patry Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Jestem początkującym grafikiem i to mój pierwszy pokój 3D: http://www.biurko3d.republika.pl/pokoj2_2.jpg program: 3dsmax 6 render: mental ray Jak oceniacie moją prackę w skali od 1 do 10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 proporcje, render, tekstury- do wymiany. Model mebli pod ściąną może być ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 stolik porażka... walnąłeś pare wątków. FW ...dawaj to do wip'a to cos poradzimy.. jak dla mnie mało wymagającego.. [2/10] ta szafka Cię jeszcze ratuje.. pozdrawiam.. zyczę owocnej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 racja .. szafka z tyłu jest nawet wporzo. Tak pozatym to jakim cudem zyrandol może mieć w połowie ciemne kule .. czary mary .. pozatym za nisko wisi. Okna mają za grube rameczki .. cieńsze nadają świerzość pomieszczenia. Zachęcam do dalszych prac ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 tak jak juz wspomnieli wyzej , wszystko do wymiany a szafka moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...