Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zainspirowany książką Remarque'a postanowiłem zrobić coś większego.

Jakoś nie chce mi się wziąć ołówka do ręki żeby jakiś szkic dziargnąć, więc w paru słowach:

Obraz po bitwie; francuski czołg, Renault FT17, unieruchomiony w niemieckim okopie; staranowane stanowisko karabinu MG 08 Maxim; martwa załoga karabinu; martwa załoga czogłu. Bezsens wojny.

Najważniejsza rzecz: chciałbym uzyskać taki specyficzny klimat starych, kolorowych fotografii z okresu Wielkiej Wojny (pełno ich tu:http://www.poiemadesign.com/wwi/)

Zaczołem od tego co tygryski lubią najbardziej czyli od czołgu:)

Jest ukończony w około 80%

Scena będzie raczej spora więc troche czasu minie zanim będzie skończona ale zapraszam wszystkich do komentowania:)

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 47
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapowiada się ciekawie. Czemu akurat francuski? Jets taki jeden dowcip: Ile biegów ma francuski czołg? 5 wstecznych i jedynka, na wypadek gdyby wróg zaatakował od tyłu;D

Napisano

Hehe dobry dowcip :D

A co do czołgu -> Fajowy jest :] Fajnie się scenka zapowiada nie powiem :] Życzę powodzenia i tak jak inni czekam na ukończenie projektu ;) Pozdro.

Napisano

no to czekamy, żyzce powdzenia, ale ten czołg taki za sterylny wydaje się, 0 uszkodzeń na modelu

Napisano

No jak narazie zapowiada się bardzo interesująco ! :D

Mozna zobaczyc z ciekawosci siateczke ?

No i moze texturki zrobił bys takie pobrudzone zeby ten pojazd miał swoj klimat :)

Pozdrawiam i zycze powodzenia !

Napisano

Siema!

No nieźle, puki co :). Zobaczymy jak pójdzie ci dalej, szkoda tylko że to nie Polski Renault FT-17, przecież wkońcu kupiliśmy te 50 sztuk (100 kupione - 50 dotarło).

Powodzonka!

Napisano
  • Autor

Witam

 

Widze że mój WIP wzbudził wasze zainteresowanie, rad jestem.

Dzięki wszystkim za miłe słowa, dodają one niewątpliwie motywacji do dalszej pracy.

- Czołg oczywiście będzie "brudny" zastanawiam się tylko czy i jak bardzo będzie zdezelowany,

- Szkic sceny też umieszcze jak tylko znajdę w sobie dość silnej woli by wziąć do ręki ołówek:),

- Siatke postaram się umieścić jutro.

Dzięki jeszcze raza za komentarze

 

Pozdrawiam

Napisano

no to jedziesz z tą pracką bo fajnie się zapowiada naprawdę.... ja próbuję zrobić coś o podobnym klimacie.... taki mój luźny pomysł na animacje jak niemcy biorą w zasadzkę amerykański transport... skończyłem już prawie studebakera i zaczynam powoli willysa... może jutro też coś wrzuce... w każdym razie z teksturami będe potrzebował pomocy forumowiczów....

 

Pozdrawiam i powodzenia !!:].....

Napisano
  • Autor

Witam

 

Oto siateczki i kilka nowych renderków.

Mam nadzieje że się spodoba.

 

Pozdrawiam

Napisano

Teraz jest taki ładny, że tekstury nie są potrzebne. :)

Super siatka.

Napisano
  • Autor

Witam

 

Chciałbym o sobie przypomnieć:)

Pare szczegoluków przybyło myśleż że się spodobają:)

/1036lg.th.jpg1041yx.th.jpg1050vy.th.jpg1063yl.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

czy "rowki" na tej linie są naprawdę wymodelowane czy to disp albo chory żart ? ;-)

 

Kawał solidnej roboty, tak trzymaj

Napisano

Rendery są niesamowite. Model oczywiście też. :)

Napisano

Bardzo ładny model. Wygląda tak realistycznie. Bardzo ładne detale.

Render jest przepiękny aż miło patrzeć na taki obrazek. Czysta perfekcja.

Brawo... Razem z wszytkimi czekam na dalsze efekty tej superowskiej pracy...

Napisano
  • Autor

mrkrzysiek - dzięki

Vorek - linka jest oczywiście wymodelowana (ok 20000 poly)

RA - dzięki

Gedeon - dzięki dzięki dzięki:)

 

Będę trzymał poziom pracy:)

Napisano

model robi naprawde doooooooooooobre wrażenie ;] trzymaj poziom trzymaj

Napisano

Matchias - no to pojechales :). Jakim sposobem zrobiles linke do wyciagania ;)?

Napisano
  • Autor

hehe najpierw krztałt (przekrój liny) później robisz splajna i wyciągasz kształt po splajnie(rail extrude), później twist i na koniec ją zwijasz, łatwizna tylko troche czasu trzeba poświęcić. Ja robie w LightWave ale w Maxie jest analogicznie.

Napisano

Pozwole sobie zacytowac wypowiedx pewnego jegomościa z tego forum: jak tak dalej pójdzie będe musiał modelowac błoto i pory na skórze zeby cie przeskoczyc! :D bardzo bardzo ładnie, podziwiam!

...i pozdrawiam!

Napisano

ekhemmm o żesz kutwa !! no to sobie pojechałeś dodatkami zastanawiałęm się co tak długo nic nie wrzucałęś teraz już wiem dlaczego !! w jednym słowie MISTRZOSTWO !! nic dodać nic ująć a ta lina no coż fajna :D chyba sobie zaadaptuje tutorial napisany wyżej do stworzenia czegoś podobnego do mojego STUDE hehe pozdrawiam !! i czekam na tekstury !!:>

Napisano

Matchias ty to jednak koleś jesteś :> Wczym modelowałeś ? :) A widze że renderki z Kraya :) powiem ci że model masz wypasiony :P a co do kraya to nie mam jakos przekonania ;p PA

Napisano
  • Autor

Wizz modelowałem w LW a rendery rzeczywiście dla odmiany w naszym KRAYowym rendererze:)

Napisano

Matchias a Modo nie próbowałeś ? :) dużo łatwiej tam modelować :P i z exportem do LW 0 kłopotów ;)

Napisano

heh detal poraża. najgorsze, że teraz będziesz miał jazdy z teksturowniem :)

Napisano

Czyż stare nie jest piękne? Jeżeli tekstury będą tak dobre jak model to powinno to trafić do złotej galerii.

Powodzenia!

Napisano
Czyż stare nie jest piękne? Jeżeli tekstury będą tak dobre jak model to powinno to trafić do złotej galerii.

Powodzenia!

Widzisz Mathiasku, nie tylko ja tak mysle ;) więcej kadzic nie bede bo mnie skręca z zazdrości!:D

Napisano
  • Autor

Witam

 

Wizz - próbowałem MODO :) łopata jest w modo zrobiona:)

Badyl - dzięki mam nadzieje że z texturami poradze sobie niegorzej niż z modelem

Tores - dzięki fajnie by było zobaczyć swoją prace w złotej galerii

Kliment - hehe ty sie nie skręcaj tylko lepiej kończ pantere:)

 

Postanowiłem pokazać wam czołg troche dokładniej:) tylko uwaga plik troche waży:)

[/url]reno16000001bg.th.jpg

 

A tu mała niespodzianka od kolegi Klimenta:

renozszopa3xb.th.jpg

 

Dzięki Kliment

 

Pozdrawiam

Napisano

jestem pod wrazeniem detalu, jestem bardzo ciekaw dalszych postepow zwlaszcza jesli bedziesz wciaz rozwijal ta scene.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności