Skocz do zawartości

Obiekt 3D: gitarka


Badyl

Rekomendowane odpowiedzi

czesc. moze mnie nie pamietacie, ale postanowilem po dlugiej przerwie znow cos podlubac :) (no co, akurat sesja na lewo i prawo - trzeba cos robic, zeby sie nie uczyc ;p)

 

jako obiekt wybralem moja ukochaną. ma wysmukla, dluga szyje, ksztalty zaokraglone tam gdzie trzeba, zawsze nosi stringi (do 6 naraz :OO). no i nie proteestuje jak chce akurat pokrecic sobie jej gałeczkami albo poszarpac za stringi... ehehe tak, chodzi o gitare!

 

poki co korpus. chyba skonczony.

gitara1.jpg

gitara2.jpg

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a tam od razu ten,;P dalej tam cos dlubie. pogimnastykowalem sie troche i polaczylem gryf z deska. w oryginale jest wklejany wiec i tu tez tak bedzie :)

gitara3.jpg

gitara4.jpg

gitara5.jpg

 

a kubelwagena - to tez bym chetnie takiego zobaczyl :) ale chyba mnie przerosl :o

POZDRO HEJ!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teksturki, o tak!

to znowu ja, najwiekszy element modelu skonczony - teraz beda detale. i teraz pytanie.. lepiej zajac sie teksturowaniem teraz, czy po zakonczeniu wszystkich bzdecikow, pokręteł itd?

gitara6.jpg

gitara7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, dawno Cię tu nie było i widzę że stary avatarek wrócił ;)

 

Jakieś bugi są przy łączeniu gryfu z pudłem, coś z chamferami chyba namieszałeś. Poza tym gryf chyba nie jest zlany z pudłem ? Ja bym robił jako osobny obiekt albo dał delikatny rowek.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemacie :D

nie wydaje mi sie zeby cos bylo nie tak przy tym laczeniu... a gryf oczywiscie nie jestem jednym elementem z korpusem (w prawdziwej gitarce) ale jest tak sprytnie wklejony i wyrównany, a na koniec pomalowany lakierem, ze wyglada jak jedna calosc.

no i pare fotek; probowalem jakos pstryknac to polaczenie ale nic nie widac z bardzo.. :/

lp1.jpg

lp2.jpg

lp5.jpg

 

teksturowanie zostaw na koniec, zmniejsz chamfera, pozdr

a gdzie konkretnie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a śrubki sa nierówno wkrecone :P

HA! czekalem na to :D:D:D

tak samo są w oryginale, który leży sobie obok na tapczanie. swoja drogą znowu zaczynacie sie czepiac krzywo wkreconych srubek hehe

 

na dzis tyle (poszalalem sobie z chromem ehh):

gitara11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to takie pokretelka, zeby glosnosc zmieniac i brzmienie. a są cztery bo są dwa przetworniki typu humbucker i kazdy ma parę. no i jak sie czlowiek nudzi to moze sobie pokręcić o tak, fajna sprawa :] są jeszcze cyferki na tym ale to potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się przyglądam jak powstaje ta gitara… jestem pod wielkim wrażeniem : ) bardzo mi się podoba… i jednocześnie zachęca mnie do skończenia swojego fendera squier’a :D że tak pozwolę sobie pokazać swój twór (z przed 6 miesięcy) ;)

rend12tb.th.jpgmoże kiedyś się za to zabiorę..

Jak by co to znam łatwy przepis na tekturkę ; ) ale nie będę przecież uczył „księdza pacierza” ;)

Czekam na dalszy postęp .pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łohoho nie spodziewałem się takich superlatyw :) dzięki! ;]

o teksturce myślałem już trochę i też mam pomysł sprytny hehe.

przy korpusie jeszcze mocowanie strun, i uchwyty do pasa, dalej progi, klucze i znaczek firmy znanej i lubianej Stagg :)

no, mostek solo i z zespołem:

gitara13.jpggitara14.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zapytam, moze ktos bedzie wiedzial:

dlaczego, uzywajac brazila 1.2.52, w material editor nie wyswietla mi probek materialu, tylko pole z napisem:

"Brazil r/s doesn't support medit

use default as the medit renderer"

i jak ja niby mam go uzyc?

pzdr

 

S.T.O.R.M. nie wiem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. no ok :)

Wszystko za pomocą PS’a i maski (zrenderowana alpha ) …

--na layerze background dajesz jakieś drewno,

--na następnym (u mnie „layer 3 copy” ) dajemy w stylach layera „outer glow „ (tu ustalamy np. ten czarny )

--w następnym (jak wyżej.). tyle że w „outer glow” zmieniamy kolor na wiśniowy

-- jeszcze dałem „layer 2” aby mieć wpływ na ostateczną barwę

 

przypalenie2mc.th.jpg

Można to wszystko zrobić na jednej takiej masce i ustalać wszystko w jednym „gradient editor” ale próbowałem .. i o wiele łatwiej jest na dwóch maskach… jest większa kontrola nad „przypalaniem gitary” ;)

Badyl: Piękny mostek (możesz pokazać siatkę ? ) ;) I jestem ciekaw w jaki sposób ty chcesz uzyskać przypalenie.

Może i można jeszcze jakoś inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie DraB! o to chodzilo :D

gitarka wzorowana jest na kopii les paula firmy Stagg. jest to model L-320 kolor brownburst:

L-320Brownburst.gif

 

co do mojego pomyslu to tak wstepnie zastanawialem sie nadpokombinowaniem z drewniana teksturą i materialem bardzociemnoczerwonym :). ale nie w fotosklepie, tylko w samym maksie, tez maską. aaaaale jeszcze kawałek czasu do tego (na szczescie ;D)

 

siateczka (w sumie nie ma sie czym chwalic):

gitara15.jpg

gitara16.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za posty. nad chromem posiedzialem, wydaje mi sie, ze jest juz ok... te pokretełka jeszcze mnie troche denerwują.

mw4d, nie pasuje Ci drewno na desce :), ale napisz co takiego w nim Ci nie pasuje.

 

aha, ktos moze wie co to za paskudne plamy, jakby przepalone, są na tym pionowym renderku?

 

gitara26.jpg

gitara24.jpg

gitara25.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Obserwuje od jakiegoś czasu tego wipa no i jestem na tak:) Bardzo ładny model i struny rewelacyjnie nawinięte są na kołki. Ciekawi mnie jak rozwiążesz kwestie materiału na struny:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności