Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejna postac. Nie planuje go teksturowac narazie. Na sama mysl o mapowaniu myszka mi sie chowa. Bylem leniwy wiec zlapalem screeny z viewporta.

 

cos1.jpg

cos2.jpg

cos3.jpg

cos4.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Boskie^_^ jezusiu, musze kiedys zrobic sobie jakas postac, ale tak sie tego boe ze chyba to "kiedys" moze nigdy nie nadejsc

Napisano

Genialne, musisz pokazac siateczke :D Bo nie wytrzymam

Napisano

juniro teraz ty mi prace zabierasz :D

piekna robota..........

pokaz siateczke... :)

miales jakies referki czy z glowy wszystko??

i ile czasu to robiles??

Napisano

kawał solidnego modelu, brawa za wykończenia i szczegóły. Pięknie się ogląda :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze.

 

Zamieszczam siatke.

 

Referencji nie bylo bardzo jak zdobyc. Niestandardowa postac i ubranie. Od biedy mogl bym poszukac do spodni ale mi sie nie chcialo. Tak wiec z glowy kierujac sie logika robilem faldy.

 

Model robilem jakis tydzien. Juz jakis czas temu w 90% byl ukonczony ale czekal na nowy sprzet bo stary komputer nie wyrabial. Swoja droga mam kolejny w 60% ukonczony, ktory takze czekal na nowy sprzet.

 

cos5.jpg

Napisano

To Ty za każdy nowy projekt dostajesz nowy sprzęt ? :O:O :P

Napisano

10/10 :D ze znaczkiem jakosci. Az slinka cieknie jakbys go otexturowal.

niewiem czemu ale klimaci jakby ze StarWars ;]

Napisano

Hmm.. super! :), może jednak dokończysz? bo szkoda, żeby taki model siedział szaro w viewporcie, zamiast zachwycać na renderkach :D

Napisano

Hehe, koncept nie jest w moim guście, ale skoro w ogóle jest rozpatrywany to znaczy że technicznie jest bardzo fajnie ;).

 

Stary jesteś więc chyba troszkę krytyki można wrzucić ;).

 

Wydaje mi się że za mocno podciąłeś uszka czy oczy, przez co wyglądają (szczególnie z tyłu) na doklejone, mogłeś się pokusić o mocniejszy wpływ paska na materiały (wygląda na całkiem mocno zapięty co jednak pozostaje bez większego wpływu na okoliczne fałdki), brakuje wykończenia rękawków, takiego jednoznacznie tłumaczącego brak ich opadania, trochę nie czuję też napięć tkanin na klatce piersiowej, mam też lekkie wrażenie jakby miał protezy poniżej kolan (ale tylko od przodu- może kwestia zbyt napompowanego efektu na siatce no i jeszcze brakuje mi zdecydowanej-klarownej asymetrii.

 

Jakby nie patrzeć odwaliłeś kawał bardzo dobrej roboty (te nacięcia na końcówkach powiek to szaleństwo ;) ). Szykujesz reelka czy miałeś po prostu ostatnio więcej wolnego czasu?

 

PS. Do takich modeli idealnie nadaje się polyspeed, zapewnia świetny komfort pracy nawet na wolniejszych komputerach.

Napisano
  • Autor

Gotham zraniles moje delikatne jak skrzydla motyla ego ;).

 

Generalnie poprostu wiem, ze lowpoly to przeszlosc. Jeszcze reczne konsolki to ostatni okres dla takiej grafiki. Przyszlosc to normal mapy. A poniewaz nie mialem nic wysokopoligonowego do pokazania to postanowilem to zmienic. Robie juz trzeci model. Czwarty naszkicowany.

W reela z kilku powodow sie nie bawie. Poprostu wrzuce te modele na moja strone.

 

No a co do tekstur, o ktore sie wiele osob pyta. Czekam az pojawia sie nowsze wersje kilku programow, ktore potencjalnie mnie interesuja. Mapowanie takiej siatki recznie to samobojstwo. Ja chce pelt mapping, czy lscm czy jak zwal tak zwal. Zaznaczyc kilka lini, nacisnac przycisk i gotowe.

A poki co czekam sobie i dziergam te siatki czekajac na lepsze czasy, znaczy sie soft.

 

Aktualnie z predkoscia juz jest ok. Wykosztowalem sie na dwurdzeniowy procek. Poprzedni sprzet to byl 2000xp a wiec troche archaiczne to juz bylo :).

Napisano
  • Autor

Hmm. No to bajer. Nie zaglebilem sie w techniki mapowania w Wingsie i widze zrobilem blad. To sie przyda :). Dzieki za filmik. Wlasnie o takie cos mi chodzilo.

Napisano

Hehe no pod względem automatyzacji i szybkości i pelt maping nie dorówna wingsowi, tyle że ma to i swoje minusy, tak dalece posunięta automatyzacja strasznie ogranicza wpływ na ostateczny efekt, pozostaje podcinać i potem wyprowadzać problematyczne rejony ;). Dobra dosyć marudzenia, bo Wingsiak świetnie się sprawdza w mapowańsku.

Napisano

szacuneczek

bardzo mi sie podoba- ubranie rzadzi; fałdy, zmarszczki

- głowa cos mi mniej podchodzi

 

myslalem ze to zbrush

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności