Napisano 25 Kwiecień 200618 l Klicek każda trójka wprowadza zbędne topo koncentryczne co widać na Twoim screenku w lewym górnym rogu i o to mi chodziło. Też nie chcę się kłócić, po prostu dzielę się swoimi spostrzeżeniami (dobre topo pod wysokie podpodziały to bardzo ciekawe zagadnienie). Btw. Dwa trójkąty obok siebie nie podwajają ilości poly ;) powstaje stosunek 6144 do 4096 ;).
Napisano 25 Kwiecień 200618 l hmm mi chodzilo wlasnie o ten wierzcholek jest taki sam jak wierzcholek 4 rek z boku ktore sa inaczej ulozone wzgledem innych. To ze wnosi zamieszanie to niestety zdaje sobie sprawe ale wydaje mi sie mimo wszystko ze bledow na nim nie powinno byc :) Oj przydal by sie taki watek bez watpienia :) Jarek model super z zabkami wyglada :)
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Klicek- wyjście 3 poly 4re bocznych z jednego wierzchołka też rodzi problemy, w sumie to trudno skleić jakieś formułkowe zasady co wolno, a czego nie. Wszystko zależy od miejsca wystąpienia i zasadności danego rozwiązania. W tym przypadku mówiłem o błędach bo występują w miejscach gdzie nie można sobie pozwolić na artefakty (standardowe następstwo niedopracowanego topo), oczywiście że można je tuszować, ale to zbędne utrudnienia i podcinanie sobie skrzydeł :). Pozdrawiam,
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Lew świetny, bardzo mi się podoba, tym bardziej za jak tu czytam to Twoje początki w zbrushu, w kazdym razie szykuje się ciekawa praca :)
Napisano 26 Kwiecień 200618 l swietna sprawa Panowie, siatki juz dawno zapisalem na dysk, mozna sie z Waszych wipow duzo nauczyc :) czekam na update Pozdrawiam Pionier
Napisano 27 Kwiecień 200618 l pierwszy raz zobaczylem ten watek - ajm impresd:) troche nie doczytalem czy zamierzasz zrobic animacje calej scenki - wspomniales o rigowaniu lwa i jego animacji - czy wiaze sie to z animacja calej sceny? powodzenia w wytrwalosci
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Jakoś nie jestem przekonany do tego żółtego nieba, jest agresywne i ściąga uwagę, żółty to dość problematyczny kolor potrafi być, jak każdy bardzo intensywny. Trochę mało też wyskakuje postać, fajnie że obniżyłeś horyzont, może spróbuj jeszcze bardziej? albo rozjaśnij trochę trawę? Jakieś drzewa czy liście jak na wczesnej wersji może nie były by złym pomysłem.
Napisano 16 Listopad 200618 l Autor ponieważ kończę tą scenkę to pobawię się w archeologa ;) zrobię tylko te spodnie do końca i zamykam definitywnie ten rozdział. Lwa nie będzie w tej scenie - już ma inną lokalizację. Ciekawe kto odgadnie co to za buteleczki będą za paskiem ? ;)
Napisano 16 Listopad 200618 l kekeke, zapas actimeli na długą podróż :] Tylko się za bardzo nie pospiesz i dopieść wszystko ile się da bo scenka jest tego warta, fajnie że do niej wróciłeś. Model śliczny. Pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200618 l hehe jasna sprawa ze to actimelki są ;D a ogolnie to bardzo fajne spodenki :D
Napisano 16 Listopad 200618 l Wiadomo, że na długą wyprawę trzeba stac sie pogodoodpornym :) O modelu nic nie będę mówił. :D
Napisano 16 Listopad 200618 l No fajnie że nie zostawiłeś tej scenki :) Dawaj jak najszybciej ostateczną wersje.
Napisano 17 Listopad 200618 l świetna grafika ! ale co do tego actimela to.. znowu poszedłem po a wróciłem z piwem ten charakter.. za karę będe chorował :)
Napisano 17 Listopad 200618 l Autor thx, modelowania ciąg dalszy p.s. Don Kichot - pamiętaj - tylko Actimel może CIę uratować ! ;) p.s.2 zastanawiam się czy dać tą torbę czy worek z jakimiś koralikami nie będzie lepszy ? a tu bez torby
Napisano 17 Listopad 200618 l Hej :) Świetnie Ci to idzie. Modele udane :). Co do najnowszej wersji torba może się przydać, w końcu można tam schować... więcej actimelków :D (worek jest mniej praktyczny :)) Pozdrwowionka :)
Napisano 19 Listopad 200618 l Witam!! switne szorty :D pokaz ich siatke :) kto modelowal ty czy klicek?? uzywaliscie zbrusha(do zmarszczek) czy tylko "normalny" soft?? pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto