Skocz do zawartości

Pojazd 3D : Nissan Skyline R34 Gtr - cóż kolejny , ale kocham ten samochód :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

To moj pierwszy duży post i od razu w dziale 'Finished Works'. Cóż dodać , wszystko w tytule wątku :) Kolejny wymodelowany Skyline na świecie.Jednak na miłość się nic nie poradzi hehe.

Model robiłem w wolnych chwilach przez 4 miesiące , czasem z 1-2 tygodniowymi przerwami (lenistwo :) ).

Wszystko od zera wymodelowane w 3dsmax 6 , zrenderowane Brazilem 1.2. Materiały i textury prócz chyba 2 textur na które wykorzystałem zdjęcia lamp zrobione w Photoshopie.

Całość ma nieco ponad 800 tyś face'ów , na scenie 5 swiatełek brazilowych w ustawieniu główne,tylne, 3 dopełniajace. Otoczenie HDR a całość renderowana w 2 przejsciach , na jednym model z HDR i całą resztą (plus kanał alpha) a na drugim tylko warstwa ze skylight'owym cieniem. Te 2 warstwy zmontowane w Photoshopie. To w celu przyspieszenia renderowania.

Model wnętrza nie byl dla mnie priorytetowy, zrobiony jest tak aby dobrze wyglądał a nie był dokładny co do 1 mm :) po drugie mam problemy z zachowaniem dobrych proporcji 'na oko' a ciezko tez o dobre referki. Fotele Recaro ze znalezionych przeze mnie blueprintow. Reszta wnętrza na podstawie zdjęć.

 

Model choć ma jeszcze błędy uważam za skończony , mam go juz dość :) i narazie daje mu już spokój.

 

skyline_r34_03.jpg

 

Daje linka do wszystkich renderow co by nie wrzucac wszystkiego tutaj. Jak znajde ociupinę czasu to zrenderuje jeszcze kilka widoków i siateczki lowpoly.

--------------------------------------------------------

>> http://www.robart2003.republika.pl/grafika/pc_2005/r34/grafika2005_gtr34.htm

--------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zeje***e auto!!!. Dla mnie super mam tylko prośbę daj nam siateczkę! Obowiązkowo... Muszę to zobaczyć Robertus. Po prostu muszę... A mógłbyś może jakiegoś tutka zrobić.

 

PS

Prawie bym zapomniał mógłbyś dać mi linka do referków??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

****************** UPDATE - 18.01.2005 - *********************

 

Baldack > hmmmm, niewiem o które miejsca dokaldnie ci chodzi ale staralem sie jak moglem :)

 

Błazi > siateczki na linku z postu i ponizej , tutek to by zajal z 1000 stron maszynopisu :) a referek uzylem tych : http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=12701&highlight=skyline plus mase zdjec.

 

Pierzak > renderingi samego autka ok 8-10 minut , zalezy od ujecia, warstwy z cieniem ok 15 minutek. Wszystko na Barton 2.5 i 1GB ram. Sampling 2*2

 

kome > dokladnie ktore? pytam bo po takim czasie spedzonym przy nim juz nic nie widze :)

 

sikham > a twoj skyline to skonczony wogole :> bo WiP sie urywa i cisza :)

 

Phantom > no z tymi pasami to mialem dylemat, ostatecznie zostaly IMO lepiej z nimi hie hie hie

 

Aha , technika to oczywiscie polymodeling + meshsmooth :)

 

Ponizej zupdatowana galeria , shade'y z wnetrzem , siateczki i 2 zwykle.

 

**************************** LINK**************************

http://robart2003.republika.pl/grafika2005_gtr34.htm

**************************** LINK**************************

 

Wszystkim dzieki za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurt_hectic > to HDRI w najczystrzej odmianie :) wrzucone do environmenta. Lakierek zrobiony Brazilowym car paintem i dopieszczany mase czasu.

 

Eyescream > w niektórych ujeciach rzeczywiscie moze wydawac sie plastikowy ale to specyfika fresnelowych odbic. Normalnie autka tez nie sa z kazdej strony ' nieplastikowe 'i odbijaja otoczenie zgodnie wlasnie z modelem fresnela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze fresnel do lakieru najlepszy ale mi chodzi o parametry specular i glossiness one sa bardzo plastikowe najlepiej jakby byl to material typu shelac z jednymi refleksami rozproszonym a drugimi skupionymi i nie az tak mocne ze narenderze sa az biale bo to robi wrazenie plastiku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eyescream > Uhm , to sie zgadza, ale te max. białe miejsca to wina mapki HDR , wyjsciowo na niej byly idealnie biale lampy sufitowe. Nijak nie moglem ich przyciemnic, nawet softem do HDR (Photogenics, hdr shop).

Speculare i glossy w materiale sa rozproszone i ich kolor ustawilem na delikatny róż:) bo białych sie nie spotyka , zawsze swoje od koloru lakieru dostaja. Swiatła na scenie tez nie białe tylko lekko żółtawe.

Kurcze spasila mi po prostu ta HDR'ka i zostawilem :)

Dzieki za uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny model ale ma troche bugów. Tak jak lubie skyline'a to tutaj mi cos nie pauje. Chyba lekier nie dokonca (jak juz wielu zauwazylo) dopracowany, moze sprobuj zrobic bez HDRi, a zamiast tego jakiej studyjne oswietlenie. A no i lampy paskudne za przeproszeniem, chrom nienajgorszy, sam lepiej nie umiem, ale wogole kloszy nie widac.

Pozdrawiam i gratuluje

Ogolnie ladne i godne polecenia.

PS.Sam mysle czy nie zrobic skyline'a ale w wersji military.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Ukash- > co do kloszy to sie zgadzam , ale ciezko znalezc kompromis miedzy przezroczystoscia klosza a jego widocznoscia. Troche z tym kombinowalem ale nic ciekawego mi nie wyszlo. Jak przydymie klosze to je widac ale znow wnetrze sie rozwala.

Zostawilem wiec takie. W sumie jak spojrzec na normalne czyste szklo w realu to jest podobnie:)

Pozdro i dzieki za opinie

 

ps. a co to takiego military skyline :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam model mi sie podoba, choc jest kilka malutkich bugow. Mam natomiast zastrzezenie co do materialu felg. Jest jakis taki dziwny, jakby renderowany w scanline'nie, o lakierze to juz wiesz od innych. aha i render moglby byc troche jasniejszy

 

Gratuluje ukonczenia dobrej pracki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności