Jump to content

postac 3d: snevelbluzzum(po mojemu )


Recommended Posts

Tradycyjnie najpierw concept art (zaznaczam ze nie moj )

 

snevebluzzum.jpg

 

 

aa no i dodam jeszcze ze bardzo luznie sie czymalem tego CcA - zalezalo mi na takim slodkim wygladzie - wiedz nie obrazcie sie ze jest troche ze tak powiem wykastrowany :)

 

S2.jpg

 

 

S1.jpg

 

TX

 

stx.jpg

 

TX

 

skull.jpg

 

 

 

Na dzisiaj to wszystko :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no bardzo fajne wyszło... ale ciekaw jest jak by to bez tej siatki wyglądało

a swoją drogą mogleś dorobuć mu troche kudłów tak jak na concepcie, mimo to i tak zajefajne... aj bym takiego nie zrobił :P

Link to comment
Share on other sites

chveti -> Stanowczo za duzo - wiec robie powoli wersje LOW poly (tak do 8000 trisow - coby mozna bylo zaanimowac tego misiaczka )

MOTHMAN -> tak :) (czesc jest juz nawet skonczona)

Ufol -> prawie tak samo bedzie wygladalo :) poniewaz siateczka jest bardzo cieniutka :)

Co do wloskow to niestarczylo mi czasu a musialem ta pracke miec skonczona na dzisiaj.

Link to comment
Share on other sites

juz napisałem że mi sie podoba i to bardzo ale mam pare pytań:

 

1. pewnie głupio na tym wyjde ale jak zrobić właśnie taki render jak ten żeby było widać siatkę?

2. czy tak jak inni - możesz pokazać renderka bez tej siatki? troche psuje wrażenie przestrzeni i prawie bumpa nie widać

3. jakiego shadera użyłeś?

4. czemu te czaszki na lasce są tak dziwnie jakoś zamocowane?

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Ufol siatke widac prawdopodobnie daltego bo jest na mapie ktora takze jest zamieszczona wiec widac.

Co do samego projekciku, bardzo fajny = ladny model i texturki (poza textura czaszki ktorj czegos brakuje bo model jest bardzo fajny jednak z texturami duzoo traci )

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajnie sie prezentuje :) Czekam na jakąś scenkę z tym pasibrzuchem. Troche (ale tylko troszkę!) taki zbyt bajkowy mi sie wydaje, przez te teksturki chyba. Sa takie jaskrawe... Ja bym dodał jakies krostki gdzieniegdzie i ze dwie blizny i by było good. Pozdrawiam, Maciek.

 

EDIT:

 

Aha, no i czym robiłeś teksturki?

Link to comment
Share on other sites

Guest Raffaello

Barton - moje uznanie!

 

Podziel się z nami jakiego sposobu użyłeś do oteksturowania (standardowy texporter+PS?)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy