Gość Vasqes Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam wszystkich po raz pierwszy mam nadzieje ze nie ostatni. :) Wszedlem dzisiaj na wasze forum i nie sadzilem ze znajde tu az tak fajny dzial dotyczacy tylko grafiki do gier :) nareszcie :) Pragne przedstawic moj najnowszy skonczony projekt (a raczej projekcik) Skonczylem wlasnie robic projekt levelu do mojego portfolio. Totez chcialbym uslyszec wasze opinie na jego temat. Kilka slow o samym Levelu dzieje sie on jak widac w Maroko textury byly wziete z wiekszosci z moich wlasnych zasobow wlasnie z wizyty w Maroko. To co mozna ogladac na screenach to tzw. Medina czyli takie "centrum" mieszkalne gdzie ludzie gnierzdza sie jeden na drugim. To miejsce akurat ie jest w samym centrum ale na uboczu. Czas to okolo godziny 13 Kilka szczegolow technicznych: Czas pracy: w sumie okolo 10 dni. Face count okolo 5000 tys Rendering: Proste radiosity spod 3ds maxa czyli kolorowanie na vertexach a pozniej finalny render czas renderingu klatki okolo 1 min. Do tego swiatlo typu Directional - Area Shadows. Co wazne to ustawienia jakie tutaj dobralem daja sie powtorzyc w silnikach graficznych czyli to co jest renderem teraz w silniku nowoczesnych wygladaloby bardzo podobnie. (nie szalalem) Textury: ilosc sztuk 70 - wszystkie zgodnie ze standardami kart realtime a wiec 128/256/512/1024 itp. w sumie 28MB TGA + DDS linki: http://static.flickr.com/34/65628338_23ba62c090_o.jpg http://static.flickr.com/33/65628361_289f8568be_o.jpg http://static.flickr.com/32/65628384_fc88566002_o.jpg http://static.flickr.com/26/65628412_20f2e5cfcb_o.jpg http://static.flickr.com/27/65628446_78dc1623b8_o.jpg http://static.flickr.com/24/65628464_382821c7dc_o.jpg http://static.flickr.com/27/65628494_4e8b0fe114_o.jpg http://static.flickr.com/28/65628521_0daad29018_o.jpg http://static.flickr.com/31/65628550_49972e9322_o.jpg To chyba tyle.. Pozdrawiam Adam
AGmakonts Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam na forum, jesteś jedną z tych osób które mają dobre wejście bo jak dla mnie bomba:D Naprawde mi się podoba, mogłeś w parwdzie zaszaleć z bump mappingiem ale i tak jest ślicznie, serio chętnie bym pograł w coś co tak wygląda:D szkoda tylko że tak zjarałeś dachy
kannu Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 świetne ! juz gdzieś mi jeden z tych obrazkow mignal (mozliwe ze na cgtalku) i mi sie bardzo podobal. Jeszcze raz gratulacje :)) ..a fotki to tam mozna tak oficjalnie robic ? czy bardziej z przyczajki ? :)
polka dot Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 swietne tekstury, bardzo fajnie. witamy :)
ftorek Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 psia krew - normalnie wypasik :D gratuluje debiutu mam wrazenie ze na jednych drzwiach ci sie mapowanie przeskalowalo - i moze troche mi brakuje bardziej uwypuklonego 'fakowego GI' - ale nie wiem jak tam u ciebie z overlapami wiec coz... ogolnie - jedwabiscie :D
arcade Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 kurczaki, dział low poly rozrasta się w ekspresowym tempie :) A pomyśleć że przed wakacjami wpadałem raz na 2 tyg i czytałem wszystkie posty w ciągu pół godziny :D... A Teraz codziennie coś interesującego... fajnie że comjunity się rozrasta :D Ja też cię witam na najlepszym forum pod słońcem :) Obrazki bardzo ładne, gratualcje :) pozdrawiam :)
_michal Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Hej Vas :) segment świetny, oświetlenie daje radę, bardzo realistyczne. Brakuje tylko trochę detalu, jakieś śmieci na ziemi, bardziej bym uliczkę zagracił. Ale to szczegół, dobra robota.
Vondagar Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 no jestem pod wrażeniem, naprawde dobra robota
Vorek Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 zacne, zacne, teksturki robią wrażenie, światełko równierz. Szkoda że tak mało ;) Pozdrawiam
trident Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam na forum Levelik ciekawy tylko strasznie sterylny...
Balor_san Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 troszeczke malo przedmiotow na ulicy (tworzacych klimat), ale jak na leveldesign - bomba :)
Tores Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Wszyscy już cię wychwalili za jakość i ja muszę to zrobić bo świetnie wszystko wygląda. Zastanawiam się tylko czy nie poszłeś na łatwiznę z teksturami. 28Mb na tak mały kawałek terenu to chyba stanowczo za dużo. Przemnóż to razy 100 i cała lokacja zjada już pół płyty DVD. Wygląda na to, że robiłeś teksturę na całą ścianę budynku (na pewnych występują 2 powtórzenia) a to znacznie ułatwia pracę bo nie trzeba kombinować jak ukryć tilling. Tak samo jest z podłożem. Duży plus należy ci się za polycount.
bartonfink Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 pikne :) dolanczam sie do Tores - z teksturkami presadziles - reszta sliczna
tweety Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 super to wygląda :) ładna tekstura (chodzi o jakość nie wielkość) i dobre oświetlenie. witamy na forum i kto wie może będzie i rekomendacja :) Pozdrawiam
w!e8 Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 Tores to jest w TGA !!!!!!!!!!!!!! dlatego tyle zajmuje-gdyby przekonweretować to do jpeg to juz z dwa mega albo 4 by zajeło ;) oczywiście na dysku bo w pamięci i tak musi to być rozkompresowywane -sama nazwa mowi: jpeg . jest bardzo si
Gość Vasqes Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 Witam Wszystkich. Ogromnie dziekuje wam za uwagi sa motywujace i bardzo ok. Level zawiera caly czas niedorobki. Niestety... Dlatego tez postanowilem sie podzielic tym i zobaczyc jak widza to inni. Uwagi wasze w pokrywaja sie z moimi take ok. Level bedzie jeszcze przekonstrulowywany. Nie mozna sie bac zmian. Zostana dodane do niego elementy. Takie jak np. Samochod dostawczy i mozliwe ze zostanie dobudowana jeszcze czesc jego. Rogi zostana tez nieco zmiekczone. Sterylny nieco wyglad zostal okupiony tym ze nie mialem sily zrobic smieci czego zaluje. Bo level duzo traci na ich braku. Calosc finalnie bedzie tez opatrzona malym filmiekiem jak to w ruchu wyglada bo robi naprwade dobre wrazenie. Do tego okazal sie to trudny level z uwagi na stylistyke arabska. np. Brak okien na pierwszym pietrze. Skutecznie sprawia ze jest on nieco steryly. Ale jak mowie pomecze jeszcze was tym napewno niebawem :) Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki :) Adam
Hatred Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 jak dla mnie nie jest to level zly, ale jak by to ujac nijaki, textury sa, nie kluja brzydota po oczach, nie porosciagane sa i ogolnie rowny poziom prezetuja ale taki nijaki, bez smaczkow, bez bajerow, bardzo duzop prymitywow w nim jest, bardzo sterylny tez jest, brak mu troche zycia (chodz paleta kolorow dodaje mu zycia troche ale nie az tak by zrobic z tego fajnego arta nad ktorym bym sie zachwycal) moze to przez brak konceptu?, widzac tu kilka kolorowych scian wedlug mnie, nie razacych ale nie ujmujacych, czyli takich nijakich :) (nie chodzi ze zlych poprostu nie dobry)
Gacu666 Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Ha! Spiknij się z kimś kto robi w Counter-Strike: Source to zrobicie niezłą mapkę do tego, bo z wyglądu to pasuje idealnie ;). Mnie się bardzo podoba, fakt śmiećków brakuje, ale nie jest źle. Jak na moje oko to jest takie życiowe, nie przesadzone, nie wybajerzone po prostu fotka z normalnej dzielnicy Moroko (nie bylem wiec nie potwierdzam :P ). Może by się przydało troche obdrapań, odpadającej farby itp ale to zawsze można dorobić :).
Hatred Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 dresself cio to znaczy "wozisz"? nie no jesli chodzi o krytyke co tak duzo wszedzie tio niewiem, znudzil mnie cgtalk tutaj :)
kurt_hectic Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 a ja powiem podobnie jak Hatred: lvl taki sobie, widziales podobny w cs-ie /? tam, bylo to podobnie zrobione, ale byly takowe bajery, bez bajerow nie da rady...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się