_michal Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Ostatni obrazek rządzi. Chciałbym zobaczyć to cacko w ruchu ;)
uncle Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 http://uncle.magma-net.pl/apc/apc26.jpg http://uncle.magma-net.pl/apc/apc27.jpg http://uncle.magma-net.pl/apc/apc28.jpg http://uncle.magma-net.pl/apc/apc29.jpg to samo tylko z jednolitym tlem;p
_michal Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Lepiej by wyglądało jakby nadał temu plane'owi materiał matte/shadow.
uncle Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 spx;) narazei to wip, jeszcze duzo do wymodelowania, ale jakies 50% juz jest
tweety Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 ja bym dodał jeszcze takie małe (dwa) wizjerki (jak w czołgu) na dachu (blisko środka)
Luke3D Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 i to ma być 50% ??? przecie to wygląda na przynajmniej 95%
uncle Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 tweety: w sume fajny pomysl, dorobie:)
_michal Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Jak skończysz to ja poproszę o render na tapetkę...
polka dot Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 uncle, idzie ci swietnie madafafa tymbardziej ze wszystko bez ms.. ogladam sobie postep od poczatku i jestem pod wielkim wrazeniem. w paru miejscach widac 'blad' bo wlasnie nie wiem czy to specjalny modelling czy wlasnie miejsca gdzie tak powyginales polygony ze fidac face dzielace je na polowy (w rogu kolo szyby np). czekam na materialy
tweety Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 tak sie popatrzyłem na last render i wiem: nie ma reflektorków z przodu ( w filmie były dośc mocne) chyba że te dwie krateczki na dole z przodu to sa własnie reflektorki :D po za tym drzwi (z prawej strony) są trochę za bardzo puste (na powierzchni) - brakuje mi tutaj jakiegos wytłoczenia czy może wizjera... ale to już zależy od ciebie ;) kiedy teksturki?
jimmy Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 idzie ci swietnie. standardowo zglaszam wniosek o pokazanie siateczki :)
Salvator Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 tak ... no i co można powiedzieć o takim modelu :) zrób dla formalności trochę błędów w siatce, cokolwiek :D
uncle Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 wygiecia trojkatow widac bo nie robilem nigdzie smoothing groops ;) jak naloze nie bedzie widac, co do bocznych drzwi, fakt sa troche plaskie i smutne, orginalnie tez tak sa ale cos je trzeba przerobic, leflektory sa tylko ze nie sa wlaczone wiec nie swieca:)) sa calkiem spore, a siateczke tak dalem dla picu, zawsze mozna usunac:) dzizs chyba nie bedzie update bo mam troche roboty, ale jutro obiecuje ;) tym badziej ze bede mial 19'' to bede wiecej widzial;)
illy Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 mi sie caly czas ta przednia szyba niepodoba, troszeczke odstaje i nie ma grubosci, a przy okazji: tylne dzialo ma kable na wierzchu, do czego one sluza, bo sa troche narazone na zniszczenie?
Gość User190 Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Witaj uncle... dawno tu nie zaglądałem (w sensie do WIP) i widzę, że tworzysz kolejny wyśmienity model :) Gratuluję tego, do czego doszedłeś i życzę powodzenia w dalszej pracy... Czekam na finalne F10
uncle Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 ja robie f9 finaly;) skilllo: to takie jakies "raczki" kable nigdzie nie wystaja
uncle Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 to szyny po ktorych to dzialko sie bedzie chowac do tylu samochodu, jeszcze w sumie niedoczepione nijak do kadluba:)
ultek Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 uncle - sliczne ;P ciekawe jak teksturki zrobisz ^^
inespew Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 Stary no poprostu rządzisz :D zajebista praca. podziwiam ps: ustawiam sie w kolejce po tapetke :D
Ufol Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 wszystko jest full wypas, ja bym takiego nie zrobił tylko jedno pytanie czyon ma być taki długi? jak aliena oglondałem wydawał mi sie troche krótszy, ale to nic, kończ to szybko pozdr
tweety Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 czyon ma być taki długi? jak aliena oglondałem wydawał mi sie troche krótszy no własnie nie. oryginalny pojazd (na zdjęciahc nie na filmie) wyglądał identycznie: długi niski i szeroki (dlatego masywny).
uncle Napisano 25 Listopad 2004 Autor Napisano 25 Listopad 2004 akurat wymiary sa dobre;) walsnie podlaczylem 19'' iiyame haha i wszystko takie malutkie sie zorbilo;D
Predator Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 wyglada imponujaca :) a tak na boku to co sie dzieje ze stocznia i lodzia podwodna tamta racka tez mi sie podobala :P
uncle Napisano 25 Listopad 2004 Autor Napisano 25 Listopad 2004 siata i render, a okret stoi i czeka az dojzeje;P
uncle Napisano 27 Listopad 2004 Autor Napisano 27 Listopad 2004 slabo? nikt nic nie pisze, to juz w miare finish modelu teraz zaberam sie za mapowanie i textury.. noge skrecilem i nie moge sie ruszac wiec mam duzo czasu heheh
Salvator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 uuu uncle, też to miałem całkiem niedawno :) jest zbyt dobrze, żeby komentować :) czekam z utęsknieniem na teksturki. mapowanie chyba nie powinno sprawić kłopotów przy tak pięknej i oszczędnej siateczce :>
polka dot Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 no model wymiata, detale tez sa wypas.. czekam na f9
tweety Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 widzę że model gotowy jaki kolor texturek: zielen wojskowa czy stalowy morski? w "Aliens" był chyba stalowy.... zrobisz jakąś scenkę?
uncle Napisano 27 Listopad 2004 Autor Napisano 27 Listopad 2004 zrobie scenke;p kolor ciemny stalowy odrapany brudny:) wytarty wlasnie znalazlem duzo fajnych przykladow na texturki ;) wlasnie wrocilem od pana doktura z takim czyms: "nadlamanie szczytu kostki bocznej"
Traitor Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 "nadlamanie szczytu kostki bocznej" To pewnie zaraz ci sie skin posypie hehe:)
Hindus Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 mi sie podoba ale mysle ze lepiej by było jakbys skonczył "ten dok"
Dracools Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 Heh.................. Jakiego wy wogule programu urzywacie??(jestem zielony:])
Traitor Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 Heh.................. Jakiego wy wogule programu urzywacie??(jestem zielony:]) Ortograficznego;)
tweety Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 buahahahahahahahahahaha!!!!! Traitor: umarłem!!!!!
Predator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 Tweety ?? belkot zamiast smiechu ?? Trajtor to nie forum poprawnej polszczyzny wiec zwolnij cisnienie :] Daracoolos
Dracools Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Ja bym nienarzekał na ortograficzny bo by mi sie z tak troche przydał ale te studio max to taki orginał pewnie drogo kosztuje :).
tweety Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Tweety ?? belkot zamiast smiechu ?? jaki tam bełkot! po prostu mi się odbiło! :P Dracoolos: 3ds max, Maya, Softimage, Lightwave, Blender, Wings itp. 3ds max sporo kosztuje to fakt (ja oszczędzałem od przedszkola i dzięki temu mam), ale możesz ściągnąć sobie triala 3ds max 7 ze strony http://www.discreet.com i zobaczysz z czym to się je.
Predator Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Popieram Tweety :) promujmy legalne oprogramowanie :] co do tych programow to sprobuj w wingsie jest darmowy i moze w nim podstaw sie nauczyc :)
uncle Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 ja tak naprawde pisze wspolzedne vertexow w pliku tekstowym, a wyswietlanie obiektu napisal mi kolega;)) a gi to jakis burak mu sie zrobil i powtslo gi ide konczyc mapowanie kadluba bo juz mi bokiem wychodzi;) - wcale nie jest takie proste
Salvator Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Wings3d bądź Blender - jedyna słuszna alternatywa :) są darmowe i nie da rady używać ich nielegalnie :)
blood_brother Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Mam drobna uwage do dzialka na dachu. Jezeli on ma sie chowac tak jest ustawione teraz to by wystawalo. Chyba ze ono sie obraca o kat 90 stopni.
uncle Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 obraca sie ;) tylko jeszcze nie zrobilem sciezki jak ma sie ruszac bo niebardzo umiem;p ale zrobie, narazie meecze sie z kadlubem mapowaniem, wiele pierdol jeszcze bedzie poprawianych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się