Koniu_PL Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Nom.. trochę za gruba... Ale i tak pięknie wychodzi ;) Bardzo fajowy pomysł na bitwę ;) Pozdro. Ps. Zamierzasz zrobić wampira idealnego czy jak?!
misiekhc Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 czy ty chcesz pokazac to w innym kadrze albo z innej strony niz oryginal?
Matys Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 nie chcial bym sie za bardzo wymodrzac ale popracowal bym jescze na Twoim miejscu nad laczeniem dloni z przedramieniem (dlon powinna byc troszek nizej) i leciutko poprawil proporcje golowy wzgledem ciala (co do tej ostatniej rady nie jestem do konca przekanoany ale jak patrze na front kolesia to odnosze takie dziwne wrazenie ze cos tu jest nie tak o_O moze to przez te "nogi" nie wiem )
ArTooRo Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Koniu_1990 - dzięki :) W jakim sensie "idealnego"? misiekhc - prawdę mówiąc to... nie :) , ale to jest ta tak zwana "sztuka dla sztuki" - robię więc tak, żeby z tego była pełna statuetka. Matys - popracowałem trochę nad tym połączeniem (nie zdążyłem wcześniej przeczytać Twojego komentarza :D ), a z tą głową to też mam ciągle mieszane uczucia co do proporcji, ale spędziłem trochę czasu z refkami żeby ją ustawić hmm... najwyżej w końcowym ustawieniu się dopasuje jak bedzie nie tak :) Czas na "apdejt" Tym razem opisane wcześniej poprawienie łączenia dłoni z przedramieniem (hmm... widzę, że jeszcze nie jest do końca dobrze) i "wydetalowanie" dłoni.
Leru Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 ArTooRo -> miałem coś napisać więc piszę... co ja mam pisać jeśli jest poprostu dobrze :) projekt żyje i to się liczy. Mam nadzieję, że detale skóry podochodą (jeśli się trzymać sztywno tego co Boris przedstawił). Pozdrawiam i oby tak dalej :)
ArTooRo Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Leru - thx :), ale bez przesady z tym "sztywno" :) staram się być jak najbliżej oryginału, ale dopuszczam malutkie odstępstwa ;) Niewielka to zmiana w tym update'cie (sorki, że tak często te update'y). Tym razem trochę "podżyłowałem" krwiopijcę i dorobiłem mięśnie przedramienia na wzór tych z obrazu - będzie to lepiej widać po ustawieniu postaci w odpowiednich pozach, a to nastąpi tuż po wyteksturowaniu postaci, a samo wyteksturowanie to... cóż, nastepny etap po tym co widać teraz. Ewentualne poprawki w modelowaniu zostaną skorygowane przy ustawianiu postaci.
ArTooRo Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 Trochę tekstury na twarz - nie bardzo to wygląda z bliska (minaturka 1), ale w finalnym ujęciu sprawuje się chyba należycie (test - miniaturka 2). Oczywiście głowa będzie w innym miejscu niż na teście ;)
Matys Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 :O nie wiem czy modelowanie zyl to jest dobry pomysl z mojego doswiadczenia (glownie czytania watkow na cg.com ;P) wynika ze lepiej to zrobic dobra mapa i bumpem albo zbrushem. koncept to zaje... szczegolowa sprawa i moim zdaniem bedzie Ci cholernie trudno to wszystko wymodelowac i ladnie zgrac z mapa. Ale z drugiej strony nie mozemy dawac tej satysfakcji KLICKOWI ze tylko on potrafi modelowac ;P (jeszcze tylko tydzien i tez dolanczam do tej krucjaty!!!)
kliment woroszyłow Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Ten zielony jegomośc to jakiś koneser kobiecych stóp chyba....gupi, a obok ma taki przepiękny zad :) ArtooRo, jedziesz jedziesz jest dobrze. Edit: serio, uważam ze to najładniejszy tyłek jaki widziałem na tym forum, czyli z pozoru tyłek chwale....ale tak naprawde to..... kogo ArtooRo? :D.
swank Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 jestem pod wrazeniem juz nie moge sie doczekac zeby zoabczyc całość gotową :D pozdroo...
ArTooRo Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 Matys - jakoś to chyba będzie :), akurat aż tak hardcorowy jak Klicek to nie jestem. kliment - dzięki :D dużo biegam, ćwiczę areobik i w ogóle :D swank - dzięki, cieszę się :), sam już nie wiem czy mi tak śpieszno do końca - trochę się zraziłem tą ostatnią teksturą - dużo w niej jeszcze poprawię.
LISEK Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Artooro ta dupka jest super, niczym Ostatni Lot Ozyrysa!... zobaczymy jak sie w rednerku sprawi reszta ciała... ogolnie superowo... brawo!
maronski Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Witaj. Dzięki za zainteresowanie. Nie znam się na 3d więc zastanawiam się jak będzie oglądało się Twoją pracę. Czy będzie to Boris z innego punktu? Z boku?... kurcze zastanawiam się. Detale masz super i w ogóle podziw dla Twojej techniki.
ArTooRo Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 LISEK - dzięki bardzo! Przyznam, że "Final Flight of The Osiris" oraz "Final Fantasy: Spirits within" to moje główne refki. Z sieci nazbierałem dość sporo ujęć tamtejszych modeli w clayu, z texturami itd. maronski - również dzięki :) Być może zmienię kąt kamery, ale to minimalnie o ile w ogóle. Nie nazwę tego update'm, bo to tylko kolejne przekształcenie głowy - totalnie pozmieniałem proporcje głowy i poprawiłem w końcu texturę. I z nowu wrzutka do testu (przypominam, że żaden render testowy nie pojawi się w ostatecznym ujęciu tzn. nawet "bottom" kobiety delikatnie jeszcze dopracuję, a już o feralnych zgięciach w nogach nie wspomnę) P.S. Jutro będę po przedostatnim (mam nadzieję) egzamie, więc następnym razem postaram się dać coś konkretniejszego.
Baldack Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 ale wiesz przez to ze ma taki tylek;] nikt nie doczepil sie feralnych zgiec:P... nawet sie nie dziwie:) pracuj dalej
Matys Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 heheh Baldack mo cholerna racje .... zaraz zaraz o czym ja to ... ahhhh nvm.
Remedy Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 Czasami zaglądam tu tylko po to żeby na tyłeczek jeszcze raz popatrzeć xD
Gość Marioza Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 haha faktycznie z tymi zgięciami, dobre, a co do tej głowy to nie wiem ale mam takie wraznie jakby troche ta textura byla rozmyta, brak jej jakby ostrosci , ale moze sie myle
eco Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 ...no ale bylo powiedziane chyba wczesniej ze to tak dla testu ten tylek - wiec skoro przez tak dlugi czas nikt sie nie czepial to w wersji finalnej bedzie super
ArTooRo Napisano 7 Luty 2006 Autor Napisano 7 Luty 2006 Dzięki ludziska za wypowiedzi! No to update, bo już czas najwyższy: Vampir prawie cały oteksturowany - zostały jeszcze dłonie. A na ostatnim załączniku szybka wrzutka ogona i ręki do testowego obrazka (oczywiście nie takie będzie ustawienie obiektów w ostatecznym ujęciu :eek: )
Baldack Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 nie potrzebnie zakryles tylke:|... i nie poprawiles tych zgiec:P
giorgione Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 dokładnie jak juz chcesz trochę zasłonić to połóż dłoń na jej prawym pośladku
ArTooRo Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 Ja już dawno obiektu kobiety w takim ustawieniu nie mam - cały czas korzystam z tego samego jednego obrazka a obiekty nakładam w 2d :P. Jak już przyjdzie ten czas to ustawię wszystko w 3d dopiero.
ArTooRo Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 No to pan w kolorowych kalesonach skończony :). W nastepnym odcinku... riggowanie i ustawianie postaci ;)
ArTooRo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 ... pan w kalesonach obejmuje... powietrze :) Czyli wstępny test ustawienia wampira. Oczywiście jest od ciula błędów jeszcze, ale tę właśnie bryłę będę modyfikował (tekstury również).
chveti Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Chyba mu biceps w klatę wlazł ; D Daj jeszcze ujęcie z panienką.
KatarzynaKoleta Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Wooo, podoba mi się! Dobrze, że nie trzymasz się stricto obrazu. Pomysł z ogonem węża pierwsza klasa!
ArTooRo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 chveti - zauważyłeś? ghrr... wiem, wiem, to oczywiście do poprawki. kliment - hehe, a ci znowu o jednym :D KatarzynaKoleta - niezasłużona pochwała :| Boris Vallejo zrobił także figurkę na podstawie obrazu - z paru ujęć w małej rozdzielczości także korzystam i pomysł na ogon był od początku w jego głowie.
giorgione Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 dłonie genialne - głowka juz mniej - ale to tylko moja opinia
Obywatel Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Cześć, świetna praca. Jeśli możesz to wydłuż, poszerz i zrób bardziej wyraźne brwi. To jest niewiele pracy, a wampir będzie wyglądał bardziej agresywnie. Poza tym wydaje mi się, że głowa jest ciut za wąska. No i w gruncie rzeczy poprawianie bicepsa możesz sobie darować, w końcu nie będzie go widać. I jeszcze raz, świetna praca :)
chveti Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 chveti - zauważyłeś? ghrr... wiem, wiem, to oczywiście do Bo musiałem w końcu coś dostrzec...cały czas tylko bym mówił że super i super ; ] A tak wysiliłem się ;D
ArTooRo Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 RK - dziękuję! KLICEK - także dzięki :) zdrówko! giorgione - thx :) Obywatel - z brwiami to wezmę to pod uwagę, a jeśli chodzi o biceps to tak na prawdę staram się poprawiać wele rzeczy których nie widać (obrazek jednakże na 90% będzie w tym samym ujęciu co obraz Borisa) chveti - łeeh :) jest masa innych błędów i nie trzeba się wysilać żeby je dostrzec Update: Wstawiłem panią... tak, wiem, jej ramiona i boki aż GRYZĄ W OCZY :eek: - obiecuję, że to poprawię! Jest jeszcze masa błędów, ale dopiero mam zamiar zacząć poprawiać zgięcia itp. Dziękuję wszystkim za Wasze wypowiedzi!
Miśko Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Owiń ją jeszcze może ogonkiem w kolanach jak możesz, pozatym.... genialne.
Predator Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 No panie rzadzisz :) !! poki co miodzio, wierna imitacja orginalu :) tak trzymaj :)
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 gdzie ten zboczniec sie patrzy :P Mniejsza gdzie patrzy, gorzej ze łapskiem zasłania część pięknego czegoś.....czy on nie mógłby trzymać ja wyżej? :D
ArTooRo Napisano 12 Luty 2006 Autor Napisano 12 Luty 2006 Dzięki za wypowiedzi :)! Z ręką jest już po frytkach :( faktycznie zrobiłem odrobinę za nisko, ale obiekty są już spowrotem meshami. Sporo zmian, w sumie mało widocznych zrobiłem, ale wciąż toto dalekie od ideału (no na pewno ręce w ramionach, łokciach i pod pachami są już prawdłowe):
chveti Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 W finale dociśnij rękę do tyłka , i zrób te 'wgniecenia' po paluchach ;) Będzie wyglądało na mocniejszy uścisk.
arcade Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 co można powiedzieć - świetna robota, gratulacje :D
Obywatel Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 W czym będą włosy? A tak na marginesie, wiecie o co pyta się wampir tej pani? ... ;-)
AGmakonts Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 jest super, zwłaszcza panienka ale szkoda ze texturka zielonego taka mało deteliczna i zblurowana
KoMic Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 "jest super jest super, wiec o co Ci chodzi," : ] TLove.: ] hehehe, jesli chodezi o samo wykonanie to genialnie prawie ze namacalny efekt, moze sama jaszczorka mi tak srednio podchodzi koncepcyjnie, szczegolnie ze napisales ze to ma byc wampir, ale i tak nieumniejsza to twoich zaslog: ], heheeh mogles wygrac poprzednia bitwe i dostac CATa, hehe i napewno wtedy posadzono by Cie o fotomontarz, pozdrawiam i finiszu zycze: ]
kubi Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Bardzo dobre wykonanie, wręcz pyszne, ale Borisa ja nie lubie.
Jonasz_Real Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Czesc, swietna pracka, tylko popraw nadgarstki Panu Drakuli, bo dziwnie mu wystawają. I będzie spoko. Pozdrówka
ArTooRo Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Dzięki za uwagi! - do wielu się zastosowałem. Włosy będą robione w jakimś hairu - sam jeszcze dokłądnie nie wiem. Natomiast co do jaszczurowatego wyglądu wampira - robię to co widzę na obrazie :) Update: A oto zmiany w stosunku do poprzedniego: - poprawiony prawy bark kobiety - poprawiony nadgarstek wampira - zmniejszone dłonie wampira (tyłek kobiety jest bardziej widoczny) - domodelowane mięsnie pleców kobiety i poprawiony kręgosłup - wciśnięcia od palców na tyłku kobiety (tak, ja to miałem zamiar dopiero zrobić :) ) - poprawione prawe zgjęcie nogi kobiety - zalążek wężowego przedłużenia ogona wampira PS. ...a czas renderu to jakieś 2 minuty - scanline rulez :D
Rekomendowane odpowiedzi