Posted September 29, 200519 yr Witam, już dawno mnie tu nie było. Postanowiłem podzieliś się moim nowym projektem, dlatego też umieszcem w topicu zrzuty z viewportu. Proces modelowania już zakończyłęm, teraz zostałomi już tylko oteksturowanie i wykonanie jakiegoś otoczenia. Mam nadzieje że się wam spodoba. Komentarze mile widziane.
September 29, 200519 yr no pieknie sie zapowiada,daj moze renderek chociaz z vraya z gi:)powodzenia:D
September 29, 200519 yr Świetny model, mam nadzieje że zrobisz do tego jakąś świetną scenke ps. tylko nie spaplaj textur bo bedzie shit :D
September 29, 200519 yr Author Tu mały update, niby nic wieliego ale troche mi zajeło wykonanie teksturki, ponizej zwykly render narazie bez swiatel, dzieki za kometarze
October 1, 200519 yr Fajny model kutra i bardzo fajnie oteksturowana skrzynia, zapowida się coś pięknego.
October 1, 200519 yr Author Wiam ponownie, pod spodem probny renderek z czescia tekstur(czesc z nich to mapy proceduralne wiekszosc linek i kabli, beczki i skrzynia to tekstury narysowane w ps), mile widziane komentarze
October 14, 200519 yr czesc. poklad to nie tak chyba powinien wygladac - deski wezsze, dluzsze i bardziej drewniane :)
November 29, 200618 yr Author Heh dawno mnie tu nie było. Zatem witam wszystkich forumowiczów. Wkońcu znalazlem troche czasu i dokończyłem daną scenke. Poniżej wrzucam rezultat. Mile widziane komentarze. Jeśli wyłapiecie jakieś błędy(a napewno jakieś są) to napiszcie. Ze swojej strony dostrzregam że coś jest nie tak z kolesiem, lecz niewiem dokladnie co. Pozdrawiam.
November 29, 200618 yr Trochę słaba teksturka na kadłubie. A co do kolesia; coś jest nie tak z jego plecami
November 29, 200618 yr Widze, ze dobrze kombinujesz... :) Bo efekt jest Ok - troche poprawek i bedzie to wygldac wiarygodnie :)
November 29, 200618 yr Author Czesc. Wlaśnie o to mi chodziło, ale byłbym jeszcze bardziejszczęśliwszy jakbyście podali przykłady, co jest źle i jak by to można poprawić. satanicus1991-prawisz dobrze, sprobuje to jakoś poprawić( troche taka zmyta), a co do kolesia to szczerze niemam pomtysłu jak go poprawić; 3D XTREME - Widze że dojrzałeś coś jeszcze, jestem ciekawy co; THX everyone!!!
November 30, 200618 yr takie kutry maja kadłuby wykonane ze stali. ale jesli chcesz to drewno, to przede wszystkim deski a nie jeden wielki klocek. Jeszcze stewa dziobowa - spojrz jak rozkladaja sie na niej sloje. widziales taka belke z drewa? robiles ten 'kuter' z jakis planow? bo w sumie taki chaotyczny troche (: koles ma sporo szczescia skoro wypadl akurat na jedyna kepe trawy na plazy [: dodaj mu flaszke w reke (; pozdor!
November 30, 200618 yr koles ma sporo szczescia skoro wypadl akurat na jedyna kepe trawy na plazy Badyl przecież to jest jego broda! Brakuje jakichś drobnych detali (kamyczków itp) na pierwszym planie, do tego tekstura jest tam w zbyt małej rozdzielczości. zrobiłabym nieco mocniejsze światło i nieco głębsze cienie.
December 1, 200618 yr Author to zielone pod kolesiem to miały być wodorosty, aczkolwiek pomysł z brodą jest całkiem świetny. Badyl - aby wykonac ten moel posłóżyłem się dwoma blueprintami które ze sobą zmiksowałem, z jednego wziołem kadłub a z drugiego kabine. Piszesz że kadłub powinnien byc metalowy, nie wiem jkoś sie spacjalnie na tym nie znam. Na referce której urzywałem taki kuter miał drewniany kadłub, przynajmniej tak wyglądał. Faktycznie listwa dziobowa mogła by wyglądać lepiej. Jakoś z czasem będe musiał ją jakoś przemalować w ps bo do maxa to juz mi sie niechce wracac z tym modelem. Pisząc ogólnie mój komp ryczał i kwiczał jak to renederował, a i tak niemogłem tego zrobić jak założylem na początku. Musialem przrobić troche scene i pobawic sie inaczej swiatłami, bo max mi sie wywieszal przy Final Gather. Dlatego też do zasymulowania skylighta użyłem około 73 swiateł spot i kilku innych by dodac gdzieniegdzie troche koloru i mocniejszych cieni. tadzio - w rzeczy samej, koleś mial cieżka noc...ps. skąd wiedziałes że takie lubie,hehe Dzieki za komentarze, pozdrawiam!!!
December 1, 200618 yr taka rada, wymodeluj deski kadłuba osobno i dośc szczegółowo ale bez przesady, reszte detalu dasz na displace. Moze to wyjść fajnie jeśli zrobisz klimacik światłem
Create an account or sign in to comment