Napisano 26 Październik 200519 l Knysha -> dzięki :) nie pokażę bo mi nie wypada ;) A tam - daj spokuj, ty byku, ty! ;]
Napisano 18 Listopad 200519 l Autor Knysha -> no dobra pokażę więcej, dojrzałem do tego myślę :] Idzie dalej jak krew z nosa, no ale idzie. Po dorzuceniu odbicia ręki wydaje mi się troszkę za mała czaszka. Tylko mi tak się zdaje ? ;)
Napisano 18 Listopad 200519 l No panie Leru witamy spowrotem:D Moze nie wiele ale zawsze cos:) Nie jestem przekonany co do tych zeber.. Nie czytalem wszystkich postow i nie wiem czy ktos to pisal ale te dolne zebra tak dziwnie sie lacza, jak jakis porost. :> Tzn. nie musi byc idelanie jak w ksiazce ale jakos tak nie naturalnie.. nawet jak na kreskowke:P pozdrawiam & kip łorkin bo te rece sa calkiem gut
Napisano 18 Listopad 200519 l Słodziutki. Strasznie w detal wchodzisz- wyrazy podziwu dla cierpliwości.
Napisano 18 Listopad 200519 l Autor -Ukash- -> dzięki serdeczne :) klatka w ogóle jest nieskończona. Na samym dole dojdą jeszcze dwa żebra o ile pamiętam. A to połączenie takie jest, z tym, że trzeba trochę podzielić model, bo to zdaje się chrząstka jakaś jest. Poza tym, za gładka jest, w przekroju ma 4 vertexy i wychodzi cylinder po MS. Robię z refkami niby z e-book`a z netu (http://www.bartleby.com) ale jest odbierany model jako nieanatomiczny (i też, nawet jak na kreskówkę ;) ). Może też dlatego, że dorzuciłem trochę swojej inwencji. Trochę też to wypadkowa różnych referencji, do których się odnoszę. RK -> dzięki :) już momentami mam dość tego bo schodzi bardzo dużo czasu. Ale nie ma co narzekać, myślę, że jeszcze trochę teksturką nadrobię. pozdrawiam :)
Napisano 18 Listopad 200519 l Ładnie :] istnieje prawdopodobieństwo że zanim tak będziesz wyglądał to to skończysz :> niewielkie ale jest :>
Napisano 18 Listopad 200519 l ładnie...choć z tą klatką piersiowa istotnie cos nie bardzo...mostka brak i cos mi sie nie podoba z zebrami..ale w końcu kto powiedział ze musi byc anatomicznie... zresztą czaszka tez jest mocno stylizowana i nieanatomiczna stąd wniosek ze tak ma byc, nie czepaiam sie wobec tego-słowem pozytywnie:)
Napisano 18 Listopad 200519 l piekne sa te kosci moglbys pokazac siatke z tego samego widoku?? pozdro
Napisano 18 Listopad 200519 l Ładnei idzie ale jakos ostatnimi czasy wolno - fajnie by było gdyby updaty były czesciej ale wiem ze nie zawsze można ;) ładne żeberka :) a tak btw Leru powiedz mi co ty robisz o tej godzinie na forum :) Last edited by Leru : Dzisiaj at 03:25.
Napisano 18 Listopad 200519 l Autor chveti -> thx :) bardzo słuszna uwaga :] w zasadzie to mi niewiele brakuje do tego pana, na szczęście trochę mi skóry zostało. kliment woroszyłow -> dzieki :) klatka jest nieskończona zupełnie, to tylko szkic :) nielot007 -> dzięki, jak to na jednym forum zagranicznym ktoś napisał: your wish = may command :D oto siateczens hindus -> ee czas jest, to kwestia organizacji czasu :/ A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :]
Napisano 18 Listopad 200519 l Wzorowa postawa!!:] Wlasna inwencja to potega:] To chyba najwlasciwsza droga aby znalesc ta granice pomiedzy realizmem anatomicznym a takim kreskowkowym designem:P tak trzymac! pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 200519 l Niepotrzebne podkreślić: A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :] ;;]]]]]]]]]]]]]]]
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor ahahaha :D skończyłem rękę, z 10 kilo przy niej schudłem :] ogólnie rzecz biorąc - idę jak burza :] ręka i Jelly Roger w całej rozpiętości. Teraz widzę, że trzeba poprawić nadgarstek i może lekko ostatni paliczek kciuka. hindus -> spójrz teraz na godzinę ;) pozdrawiam :)
Napisano 16 Grudzień 200519 l Nooooo ladne cacko :] Kciuka chyba nie trzeba za bardzo poprawiac (przynajmniej jeslichodzi o jego ustawienie) - jakbys dodal jeszcze kosc srodrecza, byloby mega gut :P Pytanie... dodajesz kosci do kosci, czy robisz statyczny model? :D Trzymam kciuki :)
Napisano 16 Grudzień 200519 l Guess who's back... Leru's back xD No ladnie, ladnie ;>. Pokaz cos wiecej xD
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor B-R -> thx :) kość do kości :) Lukasz_s -> tak, czaszka się śmieje, takie było założenie :)
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :) Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.
Napisano 16 Grudzień 200519 l no prosze, w koncu zes sie za to wziął:P A w ogóle to Leru to bohater tragiczny, bo cokoliek zrobi to i tak nie bedzie mógł dostać rekomendacji;)
Napisano 16 Grudzień 200519 l :] Leru bardzo fajnie wychodzi... ciekawe, jak to będzie na koniec wyglądało... Obyś tylko to skończył... :] Trochę śmiesznie wygląda ten "kościotrupek". Pozdrawiam i powodzenia.
Napisano 16 Grudzień 200519 l kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :) Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy. Tak trzymaj :) Nie wiem czemu, ale kojarzy mi sie toz "Piratami z Karaibow" i "The Goonies", hmmm... moze dlatego, ze to bylo o piratach? Podejscie "kreskowkowej lekkosci" obrazu mi osobiscie bardzo odpowiada - Rogerowi sie to juz nie przyda za bardzo (bo troszke tak jakby nie zyje), ale "smiech to zdrowie" :P - moze nadrabia braki z okresu pladrowania, rabowania i innych pirackich ekscesow?
Napisano 16 Grudzień 200519 l Wow Naprawdę bobma szkielecik Zupełnie jakbym widział prawdziwego Niele musiałeś się namęczyć by tak dokładnie odwzorować ludzki szkielet Ale oplacało się bo wszyscy teraz widzimy jaki efekt jest zarabisty...
Napisano 17 Grudzień 200519 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze, dają porządnego kopa do pracy :) pozdrawiam :)
Napisano 17 Grudzień 200519 l ...Kop do pracy, ech to jest rzecz....niee no panie zapodawaj apdejty!!! Czyli ze to bedzie realistyczna rzecz czy raczej toon taki? niee no ....nic tylko Powodzenia!!
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor jmtm00 -> realistycznie chciałbym to wyrenderować (no może troszkę przekłamań się wkradnie) ale styl modeli raczej cartoonowy :) Dzięki za życzenia :) kolegaalek -> nie bój nic :] niekoniecznie to ja muszę OFICJALNIE dawać sobie rekomendację ;) Oto kolejna dawka apdejtów: Klatka piersiowa, w zasadzie nie jestem z niej do końca zadowolony ale poczekam jeszcze na efekt modelu + tekstury. Nie jest zgodna z anatomią (szczególnie te chrząstki) po gdyby było to by trochę gorzej wyglądało :) teraz jest IMO o wiele lepiej (chodzi o to, że ta chrząstka na dole, łącząca ostatnie żebra, jest jakby jedną nieprzerwaną powierzchnią, podczas gdy ma w sobie 3 dziury). Ogólnie wyszła trochę kluskowata w porównaniu do reszty a to dlatego, że jest na nią nałożony PUSH podczas gdy na resztę nie. Na resztę też nałożę, żeby pewną spójność zachować :) Screeny z wjuporta: - sama klatka z TurboSmooth`em x2 - cały, dotychczasowy Roger Komentarze mile widziane :) pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200519 l No ładnie Leru co tu gadac więcej...ale juz bys wreszcie pokazał jakis zarys sceny czy cuś...czekam czekam a tu ciągle ten szkielecior...:D serio...czekam na więcej.
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor kliment woroszyłow -> otóż zarys sceny pokazałem w tym http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=288790&postcount=37 poście :) Też już bym chciał dalej iść ale na szczęście tu niewiele już zostało, miednicę zrobię i to będzie wszystko, po co mam się z nogami męczyć skoro i tak ich nie będzie widać :) pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200519 l jak to po co masz się męczyć ? a jak Ci się zmieni koncepcja kadru ? ;) o podniesieniu umiejętności modelowania nóg w ogóle nie będę wspominał ;) podoba mi się Twoja konsekwencja w dążeniu do celu - dobry przykład ! (prosze mi teraz dopisać member + 1 pkt ;) pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor jaras -> za taki komplement to +3 pkt przynajmniej i uścisk pani Joli z recepcji :] co do kadru to raczej nie planję go zmieniać :) ew trochę może oddalę.
Napisano 18 Grudzień 200519 l Fajny mostek, troche przerysowany ale tak przeciez mialo byc :) Nie pamietam, jak to bylo dokladnie jesli chodzi o anatomie czlowieka (biologie mialem daawno temu, zreszta nigdy jej nie lubilem), ale ostatnie dwa zebra chyba z mostkiem sie nie lacza (moze jeszcze lepiej by to wygladalo)... Aaa, i jeszcze jedno - nie wiem, w jakiej fazie "rozkladu" Roger ma zostac przedstawiony..., co Ty na to, zeby jedno ze srodkowych zeber bylo oderwane od mostka? Wiem, ze to zakloci symetrie, ale efekt moglby byc ciekawy... :D Trzymam kciuki, czekam z niecierpliwoscia na wiecej :)
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor B-R -> tak, dwa żeberka jeszcze dołożę :) a co do tego oderwanego żeberka to dzięki serdeczne za propozycję ale pozostanę przy takiej wersji :). Chociaż może postestuję. THX :)
Napisano 20 Grudzień 200519 l LERU...TAMTEN zarys scenki widziałem...miałem na mysli cos bardziej przemawiającego do wyobraźni..myslałem ze już cos tam wymodelowałeś bardziejszego, tylko kisisz wstydzac sie pokazać:D
Napisano 21 Grudzień 200519 l no ladnie ladnei - a jeszcze ostatnio slyszalem ze modelowanie nie idzie hehe - mam uwage- piszesz ze po miednicy koniec ze szkieletem bo i tak reszty nie bedzie widac ale lopateczki to mu pieknie wyrzezbiles :) - rozumiem ze to z powodu "wkrecenia" sie w sam proces modelowania :)
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor kliment woroszyłow -> coś bardziej przemawiającego niedługo nadejdzie bo skończyłem szkielecik :D co widać na załączonym obrazku eco -> łopateczki były tym co mnie opamiętało, sytuacja w stylu: 4 rano, "OMG co ja robiłem ? Modelowałem ? O łopatki wymodelowałem!" i totalnie ucięty film między 0:00 a 4:00 :] Ok więc oto Roger (jego szkielet) skończony. Trzeba to jeszcze tylko wymapować i texturki nałożyć :D Miednica widać połączona z kręgosłupem na stałe, zrobiona tylko przednia jej część bo resztę robić było bez sensu. Nie ma też kości ... ogonowej (?). Pierwszy obrazek miedniczka+kręgosłupik, drugi - render Rogera z trzema światłami (scanline). dzięki wszystkim za komentarze, keep `em coming :) pozdrawiam serdecznie :)
Napisano 22 Grudzień 200519 l szkoda ze tak powoli Ci to idzie ^^. Oj chveti!...biedak siedzi po nocach i niczym Św. Jerzy walczy ze złem internetowym a ty psiąkasz ze wolno....miedniczka bardzo ładna, jak zresztą i całość. No to teraz wreszcie będzie cos innego. dawaj dawaj bo coś ci wolno idzie!! :))
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor Dzięki chveti i kliment :) teraz już i tak przyspieszyłem i postaram się zrobić resztę o wiele szybciej :) pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 200619 l Autor Szymeq -> oto siateczens (w załączniku ;) ) A teraz też mapowanko, momentami jest takie sobie ale tego "takiego sobie" nie będzie widać więc niech se takie nie teges będzie :] EDIT: No nareszcie zaczyna to jakoś wyglądać :) Roger wstawiony do sceny zamiast wcześniej widocznych prowizorycznych obiektów. Narazie prowizoryczne zostały te, które nie mają swoich gotowych odpowiedników. Poza szkieletu troszkę się jeszcze napewno zmieni, szczególnie wygięcie w granicach barków powinno być większe, troszkę poluzować to powinienem, tak sądzę ;) Podobnie z czaszką, muszę ją jakoś inaczej ustawić bo teraz to trochę smutno wygląda i tak... jakby był martwy ;) pozdrawiam i C&C mile widziane jak zawsze :)
Napisano 3 Styczeń 200619 l nooooo , teraz to ja rozumiem , scenka się rodzi całkiem konkretna. Mam pytanie - czy on będzie siedział na piasku czy na jakichś monetach i kosztownościach ? no i 2 sprawa - lewa dłoń powinna byc zaciśnięta na tej pochodni czy co to tam jest . Przy kręgosłupie troszkę bym też powgryzał się w te kręgi - bo chyba troszkę zbyt równiutkie są - ogólnie fajny szkieletorek.pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 200619 l Autor jaras -> jasne, będzie zaciśnięta, ale to później jak już flintę zrobię :) Myślę, że powgryzam się na poziome tekstury. A Roger będzie siedział na złocie i kosztownościach :D cała pieczara kosztowności. Dzięki za komentarz :)
Napisano 3 Styczeń 200619 l no wiec tak ;) sprawa numer jeden chrastka laczaca zebra z mostkiem nie ulega skostnieniu(zazwyczaj),a u ciebie nie dosc ze sie nie rozpadla to jeszcze sie powiekszyla ;) mozesz zostawic ta chrzastke, ale zmniejsz ja bardziej. KOlejna sprawa - ksztalt kosci, najlepiej widac na kosci ramieniowej.. wez zlap sie ze bicepsa i wymacaj kosc(no chyba ze masz tak wielkie miesnie ze nic nie poczujesz ;) )u ciebie te kosci wygladaja jakby byla kilka razy polamana i za kazdym razem zle zlozona ;) Luki brwiowe jak i same wneki na oczy sa zbyt ludzkie ;) jezelei robisz jakas tkanke pozniej na to to moze zostac ale jak nie no to za duzo rzczy tam wystaje.. ale juz teraz czuje ze bedzie to mialo bardzo fajny klimacik ;)
Napisano 3 Styczeń 200619 l Autor eax -> chciałem troszkę kreskówkowej stylizacji tu wrzucić, parę absurdów :) Dla przykładu parę pytań: - czemu Roger się nie rozpadł ? - czemu ma taki "wyraz twarzy" ? - czemu ma takie grube kości ? - czemu ogień (czego nie widać jeszcze) w lampionach z tyłu dalej się pali ? itd. Wszystko jest efektem zamierzonym :) Mimo to dzięki za komentarz.
Napisano 3 Styczeń 200619 l wow, teraz dopiero rozumiem jak ma wyglądać scena... będzie na pewno super, już jest super, pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 200619 l Od biedy można powiedzieć że to zrośnięcia po wielokrotnych złamaniach, w końcu pirat, czyż nie? ;) Pozdrawiam,
Napisano 3 Styczeń 200619 l jak narazie lepiej niz dobrze co byś w samozachwyt nie popadł i zaczął odpoczywać ;) render będzie w klimatach typu Traitor ? :> pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto