Napisano 28 Listopad 200420 l jaki tam bełkot! po prostu mi się odbiło! :P Dracoolos: 3ds max, Maya, Softimage, Lightwave, Blender, Wings itp. 3ds max sporo kosztuje to fakt (ja oszczędzałem od przedszkola i dzięki temu mam), ale możesz ściągnąć sobie triala 3ds max 7 ze strony www.discreet.com i zobaczysz z czym to się je. Maya akurat ziomek od informatyki mi porzyczał ale ona potrzebuje xp albo 2000 a one są glupie. A na tej stronce to dzie dokladniej sie sciaga?? Czy trzeba z tego treninga zaplacic?? I tego wingsa to skad moge sciagnac?Chyba znalazlem:) A 5 tesz potrzebuje winxp??
Napisano 28 Listopad 200420 l tam na pewno jest wyszukiwarka albo dzial download, i tak max7 i 6 potrzebuje xp :) polecam blendera
Napisano 28 Listopad 200420 l Chyba wezme zaloze odzielny topic bo to troche nie w temat. Sorka uncle ale jakos tak niejestem jeszcze w temacie:]. Edit jak sie zaklada watek??;/ Thx tweety. A wą tek zalożylem i zapraszam wszystkich na topick.
Napisano 28 Listopad 200420 l tutaj masz linka do downloadu 3ds max7: http://www.discreet.com.edgesuite.net/pub2/web/products/3dsmax/v7trial/3dsmax7.exe chyba (nie sprawdzałem czy akurat ten działa) poza tym zacznij od Blendera http://download.blender.org/release/Blender2.35/blender-2.35a-windows.exe (jak masz starszą wersję windy to looknij na starsze wersje Blendera: http://www.blender.org) co do wątku: po prostu w dziale w którym chcesz a\założyć wątek klikasz na "Nowy Temat" i tam pisz co chcesz.
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor zeby nie bylo ze nic nie robie, wlasnie skonczylem zabawe z unwarpem (jakie to nudne;((
Napisano 29 Listopad 200420 l szczerze nie wiem co tu pokazales (ale wynika to z mojej niewiedzy), prezentuje sie okazale, caly model jest cool i ja tez poprosze o tapetke w 1024x768
Napisano 29 Listopad 200420 l no prosze nawet zamapowany obiekt pokazany ;))) wrzuc szachy i pokaz ;)
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor hehe jak zrobie texture, albo zaraz wrzuce, nie wiem jaki kolor zrobic hmm, moze taki?
Napisano 29 Listopad 200420 l Ja też wnioskuję o szachy ;) choć texporterowa mapka też ładna. Gdzie są ładnie zamapowane kółeczka? EDIT: kolorek fajny, da radę.
Napisano 29 Listopad 200420 l hmm no dlamnie jakos nie lezy ;s moze daj kilka propozycji materialow wstepnych , zeby nie bylo.
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor nie dam wam szachownicy jednak bo mi bedziecie wytykac ze textura sie w paru miejscach rozjezdza;p ale to takie malo istotne miejsca , kolor hmm nie wiem wlasnie, bo narazie nie ma nawet proby imitacji metalu to kijowo to wygloda nast. update chyba zrobie jak skoncze texture;)
Napisano 30 Listopad 200420 l żadne moro! morska stal i to porządnie poobijana! z boku jakieś ciekawe żółte napisy np: "LV-421" ;)
Napisano 30 Listopad 200420 l No chyba rze tak ale wtedy to tak z jakąś ostrą rysą z jednej strony. I kółka ostro objechane. I niech całą maske oświetla jakies czerwone swiatełko.
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor tak sie zaczlaem bawic w robienie zadrapan;p troche kijowo wychodza narazie, bleh, domapuje sobie drzwi zaraz:) ale pierw troche te zadrapania poprawie;) nie patrzcie na kolor zadrapan bo to tylko oznaczenie miejsca;)
Napisano 30 Listopad 200420 l te zadrapania wygladaja bardziej na obicia i w niektorych miejscach raczej ciezko zeby powstaly, moze zrob jakies podluzne poziome zdarcia, jakby szorowal bokiem o jakies sciany w czasie jazdy czy cus :p Ale wygladaja ok, moze tylko troche ich za duzo
Napisano 30 Listopad 200420 l poki co jak do tej pory umnie masz duzego plusa :) zaczyna wygladac coraz to lepiej :]
Napisano 30 Listopad 200420 l za przednim kołem powinien mieć więcej zadrapań - pwiedzmy że jechał po jakiś kamieniach to wypadając z pod kół uderzały by w bok pojazdu, na froncie byś troche dał (tylko nie ślad po rozgniecionym komarze) i na dachu jakiś ślad po udeżeniu czegoś ciężkiego pozdro
Napisano 1 Grudzień 200420 l No i to mi sie podoba. Szczegulnie te rysy nad przednim kołem i z przodu. Teraz tylko dokończyć popoprawiać... A ta zieleń to się już zdecydowałeś?? Bo moim zdaniem to pasowała by taka szara stal, wtedy się fajnie łączy z tymi rysami. Niewiem jeszcze jak by wygądało gdybyś na tej blachie(jak to odmienić? ;/) zrobił takie kropki imitujące śróby jak to sie w modelach plastikowych robi.
Napisano 1 Grudzień 200420 l Autor blasze, odmienia sie blasze, tak mi sie wydjae;) btw. chyba to jest stal, podobne rysy poziome zrobie na calej dlugosci mysle, zeby ladnie do siebie pasowalo, powywalam sporo tych zadrapan bo jest za duzo ale narazie mi sie monitor zwalil ;( i nic nie moge w sumie zrobic nitow raczej nie dam bo mysle ze w dwodziestym-ktoryms tam wieku nity wyszyl z mody;) nitowali na 1 wojnie swiatowej wszysto ;) gdzieniegdzie dam jakies srobki ale nie acle serie zielony faktycnize z dupy troche teraz,
Napisano 1 Grudzień 200420 l No właśnie nity(zawsze musze zapomnieć). Z tą blasze to też jakoś niepasuje ale mi niechodziło o nity tylko takie srubki co jakiś kawałek. Na filmikach fajnie to tak jakieś potwory czy roboty biorą i rozrywaja :].
Napisano 2 Grudzień 200420 l Ano kijowo:> dziwne te zadrapania, nie potrafie sobie wyobrazic jak powstały. Poza tym miejsca odrapane powinny miec wiekszego spectaculara, bumpmapa tez by sie przydała.
Napisano 2 Grudzień 200420 l jesli zostawisz tą texture taką jaka jest to spieprzysz cały model... textura do bani, spróbuj czegos z total textures, bodaj że w 3 są metale itp
Napisano 2 Grudzień 200420 l Wujek qrcze czekamy dalej na texturki no ta nie jest rewelacyjna ale tez nie jest straszna powiedzmy ujdzie.
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor zmienie ja i chyba zaczne od nowa, ta jest beznadziejna, tylko musialbym z kims pogadac o texturach ;\ nie chce ttextures
Napisano 2 Grudzień 200420 l kozioo ma racje takie zadrapanie nie powinny powstac nie maja prawa zobacz sobie ze pojazd nie jest z boku idealnie plaski (gdyby byl to wtedy by mogl powstac takie zadrapania) ale wedlug mnie powinny powstac tam gdzie sa wypuklosci (ja sobie wyobrazam takie zadrapania np. otarciem o sciane itp.) ale to sa tylko moje rady ja bym tak robil ale ja sie nie znam pozdro
Napisano 2 Grudzień 200420 l nielot007 takie zadrapania maja prawo powstawac poniewaz sa to uskolki farby a nie zadrapania mechaniczne ;)
Napisano 2 Grudzień 200420 l slaby lakier jak takie odpryski sie robia:)) ale rzeczywiscie jak na moj gust najmocniejsze zadrapania powinny byc na wypuklosciach, np drzwi, a u ciebie drzwi sa lekko porysowane
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor dodalem takie wesole zaciemnienia i 2 warstwe brudku, ale cos za slabo widoczna ona jest, musze te odpadki farb poprawic chyba:) i na dole dac wiecej brudku ale to dopiero w niedziele bo teraz wyjezdzam:(
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor ja koncze na pare dni ;\ dopiero w niedziele updat bedzie ide spac
Napisano 3 Grudzień 200420 l Uncle ale ty zasiądź do shaderków bo pomordowałeś się z modelem (udanie :) )... a wygląda przez nie jak model z tekturki. Osobiście też nie zgadzam się z takimi otarciami/odpadającą farbą? toć to pojazd wojskowy a nie fso... Na dzisiejszych takie nie powstają ;). Kojarzę go jako strasznie masywny pojazd bojowy i na razie wszystko poza modelem do tego wizerunku nie pasuje... No ale tyle mojego marudzenia. Pozdrawiam,
Napisano 3 Grudzień 200420 l hmm, uncle, misiu, a moze wrzucisz mu jakies piecio ramienne alusy,zamiast tych kolpakow?:P
Napisano 3 Grudzień 200420 l hehehe - jeszcze spojlery, obniż zawieszenie, daj niskoprofilowe opony i ponalepiaj reklamy ;D
Napisano 3 Grudzień 200420 l Fajnie, fajnie.....[zazdrości:D] tylko kółka mają zbyt czarne oponki i jakoś niepasuje ten bierznik taki płaski. Lepiej jak byś wzioł i zrobił coś bardziej terenowego. Tylko niezmieniaj felgi bo to ma być z przyszłosci.
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor hehe gotham: narazie pokazuje etapy "powstawania" textury samej, zero tu shaderow, tu jest goly diffuse map jak namaluje cale to dopiero bede dalej kombinowal z shaderami (zanudze pendzla na smierc;) te odrapania, fakt dalej wyglodaja kijowo, kolor wybralem za sugestia mimego, ale chyba troszke ciemniejszy go zrobie, ogolnie duzo trace ze jednak pokazuje chyba updaty :( i nie bedzie efektu zaskoczenia snif co do kol, to niestety nei zmienie ich;) mi sie takie podobaja hehe, ide szukac tutoriali o texturach (jesli takowe istnieja) ps. juz prawie moge chodzic:)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Mam takie dziwne wrażenie, że robisz tą pracę coraz bardziej od niechcenia ALBO straciłeś już do niej serce i/lub zapał ? Bo jak na Twoje "nazwisko" to bardzo licho to wygląda. Zmotywowałem czy wnerwiłem? ;) Pozdro
Napisano 6 Grudzień 200420 l No juz coraz lepiej i coraz blizej celu ! dobrze ze zrezygnowales z tej parszywej zieleni :] Ja osobiscie bym to widzial troszke ciemniejsze i bardziej wpadajace cosik w niebieski ( nie wiem co ja z tym niebieskim ostatnio wszystko bym na niebiesko robil ! jakies zboczenie czy co ? ... ) ale tak mi sie widzi ! kombinuj kombinuj bo model swietny czekam bo mi sie moja tapetka znudzila a to co robisz to idealny materjal na nowa :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto