Posted January 17, 200520 yr Witam wszystkich. To moj pierwszy duży post i od razu w dziale 'Finished Works'. Cóż dodać , wszystko w tytule wątku :) Kolejny wymodelowany Skyline na świecie.Jednak na miłość się nic nie poradzi hehe. Model robiłem w wolnych chwilach przez 4 miesiące , czasem z 1-2 tygodniowymi przerwami (lenistwo :) ). Wszystko od zera wymodelowane w 3dsmax 6 , zrenderowane Brazilem 1.2. Materiały i textury prócz chyba 2 textur na które wykorzystałem zdjęcia lamp zrobione w Photoshopie. Całość ma nieco ponad 800 tyś face'ów , na scenie 5 swiatełek brazilowych w ustawieniu główne,tylne, 3 dopełniajace. Otoczenie HDR a całość renderowana w 2 przejsciach , na jednym model z HDR i całą resztą (plus kanał alpha) a na drugim tylko warstwa ze skylight'owym cieniem. Te 2 warstwy zmontowane w Photoshopie. To w celu przyspieszenia renderowania. Model wnętrza nie byl dla mnie priorytetowy, zrobiony jest tak aby dobrze wyglądał a nie był dokładny co do 1 mm :) po drugie mam problemy z zachowaniem dobrych proporcji 'na oko' a ciezko tez o dobre referki. Fotele Recaro ze znalezionych przeze mnie blueprintow. Reszta wnętrza na podstawie zdjęć. Model choć ma jeszcze błędy uważam za skończony , mam go juz dość :) i narazie daje mu już spokój. Daje linka do wszystkich renderow co by nie wrzucac wszystkiego tutaj. Jak znajde ociupinę czasu to zrenderuje jeszcze kilka widoków i siateczki lowpoly. -------------------------------------------------------- >> http://www.robart2003.republika.pl/grafika/pc_2005/r34/grafika2005_gtr34.htm --------------------------------------------------------
January 17, 200520 yr bardzo fajny modelik,oczywiscie mozna sie przyczepic,i zapewne co niektórzy to zrobia ale dla mnie cool.
January 17, 200520 yr Może być...;] Ale tak na serio to gratuluję!! Super autko, choć szkoda, że temat taki opatrzony(?) Trochę bugów, ale ogólne wrażenie bardzo przyjemne;) Pozdrawiam!
January 17, 200520 yr Fajne autko pojeździł bym takim nawet wirtualnie.... Podoba mi się oteksturowanie i auto ma charakter.... Jeśli to Twój pierszy post to masz wejście!!!. Super...
January 17, 200520 yr FAJNE ale ma mankament...troche takie za pogiete....znaczy krzywe,oble w miejcu szyb w spdkaniu z dzwiami
January 17, 200520 yr mi sie bardzo podoba, widac troche bugów, ale modelik fajny, lakier też niczego sobie
January 17, 200520 yr ładniusi nawet ;) uuu...jak sikham mowi ze ladniusi to musi byc w nim naprawde cos...;D ja tam skylineow nie trawie...ale bez malysza (czarnych pasow:P) bylby imo o niebo lepszy :) pozatym to kupa dobrej roboty ;) pozdrawiam ...
January 17, 200520 yr Zeje***e auto!!!. Dla mnie super mam tylko prośbę daj nam siateczkę! Obowiązkowo... Muszę to zobaczyć Robertus. Po prostu muszę... A mógłbyś może jakiegoś tutka zrobić. PS Prawie bym zapomniał mógłbyś dać mi linka do referków??
January 17, 200520 yr Renderingi Bardzo wysmakowane ;))) Jak zobaczyłem tyłeczek autka to aż sie oblizałem!!!! GRATULACJE
January 17, 200520 yr wow cool bardzo ładnie model ładny widać bugi ale nie rażą po oczach jedynie kolory mi się nie podobaja ale to już kwestia gustu
January 18, 200520 yr No, no, no, bardzo eleganctki wozik, rendery może troszke za ciemne, ale i tak jestem pod wrażeniem :)
January 18, 200520 yr Author ****************** UPDATE - 18.01.2005 - ********************* Baldack > hmmmm, niewiem o które miejsca dokaldnie ci chodzi ale staralem sie jak moglem :) Błazi > siateczki na linku z postu i ponizej , tutek to by zajal z 1000 stron maszynopisu :) a referek uzylem tych : http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=12701&highlight=skyline plus mase zdjec. Pierzak > renderingi samego autka ok 8-10 minut , zalezy od ujecia, warstwy z cieniem ok 15 minutek. Wszystko na Barton 2.5 i 1GB ram. Sampling 2*2 kome > dokladnie ktore? pytam bo po takim czasie spedzonym przy nim juz nic nie widze :) sikham > a twoj skyline to skonczony wogole :> bo WiP sie urywa i cisza :) Phantom > no z tymi pasami to mialem dylemat, ostatecznie zostaly IMO lepiej z nimi hie hie hie Aha , technika to oczywiscie polymodeling + meshsmooth :) Ponizej zupdatowana galeria , shade'y z wnetrzem , siateczki i 2 zwykle. **************************** LINK************************** http://robart2003.republika.pl/grafika2005_gtr34.htm **************************** LINK************************** Wszystkim dzieki za komentarze.
January 18, 200520 yr chyba chodzi o lakier bo wyglada troche plastikowo ale model wypas i fajne pozostalem materialy.
January 18, 200520 yr model zajebisty, ale ten material obniza poziom pracki (moze dodaj hdri?), popraw ja (polecam tutoriale z http://www.3dtotal.com -sa bdb. jak poprawisz bedzie super, bo kodel jest gites
January 18, 200520 yr Author kurt_hectic > to HDRI w najczystrzej odmianie :) wrzucone do environmenta. Lakierek zrobiony Brazilowym car paintem i dopieszczany mase czasu. Eyescream > w niektórych ujeciach rzeczywiscie moze wydawac sie plastikowy ale to specyfika fresnelowych odbic. Normalnie autka tez nie sa z kazdej strony ' nieplastikowe 'i odbijaja otoczenie zgodnie wlasnie z modelem fresnela.
January 18, 200520 yr Z calym szacunkiem ale mi sie nie podoba. Model wyglada jak zabawka a "lakier" siweci sie jak psu jaja, zueplnie nie rozumiem z czego sie Wasza podnieta wziela:). Imo, oczywiscie moge nie miec racji. Pozdrawiam
January 19, 200520 yr wiem ze fresnel do lakieru najlepszy ale mi chodzi o parametry specular i glossiness one sa bardzo plastikowe najlepiej jakby byl to material typu shelac z jednymi refleksami rozproszonym a drugimi skupionymi i nie az tak mocne ze narenderze sa az biale bo to robi wrazenie plastiku
January 19, 200520 yr Author Eyescream > Uhm , to sie zgadza, ale te max. białe miejsca to wina mapki HDR , wyjsciowo na niej byly idealnie biale lampy sufitowe. Nijak nie moglem ich przyciemnic, nawet softem do HDR (Photogenics, hdr shop). Speculare i glossy w materiale sa rozproszone i ich kolor ustawilem na delikatny róż:) bo białych sie nie spotyka , zawsze swoje od koloru lakieru dostaja. Swiatła na scenie tez nie białe tylko lekko żółtawe. Kurcze spasila mi po prostu ta HDR'ka i zostawilem :) Dzieki za uwagi
January 19, 200520 yr Lakier nie za bardzo, odbicia są strasznie plastikowe. Model fajny tlyko chyba proporcje trochę uciekły. Tak mi się wydaje przynajmniej.
January 20, 200520 yr świetna robota ,wypas ,przyczepił bym sie troche do przednich świateł ale moze sie czepiam
January 20, 200520 yr SPOKO SPOKO... PROFESJONALNA ROBÓTKA RĘCZNA :D POPROSTU WIPAS ALE MAM TAKIE SWOJE PRZYGLUPIE ZDANIE TROCHĘ MALO REALU
January 21, 200520 yr Ładny model ale ma troche bugów. Tak jak lubie skyline'a to tutaj mi cos nie pauje. Chyba lekier nie dokonca (jak juz wielu zauwazylo) dopracowany, moze sprobuj zrobic bez HDRi, a zamiast tego jakiej studyjne oswietlenie. A no i lampy paskudne za przeproszeniem, chrom nienajgorszy, sam lepiej nie umiem, ale wogole kloszy nie widac. Pozdrawiam i gratuluje Ogolnie ladne i godne polecenia. PS.Sam mysle czy nie zrobic skyline'a ale w wersji military.
January 21, 200520 yr Author -Ukash- > co do kloszy to sie zgadzam , ale ciezko znalezc kompromis miedzy przezroczystoscia klosza a jego widocznoscia. Troche z tym kombinowalem ale nic ciekawego mi nie wyszlo. Jak przydymie klosze to je widac ale znow wnetrze sie rozwala. Zostawilem wiec takie. W sumie jak spojrzec na normalne czyste szklo w realu to jest podobnie:) Pozdro i dzieki za opinie ps. a co to takiego military skyline :>
January 21, 200520 yr samochod jak samochod,modeling a przedewszystkim oswietlenie i rendery znakomite ,gratuluje
January 22, 200520 yr Sam model mi sie podoba, choc jest kilka malutkich bugow. Mam natomiast zastrzezenie co do materialu felg. Jest jakis taki dziwny, jakby renderowany w scanline'nie, o lakierze to juz wiesz od innych. aha i render moglby byc troche jasniejszy Gratuluje ukonczenia dobrej pracki i pozdrawiam
January 24, 200520 yr Mam pare pytan do tworcy tego modelu prosze o kontakt [email protected] GG 3367219. Jak zrobiles taki ładny lakierek?