General Straw Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 Kolejna postac. Nie planuje go teksturowac narazie. Na sama mysl o mapowaniu myszka mi sie chowa. Bylem leniwy wiec zlapalem screeny z viewporta.
Konras Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 Boskie^_^ jezusiu, musze kiedys zrobic sobie jakas postac, ale tak sie tego boe ze chyba to "kiedys" moze nigdy nie nadejsc
DraB Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Genialne, musisz pokazac siateczke :D Bo nie wytrzymam
JunioR Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 wow, bardzooo piękny model :) moze siateczke pokazesz?
nielot007 Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 juniro teraz ty mi prace zabierasz :D piekna robota.......... pokaz siateczke... :) miales jakies referki czy z glowy wszystko?? i ile czasu to robiles??
Vorek Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 kawał solidnego modelu, brawa za wykończenia i szczegóły. Pięknie się ogląda :) Pozdrawiam
General Straw Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 Dzieki za komentarze. Zamieszczam siatke. Referencji nie bylo bardzo jak zdobyc. Niestandardowa postac i ubranie. Od biedy mogl bym poszukac do spodni ale mi sie nie chcialo. Tak wiec z glowy kierujac sie logika robilem faldy. Model robilem jakis tydzien. Juz jakis czas temu w 90% byl ukonczony ale czekal na nowy sprzet bo stary komputer nie wyrabial. Swoja droga mam kolejny w 60% ukonczony, ktory takze czekal na nowy sprzet.
MaGuu Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 To Ty za każdy nowy projekt dostajesz nowy sprzęt ? :O:O :P
imprecis Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Technicznie pieknie, jednak sam koncept srednio mi sie podoba.
ZiBi_PL Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 10/10 :D ze znaczkiem jakosci. Az slinka cieknie jakbys go otexturowal. niewiem czemu ale klimaci jakby ze StarWars ;]
Mkbart Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Hmm.. super! :), może jednak dokończysz? bo szkoda, żeby taki model siedział szaro w viewporcie, zamiast zachwycać na renderkach :D
Chalek Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 strasznie dziwny, ale fajny, bardzo fajny...
Gotham Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Hehe, koncept nie jest w moim guście, ale skoro w ogóle jest rozpatrywany to znaczy że technicznie jest bardzo fajnie ;). Stary jesteś więc chyba troszkę krytyki można wrzucić ;). Wydaje mi się że za mocno podciąłeś uszka czy oczy, przez co wyglądają (szczególnie z tyłu) na doklejone, mogłeś się pokusić o mocniejszy wpływ paska na materiały (wygląda na całkiem mocno zapięty co jednak pozostaje bez większego wpływu na okoliczne fałdki), brakuje wykończenia rękawków, takiego jednoznacznie tłumaczącego brak ich opadania, trochę nie czuję też napięć tkanin na klatce piersiowej, mam też lekkie wrażenie jakby miał protezy poniżej kolan (ale tylko od przodu- może kwestia zbyt napompowanego efektu na siatce no i jeszcze brakuje mi zdecydowanej-klarownej asymetrii. Jakby nie patrzeć odwaliłeś kawał bardzo dobrej roboty (te nacięcia na końcówkach powiek to szaleństwo ;) ). Szykujesz reelka czy miałeś po prostu ostatnio więcej wolnego czasu? PS. Do takich modeli idealnie nadaje się polyspeed, zapewnia świetny komfort pracy nawet na wolniejszych komputerach.
General Straw Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Gotham zraniles moje delikatne jak skrzydla motyla ego ;). Generalnie poprostu wiem, ze lowpoly to przeszlosc. Jeszcze reczne konsolki to ostatni okres dla takiej grafiki. Przyszlosc to normal mapy. A poniewaz nie mialem nic wysokopoligonowego do pokazania to postanowilem to zmienic. Robie juz trzeci model. Czwarty naszkicowany. W reela z kilku powodow sie nie bawie. Poprostu wrzuce te modele na moja strone. No a co do tekstur, o ktore sie wiele osob pyta. Czekam az pojawia sie nowsze wersje kilku programow, ktore potencjalnie mnie interesuja. Mapowanie takiej siatki recznie to samobojstwo. Ja chce pelt mapping, czy lscm czy jak zwal tak zwal. Zaznaczyc kilka lini, nacisnac przycisk i gotowe. A poki co czekam sobie i dziergam te siatki czekajac na lepsze czasy, znaczy sie soft. Aktualnie z predkoscia juz jest ok. Wykosztowalem sie na dwurdzeniowy procek. Poprzedni sprzet to byl 2000xp a wiec troche archaiczne to juz bylo :).
KLICEK Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 General pelt maping jezeli mozna go tak nazwac jest od wiekow w blenderze i wingsie tak ze nie jest to nic nowego, a warto oblukac bo ulatwia robote :)
General Straw Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Z blenderem jestem niekompatybilny. W wingsie trzeba zaznaczac poligony a nie linie. A to za duzo roboty ;)
KLICEK Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Jakie polygony? :) jest przynajmniej kilka technik mapowania, oczywiscie mozna zaznaczac linie a pelt mapping w maxie 8 jest poprostu podprowadzeniem tego z tych programow. http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb
General Straw Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Hmm. No to bajer. Nie zaglebilem sie w techniki mapowania w Wingsie i widze zrobilem blad. To sie przyda :). Dzieki za filmik. Wlasnie o takie cos mi chodzilo.
Gotham Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Hehe no pod względem automatyzacji i szybkości i pelt maping nie dorówna wingsowi, tyle że ma to i swoje minusy, tak dalece posunięta automatyzacja strasznie ogranicza wpływ na ostateczny efekt, pozostaje podcinać i potem wyprowadzać problematyczne rejony ;). Dobra dosyć marudzenia, bo Wingsiak świetnie się sprawdza w mapowańsku.
flesz_gordon Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 szacuneczek bardzo mi sie podoba- ubranie rzadzi; fałdy, zmarszczki - głowa cos mi mniej podchodzi myslalem ze to zbrush
TrojkaT Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 mnie tez sie podoba :) jak wieszkosci gratki
asfalton Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 fajny modeling, postac z pogranicza FF IX, ile polygonow ? :)
General Straw Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 17,5 tys podstawowa siatka. Na screenach 3 krotne podzielenie = 1,1 miliona.
Rekomendowane odpowiedzi