Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Catepilar D9L, wielkie bydle wymiary 8x4x4 metry. Limit 4-5k trisow, 1024 (+ moze jedna 512 się zobaczy) do tego jeszcze normal mapa (nigdy nie nie robiłem wiec oczekuje wsparcia :) ) mysle ze naucze sie przy tym modelu bardzo wiele... narazie cos koło 1,8K (i duzo mozna uciąc)

pzdr

19ky.jpg23ru1.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

pomysł mi się podoba, narazie fajnie to wyglada, siatka troche malo czytelna z powodu braku krawędzi w nie ktorych miejscach gdzie powinny być, no ale to początek, więc obaczymy co dalej wyniknie, jedziesz z bluprinata czy z foty na zywioł ?

Napisano

Small update, głownie fotki (kilkadziesiąt) snił mi sie juz w nocy hehe,,,, jeden bluprint ale lipny i tylko na początku do wyłapania proporcji użyłem.... Zaraz będe robił gąsienice, ktoś wie jak się do tego zabrać zeby potem fajnie sie to animowało (moze jakis tutek)??

thx

pzdr

12gf1.jpg

Napisano

można też tak jak modele w Unigine zrobili ;) znaczy na fizyce hyhy:

Tutaj narazie nie jest to dostepne :) - na geomertii trza to narazie zrobic. (z fizyka sa problemy ;) )

Napisano

można też tak jak modele w Unigine zrobili ;) znaczy na fizyce hyhy:

Tutaj narazie nie jest to dostepne :) - na geomertii trza to narazie zrobic. (z fizyka sa problemy ;) )

Gość Marioza
Napisano

sciągnąłem sdk ageia physx i tam jest takie demo w którym gąsienica jest zrobiona na fizyce czyli sama gąsienica zbudowana jest z elemtów i jak się ją pociągnie to jedize sobie do przodu i wszytko sie ladnie obraca, nie wiem czy o to chodziło bo w animacji to za dobry nie jestem a w zasadzie wcale, albo tak jak empeck napisał mapowanie i animowanie textury czy uv

Napisano

Kolejny updajte, 3240 trisow,brakuje jeszcze gasienic, wnetrza kabiny, elementow silnika, + dorbnych szpeji... Powinienem sie wyrobic w 5k jak sie postaram to i moze troche ponizej... a gasienica bedzie robiona na fizyze silnika w unigine tak ze narazie sie nie martwie... pzdr

 

now18tl.jpg

now28df.jpg

now33zp.jpg

Napisano

Komora silnika gotowa jak zostaną mi jakies, wolne poligony to dodam jakies detale ale narazie zostawiam tak zeby potem nie musiec wywalać...

dobranoc

now40sv.jpg

Napisano

hehe ja o 3 gralem w ET jeszcze ;) ... model jest fajny. jak spojrzalem na niego 1rwszy raz to skojarzyl mi sie z nim model wozka widlowego z hl2 (na 3dtotal byl) z tym, ze tam byl 4x wiekrzy polycount, normal mapka- cudnie to wygladalo...ale kij, jak masz taki limit to trudno. jest git:]

Napisano

100% mesza, polycount przekroczony o jakies 1.2K, w stosunku do początkowych założeń, tak ze teraz całosc wazy 6.2K... (miałem pozwolenie :) >

 

final19wm.jpg

final25yc.jpg

final37io.jpg

Napisano

te kreski na gosiennicy ja bym zrobil z plana... za duzo poly na nie idzie...jeszcze wciecia tam sa? stary, takie bajery sie robi bez klopotu na texturce+bump, juz nie mowiac o narmal mapie... ja bym to zmienil.

Napisano

Kurt ale jak mozna na meszu cos zrobic bo silnik pociągnie to poco zanizac jakosc i bawic sie w plejny, skoro na to tez mozna walnac bumpa + normala i bedzie wygladac jeszcze lepiej, realistyczniej, kazdy element animowany osobno. Wrazenie duzo lepsze napewno zrobi...

Model teraz do lakiernika idzie i wtedy przewiduje wstepne jazdy probne.. ;)

pzdr

Napisano

Tekstura sie robi z wielkim bólem, pokazuje mały progres i czekam na komentarze, krytyke, do tego co aktualnie zrobiłem dodam jeszcze jakies srubki, nity, klapki...pzdr

12vh1.jpg

27tx.jpg

Napisano

no na razie jest cacy, nawet bardzo :] texturka na bazie zdjęć ?

jakieś delikatniejsze rysy by się przydały, może ta obecna korozja jest zbyt mocna ?

Oby tak dalej pozdro :)

Napisano

szkoda ze taka rozmazana (chyba ze to wina zrzutu z vievporta, wtedy zwracam honor)... ale jesli chodzi o kolorystyke i ogolny wyglad to moim zdaneim przezentuje sie swietnie. wyglada dokladnie tak jak powinien wygladac rasowy spychacz ;]

 

pozdrawiam

Napisano

mi nie pasi ten przetarty czarny pas (o ile to jest to wlasnie) - za bardzo jest wytarty - farba sie raczej odlupuje i robia sie odpryski anizeli sie tak rownomiernie wyciera

 

pozatym wporzo - kruku ma racje :D

 

pzoora

Napisano

Juhu , fajna praca , fajny moeling. Kabinka mi się bardzo podoba - najbardziej siedzenie. Zastanawia mnie tylko ta korozja... jest większa niż na Warszawie stojącej przez 20 lat na parkingu. W ogóle chyba zdecydowanie za duża. Na 1ym jpgu nawet w polowych warunkach koparka jest "czysta"

Napisano

Jimmee -> akurat ten spychacz ktory widzisz docelowo byl 60 lat na powiertrzu :) po wojnie atomowej.

trident -> co z toba umarles od chleba made in UK ?

 

jedziesz dalej z tym modelikiem (a dokladnie z tekstura )

 

:)

Napisano

bardzo fajnie ten spychacz wyglada.

 

Mam pytanie (jako ze poczatkujacy w 3D maxie jestem) jak mozna uzyskac taki efekt aby model podczas jego obrabiana wygladal jakby taki papierowy byl tak jak na poczatkowych screenach, to jakis plugin jest czy cos w samych ustawieniach 3d maxa trzeba zmienic ??

 

proszę o odpowiedź.

wydaje mi sie ze to pomaga w modelowaniu, no a przynajmniej fajnie wyglada ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności