polka dot Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 naprawde swietna robota, doskonale szczegooly ;] mnie najbardziej podobaja sie gasienice ;)
Pawelkos Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 eeetaaam to tylko dobry model ;) poczekamy na tekstury ;P pozdro
Archangel Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 uncle masakra swietnie Ci idzie :D mozesz zdradzic jak wyglada mapa dla spawow :) ??
kliment woroszyłow Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 Dawno mnie tu nie było...a widze ze warto było zajrzeć...model swietny!. pzkpfw III jak malowany. Zgrzytam zębami z zazdrości. Dołączam do Archangela z pytaniem o mapę spawów. czekam na tekstury. A może by tak nieformalny klub czołgistów skrzyknąć...jest kilku zapaleńców... ale to pytanie natury ogólnej..ale ciekawy jestem co Ty na to....Pionier pewnie tez by się ucieszył:)
Szczupal Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 no to pozostaja ci teksturki tak samo dobre jak model :P no i tlo by sie przydalo jakies pole bitwy ??
Gość AcidBoyXL Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 no no uncle ty to masz tempo, cos czego ja ostatnio nie moge wyrobic przez to ze mam sporo innych zajec :(( niezla robota pozdro
uncle Napisano 27 Luty 2005 Autor Napisano 27 Luty 2005 te blotniki to displace;) co do malowania jutro zaczynam, mam nadzieje ze sie szybko uwine, narazie musze sie dowiedziec jak zrobic 2 rozne mapowania dla jednego obiektu (wie ktos jak?) spawy wyglodaja tak:
Chalek Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 Model niesamowity, fajny patent z tymi displace'owanymi spawami. Świetna robota, czekam na tekstury.
Marcin Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 uncle - jak to 2 mapowania do jednego obiektu ? ;] robisz mesh selecy i mapujesz ta czesc co ci potrzebna ... pozniej jak skaczysz to robisz kolejne mesh select i nastepne mapowanie ... no chyba ze chcesz dwa rozne mapowanie pod dwa rozne bitmapy w slotach to masz przeciez mapping ID w uvw map i taksamo w opcjach bitmapy ;] a model swietny ;]
uncle Napisano 27 Luty 2005 Autor Napisano 27 Luty 2005 marcin: no cos podejzewalem z tymi mapping id, mowisz ze w opcjach bitmapy ustawic taki asm mapping id jak w uvw map? bede musial potestowac:) - cholernie by mi to prace ulatwilo
Predator Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Pogratuluje ci jak model bedzie skonczony :) bo w chwili obecnej jest naprawde piekny:d ale jakbys jeszcze pokazal siateczke bylo by jeszcze bardziej wspaniale :)
ciapaty Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 łaaaaaaa, ale wypas, jak bede duzy to tez takie cuda bede robil ;)
AGmakonts Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 Boże, Jezu i wszyscy święci człowieku przez Ciebię wpadne w depresje model cool, spoko i sam jeszcze wybierz co. Texturki także niczego sobie czekam na postępy
polka dot Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 łaaadne te tekstuurki :D ale jedno co mnie gryzie to lakier porysowany i brudny a blachy jak nowe zero wgniecen niczego.. hmm ale i tak wszystko cool ! :D
Gotham Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 Gdyby model był średni to teksturki/shaderki by przeszły... Ale jako że model jest naprawdę dobry to teksturki mocno odstają i ekhekhem... troszkę takie dupiaste są ;).
uncle Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 to narazie czysta textura bez szadera, bez bumpa bez niczego, pewnie jak mi sie zachce dopracuje te zachlapania etc, to narazie pierwsze kolorowe rendery;)
kliment woroszyłow Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Nie mam wyjścia, Ciebie też musze zaadoptować. Pioniera juz zaadoptowałem ty jesteś drugi..co nie znaczy że gorszy:) pracuj pracuj, nie odpuszczaj..za dobry model zeby go na tym etapie "spuścić" słabym mapingiem. Śledze postępy z wypiekami na twarzy! :D
slayer2004 Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Bardzo podobają mi się teksturki. Czekam na resztę...
Ufol Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 JA PIER...!!!!!! kolejny wypas! APC był super a to sie jeszcze lepiej zapowiada, pozatym ile lat już sie grafikom zajmujesz bo twoja prowizorka wygląda lepiej niż cokolwiek co ja zrobiłem!
enzo Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 bravo!!! - jestem pod wrażeniem - mam nadzieję że wyjdzie z tego niezła scenka - obiekcik palce lizać...:) czekam na update...
buczer Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 no to teraz juz tylko najprzyjemniejsze zostalo, scena i oswietlenie :D edit: minimalnie gora moglaby dostac refleksow bo wyglada jak pod woda.
slayer2004 Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Zajebi**ty modelik :D. Teksturki są extra ! u mnie masz 5+ (j eszcze scena i oświetlenie i będzie 6)
Pionier Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 chyba jeszcze blizej mu do zabawki niz do ciezkiego sprzetu. Albo mi sie wydaje... Na scenke czekam :)
KoMic Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 textura wydaje sie byc ogolna, a nie szyta na miare i do kazdej czesci, na blotnikach powinno byc bloto, bloto nie osadza sie jak farba sprayu tylko jak, jak jak,,, sam najlepiej wiesz, Displace, zawalcz z tym, pozatym ile to ma poly?, wow: ]
uncle Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 nie mam sprzetu na displace na calosci, poza tym to mialo udawac jakis piaskowy osad czy cos, nie wiem nie umiem texturowac
AGmakonts Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Może i na displace nie ale przydał by sie wyraźny bump i takie ładne poobijane krawędzie z wiekszym reflectem i kolerem czystrzej stali
Predator Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 mi sie osobiscie bardzo podoba :)jesli mowwa o ciezkosci Pionier u ciebie bylo to widac ?? :P
Pionier Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 mi sie osobiscie bardzo podoba :)jesli mowwa o ciezkosci Pionier u ciebie bylo to widac ?? :P 1. Napisalem tylko co mysle ;] 2. Nie wiem jak u mnie, mnie sie nie pytaj:P
Ka21k Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Mnie bardzo interesuje w jaki sposób robiles te gasienice? Moglbys to jakos opisac? Moze jakis krotki tutorialik? :D
kliment woroszyłow Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 hmm...co by tu....powalcz nad texturami please!! taki ładny model...a texturki takie sobie średnie...za niebieski chyba, ale rozumiem ze to pierwsze wprawki :D prawda uncle?? ( ja tez nie umiem texturować:) )
KoMic Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 hehe mozesz jeszcze odp na moje pyt ile to ma poly?, jestem strasznie ciekaw: ] bo wyglada na to ze wiele, pozdrawiam.,,,, aaaa jesczsze nie wiem jak ty ale ja lubie sobie poogladac dioramy jakichs modelarzy czasem sa wstanie stworzyc rzeczy nie z tej ziemi,,cze : ]
marqz Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Woojaszq ... powiem tobie że już dawno nie widziałem takiego cacka ... gratuluję wytrwałości ... rewelacja ... Pozdrawiam
Gotham Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 E no zaczyna wyglądać bardzo fajnie i realistycznie (na ile w ogóle może wyglądać czołg na prześcieradle ;) ), to co jeszcze razi to shadery... Nie wygląda niestety na kilkadziesiąt ton (bardziej na model)... Ale pewnie potestujesz jeszcze i finalnie będzie oki :). Pozdrawiam,
uncle Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 no wlasnie shadery to zagadka dla mnie, czolgi byly kompletnie matowe, i nie bardzo mi sie widzi robic swiecacego odbijajacego jajka;) moze jeszcze sie tym zajme, pewnie zmontuje jakas scenke na boku i go dostawie, wtedy nie bedzie na przescieradle;) ale puki co robie dalej, w nocy puszcze render od tylca bo tam tez jest sporo ciekawych smieci;)
Pawelkos Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 zaj*** czolg, wrzuc go jeszcze w jakas scenke i bedzie git pozdro
xeav Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Super czołg. Ja bym dodał jeszcze... coś... nie wiem
sartr Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 rewelacja...ja sie własnie zabieram za czołg do mojej animki i powiem Ci jeżeli wyjdzie mi w połowie tak dobry jak twój to będe zadowolony:))) pzd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się