Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dawno mnie tu nie było...a widze ze warto było zajrzeć...model swietny!. pzkpfw III jak malowany. Zgrzytam zębami z zazdrości. Dołączam do Archangela z pytaniem o mapę spawów. czekam na tekstury. A może by tak nieformalny klub czołgistów skrzyknąć...jest kilku zapaleńców... ale to pytanie natury ogólnej..ale ciekawy jestem co Ty na to....Pionier pewnie tez by się ucieszył:)

Gość AcidBoyXL
Napisano

no no uncle ty to masz tempo, cos czego ja ostatnio nie moge wyrobic przez to ze mam sporo innych zajec :(( niezla robota pozdro

Napisano

te blotniki to displace;)

co do malowania jutro zaczynam, mam nadzieje ze sie szybko uwine, narazie musze sie dowiedziec jak zrobic 2 rozne mapowania dla jednego obiektu (wie ktos jak?)

 

spawy wyglodaja tak:

j_26_spawy.jpg

Napisano

uncle - jak to 2 mapowania do jednego obiektu ? ;]

 

robisz mesh selecy i mapujesz ta czesc co ci potrzebna ... pozniej jak skaczysz to robisz kolejne mesh select i nastepne mapowanie ...

 

no chyba ze chcesz dwa rozne mapowanie pod dwa rozne bitmapy w slotach to masz przeciez mapping ID w uvw map i taksamo w opcjach bitmapy ;]

 

a model swietny ;]

Napisano

marcin: no cos podejzewalem z tymi mapping id, mowisz ze w opcjach bitmapy ustawic taki asm mapping id jak w uvw map? bede musial potestowac:) - cholernie by mi to prace ulatwilo

Napisano

Pogratuluje ci jak model bedzie skonczony :) bo w chwili obecnej jest naprawde piekny:d ale jakbys jeszcze pokazal siateczke bylo by jeszcze bardziej wspaniale :)

Napisano

Boże, Jezu i wszyscy święci człowieku przez Ciebię wpadne w depresje model cool, spoko i sam jeszcze wybierz co. Texturki także niczego sobie czekam na postępy

Napisano

Gdyby model był średni to teksturki/shaderki by przeszły... Ale jako że model jest naprawdę dobry to teksturki mocno odstają i ekhekhem... troszkę takie dupiaste są ;).

Napisano

to narazie czysta textura bez szadera, bez bumpa bez niczego, pewnie jak mi sie zachce dopracuje te zachlapania etc, to narazie pierwsze kolorowe rendery;)

Napisano

Nie mam wyjścia, Ciebie też musze zaadoptować. Pioniera juz zaadoptowałem ty jesteś drugi..co nie znaczy że gorszy:) pracuj pracuj, nie odpuszczaj..za dobry model zeby go na tym etapie "spuścić" słabym mapingiem. Śledze postępy z wypiekami na twarzy! :D

Napisano

JA PIER...!!!!!!

kolejny wypas! APC był super a to sie jeszcze lepiej zapowiada, pozatym ile lat już sie grafikom zajmujesz bo twoja prowizorka wygląda lepiej niż cokolwiek co ja zrobiłem!

Napisano

bravo!!! - jestem pod wrażeniem - mam nadzieję że wyjdzie z tego niezła scenka - obiekcik palce lizać...:)

 

czekam na update...

Napisano

no to teraz juz tylko najprzyjemniejsze zostalo, scena i oswietlenie :D

 

edit: minimalnie gora moglaby dostac refleksow bo wyglada jak pod woda.

Napisano

textura wydaje sie byc ogolna, a nie szyta na miare i do kazdej czesci, na blotnikach powinno byc bloto, bloto nie osadza sie jak farba sprayu tylko jak, jak jak,,, sam najlepiej wiesz, Displace, zawalcz z tym, pozatym ile to ma poly?, wow: ]

Napisano
mi sie osobiscie bardzo podoba :)jesli mowwa o ciezkosci Pionier u ciebie bylo to widac ?? :P

 

1. Napisalem tylko co mysle ;]

2. Nie wiem jak u mnie, mnie sie nie pytaj:P

Napisano

hehe mozesz jeszcze odp na moje pyt ile to ma poly?, jestem strasznie ciekaw: ] bo wyglada na to ze wiele, pozdrawiam.,,,, aaaa jesczsze nie wiem jak ty ale ja lubie sobie poogladac dioramy jakichs modelarzy czasem sa wstanie stworzyc rzeczy nie z tej ziemi,,cze : ]

Napisano

Woojaszq ... powiem tobie że już dawno nie widziałem takiego cacka ... gratuluję wytrwałości ... rewelacja ...

 

Pozdrawiam

Napisano

E no zaczyna wyglądać bardzo fajnie i realistycznie (na ile w ogóle może wyglądać czołg na prześcieradle ;) ), to co jeszcze razi to shadery... Nie wygląda niestety na kilkadziesiąt ton (bardziej na model)... Ale pewnie potestujesz jeszcze i finalnie będzie oki :).

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

no wlasnie shadery to zagadka dla mnie, czolgi byly kompletnie matowe, i nie bardzo mi sie widzi robic swiecacego odbijajacego jajka;) moze jeszcze sie tym zajme, pewnie zmontuje jakas scenke na boku i go dostawie, wtedy nie bedzie na przescieradle;) ale puki co robie dalej, w nocy puszcze render od tylca bo tam tez jest sporo ciekawych smieci;)

Napisano

rewelacja...ja sie własnie zabieram za czołg do mojej animki i powiem Ci jeżeli wyjdzie mi w połowie tak dobry jak twój to będe zadowolony:)))

pzd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności