Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

bardzo proszę żeby mi tu OT nie zaczynać, bo jeszcze mi wątek usuną, jak są pytania to zapraszam na gg albo pm. chweti w poscie 87 napisałam "spin axis controls trzeba ustawic na direction of travel"

  • Odpowiedzi 244
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za ponowna odpowiedz :)

 

no co by Ci tu powiedzieć ....kwiatki są super.

 

"w miarę dobrym pomysłem i z marnym wykonaniem, jakich u mnie masę."

 

widze że tu będzie dobry pomysł z bardzo ładnym wykonaniem.

Napisano

Ania powaliłaś mnie sposobem wykonania kwiatków. Są genialne, naprawdę mocno trzymające klimat całej scenki. BArdzo bajkowe dardzo fajne, ładne, cool no nie wiem jak to powiedzieć są dobre może tyle. Dobra robota.

Napisano

Kazdy model z osoba jest piekny :) (szczegolnie kwiatki - sa naprawde boskie i .. ii... brak slow :)

 

ale kompozycja... :) - juz pomijam to co pisali pozostali - kilka drzewek za wiezyczka sprzydalo by sie (jak dlamnie )

Jesli chodzi o texturki to posluchaj Leru

 

Ogolnie - bardzo ale to bardzo gratuluje pomyslu oraz wykonania :) Jest naprawde swiezo i z jajem :)

 

pozdrawiam

 

Ps. Zabilas mi strasznego klina ta pracka - mialem robic cos pod publike :) ale w tym

momencie to chyba zrobie pomysl w moich klimatach :)

Ps2. No to masz teraz kolejnego stalego obserwatora :)

Napisano

dorzucam irysa do kompletu.

 

okolicę za wieżą jeszcze czymś zapełnię, będą drzewka, ale na razie zajmuję się planem przednim.

jestem wdzięczna każdemu kto mi daje jakieś rady albo mówi co mu się nie podoba.

Mężczyźni, czy to nie wstyd tak się kwiatuszkami zachwycać? lepiej mówcie co źle.

 

Barton Fink, przepraszam za klina, chociaż sądzę że moja praca nie powinna mieć aż takiego wpływu na to co ty zrobisz.

Napisano

Mężczyźni, czy to nie wstyd tak się kwiatuszkami zachwycać? lepiej mówcie co źle.

 

 

RAcja! tej jest za żywy ochlap go orczą krwią, zrób zwiędłego a pod nim krasnoludzką czaszke rozłupaną toporem wojownika chaosu:D:D:D joke

 

a tak na serio to świetnie tylko mogła byś dad teksturami więcej przysiąść.

Napisano

Do prawdy czym się tu zachwycać. Obiekty proste jak od linijki cięte. Zero polotu artystycznego, czyli wstyd.

Ateraz na serio czy tobie zależy na tym żeby ci mówić nieprawdę. Przecież wszystko jest ok. No może trochę bym się czepił do irysa. Krawędzie są chyba za mocno pofalowane. W moim ogrodzie jest dużo irysów i skala pofalowań krawędzi płatków jest za duża. Druga sprawa to brak głównej łodygi z której wyrasta dno kwiatowe a z niego kwiat. No i w centrum kielicha irysy mają taki dziwny pojedzyńczy płatek w coś jak tuba delikatnie pofalowana na krawędzi z czerwoną ramką do okoła.

Napisano

Simple man, mi chodzi o to, że prawie nikt mnie tu nie krytykuje, zazwyczaj jak miałam sceny w wipie to ludzie sie czepiali wszystkiego co popadło, i zawsze mi to na dobre wyszło. a tu zaczynam się czuć jak w galerii deviantarta, gdzie wszystkim się wszystko podoba, jest mi z tym nieswojo.

 

przy irysach nie przyłożyłam się, masz rację, ale będą z tyłu.

 

takie próby oświetlenia, i zwiększyłam kąt armaty.

Napisano

nikt nie krytykuje bo nie ma co ;]

ostatni renderek bardzo .. klimatyczny. Zmieniłbym na twoim miejscu kadr. Wiem że to nie final, ale czasem dobrze wiedzieć na początku gdzie będzie kamera, przy ustawianiu detali nie będzie wpadek i wielokrotnego wałkowania rozmieszcenia rzeczy w scenie.

Jakoś mało się te włochate stwory rzucają w oczy, zmieniłbym coś w kompozycji.

Napisano

IMO bardzo fajny concept budyneczek troszke taki biedny w detale ale wiem że to wip także sie nie czepiam ;) urozmaić teren jeśli możesz :]

Napisano

Jedno co mocno rzuciło mi się w oczy to zbyt nienaturalne ukształtowanie podłoża zbyt faliste i regularne,chyba że w tej krainie tak jest

Napisano

Bardzo klimatyczne, masz styl! Ale skoro tak bardzo lubisz krytykę :) to po pierwsze - zgadzam się z DarConem (praktycznie uprzedził mnie wypowiedzi). Po drugie - według mnie wieża stoi zbyt blisko tzn - gdyby była dalej zyskała by np na skali a obrazek przestałby być lekko "przyciasny" - dodało by to głębi.

Pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

Ania C-eee... bajkowe a nie bojowe te crittersy:P

ciekawie się rozwija ten wątek, coraz bliżej gładkości 2D-owej ta praca zmierza.

chociaż podłoże wygląda jeszcze jak prześcieradło a maszyny jak zabawki.

Powodzenia!:)

Napisano

hej Aniu.

 

mam kilka spostrzezen, jesli pozwolisz to sie nimi z toba podziele:

1. ta proca ktora jest w tle troche mi nie lezy. chodzi o to ze jak ten sznur jest elastyczny to powinien sie caly rozciagnac praktycznie do prostej nitki, a skoro u ciebie sa spirale tzn nie jest mocno rozciagniety. wiem ze to detal i czepianie sie jest idiotyzmem ale tak mi sie rzucilo od razu jak go zobaczylem. poza tym chyba bardziej wygialbym sama proce - da to lepsze wrazenie napiecia.

2. fakt ten przyorany teren wyglada troche dziwnie. przyorany to przyorany ale troche za regularnie.. w koncu to natura no chyba ze futrzaki zaistalowaly sie na polu :)

3. nie balbym sie na twoim miejscu oddalenia wiezy. po pierwsze wszystko zalezy od ustawien kamery (a dokladniej FOV, jak zasymulujesz np ogladnie sceny przez zoom z duzej odleglosci to i wieza moze byc daleko i stworki beda wyrazne), a co do pokazywania plam po stworkach na wiezy to moze wlasnie lepiej ze nie bedzie za duzo widac (flaki, resztki po zebach) bo czerwona plama jest wystarczajaco sugestywna

4.no i pomysl na oswietlenie. dalas jakies cieple swiatelko przy tych machinach i szczerze mowiac ja bym poszedl dokladnie w tym kierunku. powiedzmy ze te storzaki walczyly przez caly dzien i oblezenie przeciagnelo sie do zmierzchu, niebo jest już ciemnoniebieskie, moze z prawej jakies niesmiale refleksy od zachodzacego slonca (to moze w ciekawy sposob ubrac swiatlem wieze no i spotegowac determinacje stworkow ktore za chwile nie beda widzialy do czego strzelają). jesli chodzi o same machiny bojowe to wlasnie oswietlilbym je jakimi przytarganymi przez futrzaki latarenkami rozstawionymi chaotycznie, niedbale, w pośpiechu, czesc zawieszona-przymocowana do machin, moze do tego jakies ognisko... tak czy inaczej wieze widzialbym w chlodnych odcieniach wieczoru a machiny oswietlone cieplym swiatelkiem latarenek :) to tyle

 

a pracka jest naprawde zajefajna :) gratuluje fajnego pomyslu i zycze powodzenia w bitwie

Napisano

cicho faceci, czasu nie mialam bo mialam egzamin, a kamere juz przestawilam i wieza juz jest dalej, i sa dwa dodatkowe stworki, tylko jeszcze nie zrenderowalam wszystkiego razem. (i musze poprzestawiac swiatla)

updejt jutro.

Napisano

problem został rozwiązany, scena jest poprzestawiana, były straty w oświetleniu i podłożu,

 

podłoże będzie nowe, pierwszoplanowa maszyna dostanie detale (myślałam o wyrzeźbieniu wściekłych twarzyczek na pionowych elementach).

 

światło postaram się uzyskać podobne do poprzedniego rendera.

 

stworek znajdujący się w powietrzu zostanie rozmazany całkiem na końcu (teraz nie chcę sobie rendera spowalniać)

 

powoli zacznę teksturować, i te trawki wrzucę.

proszę nie poganiać, nie zamierzam renderować i wstawiać każdej plamki osobno, będą teraz większe odstępy między updejtami.

 

bardzo dziękuję za uwagi.

Napisano

Witam

 

Bardzo ładna ta scena:)I taka klimatyczna. A może gdzieś obok dałoby się postawić jakiś kociołek z gotującą się smołą?;)

Pozdrawiam

Napisano

Troszkę działko wisi w powietrzu :) ale kadr o niebo lepszy.Budynek wygląda jak tania wersja Salvadora,za mało w nim obronności.Chyba że tam mieszkają smerfy.

Pamiętaj Aniu obserwuję :) bo warto

I nie cukruję bo mam cięty języczek jak żmijka :)

Napisano

odsunięta kamera wyszła dobrze scenie, ale na pewno można lepiej ;) poszerz trochę kadr, może postaw bliżej katapulty kamerę, żeby wydała się jeszcze bardziej odległa od budowli.

 

W tej chwili, jak i w poprzedniej próbie, jest po prostu ciasno.

Gość Bad Moon
Napisano

mi się podoba, patrzę, patrzę takie ładne, bajokwe

Napisano

lonek, coś tam będzie, jakieś zielska, chyba że coś lepszego wymyślę.

działko wiśi w powietrzu bo ziemia jest prosta, pofałduję ją znowu, ale potem.

poszerze kadr, ale bliżej katapulty jak dam to się perspektywa robi dziwna, więc raczej nie.

dziękuję wszystkim za uwagi

 

na razie zaczełam teksturować.

proszę nie zwracać uwagi na ziemię (ma teksture wieży) ani na pnącza (nie mają tekstury)

Napisano

Na początek napisze ze fajnie zaczełaś opis pracy i opis sceny( chwali pięta że umie pisać po angielsku :P , ja nie umiem nawet po polsku hehehe:D :P )

 

Klimat wbija sie niezły ...ja to widze lekko z dodatkiem ... kamiennej pustyni, a nie gładkiej powierzchni , stwroków wiecej kopi nawet jakos tatystów w tle pod murem i dookoła ty wyrzudni , mozesz tez zrobić ogromną kusze z której bedą sie wystrzeliwać ... też fajnie moze to wygladać ... ale mam banie zpomysłami ... Czekam na kolejny update bo idzie ci wyśmienicie :D Good Luck :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności