Skocz do zawartości

scena 3d: apc


uncle

Rekomendowane odpowiedzi

jaki tam bełkot! po prostu mi się odbiło! :P

 

Dracoolos: 3ds max, Maya, Softimage, Lightwave, Blender, Wings itp.

3ds max sporo kosztuje to fakt (ja oszczędzałem od przedszkola i dzięki temu mam), ale możesz ściągnąć sobie triala 3ds max 7 ze strony www.discreet.com

i zobaczysz z czym to się je.

Maya akurat ziomek od informatyki mi porzyczał ale ona potrzebuje xp albo 2000 a one są glupie. A na tej stronce to dzie dokladniej sie sciaga?? Czy trzeba z tego treninga zaplacic?? I tego wingsa to skad moge sciagnac?Chyba znalazlem:) A 5 tesz potrzebuje winxp??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 346
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tutaj masz linka do downloadu 3ds max7:

http://www.discreet.com.edgesuite.net/pub2/web/products/3dsmax/v7trial/3dsmax7.exe

chyba (nie sprawdzałem czy akurat ten działa)

poza tym zacznij od Blendera

http://download.blender.org/release/Blender2.35/blender-2.35a-windows.exe

(jak masz starszą wersję windy to looknij na starsze wersje Blendera: http://www.blender.org)

co do wątku: po prostu w dziale w którym chcesz a\założyć wątek klikasz na "Nowy Temat" i tam pisz co chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dam wam szachownicy jednak bo mi bedziecie wytykac ze textura sie w paru miejscach rozjezdza;p ale to takie malo istotne miejsca , kolor hmm nie wiem wlasnie, bo narazie nie ma nawet proby imitacji metalu to kijowo to wygloda nast. update chyba zrobie jak skoncze texture;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te zadrapania wygladaja bardziej na obicia i w niektorych miejscach raczej ciezko zeby powstaly, moze zrob jakies podluzne poziome zdarcia, jakby szorowal bokiem o jakies sciany w czasie jazdy czy cus :p

 

Ale wygladaja ok, moze tylko troche ich za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za przednim kołem powinien mieć więcej zadrapań - pwiedzmy że jechał po jakiś kamieniach to wypadając z pod kół uderzały by w bok pojazdu, na froncie byś troche dał (tylko nie ślad po rozgniecionym komarze) i na dachu jakiś ślad po udeżeniu czegoś ciężkiego

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to mi sie podoba. Szczegulnie te rysy nad przednim kołem i z przodu. Teraz tylko dokończyć popoprawiać... A ta zieleń to się już zdecydowałeś?? Bo moim zdaniem to pasowała by taka szara stal, wtedy się fajnie łączy z tymi rysami. Niewiem jeszcze jak by wygądało gdybyś na tej blachie(jak to odmienić? ;/) zrobił takie kropki imitujące śróby jak to sie w modelach plastikowych robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blasze, odmienia sie blasze, tak mi sie wydjae;) btw. chyba to jest stal,

podobne rysy poziome zrobie na calej dlugosci mysle, zeby ladnie do siebie pasowalo, powywalam sporo tych zadrapan bo jest za duzo ale narazie mi sie monitor zwalil ;( i nic nie moge w sumie zrobic

nitow raczej nie dam bo mysle ze w dwodziestym-ktoryms tam wieku nity wyszyl z mody;) nitowali na 1 wojnie swiatowej wszysto ;) gdzieniegdzie dam jakies srobki ale nie acle serie zielony faktycnize z dupy troche teraz,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozioo ma racje takie zadrapanie nie powinny powstac nie maja prawa

zobacz sobie ze pojazd nie jest z boku idealnie plaski (gdyby byl to wtedy by mogl powstac takie zadrapania) ale wedlug mnie powinny powstac tam gdzie sa wypuklosci (ja sobie wyobrazam takie zadrapania np. otarciem o sciane itp.) ale to sa tylko moje rady ja bym tak robil ale ja sie nie znam

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uncle ale ty zasiądź do shaderków bo pomordowałeś się z modelem (udanie :) )... a wygląda przez nie jak model z tekturki. Osobiście też nie zgadzam się z takimi otarciami/odpadającą farbą? toć to pojazd wojskowy a nie fso... Na dzisiejszych takie nie powstają ;). Kojarzę go jako strasznie masywny pojazd bojowy i na razie wszystko poza modelem do tego wizerunku nie pasuje... No ale tyle mojego marudzenia.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe gotham:

narazie pokazuje etapy "powstawania" textury samej, zero tu shaderow, tu jest goly diffuse map jak namaluje cale to dopiero bede dalej kombinowal z shaderami (zanudze pendzla na smierc;) te odrapania, fakt dalej wyglodaja kijowo, kolor wybralem za sugestia mimego, ale chyba troszke ciemniejszy go zrobie,

ogolnie duzo trace ze jednak pokazuje chyba updaty :( i nie bedzie efektu zaskoczenia snif

co do kol, to niestety nei zmienie ich;) mi sie takie podobaja hehe, ide szukac tutoriali o texturach (jesli takowe istnieja)

 

ps. juz prawie moge chodzic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie dziwne wrażenie, że robisz tą pracę coraz bardziej od niechcenia ALBO straciłeś już do niej serce i/lub zapał ? Bo jak na Twoje "nazwisko" to bardzo licho to wygląda.

Zmotywowałem czy wnerwiłem? ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No juz coraz lepiej i coraz blizej celu ! dobrze ze zrezygnowales z tej parszywej zieleni :] Ja osobiscie bym to widzial troszke ciemniejsze i bardziej wpadajace cosik w niebieski ( nie wiem co ja z tym niebieskim ostatnio wszystko bym na niebiesko robil ! jakies zboczenie czy co ? ... ) ale tak mi sie widzi ! kombinuj kombinuj bo model swietny czekam bo mi sie moja tapetka znudzila a to co robisz to idealny materjal na nowa :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności