adek Napisano 5 Maj Napisano 5 Maj Przyznam szczerze, że nie śledziłem kulisów powstawania tej produkcji. Genialna historia, która pokazuje, że nadal w tym świecie mogą liczyć się nie tylko najwięksi gracze i ogromne teamy. Niesamowita produkcja moim zdaniem. "Manor Lords" to strategiczna gra ekonomiczna, która zdobywa uznanie zarówno graczy, jak i krytyków na całym świecie. Tworzenie i zarządzanie średniowieczną osadą to główna esencja gry, którą opracował Slavic Magic, czyli studio prowadzone przez jedną osobę. Sukces gry "Manor Lords" jest zdumiewający. W zaledwie jeden dzień po premierze (26 kwietnia 2024), produkcja sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Co więcej, w niedzielę po premierze w grę grało jednocześnie ponad 170 tysięcy osób, co jest wynikiem porównywalnym z największymi produkcjami na rynku. Oprawa graficzna gry otrzymuje pochwały za detal i realizm, co jest nie lada osiągnięciem, biorąc pod uwagę, że za całą produkcję odpowiada jedna osoba. Premiera gry odbiega od standardowych schematów. Wypuszczenie gry z wczesnym dostępem tylko spotęgowało zainteresowanie, które przekłada się na realne wyniki sprzedażowe. Poza tym, zanim gra trafiła na rynek, zgromadziła już ponad 3 miliony zapisów na "wishlistę". Sukces "Manor Lords" to dowód na to, że nawet małe studia mogą rywalizować z gigantami branży gier, oferując produkty, które nie tylko zachwycają rozgrywką, ale też oprawą graficzną i innowacyjnością mechanik. Studio odpowiedzialne za grę to tak naprawdę Grzegorz Styczeń. To on odpowiada za projekt i kod gry, złączenie wszystkiego ze sobą. Grzegorz oczywiście wspomagał się w kilku aspektach pomocą z zewnątrz zlecając pewne kwestie (w tym graficzne), ale chyba nie ma tutaj nic w tym dziwnego. Grafikę główną wykonał np. Wojciech Fus (myślę, że starszej społeczności max3d.pl dobrze znana postać, aktywny użytkownik max3d.pl sprzed wielu lat). Zachęcam do rzucenia okiem na material Mestre poświęcony tej grze. Czy to faktycznie produkcja jednej osoby? Po sukcesie gry i świetnych recenzjach w ostatnim tygodniu autor musi bronić trochę tej narracji, ale ja przyznaję mu rację. Uważam, że nadal ten projekt można tak nazywać i to nie jest spijanie całych creditsów dla swojej osoby. Warto dodatkowo zerknąć jak odnosi się do tego autor (ciekawa nitka dotycząca produkcji): Link do gry na Steam: https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/ Zobacz cały news 1
Mortom Napisano 5 Maj Napisano 5 Maj Co ówczesne korporacje wyniosą z tego faktu: 1 gość na czysto zarobił jakieś 60 baniek.... po holerę trzymać tych darmozjadów co nam gry robią... wywalić ich! I zostawić jednego, niech tyra za wszystkich 😄 Janusze biznesu co z tego wyniosą: Halyna! Tam taki jeden se gre zrobił som... weź ty tam naszego Sebusia zagoń do kumpetura i niech zrobi gre... tyle siedzi przed tym monitorem, że pewnie z miliardy zarobim! Co wyniosą ludzie którzy przeczytali sam nagłówek newsa: Ja pierd... jakiś kolo odniósł sukces... idę kupić grę, aby puścić negatywa! Jaki wniosek kolektywnie wysnuje branża gier: Gabe to h...! Inwestorzy nadal chcą gier usług... bo to dobro! Ludzie to szmaty i trzeba wysuszyć ich do sucha! 2 lata po sukcesie Manor Lords: Tencent, Ubisoft, EA i Activision Blizzard zakończyły przekształcanie firm na jednoosobowe studia developerskie. Od dzisiaj każdy dev traktowany jest jako oddzielny twórca gier a gry tworzą setki jednoosobowych studii developewskich! 😄 Co czyni z nich jednoosobową firmę developerską! Koniec z zespołami na 100 i więcej ludzi. Wielkie święto indi! 😄 1 5
SebastianSz Napisano 5 Maj Napisano 5 Maj @Mortom Ale ponieważ każde jednoosobowe studio będzie składało się z 10 niebinarnych i zróznicowanych etnicznie developeroperson, samoświadomego AI i konsultantów ze Sweet Baby Inc, cena gry będzie wynosiła 2137$/miesiąc. Oczywiście early access. 1 5
Destroyer Napisano 5 Maj Napisano 5 Maj 7 minutes ago, SebastianSz said: @Mortom Ale ponieważ każde jednoosobowe studio będzie składało się z 10 niebinarnych i zróznicowanych etnicznie developeroperson, samoświadomego AI i konsultantów ze Sweet Baby Inc, cena gry będzie wynosiła 2137$/miesiąc. Oczywiście early access. Kocham to forum będące potężną przeciwwagą do socialowych zachwytów nad wszystkim 😄 Dzieje się coś potencjalnie pozytywnego - loża max3d, not on my watch! 😄 2 1 2 1
Nezumi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 1 hour ago, Destroyer said: Kocham to forum będące potężną przeciwwagą do socialowych zachwytów nad wszystkim 😄 To takie przemyslenie powinno Ci sie spodobac 😉 : "Grzegorz oczywiście wspomagał się w kilku aspektach pomocą z zewnątrz zlecając pewne kwestie (w tym graficzne), ale chyba nie ma tutaj nic w tym dziwnego. " Ano nie ma nic dziwnego w tym, ze korzystal z pomocy. Moze dziwic jedynie mowienie, ze zrobil gre samemu, skoro korzystal z pomocy. Zwlaszcza w przypadku ze sa osoby robiace gry samemu w 100%. Nie umniejszam kolesiowi umiejetnosci i osiagniecia, ale uwazam, ze jak przebiegniesz 99% maratonu sam a podwioza Cie tylko kawalatek na koncu to nie mozna powiedziec ze przebiegles caly maraton sam. No ale dzis udajemy wiele rzeczy - jest AI ktore nie mysli, faceci ktorzy sa kobietami... To mozna dorzucic kolesia co SAM zrobil gre - korzystajac z pomocy. 1 1 2
Destroyer Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj @Nezumi pisałem o tym w dziale z grami, jeden chłopek + ok 130 freelancerów ale wiadomo głośne newsy muszą się klikać a rzetelność nie ma znaczenia, po internecie się rozlało, że zrobił sam jeden i zarobił miliony 🙂 Tak jak film jakiegoś reżysera, kiedyś tak było bardzo popularne mówić jakby on to w pojedynkę zrobił a nie setki czy tysiące osób nad tym pracowało. https://polskigamedev.pl/wszystko-co-wiemy-na-temat-nadchodzacej-premiery-manor-lords/ Zresztą na mainstreamowych mediach to takie kocopoły walą, gówno wiedzą, przetłumaczą, napiszą za pomocą chatagpt, gówno się zgadza ale odklepana na odwal i fajrant 🙂 Od jakiegoś czasu wpadłem w pułapkę serwisów informacyjnych, geopolitykę i gospodarkę zamieniając jedno uzależnienie na inne, może mniej destrukcyjne choć sam nie wiem szczęśliwszy nie jestem gdy mam większą świadomość 🙂 i tam jest często ściek, cenzura komentarzy czy w ogóle blokowanie gdy temat może być zapalny. Propaganda, arty na zamówienie grup interesów, albo bardzo jasne preferencje polityczne czy poglądowe autorów które mocno się przelewają na treść, nie ma prawie nigdy obiektywizmu tylko mówienie co i jak mamy myśleć, moralizowanie i ustawianie, straszne szambo. Już nawet czasami rozpoznaję autora po stylu czy temacie którymi się zajmują, jeśli w ogóle artykuł jest podpisany bo czesto nie mają nawet odwagi się pod tym podpisać, niektórzy redaktorzy, np "kaziu" na bankierze zawsze krzyczy o wzrostach na nieruchach, czasem wyciągnie dane sprzed roku albo z jednego miasta byle tylko w tytule były jak największe liczby i popierały narrację za którą zapłacono bo i tak większość ludzi nie czyta treści tylko po tytule jadą i następny 🙂 Albo baba co pisze tylko o tym jak to kobiety są krzywdzone i nie ma parytetów w zarządach wielu firm, spółkach GPW, jako właścicielki biznesów, nawet to, że nie ma równouprawnienia w czasie jaki potrzebują honorwi dawcy krwi na jakieś benefity bo kobiety dostają je kilka lat później niż mężczyźni bo mogą oddawać mniej krwi tj rzadziej. A to , że mężczyźni w Polsce żyją aż 8 lat krócej od kobiet ale pracują 5 lat dłużej a co trzeci mężczyzna nie dożywa wieku emerytalnego a 20 proc. korzysta z emerytury tylko 2 lata to tam chuj, na tym nie można wywalczyć żadnych dodatkowych przywilejów, zresztą mamy ministrę "równości" a też ją to chuj obchodzi tylko żeby przy korycie usiedzieć jak najdłużej. 3
adek Napisano 6 Maj Autor Napisano 6 Maj No trochę odlecieliście. @Nezumi porównanie z maratonem moim zdaniem słabe. Jeśli już to to widzę to tak - Grzegorz jest organizatorem maratonu, zaczął robić w mniejszewj skali, bieg na 10km, półmaraton, aż doszedł do organizacji maratonu gdzie musiał szukać pomocy. Nadal bez niego maraton nie istnieje 😀 Więc nie wiem czy to pułapka informacyjna w tym przypadku - wg. mnie wszystko się zgadza i wiadomo, że celowo jest to podkreślone. Celowo tak też napisałem i byłem ciekawy czy dyskusja będzie właśnie wokół tego czy o samym projekcie. Jest to skrót - jedna osoba zaczęła 6 lat temu robić, grę, powolutku, jego MVP spodobało się, autor mógł zacząć inwestować w projekt. Proste. Dzisiaj to nie jest projekt jednej osoby, ale był i bez niego projekt nie może istnieć. Nie ma inwestorów, która go wymieni, bez niego nie ma projektu. Moim zdaniem to co pokazał to trochę lekarstwo na sytuację, którą mamy w tej chwili - potężne zwolnienia, duże firmy zamrażają rekrutację, ograniczają koszty. Swój projekt jest ratunkiem, dla samego autora jak i podwykonawców. Być może właśnie też obserwujemy powstawanie nowego studia gier.
michalo Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 14 minut temu, adek napisał: Moim zdaniem to co pokazał to trochę lekarstwo na sytuację, którą mamy w tej chwili - potężne zwolnienia, duże firmy zamrażają rekrturację, ograniczają koszt Kiedyś narzekaliśmy że w branży nie ma umów o prace. Teraz narzekamy że są i brak takich umów to lekarstwo na zwolnienia 🙂 Co do Manor Lords. Wygląda super. Szkoda trochę, że nie interesują mnie takie gry i pewnie nie sprawdzę o co ten pozytywny szum. Co do solo devu.. jak dla mnie solo to jest solo, więc całej gry sam nie zrobił. Jest to spore nadużycie i mnie by wkurzyło, gdybym przy tym pracował. Ale też nie ma co wariować na tym punkcie. Fajnie, że taka produkcja ma sukces. Zawsze jak coś co w jakiś sposób przełamuje dzisiejsze trendy i standardy w gamingu to super pozytyw. 3
adek Napisano 6 Maj Autor Napisano 6 Maj 23 minuty temu, michalo napisał: Kiedyś narzekaliśmy że w branży nie ma umów o prace. Teraz narzekamy że są i brak takich umów to lekarstwo na zwolnienia 🙂 Co do Manor Lords. Wygląda super. Szkoda trochę, że nie interesują mnie takie gry i pewnie nie sprawdzę o co ten pozytywny szum. Co do solo devu.. jak dla mnie solo to jest solo, więc całej gry sam nie zrobił. Jest to spore nadużycie i mnie by wkurzyło, gdybym przy tym pracował. Ale też nie ma co wariować na tym punkcie. Fajnie, że taka produkcja ma sukces. Zawsze jak coś co w jakiś sposób przełamuje dzisiejsze trendy i standardy w gamingu to super pozytyw. Ale on tego nie ukrywa? Ktoś tutaj nawet wkleił creditsy. W skrócie - lata temu był to projekt solo dev, który chwycił i stał się czymś większym. Autor miał pieniądze na ludzi. 2
Kalberos Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 8 godzin temu, Destroyer napisał(a): Kocham to forum będące potężną przeciwwagą do socialowych zachwytów nad wszystkim 😄 Dzieje się coś potencjalnie pozytywnego - loża max3d, not on my watch! 😄 a ja tam lubie ten tytuł. Marzy mi się opcja budowania zamków, takich jakie mogliśmy budować w stronghold. 2
Nezumi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) @adek To bez porownan, bo sa slabe. Mowienie, ze facet zrobil gre SAM, kiedy uzyl pracy 130 freelancerow jest klamstwem. Raz jeszcze - nie umniejszam jego zaslug, ciesze sie ze giera sie spodobala, sciagnela ludzi i powstala. I byloby fajnie gdyby urodzilo sie z tego studio w ktorym znajdzie zatrudnienie czesc albo i wszyscy z tych 130 freelancerow i zrobia czesc druga. Super. Ale nie jest skrotem myslowym powiedzenie nieprawdy. Po co oni udaja to wiem - sensacja sprzedaje sie lepiej, zwraca uwage, przyciaga klientow. Ale po co my tutaj mamy udawac? 56 minutes ago, adek said: Celowo tak też napisałem i byłem ciekawy czy dyskusja będzie właśnie wokół tego czy o samym projekcie. Lyknalem haczyk. Nie wiedzialem ze gramy w szachy 4D a nie komentujemy giere. Musze uwazac na przyszlosc zeby nie zaczac odnosic sie do tresci postow tylko sprytnie zaczac gadac o czyms innym. 😉 Raz jeszcze, do znudzenia - nie mam nic przeciwko grze, pomyslodawcy, wykonawcy, podwykonawcom a takze ich blizszej i dalszej rodzinie oraz znajomym. Gierca wyglada bardzo ok i kiedys moze sam w nia zagram jak juz bedzie 75% off bo bedzie wychodzila druga czesc 😄 Po prostu niefajne jest to olanie wkladu 130 osob ktore stanowia pewnie jakos 1/10 takiego CD Projekt. Nie wiem czy ta narracja pochodzi od samego autora czy juz panowie z marketingu pomogli. Bo co by nie mowic - marketing zadzialal. I niech zrobia nowe studio - to chyba naturalny, kolejny krok w zwiazku z niewatpliwym sukcesem. edit 8 minutes ago, adek said: Ale on tego nie ukrywa? Ktoś tutaj nawet wkleił creditsy. No to fajnie. Nie ma co robic z igly widly. Nie jestem oburzony "on behalf of" tylko mi udawanie nie pasuje. Edytowane 6 Maj przez Nezumi 1
adek Napisano 6 Maj Autor Napisano 6 Maj @Nezumi on nie miał marketingu i ponieważ grę budował sam - przez długi czas tak było - media podchwyciły to. I jak widać to się chwyta. Jest pewnym uproszczeniem, ale moim zdaniem OK. Natomiast jeszcze raz to napiszę - on niczego nie ukrywa, creditsy są. Ta wersja, którą dzisiaj widzisz na steamie to już efekt rośnięcia tego projektu. Na pewno nie można zarzucić autorowi, że ukrywa coś. Media tak o tym pisza. Wrzuciłem w artykule jego tweety - gdzie on tłumaczy skąd to się wzięło i przy zerowej kasie na marketingu - jak zgłaszał się do mediów - to uproszczenie działało. Natomiast weź pod uwagę, że wszędzie wpisuje, że za projektem stoi studio - które przez długi czas liczyło tylko jego. Natomiast jeszcze raz - całe sterowanie projektem to jedna osoba. I jak dla mnie to jest duże wow. 2
Nezumi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) 10 minutes ago, adek said: Na pewno nie można zarzucić autorowi, że ukrywa coś. Media tak o tym pisza. Nie zarzucam autorowi tylko tym co tak pisza 😉 10 minutes ago, adek said: Natomiast weź pod uwagę, że wszędzie wpisuje, że za projektem stoi studio - które przez długi czas liczyło tylko jego. Na pewno ma powody do dumy i radosci. Bez ironii to pisze. 10 minutes ago, adek said: całe sterowanie projektem to jedna osoba. I jak dla mnie to jest duże wow. Dla mnie tez. JAk mialem piec osob "pod soba" to mnie mial szlag trafic. 130 by mnie zabilo. Ogolnie szacun dla niego. Czepilem sie nadmuchanego bez potrzeby stwierdzenia tylko. Edytowane 6 Maj przez Nezumi
SebastianSz Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Solo czy nie solo, pewnie typ i tak nie ma wpływu na to co media piszą. Ktoś podchwycił, że solodev i wielki sukces to media będą doić kliknięcia, a jaka jest prawda to whatever, za tydzień będzie inny FoTM. Jak z Palworld. Jestem podejrzliwy do gier robionych solo, bo zwykle zachwyty w recenzjach nad nimi są takie: ZAJEBISTA GRA!* *jak na grę robioną przez jednego typa Ale jak jest dobra to jest dobra, jak do tego koleś sam nie ściemnia, w creditsach poumieszczał i ludziom zapłacił to co za różnica. 2 1
kengi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) Ja już kiedyś pisałem, że solo możesz zrobić tylko jak jesteś bogiem i zaczniesz od wszechświata... A że media dmuchają akurat to najbardziej... kogoś zaskoczyło i musi wylać żale? ... no ba ... starcy z max3d 🤣 Dla mnie ML jest imponujące, niezależnie jak sobie każdy zdefiniuje solodev... Co do samej gry pisałem już w wątku o grach, że wygląda na to, że termin "early access" jest też różnie interpretowany i takie moon studios, i jego early access wygląda na bardziej dorobione np. od takiego ML... więc ja sobie poczekam aż będzie full gierka i może jakaś promka, to pewnie kupię. Edytowane 6 Maj przez kengi 1
Nezumi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Panowie, jakbym mial pod kazdym newsem ktory mam w dupie pisac ze mam to w dupie i co za roznica... To bym pod kazdym newsem o nowej wersji Blendera musial to pisac 😄 Kumam, nikogo juz nie obchodzi znaczenie slow. Wybaczcie nerdowosc. Na przeprosiny taka fraszke napisalem: O GRZE Zaczal solo, skonczyl w grupie zasadniczo mam to w dupie. 5
michalo Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 8 minut temu, Nezumi napisał: Zaczal solo, skonczyl w grupie zasadniczo mam to w dupie. Solo to ziemniaki w zupie, i ja też mam to w dupie 4
Destroyer Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) Składam oficjalny wniosek rozszerzenie funkcjonalności o kolejną reakcję do wyboru. Jeszcze trochę i będzie pełny zakres i niczym kobiety na instagramie czy tinderze będzie można się komunikować w całości za pomocą samych emotikonek 😄 Edytowane 6 Maj przez Destroyer 2 1 2 1
Destroyer Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) Może trochę speedranuję ale zawsze ktoś mnie w tym ubiega ( @Mortom) , chyba wątek jest już na tyle długi, że pora na kartę mocy i powołuję się na prawo Godwina, w końcu moja kolej! 😄 1 hour ago, SebastianSz said: Ale jak jest dobra to jest dobra, jak do tego koleś sam nie ściemnia, w creditsach poumieszczał i ludziom zapłacił to co za różnica. No taka jakby powiedzieć, że Hitler sam a on przecież był z wąsiastym kolegom na tej paradzie w berlinie w skórzanym paskowym stroju 😄 Z czystej przyzwoitości wypadałoby starać się przekazać prawdę a nie tylko jej część celowo wzbudzając sensację i sztuczne zainteresowanie. Tak jak np ten filmik ai z Pink Floydów. AI zrobiło film który wygrał. Nie AI a człowiek używający ai i nie wygrało a było jednym z 10 laureatów ale to już nie jest takie sensacyjne i nie budzi emocji wiec można celowo przemilczeć resztę informacji dla własnego zysku jaki by miał nie być czyli zaangażowanie zagorzałych przeciwników, fanów i nawet ludzi którzy zostali złapani przypadkiem w ogniu walki i tych którzy z kronikarskiego obowiązku chcieliby widzieć pełną wersję informacji. Jeszcze można zrobić jaskrawy błąd ortograficzny w tytule to nawet ludzie bez jakiegokolwiek zdania będą mogli włączyć się do dyskusji i go z radością wytknąć i mamy komplet zaangażowania 🙂 Nie ważne czy ukradł czy go okradziono jest zamieszany w złodziejstwo i musi iść do więzienia 🙂 Edytowane 6 Maj przez Destroyer 1 1
Mortom Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Skrót dla osób co nie chce się czytać wszystkich postów REASUMUJĄC: Twórca Manor Lords nie twierdzi że sam zrobił grę. Użytkownicy max3d jak zwykle nie zawodzą i drą łacha z czyjegoś sukcesu! Przebiegły @adek ujawnia swój niecny plan z tytułem newsa! @Kalberos Człowiek z zamkiem - wywiad i zdjęcia z posesji. 🙂 Nieoczekiwana i zaskakująca opinia @SebastianSz Maestro nieufnie spogląda na grę! @kengi Dysertacja na temat wiary: "Tylko Bóg robi prawdziwe gry!" 😉 Media to dziwki i napiszą wszystko aby wydoić klienta 😉 Kącik poetycki @Nezumi-ego: Zaczal solo, skonczyl w grupie zasadniczo mam to w dupie. @michalo rzeźbiarz, pisarz a teraz i poeta - człowiek wielu talentów ujawnia kolejny! @Destroyer jedyny który nie wstydzi pokazać się pośladków wszystkim forumowiczom! - wywiad w następnym tygodniu! 2 1 2 2 1
EthicallyChallenged Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 6 godzin temu, Destroyer napisał: po internecie się rozlało, że zrobił sam jeden i zarobił miliony 🙂 Zapomniałeś jeszcze dodać: "zarobił miliony w jeden dzień" 😄 2 1
kengi Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Podobno wzion i nikomu nie zapłacił... i teraz jest na wyspie epsteina, podobno za milion można kupić weekend tylko... i w ogóle ta gra to nft, całość robiło ai i teraz będzie ragpull. max3d nie zawodzi... Z czego o samej grze praktycznie zero, bo nikt nie grał. Za to dyskusja o semantyce w rozkwicie 🤣 2 2
Destroyer Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj (edytowane) Zapracowany @adek pisze na szybko newsa zgodnie z mainstremową narracją Użytkownicy max3d stojący na straży prawdy i porządku, ostatnia ostoja czystości w oceanie nieprawości: Gra? Hę? Kto? A kogo to obchodzi? 😄 Tylko @Kalberos się wyłamał i napisał na temat o grze 😄 Edytowane 6 Maj przez Destroyer 3 1
adek Napisano 6 Maj Autor Napisano 6 Maj 11 minut temu, Destroyer napisał: Zapracowany @adek pisze na szybko newsa zgodnie z mainstremową narracją Raczej napisałbym to tak, że pisze tytuł celowo zachowując mainstreamową narrację, a w środku wyjaśniam i wrzucam nawet wątki autora. Ale cóż, czy tutaj też naprawdę tylko tytuły czytacie? Swoją drogą, przyznaje rację @Nezumi. Jakie to ma znaczenie. Super projekt, sukces. W sumie nie sądziłem, że ten bait tutaj zadziała w taki sposób.
SebastianSz Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Nie no, cieszy mnie sukces takiego małego, osobistego projektu bo to rzadkość i jakaś nadzieja w zalewie średnich gier AAAAAA od Ubisoftu czy innej Bethesdy i można tylko gratulować. Ale nie przesadzajmy, to czy w mediach o tym piszą tak czy owak to dość błahy temat i można sobie pośmieszkować bo w sumie co więcej napisać? 😄 Gra jak gra, jednym się podoba innym nie, fakt, że robił solo dev/mały zespół to wg mnie raczej tylko ciekawostka o grze, a nie jakaś jej integralna część decydująca o jej jakości, a zdaje się przyćmiewa większość szumu wokół tej gry, nie tylko na max3D. Zresztą koleś i tak teraz pewnie zajęty jest wybieraniem koloru wycieraczek swojego nowego lambo, więc pewnie nasze wyszukane, ekhem, dyskusje go specjalnie nie dotkną 😄 1
Kalberos Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 2 godziny temu, EthicallyChallenged napisał(a): Zapomniałeś jeszcze dodać: "zarobił miliony w jeden dzień" 😄 aż mi się przypomniało jak mój tatko mi piłował zawsze jak siedziałem po nocach " Zostaw ten komputer i te bazgroły z tego chleba nie bedzie, wez sie za normalna nauke " Teraz to chyba narracja bedzie odwrotna po takich newsach "synek idz w te komputery, bedziem milony z mamusia zarabiac" 2
Destroyer Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 2 hours ago, adek said: pisze tytuł celowo zachowując mainstreamową narrację, a w środku wyjaśniam i wrzucam nawet wątki autora. Ale cóż, czy tutaj też naprawdę tylko tytuły czytacie? Tylko efekt jest mniej więcej taki: Tytuł: W Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody!!! Treść w środku z wyjaśnieniami: Nie w Moskwie tylko w Leningradzie, nie samochody tylko rowery i nie rozdają a kradną. 3
EthicallyChallenged Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj 2 godziny temu, SebastianSz napisał: Nie no, cieszy mnie sukces takiego małego, osobistego projektu bo to rzadkość i jakaś nadzieja w zalewie średnich gier AAAAAA od Ubisoftu czy innej Bethesdy i można tylko gratulować. Ale nie przesadzajmy, to czy w mediach o tym piszą tak czy owak to dość błahy temat i można sobie pośmieszkować bo w sumie co więcej napisać? 😄 Gra jak gra, jednym się podoba innym nie, fakt, że robił solo dev/mały zespół to wg mnie raczej tylko ciekawostka o grze, a nie jakaś jej integralna część decydująca o jej jakości, a zdaje się przyćmiewa większość szumu wokół tej gry, nie tylko na max3D. Zresztą koleś i tak teraz pewnie zajęty jest wybieraniem koloru wycieraczek swojego nowego lambo, więc pewnie nasze wyszukane, ekhem, dyskusje go specjalnie nie dotkną 😄 Ludzie łakną takich naprawdę legendarnych legend i herosów ubijających hydry smodzielnie i własnoręcznie. Jak się pojawi materiał gdzie można nagiąć pod legendę to pismaki się zlecą i nagną, w końcu jakoś trzeba zanęcić gawiedź do kliknięcia i wyświetlenia reklam TFU to znaczy przeczytania artykułu. Organiczna legenda jak Flappy Bird zdarza się za rzadko, trzeba pomóc opatrzności. 2
ZiN Napisano 7 Maj Napisano 7 Maj Będzie grane, lubię takie gierki, choć czuję, że tym dość szybko się nasycę jak Farthest Frontier, niestety. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się