Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 106
  • Wyświetleń 11,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dawno mnie tu nie było...a widze ze warto było zajrzeć...model swietny!. pzkpfw III jak malowany. Zgrzytam zębami z zazdrości. Dołączam do Archangela z pytaniem o mapę spawów. czekam na tekstury. A może by tak nieformalny klub czołgistów skrzyknąć...jest kilku zapaleńców... ale to pytanie natury ogólnej..ale ciekawy jestem co Ty na to....Pionier pewnie tez by się ucieszył:)

Napisano

no to pozostaja ci teksturki tak samo dobre jak model :P no i tlo by sie przydalo jakies pole bitwy ??

Napisano

no no uncle ty to masz tempo, cos czego ja ostatnio nie moge wyrobic przez to ze mam sporo innych zajec :(( niezla robota pozdro

Napisano
  • Autor

te blotniki to displace;)

co do malowania jutro zaczynam, mam nadzieje ze sie szybko uwine, narazie musze sie dowiedziec jak zrobic 2 rozne mapowania dla jednego obiektu (wie ktos jak?)

 

spawy wyglodaja tak:

j_26_spawy.jpg

Napisano

Model niesamowity, fajny patent z tymi displace'owanymi spawami. Świetna robota, czekam na tekstury.

Napisano

uncle - jak to 2 mapowania do jednego obiektu ? ;]

 

robisz mesh selecy i mapujesz ta czesc co ci potrzebna ... pozniej jak skaczysz to robisz kolejne mesh select i nastepne mapowanie ...

 

no chyba ze chcesz dwa rozne mapowanie pod dwa rozne bitmapy w slotach to masz przeciez mapping ID w uvw map i taksamo w opcjach bitmapy ;]

 

a model swietny ;]

Napisano
  • Autor

marcin: no cos podejzewalem z tymi mapping id, mowisz ze w opcjach bitmapy ustawic taki asm mapping id jak w uvw map? bede musial potestowac:) - cholernie by mi to prace ulatwilo

Napisano

Pogratuluje ci jak model bedzie skonczony :) bo w chwili obecnej jest naprawde piekny:d ale jakbys jeszcze pokazal siateczke bylo by jeszcze bardziej wspaniale :)

Napisano

Boże, Jezu i wszyscy święci człowieku przez Ciebię wpadne w depresje model cool, spoko i sam jeszcze wybierz co. Texturki także niczego sobie czekam na postępy

Napisano

łaaadne te tekstuurki :D ale jedno co mnie gryzie to lakier porysowany i brudny a blachy jak nowe zero wgniecen niczego.. hmm ale i tak wszystko cool ! :D

Napisano

Gdyby model był średni to teksturki/shaderki by przeszły... Ale jako że model jest naprawdę dobry to teksturki mocno odstają i ekhekhem... troszkę takie dupiaste są ;).

Napisano
  • Autor

to narazie czysta textura bez szadera, bez bumpa bez niczego, pewnie jak mi sie zachce dopracuje te zachlapania etc, to narazie pierwsze kolorowe rendery;)

Napisano

Nie mam wyjścia, Ciebie też musze zaadoptować. Pioniera juz zaadoptowałem ty jesteś drugi..co nie znaczy że gorszy:) pracuj pracuj, nie odpuszczaj..za dobry model zeby go na tym etapie "spuścić" słabym mapingiem. Śledze postępy z wypiekami na twarzy! :D

Napisano

JA PIER...!!!!!!

kolejny wypas! APC był super a to sie jeszcze lepiej zapowiada, pozatym ile lat już sie grafikom zajmujesz bo twoja prowizorka wygląda lepiej niż cokolwiek co ja zrobiłem!

Napisano

bravo!!! - jestem pod wrażeniem - mam nadzieję że wyjdzie z tego niezła scenka - obiekcik palce lizać...:)

 

czekam na update...

Napisano

no to teraz juz tylko najprzyjemniejsze zostalo, scena i oswietlenie :D

 

edit: minimalnie gora moglaby dostac refleksow bo wyglada jak pod woda.

Napisano

chyba jeszcze blizej mu do zabawki niz do ciezkiego sprzetu.

Albo mi sie wydaje...

Na scenke czekam :)

Napisano

textura wydaje sie byc ogolna, a nie szyta na miare i do kazdej czesci, na blotnikach powinno byc bloto, bloto nie osadza sie jak farba sprayu tylko jak, jak jak,,, sam najlepiej wiesz, Displace, zawalcz z tym, pozatym ile to ma poly?, wow: ]

Napisano
  • Autor

nie mam sprzetu na displace na calosci, poza tym to mialo udawac jakis piaskowy osad czy cos, nie wiem nie umiem texturowac

Napisano

Może i na displace nie ale przydał by sie wyraźny bump i takie ładne poobijane krawędzie z wiekszym reflectem i kolerem czystrzej stali

Napisano
mi sie osobiscie bardzo podoba :)jesli mowwa o ciezkosci Pionier u ciebie bylo to widac ?? :P

 

1. Napisalem tylko co mysle ;]

2. Nie wiem jak u mnie, mnie sie nie pytaj:P

Napisano

Mnie bardzo interesuje w jaki sposób robiles te gasienice?

Moglbys to jakos opisac? Moze jakis krotki tutorialik? :D

Napisano

hmm...co by tu....powalcz nad texturami please!! taki ładny model...a texturki takie sobie średnie...za niebieski chyba, ale rozumiem ze to pierwsze wprawki :D prawda uncle?? ( ja tez nie umiem texturować:) )

Napisano

hehe mozesz jeszcze odp na moje pyt ile to ma poly?, jestem strasznie ciekaw: ] bo wyglada na to ze wiele, pozdrawiam.,,,, aaaa jesczsze nie wiem jak ty ale ja lubie sobie poogladac dioramy jakichs modelarzy czasem sa wstanie stworzyc rzeczy nie z tej ziemi,,cze : ]

Napisano

Woojaszq ... powiem tobie że już dawno nie widziałem takiego cacka ... gratuluję wytrwałości ... rewelacja ...

 

Pozdrawiam

Napisano

E no zaczyna wyglądać bardzo fajnie i realistycznie (na ile w ogóle może wyglądać czołg na prześcieradle ;) ), to co jeszcze razi to shadery... Nie wygląda niestety na kilkadziesiąt ton (bardziej na model)... Ale pewnie potestujesz jeszcze i finalnie będzie oki :).

 

 

Pozdrawiam,

Napisano
  • Autor

no wlasnie shadery to zagadka dla mnie, czolgi byly kompletnie matowe, i nie bardzo mi sie widzi robic swiecacego odbijajacego jajka;) moze jeszcze sie tym zajme, pewnie zmontuje jakas scenke na boku i go dostawie, wtedy nie bedzie na przescieradle;) ale puki co robie dalej, w nocy puszcze render od tylca bo tam tez jest sporo ciekawych smieci;)

Napisano

rewelacja...ja sie własnie zabieram za czołg do mojej animki i powiem Ci jeżeli wyjdzie mi w połowie tak dobry jak twój to będe zadowolony:)))

pzd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności