg