Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, już dawno mnie tu nie było. Postanowiłem podzieliś się moim nowym projektem, dlatego też umieszcem w topicu zrzuty z viewportu. Proces modelowania już zakończyłęm, teraz zostałomi już tylko oteksturowanie i wykonanie jakiegoś otoczenia. Mam nadzieje że się wam spodoba. Komentarze mile widziane.

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiam ponownie, pod spodem probny renderek z czescia tekstur(czesc z nich to mapy proceduralne wiekszosc linek i kabli, beczki i skrzynia to tekstury narysowane w ps), mile widziane komentarze

Napisano

Heh dawno mnie tu nie było. Zatem witam wszystkich forumowiczów.

Wkońcu znalazlem troche czasu i dokończyłem daną scenke. Poniżej wrzucam

rezultat. Mile widziane komentarze. Jeśli wyłapiecie jakieś błędy(a napewno jakieś są) to napiszcie. Ze swojej strony dostrzregam że coś jest nie tak z kolesiem, lecz niewiem dokladnie co. Pozdrawiam.

Napisano

Czesc. Wlaśnie o to mi chodziło, ale byłbym jeszcze bardziejszczęśliwszy jakbyście podali przykłady, co jest źle i jak by to można poprawić.

satanicus1991-prawisz dobrze, sprobuje to jakoś poprawić( troche taka zmyta),

a co do kolesia to szczerze niemam pomtysłu jak go poprawić;

3D XTREME - Widze że dojrzałeś coś jeszcze, jestem ciekawy co;

 

THX everyone!!!

Napisano

takie kutry maja kadłuby wykonane ze stali. ale jesli chcesz to drewno, to przede wszystkim deski a nie jeden wielki klocek. Jeszcze stewa dziobowa - spojrz jak rozkladaja sie na niej sloje. widziales taka belke z drewa?

robiles ten 'kuter' z jakis planow? bo w sumie taki chaotyczny troche (:

 

koles ma sporo szczescia skoro wypadl akurat na jedyna kepe trawy na plazy [: dodaj mu flaszke w reke (;

pozdor!

Napisano

koles ma sporo szczescia skoro wypadl akurat na jedyna kepe trawy na plazy

Badyl przecież to jest jego broda!

 

Brakuje jakichś drobnych detali (kamyczków itp) na pierwszym planie, do tego tekstura jest tam w zbyt małej rozdzielczości.

 

zrobiłabym nieco mocniejsze światło i nieco głębsze cienie.

Napisano

to zielone pod kolesiem to miały być wodorosty, aczkolwiek pomysł z brodą jest całkiem świetny.

Badyl - aby wykonac ten moel posłóżyłem się dwoma blueprintami które ze sobą zmiksowałem, z jednego wziołem kadłub a z drugiego kabine.

Piszesz że kadłub powinnien byc metalowy, nie wiem jkoś sie spacjalnie na tym nie znam. Na referce której urzywałem taki kuter miał drewniany kadłub, przynajmniej tak wyglądał. Faktycznie listwa dziobowa mogła by wyglądać lepiej. Jakoś z czasem będe musiał ją jakoś przemalować w ps bo do maxa to juz mi sie niechce wracac z tym modelem. Pisząc ogólnie mój komp ryczał i kwiczał jak to renederował, a i tak

niemogłem tego zrobić jak założylem na początku. Musialem przrobić troche scene

i pobawic sie inaczej swiatłami, bo max mi sie wywieszal przy Final Gather.

Dlatego też do zasymulowania skylighta użyłem około 73 swiateł spot i kilku innych by dodac gdzieniegdzie troche koloru i mocniejszych cieni.

tadzio - w rzeczy samej, koleś mial cieżka noc...ps. skąd wiedziałes że takie lubie,hehe

Dzieki za komentarze, pozdrawiam!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności