Napisano 30 Wrzesień 200519 l Kolejna postac. Nie planuje go teksturowac narazie. Na sama mysl o mapowaniu myszka mi sie chowa. Bylem leniwy wiec zlapalem screeny z viewporta.
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Boskie^_^ jezusiu, musze kiedys zrobic sobie jakas postac, ale tak sie tego boe ze chyba to "kiedys" moze nigdy nie nadejsc
Napisano 1 Październik 200519 l juniro teraz ty mi prace zabierasz :D piekna robota.......... pokaz siateczke... :) miales jakies referki czy z glowy wszystko?? i ile czasu to robiles??
Napisano 1 Październik 200519 l kawał solidnego modelu, brawa za wykończenia i szczegóły. Pięknie się ogląda :) Pozdrawiam
Napisano 1 Październik 200519 l Autor Dzieki za komentarze. Zamieszczam siatke. Referencji nie bylo bardzo jak zdobyc. Niestandardowa postac i ubranie. Od biedy mogl bym poszukac do spodni ale mi sie nie chcialo. Tak wiec z glowy kierujac sie logika robilem faldy. Model robilem jakis tydzien. Juz jakis czas temu w 90% byl ukonczony ale czekal na nowy sprzet bo stary komputer nie wyrabial. Swoja droga mam kolejny w 60% ukonczony, ktory takze czekal na nowy sprzet.
Napisano 1 Październik 200519 l 10/10 :D ze znaczkiem jakosci. Az slinka cieknie jakbys go otexturowal. niewiem czemu ale klimaci jakby ze StarWars ;]
Napisano 2 Październik 200519 l Hmm.. super! :), może jednak dokończysz? bo szkoda, żeby taki model siedział szaro w viewporcie, zamiast zachwycać na renderkach :D
Napisano 3 Październik 200519 l Hehe, koncept nie jest w moim guście, ale skoro w ogóle jest rozpatrywany to znaczy że technicznie jest bardzo fajnie ;). Stary jesteś więc chyba troszkę krytyki można wrzucić ;). Wydaje mi się że za mocno podciąłeś uszka czy oczy, przez co wyglądają (szczególnie z tyłu) na doklejone, mogłeś się pokusić o mocniejszy wpływ paska na materiały (wygląda na całkiem mocno zapięty co jednak pozostaje bez większego wpływu na okoliczne fałdki), brakuje wykończenia rękawków, takiego jednoznacznie tłumaczącego brak ich opadania, trochę nie czuję też napięć tkanin na klatce piersiowej, mam też lekkie wrażenie jakby miał protezy poniżej kolan (ale tylko od przodu- może kwestia zbyt napompowanego efektu na siatce no i jeszcze brakuje mi zdecydowanej-klarownej asymetrii. Jakby nie patrzeć odwaliłeś kawał bardzo dobrej roboty (te nacięcia na końcówkach powiek to szaleństwo ;) ). Szykujesz reelka czy miałeś po prostu ostatnio więcej wolnego czasu? PS. Do takich modeli idealnie nadaje się polyspeed, zapewnia świetny komfort pracy nawet na wolniejszych komputerach.
Napisano 3 Październik 200519 l Autor Gotham zraniles moje delikatne jak skrzydla motyla ego ;). Generalnie poprostu wiem, ze lowpoly to przeszlosc. Jeszcze reczne konsolki to ostatni okres dla takiej grafiki. Przyszlosc to normal mapy. A poniewaz nie mialem nic wysokopoligonowego do pokazania to postanowilem to zmienic. Robie juz trzeci model. Czwarty naszkicowany. W reela z kilku powodow sie nie bawie. Poprostu wrzuce te modele na moja strone. No a co do tekstur, o ktore sie wiele osob pyta. Czekam az pojawia sie nowsze wersje kilku programow, ktore potencjalnie mnie interesuja. Mapowanie takiej siatki recznie to samobojstwo. Ja chce pelt mapping, czy lscm czy jak zwal tak zwal. Zaznaczyc kilka lini, nacisnac przycisk i gotowe. A poki co czekam sobie i dziergam te siatki czekajac na lepsze czasy, znaczy sie soft. Aktualnie z predkoscia juz jest ok. Wykosztowalem sie na dwurdzeniowy procek. Poprzedni sprzet to byl 2000xp a wiec troche archaiczne to juz bylo :).
Napisano 3 Październik 200519 l General pelt maping jezeli mozna go tak nazwac jest od wiekow w blenderze i wingsie tak ze nie jest to nic nowego, a warto oblukac bo ulatwia robote :)
Napisano 3 Październik 200519 l Autor Z blenderem jestem niekompatybilny. W wingsie trzeba zaznaczac poligony a nie linie. A to za duzo roboty ;)
Napisano 3 Październik 200519 l Jakie polygony? :) jest przynajmniej kilka technik mapowania, oczywiscie mozna zaznaczac linie a pelt mapping w maxie 8 jest poprostu podprowadzeniem tego z tych programow. http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb
Napisano 3 Październik 200519 l Autor Hmm. No to bajer. Nie zaglebilem sie w techniki mapowania w Wingsie i widze zrobilem blad. To sie przyda :). Dzieki za filmik. Wlasnie o takie cos mi chodzilo.
Napisano 3 Październik 200519 l Hehe no pod względem automatyzacji i szybkości i pelt maping nie dorówna wingsowi, tyle że ma to i swoje minusy, tak dalece posunięta automatyzacja strasznie ogranicza wpływ na ostateczny efekt, pozostaje podcinać i potem wyprowadzać problematyczne rejony ;). Dobra dosyć marudzenia, bo Wingsiak świetnie się sprawdza w mapowańsku.
Napisano 3 Październik 200519 l szacuneczek bardzo mi sie podoba- ubranie rzadzi; fałdy, zmarszczki - głowa cos mi mniej podchodzi myslalem ze to zbrush
Napisano 3 Październik 200519 l Autor 17,5 tys podstawowa siatka. Na screenach 3 krotne podzielenie = 1,1 miliona.