Skocz do zawartości

"Autodesk Acquires Alias"


Gotham

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mintrill w maxie wbrew pozorom też są node'y ;P

a ja sie ciesze: może w końcu autodesk zacznie brać przykład od panów z aliasa i przebudują core maxa ! o tak, bo to co wyprawiają z kodem to ścierwo-powinni ich powiesić za jaja że tak powiem-niech cierpią o ! pisać jakieś tooly pod maxa by pozniej to wdrozyc w real time w wlasnym silniku to koszmar ! już lepiej pisać własny soft od zera niż babrać się w pisanie pod 3dsa !!

niech w końcu zaczną szanować kleintów i wypuszcza profesjonalną dokumetnację i SDK takie jak ma maya ... w głowie sie nie mieszczą te nerwy i nieprzespane noce które koderzy poświęcają na łaskawe rozgryzienie o co naprawde chodzi -syf syf i jeszcze raz syf ! a jak 3DS8 wyjdzie bez dokumentacji to sie wkurzyc jeszcze bardziej mozna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator: hehe yep :)

no są zupełnie czymś innym ale nazwa taka sama i mniejwięcej po troszku podobienstwa...

aha co do przebudowy-chodziło mi raczej o pisanie staranniej niż teraz to robią . wszystko na odpieprz ;/

oby oby autodesk cos wyniósł od panów z alias-błagam boga o to ;)

Xeav: zgodze się :D Alias lepiej brzmi niż autodesk, jeszcze discreet to pół biedy ale teraz to porażka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, teraz to tak naprawdę nie ma konkurencji dla Autodeska... Potrzebujesz profesjonalny program do 3d, kupujesz go u Autodeska i już.

 

Nie chcę być złym prorokiem, ale max i tak zachowywał się jak totalny monopolista (przykład - jego polityka cenowa) a teraz może być jeszcze gorzej :/

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fight The Power!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mi tylko maxa nie spaprają aiasowym plugastwem to będzie w porządku ;]

Aliasowym plugastwem? Raczej odwrotnie:

- Maya się będzie wieszać, jak na czołowy produkt autodeska przystało

- zamiast okrutnie niewygodnego MEL-a dostaniemy świetnego i przejrzystego MAY Scripta

- nie będzie shading networks, bo są zbyt skomplikowane

- dostaniemy też znaczynie wygodniejszy sposób poruszania viewportem

- i oczywiście Mental for Maya będzie taki jak ten for Max

chyba jedyny tego plus, to to, że może brazil będzie pod Maykę chodził.

 

Oczywiście piszę głupoty :). Mam nadzieję, że w wyniku wchłonięcia Aliasa przez autodesk, nie nastąpią żadne poważne zmiany. W gruncie rzeczy oba softy działają w trochę innych obszarach i nie wiem, czy próba połączenia, czy też zerwania z którymś z nich wyszłaby firmie na dobre. Oby tylko panowie z autodesk byli podobnego zdania co ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie chcę być złym prorokiem, ale max i tak zachowywał się jak totalny monopolista (przykład - jego polityka cenowa) a teraz może być jeszcze gorzej :/

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fight The Power!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nie wiem jak rozumiec polityke cenowa-Alias i Autodesk musieli wykupic i podpisac umowy np. z mental images-nie wyobrazam sobie ile bym musial zaplacic za maxa z rendermanem na pokladzie-cena maxa jest "porownywalna" do maya complete a do tego mozesz subskrybowac program za niewielka kwote w poronaniu do upgradeow czego zadna o ile mi wiadomo inna firma nie robi. nie rozumiem jak to "zachowywal sie jak totalny monopolista"...nie mam zamiaru bronic autodeska ale jesli max byl za drogi mogles kupic co innego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewno wkrótce adobe wchłonie autodeska :D

Szczerze powiedziawszy myslalem ze alias troche wiecej jest wart....macromedia zostala przejeta za 3,4 mld, discreeta bodajze za 500mln $(nie jestem pewny)

Jestem ciekaw jak to przejecie odbije sie na cenach..

 

discreeta nikt nie przejmował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chcę żeby którykolwiek program przejmował cechy innego. To tak jakby Ferrari miało przejmować cechy Fiata i odwrotnie. Taki przykład mamy z Lamgorghini gdzie wnętrze Gallardo jest zupełnie w stylu Audi!!!! szmaciarze! Wielka szkoda, że Alias został przejęty. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chcę żeby którykolwiek program przejmował cechy innego. To tak jakby Ferrari miało przejmować cechy Fiata i odwrotnie. Taki przykład mamy z Lamgorghini gdzie wnętrze Gallardo jest zupełnie w stylu Audi!!!! szmaciarze! Wielka szkoda, że Alias został przejęty. :(

 

Tylko, że w tym przypadku są 2 ferrari

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, teraz to tak naprawdę nie ma konkurencji dla Autodeska... Potrzebujesz profesjonalny program do 3d, kupujesz go u Autodeska

 

Jest przecież jeszcze Avid, Side FX i kilka innych.

 

Poza tym cena maxa w porównaniu do Hudego, XSI Adv. czy Cinemki w bundle z wszystkimi wtykami wcale nie jest wygórowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

discreet nie został przejęty, zawsze był częścią Autodesku...

nie no nie zawsze:)a bylo to tak:D: Byl sobie Atodesk i grupka ludzi dzialajaca w roznych krajach i zrobili sobie program 3D Studio Max; grupka zwala sie Kinetix-Autodesk zainteresowal sie nimi no i podjeli mozol wspolnie a po jakims czasie Kinetix zostal calkowicie wchloniety.

Byla tez grupka innych zapalencow-od compositingu-robili hardweare i software ale nie oplacalo im sie to wiec jako platforme wybrali SGI. Zostalo im softweare. W nie do konca "jasnych" okolicznosciach obie kompanie sie polaczyly pare lat temu a niedawno nazwa discreet widnieje juz tylko na nielicznych produktach autodesku... tak to bylo wedlug moich zrodel:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do kitu ta strona, gdzie podziało się community? :(

 

EDIT:

Dopiero teraz zauważyłem:

The Autodesk Alias Support, Community, Learning Tools and Forms are currently unavailable due to technical difficulties. We are aware of the issue and are very actively working to resolve it.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie przecież blender zwojuje świat i koniec

 

a tak na poważnie to nie widziałem nigdzie aby max był używany do tworzenia gier to raczej maya. Wiem bardzo dobrze bo się tym interesuję.

Maya - produkcje filmowe a max dla gier to dosc dziwne ale prawdziwe, a poza tym sprawdzcie produkcje wysokobusżetowe gier a dowiecie się że to maya góruje nad wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności