Morbid Karbid Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 nie chciałem urazić żadnego 3Deowca, tak mi się napisało ;) Posadzka będzie kamienna, więc jeszcze zabawa z teksturą przede mną. Między nogami będzie im się jeszcze plątał przewrócony stojak z pochodnią (źródło światła) i w kierunku widza chcę jeszcze rozsypać żarzące się węgielki żeby zwiększyć wrażenie przestrzenności i połączyć jakoś plan pierwszy z głównym. A zapierdzielam bo mam jeszcze czas i energię. Ale zaraz mi się skończy pewnie jedno i drugie...
nogood Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 postaci sa kozackie ale cos z tym tlem niefajnego sie dzieje nie wiem co ale na moje oko to lekki balagan sie robi w tej pracy i jeszcze jedna rzecz mi nie specjalnie pasuje to ze wszystko robisz z podobnym wyczuleniem detalu. pozatym idziesz jak burza jestes moim faworytem jak narazie:D
Morbid Karbid Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 bałagan - niestety muszę się zgodzić. Ale w znaczniej mierze tło będzie jeszcze zacienione oraz chyba zagęszczę parę. Na razie po prostu prezentuję bryłę tego sprzętu. Rury dałem, żeby zwiększyć trójwymiarowość, ale nie jestem ich pewny. Poczekam na komentarze w tej kwestii. A poziom detali przyjąłem wysoki i równomierny bo jeszcze tak nie rysowałem i chciałem zobaczyć co mi z tego wyjdzie.
weedlog Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Cztery postacie na środku superancko. Tego świniucha najbliżej pewnie dopracujesz. Klatka nie wygląda na okrągłą (a pewnie powinna) i nie do końca dobrze jest z jej perspektywą. Zarysowane tło moją zdanią za jasne. Rury chyba jednak nie są git a na pewno ich perspektywa. Nie właziłbym też z niczym takim jak ta rura na twarz czarnoksięznika, niechże ma trochę powietrza do oddychania. Świetnie stylistycznie i dowcipne. Ja tak nie potrafię :]
arcade Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 a może by tak proste tło wymodelować w 3d a potem podpicować w PSP? ;) ja bym pomyślał nad jakimiś lochami a'la Piranesi http://images.google.pl/images?hs=wlj&hl=pl&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official_s&q=Piranesi&btnG=Szukaj&lr=&sa=N&tab=wi jako tło, pomysł z mechaniczną świnią też był fajny. To tło jest jakieś takie nijakie i nie wiadomo jak je sobie tłumaczyć. pozdrawiam :) 1
Morbid Karbid Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 dzięki chłopaki za konstruktywny komentarz. ziomuś: ten Piranesi jest kapitalny! dzięki! Coś takiego od początku chodziło mi po głowie ale nie umiałem nadać temu bryły, może teraz będzie łatwiej.
Morbid Karbid Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 zmiana tła i pierwszego planu. W pierwszym obrazku łuk na pierwszym planie z prawej nachyla się w naszą stronę a w drugim obrazku nachyla się w głąb. Tło nadal nie jest takie jakie chciałbym widzieć, jest regularne i mało odjechane. Muszę poczekać na coś w rodzaju weny, żeby zrobić coś naprawdę fajnego. Co myślicie o tych dwóch pomysłach na łuk na pierwszym planie? Ja osobiście skłaniam się do wersji otwartej bez łuku z lewej strony. No i świnior z przodu będzie musiał być przerysowany, żeby dopasować się do nowej geometrii.
weedlog Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Mi osobiście bardziej podoba się opcja z tym łukiem z przodu choć teraz jest za blisko czarownika, trochę dalej i według mnie byłby ok. Tło bardzo fajnie samo w sobie malowane ale jego perspektywa nie do końca pasuje do sceny na pierwszym planie. Według mnie budynki w tle są widziane za bardzo "od dołu". Chyba, że tam gdzie kończy się podłoga jest przepaść, a budynki są osadzona znacznie niżej. Wtedy jednak trzeba by ciekawiej zrobić krawędź podłogi, bo taka prosta krecha nie wygląda dobrze.
Morbid Karbid Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 tam jest przepaść i kolumny są daleko. Tłumaczy to pochodzenie niebieskiego światła od dołu i z tyłu, z którym nie chciałbym się rozstawać
weedlog Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 W takim razie pozostaje tylko kwestia tej krawędzi, za idealna jest moją zdanią. No i tak zauważyłem teraz, że ta klatka chyba... Nie ma drzwiczek...
Morbid Karbid Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 krawędź to szczegół i jeszcze nad nim nie siedziałem. Dobrze zauważyłeś z drzwiczkami he, jeszcze się nie zdecydowałem czy będą otwarte na prawo czy na lewo. Ogólnie drażni mnie trochę, że mi tam miecz ginie i dlatego będzie chyba otwarta w lewo. Albo taka pół domknięta.
arcade Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 spoko, fajnie że Ci się Piranesi przydał :) Ja bym nie dawał tego łuku z lewej, bo bardzo zawęża przestrzeń pozdrawiam
Leru Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Morbid Karbid -> popieram weedlog`a :) IMHO też lepiej z łukiem, bardziej skupia uwagę na głównej postaci.
Morbid Karbid Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 po głębokiej analizie decyduję się na wersję z łukiem. Zamyka kompozycję i zwiększa wrażenie przestrzenności.
Mkaszpir Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 jak dla mnie rewelacja. świetnie "wyczyszczony" wręcz sterylny malunek. To do czego mógłbym się przyczepić to światło, nie mam pojęcia skąd tam jest gdzie jest. Druga sprawa to klatka, nie jest specjalnie okrągła, zamiast elips wyszły "rybki" i ten element wyraźnie odstaje od pięknej reszty :)
AGmakonts Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 fajnie fajnie, czyściutko i w ogóle ale imho ta poswiata niebieska na łbie złego nie pasuje na tle tej ściany, yło dobzre bez niej ale teraz o gryzie
Morbid Karbid Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Mkaszpir: światło pochodzi od przewróconej pochodni, której jeszcze nie zmalowałem. Nad poprawieniem klatki właśnie się zastanawiam, ale mnie to szczególnie nie razi - leniwy się robię :) AGmakonts: Oświetlenie postaci będzie jeszcze korygowane zwłaszcza w kwestii niebieskiego światła.
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 ekstra! :D :D :D Czekam aż skończysz i wrzucisz w jakiejś zacnej rozdzielczości, miejsce na moim pulpicie masz gwarantowane :] pozdrawiam
misiekhc Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 fajna pracak, tak patrzylem i ciekawe jak by wyszlo jakby ta swinia co jest kopnieta nie byla kopnieta a trzymala noge ksieezniczi i sie szamotala z nia jakos?
lolipop Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 moze jakbys zrobil balustrade to by bylo czytelniejsze ze tam jest przepasc.tylko nie wiem czy ta klatka jest nad podlaga czy nad przepascia.jak nad podloga to balustrada by nie przeszkadzala.a jak nad przepascia to bym uciol balustrade w miescu gdzie jest klatka i dal przy niej jakas dzwignie do opuszczania klatki w przepasc.swiatlo jest super.kontrast planow bardzo fajny.
kednopser Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 To ja chyba dziwny jestem, bo jakoś od początku widzę tę przepaść... Balustrad nie potrzeba moim zdaniem. Fajna praca tak poza tym :)
Morbid Karbid Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 Dodane trochę detali. Nie sądziłem, że postrzeganie tej przepaści będzie takie problematyczne. Pomysł z barierkami odpada, bo zakłóciłbym efekt czystości planów, ale jeszcze się zastanowię nad czymś innym.
Marluk Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 Obrazek świetny. Widać, że sporo czasu poświęciłeś na dopieszczenie go. Fajne światło-szczególnie na złym "czarowniku". Praca wsumie trochę sterylna i niewidzę związku merytorycznego specjlnie z tematem, ale jak już powiedziałem obrazek fajny. Jak tam z tyłu miała być przepaść-to jest baaardzo słabo widoczna-skróć kamienną podłogę-może coś z tego będzie.
smart Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 prześliczne kolorki, a i śmiesznie jest. powodzenia:)
geno7 Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Bardzo ładne kolory.Technicznie to chyba najlepiej wykonana pracka jak dotąd(pomijając te robione w 3d).Może sam klimat obrazka nie podejdzie, ale pełen profesionalizm wykonania będzie go bronić...Brawo!!!
Morbid Karbid Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 prawie prawie skończone :) powinno się to oglądać na czarnym tle
Miśko Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 To jak leży pochodnia niepodoba mi się, wygląda jagby sie na ogniu opierała, na chyba, że ona jeszcze spada
Morbid Karbid Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 no dobra, to już chyba wszystko co chciałem narysować. Może pojawią się jeszcze jakieś drobne poprawki. Dzięki wszystkim za rady. Jestem usatysfakcjonowany rezultatem. Cieszę się, że brałem udział w bitwie i niezależnie od wyniku zyskałem fajny obrazek.
Jonasz_Real Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Suuuuper to wygląda, ta świnka mogła włożyc ręce, pod bluzkę tej pięknej Pani. Albo mógłby złapac za górę Fudzi. :D Bardzo mi się ona podoba.
Futro Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 pieknie to zrobiles, bardzo mi sie podoba wykonanie, i ogolnie pomysl. gratuluje:) pzdr.
JmTm00 Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Klimatycznie :)...jakbym nie sledził od poczatku to bym sie nabrał ze tu i ówdzie to 3d...a moze? ;) Podoba mi sie, cóz więcej
AGmakonts Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 jest super ale moze dodaj motion blura na slinie czy zebach tej jednej swini
LISEK Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Wyglada jak 3D... shock! przebuduj swoje Portofolio! Bo z takimi prackami jakie pokazujesz ostatnio masz duze szanse na dobra prace... :P Co do sliny, to moglbys ja troche dopracowac :P.. pracka w kazdym calu jest mega detal, tylko slina nie :P... Pozdro
w!e8 Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Piękna praca - moje gratulacje. Mój głos masz takze :)
Baldack Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 no naprawde fajna;) orginalna itd...ale troche pusto mimo wszystko.
slizgi Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 swietny styl:) pienkny kolor gratuluje tak udenej pracy :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
KoMic Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 gratuluje wspanialej, pracy, mimo ze jestem milosnikiem 'brudnego' stylu, to nieskazitelnosc i czystosc ksztaltow bardzo przepadla mi do gustu, dobry pomysl i jesczze lepsze wykonanie: ] pozdro
nina Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 bardzo fajne, zupelnie inne niz wiekszosc prac, m.in.dlatego, ze wyglada jak 3d;)
Azakiel Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Swietna robota , zarówno kompozycja jak i kolorki super, bardzo ładnie oswietlone :-) sie mnie podoba ^_^ , jakbys chciał jeszcze troszkę pomęczyć tę prackę to proponuję poprawić rękaw u czarodzieja (taki płaski trochę ze względu na to ze nie widać wlotu rękawa) , wmieszałbym też jakąś teksturkę w ten niebieski drugi plan (imho za czysto tam z tyłu, przydałoby się troszkę szumu), ale to już detale ^_^
radzik Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Zabawna ilustracja. Do rękawa również się przychylam ;) a od siebie dorzucę jeszcze kolczugę świnki na pierwszym planie... No i jeszcze kopniak "Pięknej" - mało dynamiczny, wręcz statyczny. Powodzenia w Bitwie!
jaras Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 bardzo mi się podoba Twoja praca - myslę że będziesz w ścisłej czołówce
OmeN2501 Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 W sumie nie komentowalem ale nie bylo co :P Technicznie - co tu duzo mowic - perfekcyjna. Na podium bedziesz na pewno! I osobiste dzieki za udzielanie sie w moim watku. Naprawde duzo pomogles. Dzieki ;]
Rekomendowane odpowiedzi