Skocz do zawartości

Piękna i Bestia: Vallejo's "Vampire's Kiss"


ArTooRo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 224
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie chcial bym sie za bardzo wymodrzac ale popracowal bym jescze na Twoim miejscu nad laczeniem dloni z przedramieniem (dlon powinna byc troszek nizej) i leciutko poprawil proporcje golowy wzgledem ciala (co do tej ostatniej rady nie jestem do konca przekanoany ale jak patrze na front kolesia to odnosze takie dziwne wrazenie ze cos tu jest nie tak o_O moze to przez te "nogi" nie wiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniu_1990 - dzięki :) W jakim sensie "idealnego"?

misiekhc - prawdę mówiąc to... nie :) , ale to jest ta tak zwana "sztuka dla sztuki" - robię więc tak, żeby z tego była pełna statuetka.

Matys - popracowałem trochę nad tym połączeniem (nie zdążyłem wcześniej przeczytać Twojego komentarza :D ), a z tą głową to też mam ciągle mieszane uczucia co do proporcji, ale spędziłem trochę czasu z refkami żeby ją ustawić hmm... najwyżej w końcowym ustawieniu się dopasuje jak bedzie nie tak :)

 

Czas na "apdejt"

Tym razem opisane wcześniej poprawienie łączenia dłoni z przedramieniem (hmm... widzę, że jeszcze nie jest do końca dobrze) i "wydetalowanie" dłoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArTooRo -> miałem coś napisać więc piszę... co ja mam pisać jeśli jest poprostu dobrze :) projekt żyje i to się liczy. Mam nadzieję, że detale skóry podochodą (jeśli się trzymać sztywno tego co Boris przedstawił).

 

Pozdrawiam i oby tak dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leru - thx :), ale bez przesady z tym "sztywno" :) staram się być jak najbliżej oryginału, ale dopuszczam malutkie odstępstwa ;)

 

Niewielka to zmiana w tym update'cie (sorki, że tak często te update'y).

Tym razem trochę "podżyłowałem" krwiopijcę i dorobiłem mięśnie przedramienia na wzór tych z obrazu - będzie to lepiej widać po ustawieniu postaci w odpowiednich pozach, a to nastąpi tuż po wyteksturowaniu postaci, a samo wyteksturowanie to... cóż, nastepny etap po tym co widać teraz. Ewentualne poprawki w modelowaniu zostaną skorygowane przy ustawianiu postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:O nie wiem czy modelowanie zyl to jest dobry pomysl z mojego doswiadczenia (glownie czytania watkow na cg.com ;P) wynika ze lepiej to zrobic dobra mapa i bumpem albo zbrushem. koncept to zaje... szczegolowa sprawa i moim zdaniem bedzie Ci cholernie trudno to wszystko wymodelowac i ladnie zgrac z mapa. Ale z drugiej strony nie mozemy dawac tej satysfakcji KLICKOWI ze tylko on potrafi modelowac ;P (jeszcze tylko tydzien i tez dolanczam do tej krucjaty!!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys - jakoś to chyba będzie :), akurat aż tak hardcorowy jak Klicek to nie jestem.

kliment - dzięki :D dużo biegam, ćwiczę areobik i w ogóle :D

swank - dzięki, cieszę się :), sam już nie wiem czy mi tak śpieszno do końca - trochę się zraziłem tą ostatnią teksturą - dużo w niej jeszcze poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Dzięki za zainteresowanie.

 

Nie znam się na 3d więc zastanawiam się jak będzie oglądało się Twoją pracę.

Czy będzie to Boris z innego punktu? Z boku?... kurcze zastanawiam się.

Detale masz super i w ogóle podziw dla Twojej techniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LISEK - dzięki bardzo! Przyznam, że "Final Flight of The Osiris" oraz "Final Fantasy: Spirits within" to moje główne refki. Z sieci nazbierałem dość sporo ujęć tamtejszych modeli w clayu, z texturami itd.

 

maronski - również dzięki :) Być może zmienię kąt kamery, ale to minimalnie o ile w ogóle.

 

Nie nazwę tego update'm, bo to tylko kolejne przekształcenie głowy - totalnie pozmieniałem proporcje głowy i poprawiłem w końcu texturę. I z nowu wrzutka do testu (przypominam, że żaden render testowy nie pojawi się w ostatecznym ujęciu tzn. nawet "bottom" kobiety delikatnie jeszcze dopracuję, a już o feralnych zgięciach w nogach nie wspomnę)

 

P.S. Jutro będę po przedostatnim (mam nadzieję) egzamie, więc następnym razem postaram się dać coś konkretniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

haha faktycznie z tymi zgięciami, dobre, a co do tej głowy to nie wiem ale mam takie wraznie jakby troche ta textura byla rozmyta, brak jej jakby ostrosci , ale moze sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ludziska za wypowiedzi!

 

No to update, bo już czas najwyższy:

Vampir prawie cały oteksturowany - zostały jeszcze dłonie.

A na ostatnim załączniku szybka wrzutka ogona i ręki do testowego obrazka (oczywiście nie takie będzie ustawienie obiektów w ostatecznym ujęciu :eek: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już dawno obiektu kobiety w takim ustawieniu nie mam - cały czas korzystam z tego samego jednego obrazka a obiekty nakładam w 2d :P. Jak już przyjdzie ten czas to ustawię wszystko w 3d dopiero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pan w kalesonach obejmuje... powietrze :)

Czyli wstępny test ustawienia wampira. Oczywiście jest od ciula błędów jeszcze, ale tę właśnie bryłę będę modyfikował (tekstury również).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chveti - zauważyłeś? ghrr... wiem, wiem, to oczywiście do poprawki.

kliment - hehe, a ci znowu o jednym :D

KatarzynaKoleta - niezasłużona pochwała :| Boris Vallejo zrobił także figurkę na podstawie obrazu - z paru ujęć w małej rozdzielczości także korzystam i pomysł na ogon był od początku w jego głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, świetna praca. Jeśli możesz to wydłuż, poszerz i zrób bardziej wyraźne brwi. To jest niewiele pracy, a wampir będzie wyglądał bardziej agresywnie. Poza tym wydaje mi się, że głowa jest ciut za wąska. No i w gruncie rzeczy poprawianie bicepsa możesz sobie darować, w końcu nie będzie go widać. I jeszcze raz, świetna praca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK - dziękuję!

KLICEK - także dzięki :) zdrówko!

giorgione - thx :)

Obywatel - z brwiami to wezmę to pod uwagę, a jeśli chodzi o biceps to tak na prawdę staram się poprawiać wele rzeczy których nie widać (obrazek jednakże na 90% będzie w tym samym ujęciu co obraz Borisa)

chveti - łeeh :) jest masa innych błędów i nie trzeba się wysilać żeby je dostrzec

 

Update: Wstawiłem panią... tak, wiem, jej ramiona i boki aż GRYZĄ W OCZY :eek: - obiecuję, że to poprawię!

 

Jest jeszcze masa błędów, ale dopiero mam zamiar zacząć poprawiać zgięcia itp.

 

Dziękuję wszystkim za Wasze wypowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wypowiedzi :)!

Z ręką jest już po frytkach :( faktycznie zrobiłem odrobinę za nisko, ale obiekty są już spowrotem meshami.

 

Sporo zmian, w sumie mało widocznych zrobiłem, ale wciąż toto dalekie od ideału (no na pewno ręce w ramionach, łokciach i pod pachami są już prawdłowe):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jest super jest super, wiec o co Ci chodzi," : ] TLove.: ] hehehe, jesli chodezi o samo wykonanie to genialnie prawie ze namacalny efekt, moze sama jaszczorka mi tak srednio podchodzi koncepcyjnie, szczegolnie ze napisales ze to ma byc wampir, ale i tak nieumniejsza to twoich zaslog: ], heheeh

mogles wygrac poprzednia bitwe i dostac CATa, hehe i napewno wtedy posadzono by Cie o fotomontarz,

pozdrawiam i finiszu zycze: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi! - do wielu się zastosowałem.

Włosy będą robione w jakimś hairu - sam jeszcze dokłądnie nie wiem.

Natomiast co do jaszczurowatego wyglądu wampira - robię to co widzę na obrazie :)

 

Update:

A oto zmiany w stosunku do poprzedniego:

- poprawiony prawy bark kobiety

- poprawiony nadgarstek wampira

- zmniejszone dłonie wampira (tyłek kobiety jest bardziej widoczny)

- domodelowane mięsnie pleców kobiety i poprawiony kręgosłup

- wciśnięcia od palców na tyłku kobiety (tak, ja to miałem zamiar dopiero zrobić :) )

- poprawione prawe zgjęcie nogi kobiety

- zalążek wężowego przedłużenia ogona wampira

 

PS. ...a czas renderu to jakieś 2 minuty - scanline rulez :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności