Skocz do zawartości

Scena 3D: "Skarb Jelly Roger`a"


Leru

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 221
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No panie Leru witamy spowrotem:D Moze nie wiele ale zawsze cos:)

Nie jestem przekonany co do tych zeber.. Nie czytalem wszystkich postow i nie wiem czy ktos to pisal ale te dolne zebra tak dziwnie sie lacza, jak jakis porost. :> Tzn. nie musi byc idelanie jak w ksiazce ale jakos tak nie naturalnie.. nawet jak na kreskowke:P

 

pozdrawiam & kip łorkin bo te rece sa calkiem gut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Ukash- -> dzięki serdeczne :) klatka w ogóle jest nieskończona. Na samym dole dojdą jeszcze dwa żebra o ile pamiętam. A to połączenie takie jest, z tym, że trzeba trochę podzielić model, bo to zdaje się chrząstka jakaś jest. Poza tym, za gładka jest, w przekroju ma 4 vertexy i wychodzi cylinder po MS.

Robię z refkami niby z e-book`a z netu (http://www.bartleby.com) ale jest odbierany model jako nieanatomiczny (i też, nawet jak na kreskówkę ;) ). Może też dlatego, że dorzuciłem trochę swojej inwencji. Trochę też to wypadkowa różnych referencji, do których się odnoszę.

 

RK -> dzięki :) już momentami mam dość tego bo schodzi bardzo dużo czasu. Ale nie ma co narzekać, myślę, że jeszcze trochę teksturką nadrobię.

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnei idzie ale jakos ostatnimi czasy wolno - fajnie by było gdyby updaty były czesciej ale wiem ze nie zawsze można ;) ładne żeberka :)

 

a tak btw Leru powiedz mi co ty robisz o tej godzinie na forum :)

Last edited by Leru : Dzisiaj at 03:25.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chveti -> thx :) bardzo słuszna uwaga :] w zasadzie to mi niewiele brakuje do tego pana, na szczęście trochę mi skóry zostało.

 

kliment woroszyłow -> dzieki :) klatka jest nieskończona zupełnie, to tylko szkic :)

 

nielot007 -> dzięki, jak to na jednym forum zagranicznym ktoś napisał:

your wish = may command :D

oto siateczens

 

hindus -> ee czas jest, to kwestia organizacji czasu :/

A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahahaha :D skończyłem rękę, z 10 kilo przy niej schudłem :]

ogólnie rzecz biorąc - idę jak burza :]

 

ręka i Jelly Roger w całej rozpiętości. Teraz widzę, że trzeba poprawić nadgarstek i może lekko ostatni paliczek kciuka.

 

hindus -> spójrz teraz na godzinę ;)

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooooo ladne cacko :] Kciuka chyba nie trzeba za bardzo poprawiac (przynajmniej jeslichodzi o jego ustawienie) - jakbys dodal jeszcze kosc srodrecza, byloby mega gut :P

 

Pytanie... dodajesz kosci do kosci, czy robisz statyczny model? :D

 

Trzymam kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :)

Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :)

Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.

 

Tak trzymaj :) Nie wiem czemu, ale kojarzy mi sie toz "Piratami z Karaibow" i "The Goonies", hmmm... moze dlatego, ze to bylo o piratach? Podejscie "kreskowkowej lekkosci" obrazu mi osobiscie bardzo odpowiada - Rogerowi sie to juz nie przyda za bardzo (bo troszke tak jakby nie zyje), ale "smiech to zdrowie" :P - moze nadrabia braki z okresu pladrowania, rabowania i innych pirackich ekscesow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jmtm00 -> realistycznie chciałbym to wyrenderować (no może troszkę przekłamań się wkradnie) ale styl modeli raczej cartoonowy :)

Dzięki za życzenia :)

 

kolegaalek -> nie bój nic :] niekoniecznie to ja muszę OFICJALNIE dawać sobie rekomendację ;)

 

Oto kolejna dawka apdejtów:

Klatka piersiowa, w zasadzie nie jestem z niej do końca zadowolony ale poczekam jeszcze na efekt modelu + tekstury. Nie jest zgodna z anatomią (szczególnie te chrząstki) po gdyby było to by trochę gorzej wyglądało :) teraz jest IMO o wiele lepiej (chodzi o to, że ta chrząstka na dole, łącząca ostatnie żebra, jest jakby jedną nieprzerwaną powierzchnią, podczas gdy ma w sobie 3 dziury).

Ogólnie wyszła trochę kluskowata w porównaniu do reszty a to dlatego, że jest na nią nałożony PUSH podczas gdy na resztę nie. Na resztę też nałożę, żeby pewną spójność zachować :)

 

Screeny z wjuporta:

- sama klatka z TurboSmooth`em x2

- cały, dotychczasowy Roger

 

Komentarze mile widziane :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kliment woroszyłow -> otóż zarys sceny pokazałem w tym http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=288790&postcount=37 poście :) Też już bym chciał dalej iść ale na szczęście tu niewiele już zostało, miednicę zrobię i to będzie wszystko, po co mam się z nogami męczyć skoro i tak ich nie będzie widać :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to po co masz się męczyć ? a jak Ci się zmieni koncepcja kadru ? ;) o podniesieniu umiejętności modelowania nóg w ogóle nie będę wspominał ;) podoba mi się Twoja konsekwencja w dążeniu do celu - dobry przykład ! (prosze mi teraz dopisać member + 1 pkt ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny mostek, troche przerysowany ale tak przeciez mialo byc :) Nie pamietam, jak to bylo dokladnie jesli chodzi o anatomie czlowieka (biologie mialem daawno temu, zreszta nigdy jej nie lubilem), ale ostatnie dwa zebra chyba z mostkiem sie nie lacza (moze jeszcze lepiej by to wygladalo)... Aaa, i jeszcze jedno - nie wiem, w jakiej fazie "rozkladu" Roger ma zostac przedstawiony..., co Ty na to, zeby jedno ze srodkowych zeber bylo oderwane od mostka? Wiem, ze to zakloci symetrie, ale efekt moglby byc ciekawy... :D

 

Trzymam kciuki, czekam z niecierpliwoscia na wiecej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ladnie ladnei - a jeszcze ostatnio slyszalem ze modelowanie nie idzie hehe - mam uwage- piszesz ze po miednicy koniec ze szkieletem bo i tak reszty nie bedzie widac ale lopateczki to mu pieknie wyrzezbiles :) - rozumiem ze to z powodu "wkrecenia" sie w sam proces modelowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kliment woroszyłow -> coś bardziej przemawiającego niedługo nadejdzie bo skończyłem szkielecik :D co widać na załączonym obrazku

 

eco -> łopateczki były tym co mnie opamiętało, sytuacja w stylu:

4 rano, "OMG co ja robiłem ? Modelowałem ? O łopatki wymodelowałem!" i totalnie ucięty film między 0:00 a 4:00 :]

 

 

Ok więc oto Roger (jego szkielet) skończony. Trzeba to jeszcze tylko wymapować i texturki nałożyć :D Miednica widać połączona z kręgosłupem na stałe, zrobiona tylko przednia jej część bo resztę robić było bez sensu. Nie ma też kości ... ogonowej (?).

 

Pierwszy obrazek miedniczka+kręgosłupik, drugi - render Rogera z trzema światłami (scanline).

 

dzięki wszystkim za komentarze, keep `em coming :)

pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeq -> oto siateczens (w załączniku ;) )

 

A teraz też mapowanko, momentami jest takie sobie ale tego "takiego sobie" nie będzie widać więc niech se takie nie teges będzie :]

 

 

EDIT: No nareszcie zaczyna to jakoś wyglądać :) Roger wstawiony do sceny zamiast wcześniej widocznych prowizorycznych obiektów. Narazie prowizoryczne zostały te, które nie mają swoich gotowych odpowiedników. Poza szkieletu troszkę się jeszcze napewno zmieni, szczególnie wygięcie w granicach barków powinno być większe, troszkę poluzować to powinienem, tak sądzę ;)

Podobnie z czaszką, muszę ją jakoś inaczej ustawić bo teraz to trochę smutno wygląda i tak... jakby był martwy ;)

 

jr36.jpg

 

pozdrawiam i C&C mile widziane jak zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooooo , teraz to ja rozumiem , scenka się rodzi całkiem konkretna. Mam pytanie - czy on będzie siedział na piasku czy na jakichś monetach i kosztownościach ? no i 2 sprawa - lewa dłoń powinna byc zaciśnięta na tej pochodni czy co to tam jest . Przy kręgosłupie troszkę bym też powgryzał się w te kręgi - bo chyba troszkę zbyt równiutkie są - ogólnie fajny szkieletorek.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaras -> jasne, będzie zaciśnięta, ale to później jak już flintę zrobię :) Myślę, że powgryzam się na poziome tekstury.

A Roger będzie siedział na złocie i kosztownościach :D cała pieczara kosztowności.

 

Dzięki za komentarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak ;) sprawa numer jeden chrastka laczaca zebra z mostkiem nie ulega skostnieniu(zazwyczaj),a u ciebie nie dosc ze sie nie rozpadla to jeszcze sie powiekszyla ;) mozesz zostawic ta chrzastke, ale zmniejsz ja bardziej. KOlejna sprawa - ksztalt kosci, najlepiej widac na kosci ramieniowej.. wez zlap sie ze bicepsa i wymacaj kosc(no chyba ze masz tak wielkie miesnie ze nic nie poczujesz ;) )u ciebie te kosci wygladaja jakby byla kilka razy polamana i za kazdym razem zle zlozona ;) Luki brwiowe jak i same wneki na oczy sa zbyt ludzkie ;) jezelei robisz jakas tkanke pozniej na to to moze zostac ale jak nie no to za duzo rzczy tam wystaje.. ale juz teraz czuje ze bedzie to mialo bardzo fajny klimacik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eax -> chciałem troszkę kreskówkowej stylizacji tu wrzucić, parę absurdów :)

Dla przykładu parę pytań:

- czemu Roger się nie rozpadł ?

- czemu ma taki "wyraz twarzy" ?

- czemu ma takie grube kości ?

- czemu ogień (czego nie widać jeszcze) w lampionach z tyłu dalej się pali ?

itd.

 

Wszystko jest efektem zamierzonym :)

Mimo to dzięki za komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności