mirach Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 hindus: dzieki :) Posiedzialem dluzej, zmienilem primary na qmc i troche podciągnąłem ustawienia wszystkiego. Rendertime wydłuzył sie niesamowicie (jak na moje przyzywyczajenia :) ) ale o wiele lepiej wyszly detale. Drugi render wrzucam do postu wyżej zeby mozna bylo sobie porownac.
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 szczerze ? nie widze roznicy :) srodek nadal ma "mgłe", ten z lepszymi ustawieniami ma wiecej szumu, ale pewnie o to chodzilo + lepszy szejding pod meblami ;) imo nie warto takim nakladem czasu
Yaro16 Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 może aa daj na "catmul room", powinno być ostrzej
mirach Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Klicek: Różnice widac w sumie jak sie przeskakuje z jednego obrazka na drugi w irfanview :) wyrazniejsze cienie i mniej plam na scianie. Ale masz zdecydowanie racje że dużo za dużo czasu to zajmuje, napewno jest miejsce na optymalizacje. Z drugiej strony, ostatnio troche sie wczytalem w teorie vray'a i wychodzi że przy stosowaniu odpowiednio ustawionego adaptive QMC dodanie np depth of field zwieksza czas renderu jedynie o pare procent. Narazie brak czasu na takie proby, ale obacze w przyszłosci. Yaro: obacze. a wlasnie, narazie to jest vrayLanczos, moze przez niego takie rozmycie. dzieki za komentarze. Mirach
ptah Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Z podłoga jeszcze powalczę ;P adaptive subdivision ir+lc (0,9 0,8) irr map medium 60 15 lc 500 0,005 enviroment vraysky 0,06 exponential 1,4 1 1
tadzio Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 i z color bleedingiem proponuje (sufit:)). a tak w ogole to za ciemno jak na pomieszczenie z cala sciana okien;) pozdr
ptah Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 A ja sie cieszyłem że tak ładnie xD Ale przy pierwszych renderkach chyba zawsze myśli się że jest lepiej niż jest rzeczywiście.
Yaro16 Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 ptah- przyciemno trochę i ta podłoga.Zmień to i powinno być lepiej.
tadzio Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 kazda pracka jest fajna...do czasu az sie skill nie podniesie, wtedy poprzednie zaczynaja sie mniej podobac:) pozdr
Marcin Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 weźcie już lepiej róbcie classroom ;] ta scena to pomyłka którą popełniłem dawno temu ;)
hcpiter Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Marcin nie przesadzaj ! na twoich scena duza czesc forum nauczyla sie poprawnie renderenowac i wogole a scena do testow idealna :D Pozdrawiam
mirach Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Marcin: mam sentyment do tej sceny, a nie jakiś tam klasrumóf ;)
tadzio Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Marcin czyzby Ci sie juz wlasne "wypociny" przestaly podobac lol ;) a tak na powaznie to co za roznica jaka scenka, chodzi o dobry render i swiatlo wiec... scenka jak scenka, do tego sie nadaje;) choc moznaby juz cos nowego wrzucic, tak bardziej dla urozmaicenia. pozdr:* edit: Mirach a ja mam sentyment do kitczena, lubie ta scenke;)
patry Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Z-Brush - e.. to do mnie? Hehe :) Chyba tak :) Ale chodzi o classrooma? To przecież podawałem ustawienia i to, że renderowałem mentalem :) No cóż, podam linka na wszelki wypadek :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&page=120 - post nr 1198
Touch Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Wyłącz Affect background w opcjach color mapping'u. I podłoga jakby bez odbić;)
ptah Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Sprawdź stronę wcześniej jak próbowałem robić odbicia xD Skąd mogę pobrać classrooma?
mirach Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 ptah: daj w odbiciach fresnel i gloss. I nie wiem czy nie powinienes troche color bleeding zmiejszych, bo przez te czerwone mebelki sciany zrobily sie liliowe.... ja piernicze, ale ja sie wyrażam :)
Touch Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Hhahaa, wersja dla obłąkanych;D Ale wyszło... ciekawie^^
polon Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&page=117 str 117 wątku jest odpowiedzia na twoje zmartwienia
!Ewert Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 ej nie zadawajcie pytań z kąd można coś pobrac.. szukaj a znajdziesz:)
!Ewert Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 o jakaś inna kamera;] a tak to z kąd świaci te światło? i ziarno masakra
Gość George82 Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Ziarno bo tescik, a ze tescik flash'a to znad kamerki....;] Pozdro!
patry Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 To ja też flasha sobie potestowałem :) Mental Ray 3.5 2 światła mr area spot, jedno zaraz za kamerką, drugie w lampie, GI off i włączona logarytmiczna kontrola ekspozycji :) A tutaj to samo, tylko światełko za kamerą przesunięte w lewo :) A tu sobie jeszcze zwiększyłem moc flasha :D Ale wrzucę już tylko miniaturkę, coby forum dużymi obrazkami nie zaśmiecać :D Czas wszystkich renderów (ale osobno :)) ~2min 40sek
mrkrzysiek Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 niby fajnie ale czemu na pierwszym i trzecim brak cieni?
pecet Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 z kąd hyhy patry coś dziwny ten Twój flash bo sie w metalowych częściach lampa nie odbija na 2 chyba w złym miejscu światło ustawiłeś chyba że to jakaś "odpinana" lampa ;)
tweety Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 mrkrzysiek: przyjrzyj się. są cienie. tylko z reguły przy lampie znajdują się dokładnie po drugiej stronie od oka obserwatora ;)
patry Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 mrkrzysiek - są, są :) pecet - sie nie odbija, bo zapomniałem włączyć widoczności tego światełka na renderze :/ A na 2 renderze to sobie tak dla jaj w lewo światło przesunąłem :P Przecież napisałem :) O, i takie pytanie jeśli można przy okazji :) Czy w takich scenach, gdzie jest tylko flash opłaca się włączać GI? Bo wydaje mi się, że przy takim zimnym, słabym świetle nie będzie widać GI... a przy ciepłym, słabym świetle już chyba opłaca się włączać GI, żeby klimacik fajny był?
Gość George82 Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Jak dla mnie, to GI musi byc zawsze i wszedzie... Bez tego jest jeszcze trudniej osiagnac fotorealistyczny render...
Hynol Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Nic w tym dziwnego. Fotorealizm zależy w dużej mierze od poprawności fizycznej renderera. A bez GI czy innego systemu "bouncingu" śiwatła to fotorealistycznie można renderować tylko czarne dziury ;)
tadzio Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 oo79 w jakiej rozdzialce to wyrenderowales? edit: o kurcze post z 10-07-07, 20:39, to mi chyba nie odpowiesz... ;)
Temporal Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Dunde fajny render szkoda ze nie kolorowy BTW jaki render?:>
oo79 Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 oo79 w jakiej rozdzialce to wyrenderowales? edit: o kurcze post z 10-07-07, 20:39, to mi chyba nie odpowiesz... ;) niepamietam ale chyba w zblizonej do tego co na forum. Sam byłem w szoku, ze tak wyszlo nice :P
mrkrzysiek Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 widze ze nowe procki juz prcuja :) calkiem ladnie super jakosc jak zawsze jaki czas i co ustawiles w QMC
!Ewert Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 dziwnie to renderujesz, poka render z teksturami:)
demigod Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 heheh szalejesz nowy kompy :] to jedziesz ustawiania kosmos pokaz jak ustawiles AA :] pewnie tez wysokie zgaduje > 5/15 > pozdrawiam :D
tadzio Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 oo79 oki dziex :* DUNE wg mnie bez sensu jest testowac swiatlo na pustej szarej/bialej scenie.Wrzucisz materialy i Ci sie wszystko pokaszani. pozdr
KLICEK Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 NO HALO? Tadzio, to nie tak, jezeli clej bedzie do pupy, to jak niby z kolorami z texturami ma Ci sie wyrednerowac prawidlowo - lub na odwrot ? cleje sa najbardziej wymagajace, textury duzo maskuja. Wiec wydaje mi sie ze wlasnie swiatlo sie powinno testowac na clejach. Oczywiscie swiatlo klejowe po dodaniu materialow itp sie zmienia, w ogole kurcze temat rzeka ... :)
tadzio Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Klicus respect for all Your knowledge, but I got some sugestion... Jasne masz racje. Ale jak sam powiedziales "swiatlo po dodaniu materialow sie zmieni". I po dodaniu ciemnych materialow (i nie mowie tu o texturach, bo faktycznie maskuja, tylko o np innych kolorach) czesto okazuje sie (przynajmniej mnie sie okazywalo jak tak robilem) ze trzeba duzo poprawiac (przynajmniej Br/Dark mlt w color mappingu, i czesto same sety swiatel) bo sie wszystko przyciemnia, color bleeding dopiero wtedy wylazi, GI sie zmienia i takie tam. Wiec taka metoda juz na wstepie sama w sobie narzuca sporo poprawek. Zreszta ja mam swoja metode, i kazdy ma swoja, lub wyrabia sobie swoja a i tak wazny jest efekt a nie sama metoda;) Temat rzeka:) pozdrawiam
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 no tak, ale ... a z reszta ;) Dunde dlaczego atakujesz brut forcem interiory ?;)
hcpiter Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 Cos przekombinowana ta scena szczegolnie te poduchy kolorowe. przy schodach wyglada jakby gi nie bylo :p
KLICEK Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 no fajnie ze qmc qmc, ale wrzucacie ustawienia prosze grzecznie poraz pierwszy i ostatni *grozny* ;)
KLICEK Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 zawsze sa jakies ustawienia, nosiow itp to ze qmc ma tylko sample to chyba oczywiste ;) po to jest ten watek zeby je podawac, mi te ustawienia sa nie potrzebne, bo jakos niewidze potrzeby katowania wnetrza silnikiem do exteriorow hehe, ale mam ten watek na oku ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się