trident Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 Catepilar D9L, wielkie bydle wymiary 8x4x4 metry. Limit 4-5k trisow, 1024 (+ moze jedna 512 się zobaczy) do tego jeszcze normal mapa (nigdy nie nie robiłem wiec oczekuje wsparcia :) ) mysle ze naucze sie przy tym modelu bardzo wiele... narazie cos koło 1,8K (i duzo mozna uciąc) pzdr
Gość Marioza Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 pomysł mi się podoba, narazie fajnie to wyglada, siatka troche malo czytelna z powodu braku krawędzi w nie ktorych miejscach gdzie powinny być, no ale to początek, więc obaczymy co dalej wyniknie, jedziesz z bluprinata czy z foty na zywioł ?
trident Napisano 23 Marzec 2006 Autor Napisano 23 Marzec 2006 Small update, głownie fotki (kilkadziesiąt) snił mi sie juz w nocy hehe,,,, jeden bluprint ale lipny i tylko na początku do wyłapania proporcji użyłem.... Zaraz będe robił gąsienice, ktoś wie jak się do tego zabrać zeby potem fajnie sie to animowało (moze jakis tutek)?? thx pzdr
_michal Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 co do gąsiennic - albo robisz geometrią kształt, mapujesz tak by się tilowało wzdłóż i animujesz uv, można też tak jak modele w Unigine zrobili ;) znaczy na fizyce hyhy: http://unigine.com/screenshots/p8.jpg Na ich stronce są też demka realtime, warto pooglądać.
intoxicate Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 można też tak jak modele w Unigine zrobili ;) znaczy na fizyce hyhy: Tutaj narazie nie jest to dostepne :) - na geomertii trza to narazie zrobic. (z fizyka sa problemy ;) )
intoxicate Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 można też tak jak modele w Unigine zrobili ;) znaczy na fizyce hyhy: Tutaj narazie nie jest to dostepne :) - na geomertii trza to narazie zrobic. (z fizyka sa problemy ;) )
trident Napisano 23 Marzec 2006 Autor Napisano 23 Marzec 2006 kome thanks_ własnie tego bluprinta mam i to w wiekszej rozdziałce hehe. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:D9-idf_pic214.jpg a to tak dla oka bardziej wypaśna Izraelska wersja, do wysiedlania.....
Gość Marioza Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 sciągnąłem sdk ageia physx i tam jest takie demo w którym gąsienica jest zrobiona na fizyce czyli sama gąsienica zbudowana jest z elemtów i jak się ją pociągnie to jedize sobie do przodu i wszytko sie ladnie obraca, nie wiem czy o to chodziło bo w animacji to za dobry nie jestem a w zasadzie wcale, albo tak jak empeck napisał mapowanie i animowanie textury czy uv
trident Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Kolejny updajte, 3240 trisow,brakuje jeszcze gasienic, wnetrza kabiny, elementow silnika, + dorbnych szpeji... Powinienem sie wyrobic w 5k jak sie postaram to i moze troche ponizej... a gasienica bedzie robiona na fizyze silnika w unigine tak ze narazie sie nie martwie... pzdr
trident Napisano 25 Marzec 2006 Autor Napisano 25 Marzec 2006 Komora silnika gotowa jak zostaną mi jakies, wolne poligony to dodam jakies detale ale narazie zostawiam tak zeby potem nie musiec wywalać... dobranoc
kurt_hectic Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 hehe ja o 3 gralem w ET jeszcze ;) ... model jest fajny. jak spojrzalem na niego 1rwszy raz to skojarzyl mi sie z nim model wozka widlowego z hl2 (na 3dtotal byl) z tym, ze tam byl 4x wiekrzy polycount, normal mapka- cudnie to wygladalo...ale kij, jak masz taki limit to trudno. jest git:]
trident Napisano 25 Marzec 2006 Autor Napisano 25 Marzec 2006 Kabina is finito... całość wymodelowana w ok 90%, fajno ze sie podoba calos ma okolo 4k trisow (z tego jakies 150 do wywalenia)...
trident Napisano 26 Marzec 2006 Autor Napisano 26 Marzec 2006 100% mesza, polycount przekroczony o jakies 1.2K, w stosunku do początkowych założeń, tak ze teraz całosc wazy 6.2K... (miałem pozwolenie :) >
kurt_hectic Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 te kreski na gosiennicy ja bym zrobil z plana... za duzo poly na nie idzie...jeszcze wciecia tam sa? stary, takie bajery sie robi bez klopotu na texturce+bump, juz nie mowiac o narmal mapie... ja bym to zmienil.
Tores Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Piękny modelik. Kiedy będziemy mogli nim pojeździć?
trident Napisano 26 Marzec 2006 Autor Napisano 26 Marzec 2006 Kurt ale jak mozna na meszu cos zrobic bo silnik pociągnie to poco zanizac jakosc i bawic sie w plejny, skoro na to tez mozna walnac bumpa + normala i bedzie wygladac jeszcze lepiej, realistyczniej, kazdy element animowany osobno. Wrazenie duzo lepsze napewno zrobi... Model teraz do lakiernika idzie i wtedy przewiduje wstepne jazdy probne.. ;) pzdr
trident Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 Tekstura sie robi z wielkim bólem, pokazuje mały progres i czekam na komentarze, krytyke, do tego co aktualnie zrobiłem dodam jeszcze jakies srubki, nity, klapki...pzdr
Kruku Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 no na razie jest cacy, nawet bardzo :] texturka na bazie zdjęć ? jakieś delikatniejsze rysy by się przydały, może ta obecna korozja jest zbyt mocna ? Oby tak dalej pozdro :)
latarnik Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 szkoda ze taka rozmazana (chyba ze to wina zrzutu z vievporta, wtedy zwracam honor)... ale jesli chodzi o kolorystyke i ogolny wyglad to moim zdaneim przezentuje sie swietnie. wyglada dokladnie tak jak powinien wygladac rasowy spychacz ;] pozdrawiam
ftorek Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 mi nie pasi ten przetarty czarny pas (o ile to jest to wlasnie) - za bardzo jest wytarty - farba sie raczej odlupuje i robia sie odpryski anizeli sie tak rownomiernie wyciera pozatym wporzo - kruku ma racje :D pzoora
Adam Zimirski Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 Niezle ci idzie, oby tak dalej .. pozdro
trident Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 Wiekszosc rdzy jakies 90% malowana recznie, ale widze ze zbyt duzo roboty z tym i zaczne ładowac z fotek, bo podobno tak lepiej...??? pzdr
Jim mee Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Juhu , fajna praca , fajny moeling. Kabinka mi się bardzo podoba - najbardziej siedzenie. Zastanawia mnie tylko ta korozja... jest większa niż na Warszawie stojącej przez 20 lat na parkingu. W ogóle chyba zdecydowanie za duża. Na 1ym jpgu nawet w polowych warunkach koparka jest "czysta"
bartonfink Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Jimmee -> akurat ten spychacz ktory widzisz docelowo byl 60 lat na powiertrzu :) po wojnie atomowej. trident -> co z toba umarles od chleba made in UK ? jedziesz dalej z tym modelikiem (a dokladnie z tekstura ) :)
Garfie Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 bardzo fajnie ten spychacz wyglada. Mam pytanie (jako ze poczatkujacy w 3D maxie jestem) jak mozna uzyskac taki efekt aby model podczas jego obrabiana wygladal jakby taki papierowy byl tak jak na poczatkowych screenach, to jakis plugin jest czy cos w samych ustawieniach 3d maxa trzeba zmienic ?? proszę o odpowiedź. wydaje mi sie ze to pomaga w modelowaniu, no a przynajmniej fajnie wyglada ;)
Bruneq Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 wydaje mi sie ze powinienes przestac odkopywac tak stare watki! i w maxie wcisnac F1!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się