Skocz do zawartości

postac 3d: snevelbluzzum(po mojemu )


Rekomendowane odpowiedzi

Tradycyjnie najpierw concept art (zaznaczam ze nie moj )

 

snevebluzzum.jpg

 

 

aa no i dodam jeszcze ze bardzo luznie sie czymalem tego CcA - zalezalo mi na takim slodkim wygladzie - wiedz nie obrazcie sie ze jest troche ze tak powiem wykastrowany :)

 

S2.jpg

 

 

S1.jpg

 

TX

 

stx.jpg

 

TX

 

skull.jpg

 

 

 

Na dzisiaj to wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

chveti -> Stanowczo za duzo - wiec robie powoli wersje LOW poly (tak do 8000 trisow - coby mozna bylo zaanimowac tego misiaczka )

MOTHMAN -> tak :) (czesc jest juz nawet skonczona)

Ufol -> prawie tak samo bedzie wygladalo :) poniewaz siateczka jest bardzo cieniutka :)

Co do wloskow to niestarczylo mi czasu a musialem ta pracke miec skonczona na dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz napisałem że mi sie podoba i to bardzo ale mam pare pytań:

 

1. pewnie głupio na tym wyjde ale jak zrobić właśnie taki render jak ten żeby było widać siatkę?

2. czy tak jak inni - możesz pokazać renderka bez tej siatki? troche psuje wrażenie przestrzeni i prawie bumpa nie widać

3. jakiego shadera użyłeś?

4. czemu te czaszki na lasce są tak dziwnie jakoś zamocowane?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufol siatke widac prawdopodobnie daltego bo jest na mapie ktora takze jest zamieszczona wiec widac.

Co do samego projekciku, bardzo fajny = ladny model i texturki (poza textura czaszki ktorj czegos brakuje bo model jest bardzo fajny jednak z texturami duzoo traci )

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie sie prezentuje :) Czekam na jakąś scenkę z tym pasibrzuchem. Troche (ale tylko troszkę!) taki zbyt bajkowy mi sie wydaje, przez te teksturki chyba. Sa takie jaskrawe... Ja bym dodał jakies krostki gdzieniegdzie i ze dwie blizny i by było good. Pozdrawiam, Maciek.

 

EDIT:

 

Aha, no i czym robiłeś teksturki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Barton - moje uznanie!

 

Podziel się z nami jakiego sposobu użyłeś do oteksturowania (standardowy texporter+PS?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności