Jump to content

pojazd 3d_ spychacz_WIP


trident
 Share

Recommended Posts

Catepilar D9L, wielkie bydle wymiary 8x4x4 metry. Limit 4-5k trisow, 1024 (+ moze jedna 512 się zobaczy) do tego jeszcze normal mapa (nigdy nie nie robiłem wiec oczekuje wsparcia :) ) mysle ze naucze sie przy tym modelu bardzo wiele... narazie cos koło 1,8K (i duzo mozna uciąc)

pzdr

19ky.jpg23ru1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

pomysł mi się podoba, narazie fajnie to wyglada, siatka troche malo czytelna z powodu braku krawędzi w nie ktorych miejscach gdzie powinny być, no ale to początek, więc obaczymy co dalej wyniknie, jedziesz z bluprinata czy z foty na zywioł ?

Link to comment
Share on other sites

Small update, głownie fotki (kilkadziesiąt) snił mi sie juz w nocy hehe,,,, jeden bluprint ale lipny i tylko na początku do wyłapania proporcji użyłem.... Zaraz będe robił gąsienice, ktoś wie jak się do tego zabrać zeby potem fajnie sie to animowało (moze jakis tutek)??

thx

pzdr

12gf1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

sciągnąłem sdk ageia physx i tam jest takie demo w którym gąsienica jest zrobiona na fizyce czyli sama gąsienica zbudowana jest z elemtów i jak się ją pociągnie to jedize sobie do przodu i wszytko sie ladnie obraca, nie wiem czy o to chodziło bo w animacji to za dobry nie jestem a w zasadzie wcale, albo tak jak empeck napisał mapowanie i animowanie textury czy uv

Link to comment
Share on other sites

Kolejny updajte, 3240 trisow,brakuje jeszcze gasienic, wnetrza kabiny, elementow silnika, + dorbnych szpeji... Powinienem sie wyrobic w 5k jak sie postaram to i moze troche ponizej... a gasienica bedzie robiona na fizyze silnika w unigine tak ze narazie sie nie martwie... pzdr

 

now18tl.jpg

now28df.jpg

now33zp.jpg

Link to comment
Share on other sites

hehe ja o 3 gralem w ET jeszcze ;) ... model jest fajny. jak spojrzalem na niego 1rwszy raz to skojarzyl mi sie z nim model wozka widlowego z hl2 (na 3dtotal byl) z tym, ze tam byl 4x wiekrzy polycount, normal mapka- cudnie to wygladalo...ale kij, jak masz taki limit to trudno. jest git:]

Link to comment
Share on other sites

Kurt ale jak mozna na meszu cos zrobic bo silnik pociągnie to poco zanizac jakosc i bawic sie w plejny, skoro na to tez mozna walnac bumpa + normala i bedzie wygladac jeszcze lepiej, realistyczniej, kazdy element animowany osobno. Wrazenie duzo lepsze napewno zrobi...

Model teraz do lakiernika idzie i wtedy przewiduje wstepne jazdy probne.. ;)

pzdr

Link to comment
Share on other sites

szkoda ze taka rozmazana (chyba ze to wina zrzutu z vievporta, wtedy zwracam honor)... ale jesli chodzi o kolorystyke i ogolny wyglad to moim zdaneim przezentuje sie swietnie. wyglada dokladnie tak jak powinien wygladac rasowy spychacz ;]

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mi nie pasi ten przetarty czarny pas (o ile to jest to wlasnie) - za bardzo jest wytarty - farba sie raczej odlupuje i robia sie odpryski anizeli sie tak rownomiernie wyciera

 

pozatym wporzo - kruku ma racje :D

 

pzoora

Link to comment
Share on other sites

Juhu , fajna praca , fajny moeling. Kabinka mi się bardzo podoba - najbardziej siedzenie. Zastanawia mnie tylko ta korozja... jest większa niż na Warszawie stojącej przez 20 lat na parkingu. W ogóle chyba zdecydowanie za duża. Na 1ym jpgu nawet w polowych warunkach koparka jest "czysta"

Link to comment
Share on other sites

bardzo fajnie ten spychacz wyglada.

 

Mam pytanie (jako ze poczatkujacy w 3D maxie jestem) jak mozna uzyskac taki efekt aby model podczas jego obrabiana wygladal jakby taki papierowy byl tak jak na poczatkowych screenach, to jakis plugin jest czy cos w samych ustawieniach 3d maxa trzeba zmienic ??

 

proszę o odpowiedź.

wydaje mi sie ze to pomaga w modelowaniu, no a przynajmniej fajnie wyglada ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy