Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki za komentarze.

 

Zamieszczam siatke.

 

Referencji nie bylo bardzo jak zdobyc. Niestandardowa postac i ubranie. Od biedy mogl bym poszukac do spodni ale mi sie nie chcialo. Tak wiec z glowy kierujac sie logika robilem faldy.

 

Model robilem jakis tydzien. Juz jakis czas temu w 90% byl ukonczony ale czekal na nowy sprzet bo stary komputer nie wyrabial. Swoja droga mam kolejny w 60% ukonczony, ktory takze czekal na nowy sprzet.

 

cos5.jpg

Napisano

Hehe, koncept nie jest w moim guście, ale skoro w ogóle jest rozpatrywany to znaczy że technicznie jest bardzo fajnie ;).

 

Stary jesteś więc chyba troszkę krytyki można wrzucić ;).

 

Wydaje mi się że za mocno podciąłeś uszka czy oczy, przez co wyglądają (szczególnie z tyłu) na doklejone, mogłeś się pokusić o mocniejszy wpływ paska na materiały (wygląda na całkiem mocno zapięty co jednak pozostaje bez większego wpływu na okoliczne fałdki), brakuje wykończenia rękawków, takiego jednoznacznie tłumaczącego brak ich opadania, trochę nie czuję też napięć tkanin na klatce piersiowej, mam też lekkie wrażenie jakby miał protezy poniżej kolan (ale tylko od przodu- może kwestia zbyt napompowanego efektu na siatce no i jeszcze brakuje mi zdecydowanej-klarownej asymetrii.

 

Jakby nie patrzeć odwaliłeś kawał bardzo dobrej roboty (te nacięcia na końcówkach powiek to szaleństwo ;) ). Szykujesz reelka czy miałeś po prostu ostatnio więcej wolnego czasu?

 

PS. Do takich modeli idealnie nadaje się polyspeed, zapewnia świetny komfort pracy nawet na wolniejszych komputerach.

Napisano

Gotham zraniles moje delikatne jak skrzydla motyla ego ;).

 

Generalnie poprostu wiem, ze lowpoly to przeszlosc. Jeszcze reczne konsolki to ostatni okres dla takiej grafiki. Przyszlosc to normal mapy. A poniewaz nie mialem nic wysokopoligonowego do pokazania to postanowilem to zmienic. Robie juz trzeci model. Czwarty naszkicowany.

W reela z kilku powodow sie nie bawie. Poprostu wrzuce te modele na moja strone.

 

No a co do tekstur, o ktore sie wiele osob pyta. Czekam az pojawia sie nowsze wersje kilku programow, ktore potencjalnie mnie interesuja. Mapowanie takiej siatki recznie to samobojstwo. Ja chce pelt mapping, czy lscm czy jak zwal tak zwal. Zaznaczyc kilka lini, nacisnac przycisk i gotowe.

A poki co czekam sobie i dziergam te siatki czekajac na lepsze czasy, znaczy sie soft.

 

Aktualnie z predkoscia juz jest ok. Wykosztowalem sie na dwurdzeniowy procek. Poprzedni sprzet to byl 2000xp a wiec troche archaiczne to juz bylo :).

Napisano

Hehe no pod względem automatyzacji i szybkości i pelt maping nie dorówna wingsowi, tyle że ma to i swoje minusy, tak dalece posunięta automatyzacja strasznie ogranicza wpływ na ostateczny efekt, pozostaje podcinać i potem wyprowadzać problematyczne rejony ;). Dobra dosyć marudzenia, bo Wingsiak świetnie się sprawdza w mapowańsku.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności