Skocz do zawartości

Postać3d: Shadow Warrior


PAINbringer

Rekomendowane odpowiedzi

a60db.jpg

Witam.

Dawno już nie umieszczałęm swojego posta na tym forum, więc pomyślałem, że to najwyższy czas by to w końcu zrobić. Zdecydowałem sie pokazać swój projekt postaci o nazwie "Shadow Warrior". Model ma 4004 trójkąty a jego 'narzędzie do robienia kuku' - 728 trójkątów. Tak w ogóle to sam model zrobiłem dla czystej przyjemności i nie jest do żadnej gry w moim zamyśle jeszcze przeznaczony.

 

 

 

 

a12xu.jpg

a39pr.jpg

a54cv.jpg

a42nr.jpg

reka9nw.jpg

sablazo111xw.jpg

 

Wszystko zaczeło się od szybkiego szkicu:

arlsketch1oo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajnie wyszlo, aczkolwiek troche proporcje leza, szczegolnie reka-glowa. Nos moglbys zwezic przy polaczeniu z czolem, troche "grubianski" jest. Model ma swoj klimat i to mi sie podoba (lubie ten klimat :) ) malo tego podoba mi sie jak oczy zrobiles, takie ... wydlubane :P. Twoj koncept?? tyz fajny. A tak jeszcze z krytyki (jutro przyjze sie dokladnie, sesja jestem padniety, wiec i u,mysl nie pracuje prawidlowo) troche wiecej detali na texturze, szczegilnie zarysowanie paznokci etc. Tak samo "szmaty".

P.S. - Z tym czyms na twarzy wglada jak Raziel z Soulreaver'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAIRAM,Mergan,_kuba_:

To miło że się podoba. To oznacza że udało mi się go zrobić przynajmniej w części takiego jakiego zamierzałęm :D (żeby miał włąśnie swój klimat).

Leru,_kuba_:

Być może Was trochę rozczaruję :(, ale tutaj wszystkie (oprócz pierwszego rendera w płaszczu) tekstury mają parametr .To tekstury są ciemne bo mocno wypalone dla efektu no i może z powodu moich starych przyzwyczajeń, nie wiem czy to źle. Więc myśle że rozjaśnienie tła dałoby jedynie pozorny efekt, chyba że chodzi o miejsca styku tekstur z tłem lub coś innego...(?)

Por@szek:

Ooo rzeczywiście nos mu trochę za szeroki tam zrobiłem, poprawie to. Tylko nie wiem gdzie się walnąłem w partii ręka-głowa :/. Cóż starość nie radość, ślepne pewnie. Mógłbyś to uściślić, będe wdzięczny. Niby model robiłem na wzorowych materiałach referencyjnych z anatomii, ale zawsze można to skopać :/.

Jutro pokaże jeszcze kilka innych ujęć to można będzie coś jeszcze ponarzekać ;), Tylko tym razem już z jasnym tłem :)

kozioo:

A to fakt. Można to zauważyć też w innych miejscach. Cóż - lekcja na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom Leru chodzi raczej o to zeby dac jasniejsze jednolite tlo bo z tym troszku sie zamazal obraz caly :), model fajniusi chociaz troche sie przestraszylem jak powiedziales ze model jest z selfulu na 100% jesli uzyles tam wszedzie czarnego koloru tam gdzie jest to mniej fajnie, pomysl teraz ze ktos da kolo kolesia pochodnie, tam gdzie ejst kolor rozjasni sie, tam gdzie ejst czarny nic sie nie stanie bedzie dalej czarny :)

 

ale fajna robota niepowiem! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej nie nerwuj sie Leru , już daje nowe rendery. Teraz już widać wszystkie kontury obiektu:) Tak jak mówiłeś

Hatred: "(...)pomysl teraz ze ktos da kolo kolesia pochodnie, tam gdzie ejst kolor rozjasni sie, tam gdzie ejst czarny nic sie nie stanie bedzie dalej czarny :) (...)"

Taaa... no coś takiego ... ;D

 

q12pl.jpg

 

q37kn.jpg

 

q40zx.jpg

 

q60gh.jpg

 

q23lb.jpg

 

shadowid53qx.jpg

 

To tekstura jego mokasynów :)

 

shadowid60bx.jpg

 

A tak wyglądała jego twarz przed operacją wydłubywania oczu :>

 

oczeta5ol.jpg

 

Dobra, teraz więcej widać to i więcej można mi nawrzucać :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Niezłe!! Naprawdę fajny model.. hmm... aż ciekawy jestem jak by wyglądał po zrigowaniu i zaanimowaniu paru sekund walki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@Ti >>>

Wiesz ... to może i dobry pomysł. Pomimo tego, że na co dzień nie zajmuje się tym i nie mam tyle doświadczenia w animacji to chciałbym tchnąć w niego troche życia. Tylko nie wiem kiedy bym mógł pokazać efekty swojej pracy ... tak w weekend pewnie, bo z czasem u mnie teraz krucho.

Ujj tylko mam jeden mały problem - gdzie mógłbym hostować taki plik z animacją? Pewnie łatwo na necie znaleźć jakieś serwery etc., ale ja siedząc na modemie nie mam na za bardzo czasu szukać. Do zdjęć już mam i polecam - imageshack.us. Jakby ktoś mógł podesłać jakiś dobry adres to będe wdzięczny.

Mistrz3D >>>

Skąd mam teksturki? Na początku to była szybka sesja zdjęciowa wielu materiałów na cudem porzyczonym aparacie cyfrowym kumpla (bo nie stać mnie na taki cud techniki, nawet na jakikolwiek skaner :[ ). A później to już kilkugodzinne siedzenie przy photoshopie i robienie z kilku tekstur jednej.

_kuba_ >>>

Czy dodanie do broni ciudeczke dziwacznych ornamentów na ostrze poprawiło by ją? Bo tam jest rzeczywiście bardzo pusto. No chyba, że ogólnie jest słaba i niecielawa. Hmm... dodanie taczy to nie jest zły pomysł...

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Całkiem sympatyczny modelik, texturki pierwsza klasa, ogólnie sprawia wrazenie mrocznego głownie zdaje sie przez tą ciemną kolorystykę, co do serwera to ja czasem kozystam z tego http://xthost.info/ maxymalna pojemnosc to 30 mega, nie wiele to ale moze Ci wystarczy, chyba ze ktos zapoda cos lepszego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zrigowałem model na bipedzie i zabieram sie za jego animacje. Oczywiście najwięcej problemów jest z jego dwoma częściami płaszcza, ale żeby zaoszczędzić sobie czasu zdecydowałem się zjąć z niego jego dolną część. Jak dobrze pójdzie to jutro powinien być gotowy kilkusekundowy render walki do obejżenia.

 

PS: Już eksportowałem model na dwie różne platformy, a m.in. do ElderScrolls :) ogólnie miłe wrażenie zobaczyć swój model w ukochanej grze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff nie miałem niestety kompletnie czasu dokończyć animacji postaci, ale wrzucam dwa skriny z przebiegu testów siatki po jej zrigowaniu. Jutro powinno pójść już wszystko zgodnie z planem bo mam wolne, to przy max'ie posiedze i render dam do obejrzenia i oceny/skomentowania.

 

arlswarriorp12uq.jpg

arlswarriorp29ic.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arlmaxwork2bb.jpg

 

http://arlstuff.w.interia.pl/arl_SW_combat5.avi (414Kb)

 

No i 6-o sekundowa "surowa" animacja ukończona. Zapraszam do obejżenia. Myśle że jest całkiem przyjemna biorąc pod uwagę to że na co dzień nie zajmuje się animacją :/. Komentarze mile widziane.

 

CREDITS:

W filmie wziął udział gościnnie pan Waldemar Biped jako prymitywny forma człekokształtna. Dziękujemy panu.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... bardzo fajny jest początek - jak biped naciera z maczugą - jest super - za to obcinanie głowy jest już sztuczne, ten bierdny biped dałby radę dziesięć razy rozstrzaskać gościowi głowę zanim ten się zabrał za odkrajanie :) Ogólnie - IMO zabrakło dynamiki na końcu, chociaż całość nawet wporzo.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nermal>> Tak to fakt nie jestem proanimatorem :P

ziomuś, bukovsky>> Oj a jednak bardzo widać nie dopracowanie drugiej połowy animacji :( To przez to że crugą połowę robiłem w czasie osiem razy krótszym niż pierwszą, bo mnie czas naglił :P

Hatred>> :D:D A jednak ktoś grał z forum w Wow :D:D:D hehe wiedziałem że ktoś zauważy pewne podobieństwo :D. Spostrzegawczy jesteś :)

Dzięki za komentarze, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności