Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 263
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pieknie georgas, pieknie ;) Poprawiłbym tylko monitor bo zbyt jasny jest i teksture biurka a dokładniej kant bo chyba niedałes uv maping (czy jak sie to tam zwie) :P. Mozna prosić o ustawienia rendera ? :D

Btw. ile to sie renderowało :|

Napisano

jak dla mnie monitor powinienl lekko swiecic "zawartością aktualnie wyświetlaną" i by był full wypas

 

teraz prawie full wypas

 

[edit]

Łoooo jak moglem zapomniec - 200setny post w temacie :D

Napisano

Dzięki za komentarze ;)

No to kolejny update:

lastupdate9bb.jpg

narazie zajmę się modelowaniem shadery na koniec

Na dzień dzisiejszy zamierzam zrobić rendery tylko biurka ponieważ scena już troszke waży:

waga5bb.jpg

 

aha, ktoś mnie o ustawienia prosił:

ust1an.th.jpg

Napisano

Żeby nie było że niec nie robie to daje test niektórych shaderów

shadertest4ut.jpg

Licze na Waszą krytyke które shadery zmienić które zostawić jak światło jak GI

aha, nie komentujcie shadera myszki bo nie wyszedł jak mial wyjść :)

Napisano

ładny rednder i materiały też niczego sobie no może troszkę jeszcze nad biurkiem popracuj jak dla mnie powinno troszkę mocniej odbijać ale to twoje biurko to się mogę mylić:)

Napisano

słownik wyszedł zbyt zielony :P powinien być bardziej żółto-pomaranczowy ... chyba że ci wyblakł od słońca :PP

proponuje też rozmyć leciutko cienie słońca

Napisano

według mnie monitor do poprawy... tak jakos dziwnie wyszedl.. nie obraz sie.. ale taki sie wydaje pudełkowy :] (plaski strasznie) tekiego jeszcze nie widzialem

edit: i tak strasznie sztywno stoi.

Napisano

Bardzo ładna pracka, podoba mi sie na maxa:) Tez chcialbym juz umiec nakladac takie teksturki i renderowac tak zeby wygladalo dosc realistycznie!!! Duzy pozytyw...

 

pozdrawiam

 

>>

Napisano

do poprawy zdaje mi się..

 

jasne przyciski na klawiaturze.. wyglądają dość sztucznie,

monitor.. zbyt mocny kontrast.. przy takim świetle "agresywnym" z okna, pomimo zasłoniętych żaluzji.. inne światła są mniej dostrzegalne przez ludzkie oko i sugerowałbym zmniejszyć natęrzenie tego materiału (wyswietlacz monitora).

 

nienaturalny cień przez żaluzje.. nie ma takiej pory roku żeby słońce było tak wysoko..

 

Kolor słownika jest wpożądku wg mnie.. jak się go używa to w miare czasu przybrudzi się i ma taki kolorek .:D

 

to moje szczegółki jakie wynalazłem ..pozdrawiam..

 

edit

ale render super..

Napisano

Nono, dawno tu nie byłem a zaglądam a tu Georgas takie ładne renderki zapodaje :) Duże postępy w dziedzinie materiałów i renderowania :D

 

Wg mnie to żaluzje za bardzo przezroczyste. I Zmniejsz kąt padania świoatła jak już ktoś wspomniał. Nad ustawieniami to się nie napracowałeś ;). Spróbuj jeszcze jak wyjdzie z filtrem miczel w AA.

 

 

Tylko szkoda że tak wolno, w takim tempie to nie wiem kiedy Ty to skończysz ;-)

 

Pozdr

Napisano

mrkrzysiek - dzięki co do biurka masz racje zwieksze mu odbicie :)

'Fox' - dzięki

javor - masz rację poprawie ;)

chudy - juz psalem że shader myszki nie wyszedl :), dzięki

Ameras - z monitorem jest wszystko dobrze tak się wydaje bo obudowa jest ciemna

meiker - dzięki, beziesz lepiej to robił tylko uczy się ;)

JohnZi - dzięki, a co nie tak z podkładką ??

pikSar - dzięki, co do pilota to jest wszystko ok jest zaokrąglony ;)

SWRSC - dzięki

rudylew - zmniejsze nie co natężenie monitorka a co do cienia to jest wszystko ok, pewnego dnie zauważyłem w swoim pokoju taki cień :], dzięki

Darmo - dzięki, czy ja wiem czy takie postępy :], żaluzje nie są przezroczyste a mają za duże odbicie, kąd padania światła jest ok, zgadzam się że AA kuleje sprubuje go poprawić, już pisałem że się skupie tylko na biurku wiec już nie zostało dużo :)

 

dzięki wszystkim za komentarze i krytykę naprawdę pomaga mi to :)

Napisano

Od siebie coś dodam :P

[-]

Żaluze sa prawie ze zamkniete mimo to w pokoju jest bardzo jasno

Na dole biorka jest jakis wzmacniacz czy cos...rozumiem ze nie oteksturowany

Przyczepiłbym sie do kukbka...jakis taki matowy, chyba ze tak fucktycznie jest

niezbyt ciekawy kadr (wiem ze to wip...)

czy parapet ma materiał ?

Reszta jest wymieniona wyżej ;)

[+]

wiekszość shaderow prezentuje sie super ;)

twórczy bajzelik

modeling

helikopterek za monitorem jest ciekawy

szkoda ze nie pokazujesz calej stacji dysków, bo zapewne jest ciekawa ;)

[pytania]

ile srednio modelujesz jeden obiekt ?

jakie sa światła w scenie i jak sa daleko od okna

 

pozdrawiam

Napisano

to tak slajver:

w pokoju jest jasno bo w 2 pozostałych oknach żaluzje są odsłonięte :],kubek poprawie, wzmaczniaczyk jest w trakcie mapowania :], co do kadru to nie mam pomysłu ale powalcze, parapet posiada materiał, co do pytań to tak:

nie da się tak powiedzieć ile modeluje obiekt bo każdy jest iny mniej lub bardziej złożony, pewnie pijesz do tego że mi wolno idzie ale nie mam za bardzo czasu ani chęci :] więc robie powolutku nic mnie nie goni ;) a co do światła to target z góry i skylight to wszytko :)

Napisano

Fajnie wyszło Ci te światło, ja testuje i testuje i nie mogę uzyskać takiego efektu. Mógłbyś dać zrzut z viewportu top wraz z ustawieniami świateł??

Napisano

hi,

nie bardzo mi się podobało oświetlenie pokoiku wiec zrobiłem teścik jak wam się widzi takie światło, aha nie patrzcie na plamy itp bo to wina slabych ustawień irr, poprostu nie chcialo mi się czakać, aha i dodałem troche modeli

lighttest8od.th.jpg

główne pytanie brzmi: jak światło czy lepsze od poprzedniego??

Napisano

to kolejne testy tym razem zmieniłem silnik gi z irr na qmc i chyba widać różnice na plus :) aha i wróciłem do poprzedniego oświetlenia, aha ziarenko w finalnym renderze zmniejsze

pokojscenevraytestqmc3bd.jpg

podziękowania dla SWRSC za pomoc w zrozumieniu paru opcji vraya, jeszcze raz dzięki ;)

Napisano
ładne materiały i światło

czy lampa jest na baterie? nie widzę kabla.

co to za białe paski na stole od strony okna?

kabel będzie dobrze że mi przypomnialaś :]

a te "białe paski" to cień od żaluzji ;)

Napisano

na twojej wizce niby jest czysto ale przedniotów na parapecie jest full...jakoś to dziwnie wygląda tylko przedniotów i tak czysto :) ale to moje odczucie...

 

pozdrawiam

Napisano

serwus :)

bardzo przyjemny ten render - najmniej podobna mi sie kształt klawiaturki - ale zakładam że to wymodelowane z orginalnej referki - więc to nie Twoja wina :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Dzięki wszystkim za komantarze

żeby nie było że nic nie robie to daje kolejny update, już prawie finish, wogóle nie mam pomysłu co do kadru więc chyba zostanie ten no chyba że wy macie jakieś pomysły

roomupdate.jpg

sorry za ziarenko ale nie chciało mi się czekać

Napisano

a4tech to nie jest taka zla firma, aczkolwiek (nie na pralke) logitech jest lepszy :) zegarek jakiś taki staroświecki. Co to jest to takie ciemno turkusowe za klawiaturą? przypomina kawałek pojemnika na papier toaletowy, ale po diodach wnioskuję, że to jest odbiornik do klawiatury i myszki? zmień widok na monitorze.

 

@up

co ci nie pasuje w materiale kubka? mi pasuje nawet bardzo, no może ten reflect taki jakiś zbyt mało fallofowaty, ale to się obejść :)

 

PS

na http://www.logitech.com są zdjęcia bardzo fajnych myszek, wymodeluj którąś i zastąp obecną, bo jest po prostu terrible, horrible itd itp...

Napisano

Skoro temat się nazywa "Mój pokoik" to niech zrobi co w nim ma rzeczywiście, bo jeśli wymieni myche na taką jaką chciałby mieć a nie na taką jaką ma to niech przy okazji od razu wymieni zegarek, monitor i kolor żaluzji... :P Mi tam się podoba, czekam na finalny render już bez takich ziarenek :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności