Kazan_HB Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Poprzednia wersja bardziej mnie poruszyla. Zwyczajny las taki zielony zywy, a na pierwszym planie zwloki legionsty i ta krew barwiaca lesny strumyk. Jednym slowem CZAD! :) To jest ciemne mogla by to bys fajna scena do horroru np o wilkolakach. Przeciez wilki juz masz.... Pozdrawiam
Lacedemon Napisano 6 Wrzesień 2006 Autor Napisano 6 Wrzesień 2006 Dzięki wam :) Pozdrawiam. We will come back here yet! - powiedziały rycerzyki ;)
Lacedemon Napisano 13 Wrzesień 2006 Autor Napisano 13 Wrzesień 2006 Manidło pod hasłem" Teraz Polska" :) Troszki kiczowaty ten landszafcik, ale co tam. Ważne, że to rycerzyki:) Tu jest jeszcze spooooooro roboty. No, ale jak się zmniejszy do formatu znaczka pocztowego, to może co z tego będzie. :D (Przy tablecie zatracam gest łapy...niedobrze. Czas wrócić do kartek. Pozdrawiam wszystkich. PS. " Przychodzi moment, że nie wiem, co dalej. Dwa wyjścia: albo odpocząć, albo zamieścić na forum:)"
misiekhc Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 bardzo fajnie, z helmem rycerzyka czerwonego trafiles w 10, ale moim zdaniem troszeczke bidnie z kolorami ogolnie
giorgione Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 to jest to, co tygryski lubią najbardziej :d piękna robota
artursadlos Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 moglbys nad lancami i trawa popracowac. wydaja sie niedokonczone pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 czerwony rycerz jest super :) wogle ładnie se poczynasz
Jonasz_Real Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Te krzaki, to mogłesz dac konopie indyjskie, było by jeszcze kul :P
WWWoj Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 total wypas swietny klimat jakby walczyli wczesnie z rana total war total wypas
Lacedemon Napisano 14 Wrzesień 2006 Autor Napisano 14 Wrzesień 2006 misiekhc- ja dumaju shchto kolorem przewodnim winna być tu czerwień....i biel J, mam gdzieś i wersję bajkową ;) THX PAINbringer- dzięki J giorgione- tygryski lubią, bądź co niektóre „lubieją”, ale zrobić takie maskotki nie jest łatwo dla nich , jak wiesz. Ja tu po przerwie widzę masę niedoróbek i brak szlifu. ....oj J pozdrawiam Tortur- owszem tak jest, ale zważ, że nie są to zjawiska problematyczne w tej pracy. Owszem to należy zrobić, wiemy wszyscy. Tylko dlaczego dawać na forum coś , co jest oczywiste i jasne? Pokazuję to, co sprawia mi problem. Dzięki ;) Pozdrawiam świat komiksu. J mrkrzysiek- czerwony jest naszym ;) Master Kiełbaster- Mam zapas. Kupujesz do 3D? ;) Jonasz_Real- One tam są, ale skryte przed cenzosami J PS” Nie te czasy...a szkoda, bo chopaki mieli by ciekawiej :D „ WWWoj- Oni walczą o świcie! Tak, jak co niektórzy z kacem, albo z czasem ;) Pozdrawiam J
Lacedemon Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Witam. Potrzebuję Waszej pomocy. Który wybrać? Będę wdzięczny :) :
wd44 Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 ja bym bral 3 gdyz jest tak jakby polaczeniem 1 i 2 :D
mant-raz Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 jedynka tez fajna, ale nr 3 ma to co trzeba czyli im dalej tym kolor chlodnieje :)
Lacedemon Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Chyba i ja jestem za nr. 3 Dzięki serdeczne. Pozdrawiam :) PS" Gdyby ktoś z Was coś jeszcze tu złego zobaczył, to gadać bez ogródek :) "
shin Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Ee... jeżeli bym mógł... bo pracka zajefajna i w ogóle, ale (wiem że to się wyda głupie) robisz cięciwy dla drugiego i trzeciego łucznika od prawej? (reszty nie ma sensu vide głębia ostrości, ale szczególnie przy drugim mi brakuje, choćby lekutko zarysowanej) :)
muody Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 trzeci, ale myślę że warto rozjaśnić płomienie, przynajmniej tak do ósmego od prawej
Lacedemon Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Z tą cięciwą u 2 z prawej, to trafiona uwaga. Faktycznie jakieś tam lekkie odbicie światełka jest potrzebne. No i tam ładny kierunek się zrobi! Dzięki Shin :) Avenger. To dobre spostrzeżenie, ale ja modziłem już z mocniejszym światłem. Zabija mi ono całość pracy, robi się jarmark i wysuwakowałem takie. Może powinienem to inaczej z tym światłem rozwiązać? Nie wiem jak. Blur coby zmiękczyć kontrast odpada. Rozjaśnienie postaci nie ma sensu. Niestety zbyt wielki kontrast zabija prackę. Musi tak zostać. Mimo to dzięki ;) Hej.
WWWoj Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 hehe to lubie :). wypas . Ogien na strzałach najlepiej podoba mi sie na pierej wersji fajnie wygląda ten sznurek ognia jest jakis taki żywszy.
Agent_74 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 "Witam. pracuję na tablecie od niedawna. Mam problem z wykończeniem pracek. kiedy robię zblizenia i pracuję nad szczegółem, po powiększeniu okazuje się ,że jest do bani i nie proporcjonalnie. jak sobie z tym radzicie?" Od niedawna:|?No to żeś mnie chłopie rozłożył na łopatki:)hehe(w miłym kontekście tegoż słowa znaczeniu:) Praca z łucznikami jest na prawdę ładna!! I Ty jeszcze śmiesz skromnie pisać "...na tablecie pracuję od niedawna..." Czlowieku jesteś na dobrej drodze ażeby stać sie drugim Malczewskim:) Pytanie mam do Ciebie ,czy Ty przypadkiem również jesteś sympatykiem Crew'a Moolins'a:>? A co do Twego problemu czy sprawdzałes może ustawienia samego tabletu w panelu sterowania i dostosowałeś do photoshopa?
Cpt.Obvious Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 za duzo palisz te obrazki, malo to sie kupy wszystko trzyma i wstawiasz teksturki tam gdzie sa one najmneij interesujace (trawa w ostatnim). generalnie powinienes popracowac naprawde nad anatomia postaci jesli chcesz je rysowac, a jesli to bedzie zatrudne, poszukaj odpowiedniej pozy lub popros kolege o fote. lepsze to niz zrobic cos brzydkiego ;) proponuje ci naszkicowac se troszke wpierw albo na plamach albo na kreskach a dopiero potem bawic sie w malowanie detali. no i zapomnij o dodge/burn lub takim uzyciu czerni jak teraz bo z przejaranych nioe przejrzystch prac nie wyjdziesz zadaleko. zastanow sie tez jeszcze co chcesz pokazac konkretnie i dopasuj jakis lepszy kard + pamietaj o perspektywie, w ostatniej pracce smierdzi to mocno bo ogniki schodza gdzies w dol a horyzont jest gdzies o wiele wyzej. jeszcze jedna rada, photoshop ma dosc rozbudowany system brushy postaraj sie z tym pokombinwoac bo mozna naprawde ciekawe rzeczy wydobyc. i pracuj nad kolorem ,bo brakuje tu typowo 3d maksowych pojec jak indirect lighting ambient lighting fog czy GI .
WWWoj Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 wow ta krytyka zalatuje mi tu zazdroscią ;). Nie wydaje mi sie zeby trzeba tu było kogos uczyc rysowac postacie buhaha :D :o :D. Z tego co wiem to autor tych tu pracek ma długoletnie doświadczenie i jest uznanym w świecie artystą. Sam mam jeden z jego obrazów :). Oczywiście reprodukcje bo na oryginał mnie niestety nie stać :|
Lacedemon Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 Witam. Mile widziane uwagi. Tylko humanitarne proszę, bo zawód zmienię, chyba, że o to chodzi ;) Pozdrowionka i dzięki za korektę.
biglebowsky Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Na ostatnim planie za dużo się dzieje, ale i tak - pierwsza klasa (wersja bez speszyl efektów)
KLICEK Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 WWWoj - watpie zeby tutaj kto kolwiek musial czego kolwiek komus zazdroscic, wymiana zdania spostrzezenia itp moze tym razem lekko na wyrost, bo postacie sa bardzo fajne i ciezko tu w sumie oblukac anatomie bo malo co widac jemu chodzilo chyba o same "bryly" tych postaci nie wazne jak bardzo jestes ceniony i tak uczysz sie przez cale zycie ;) Ja osobiscie do pracek w zasadzie nic nie mam, oprocz tego ze np. na ostatnim obrazku kolesiowi reka wyrasta odrazu z ramiennika jakby nie mial nigdzie lokcia i zdecydowanie lepsza wersja bez sniegu ktory wprowadza straszne zamiesznie , jezeli to bylo zaloezeniem to ok :) na 2d sie nie znam wiec jak cos nie bijcie mocno ;]
Lacedemon Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 Dzięki. Forum jest właśnie do nauki, a nie do peamów. Doskonałych nie ma. Wersja pośrednia:
gaspar Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Śnieg byłby chyba na miejscu, jeżeli byłoby ciut bardziej pochmurno. Poza tym do samej sytuacjii moim skromnym zdaniem śnieg pasuje.
polka dot Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 wd44 - pięknie powiedziane :D Lacedemon super tricki :)
mant-raz Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Lace, no to mnie zabiles tym ostatnim, jestem pod glebokim wrazeniem...i chyba cos w tym klimacie pomysle, alez mnie zacheciles :) edit: wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (?) :)
miriam Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Hmm, a już myślałem że z tego jakiś dyskurs filozoficzny o aspektach czystotechnicznych wyjdzie,a tu nic :(. Szkoda . . . Widziałem pracki i jednego Pana (Cpt.Obvious'a) jak i drugiego Pana (Lacedemon'a) w sumie mistrzowie "klasyki". I jeszcze raz szkoda . . . bo mógłby się człowiek paru hottrick'ów lub innych ciekawostek dowiedzieć. A co do ostatniego Twojego pikczera Panie Lace, ""chcę powiedzieć tak, wydaje mi się że człowiek to nie maszynka do "tłuczenia obrazków" - musisz odpocząć ;)). Trochę go wymęczyłeś, pierwszy plan jest mniej czytelny niż drugi, (szczególnie pierwszy legionista od lewej strony, rozumiem że to jeszcze wersja prorobocza ;]), czy ten obywatel po prawej stronie trzyma na pasku tą tarczę ?? Pozdrawiam PS. Photoshop to bardzo zajefajniste narzędzie szkoda tylko że jak na razie nie do końca poznane przeze mnie . . . ale wszystko jeszcze przede mną do 60 jeszcze trochę mi zostało ;). /* Nie rzucać kamieniami przed 18.
WWWoj Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Zawsze można sie zastanawiać czy w rzeczywistości coś by wyglądało tak czy troche inaczej, naramiennik mogł sie np obsunąć ;), w tym cały urok i realizm. Wierne pokazywanie postaci było dobre w starożytnym Egipcie. Najwazniejsze, że oddany jest niesamowity klimat, który sprawia wrazenie rzeczywistości. Dla mnie to rewelacja, z obserwacji tych prac naprawde sporo sie ucze, dzieki ;). Wersja bez efektu sniegu bardziej mi sie podoba jest w niej jakis taki monumentalny spokoj. Chociaż sam snieg tez wypas :)
Lacedemon Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 Witam. Przerobiona starsza wersja. nawiasem: co znaczy przepalanie? Będę wdzięczny za wyjaśnienie. Thx.
OmeN2501 Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Oj oj oj - ale tych promieni slonecznych w kurzu nie mozesz tak robic - one musza miec jeden punkt zbiegu! A przepalenie znaczy tyle ze jasnosci sa za mocne i zeraja detale ktorych nie powinny. Jak sobie fotke za bardzo rozjasnisz i kontrast podciagniesz to zobaczysz o co chodzi ;]
kipalol Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Oj oj oj - ale tych promieni slonecznych w kurzu nie mozesz tak robic - one musza miec jeden punkt zbiegu! A przepalenie znaczy tyle ze jasnosci sa za mocne i zeraja detale ktorych nie powinny. Jak sobie fotke za bardzo rozjasnisz i kontrast podciagniesz to zobaczysz o co chodzi ;]sugerujesz zeby usunac 2 promienie z lewej ??? Wiesz mi tak jest Dobrze.Niesamowity klima t POZDRAWIA
Lacedemon Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 Hej. Omen dobrze sugeruje, bo sonce, to zbyt wielka żarówa. Zastanawiam się właśnie, jak rozłożyć to światło logicznie, a zarazem efektownie. ...i mam problem, choć mam ochotę mimo wszystko pozostać przy tej wersji. Pozdrawiam.
Jonasz_Real Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Zdecydowanie wolę pierwszą wersję. Jest git. Jeśli miałbym się przyczepic, to brakuje mi u Ciebie małych brushów. Małe pędzelki też są fajne.
w!e8 Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 w fotografi to bylo tak, ze przepalenie to jest wtedy gdy wychodzi za ciemno na zdjeciu nie... a niedoswietlenie, kiedy jest za jasno. czytaj jest to calkiem odwrotnie niz wszyscy sie posluguja ;]
WWWoj Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 mi tez pierwsza wersja lepiej sie podoba. hehe tak pokolei podkrecasz te prace wiec pewnie nastepna bedzie ta jazda z 2 strony :) nie moge sie doczekac
nicponim Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 sugerujesz zeby usunac 2 promienie z lewej ??? Wiesz mi tak jest Dobrze.Niesamowity klima t POZDRAWIA klimat moze i fajny ale jezeli lecedemon leci reale no to reale, promienie powinny byc rownolegle wzgledem siebie i tyle- tak jest i nie ma bata cos mi z linia horyzontu nie pasi:/ L.h przechodzi przez brzuch rycerzyka, wiec okolo~80-90 cm bo jeszcze ugiety w kolanach jest. A zatem tulow rycerzykow z tylu ktorych wzrost siega~180 cm powinnien wychodzi nad linia horyzontu- linia horyzontu tez powinna przecinac ich mniej wiecej w polowie tym bardziej ze sie nie czyta ze znajduja sie w jakiejs dolinie czy cos:/ No ale to tak tylko aby cos sie przyczepic, co do kolorowania , brushow itp sie nie wypowiem bo nie robie na tablecie- niech inni sie czepiaja:] Tak czy siak zajebiscie ci to wychodzi- te rycerzyki przechodzace przez gore mnie rozj...aly- great!
Cpt.Obvious Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 przepalone w sensie wyglada jak pociagniete dodgem i burnem, przeszkadza mi troche czern w cieniu i biel na rozswietleniach. 1 wersja jest fajniejsza i ten niebieski co sie wkrada moglby lepiej zadzialac coby go wiecej i gdzieniegdzie uzyc, wogole pracka lepsza niz poprzednie. ale ten dym/kurz nie bardzo pasuje tutaj bardziej splaszcza niz dodaje glebi. http://www.upcomingepics.com/kingdom_of_heaven/images/koh_mainpic.jpg rzuc okiem na ten screenik z kingdom of heaven, mozna naprawde wiecej wydobyc z pracki bawiac sie perspektywa powietrzna i sposobem w jaki elementy sa oswietlane (kolor nieba, slonce i odbicia swiatla od innych pobliskich miejsc, np ziemi/wody whatsoever).
Lacedemon Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 Witam. w końcu mam chwilkę na pogawędkę ;) Cpt.Obvious. Ja wsio rozumiem. Na wstępie dzięki za właściwe uwagi. Jednak z tym przepalaniem się nie do końca zgadzam z racji: -czysto technicznych -pojęciowych -estetycznych a) warto rozjaśnić monitor, co do czerni b) przepalanie Przepalanie rozumiem troszkę inaczej. Według mnie to złe ustawienie hierarhii walorów krańcowych (max. walory- czernie, max.. walory-biele) Na chłopski rozum: nie ustawiaj tych samych wartości w kilku miejscach, bo nie ma logiki historii obrazu ( tzw. drogi oka), czyli: może być biel, lub czerń, ale tylko w jednym punkcie! ( tu ad. właściwości techniczne). C) estetyka Ja uwielbiam pracować w sosach. To moja estetyka. Tu szukam swego klimatu. Ożywiam obraz kontrastem. Wiem, że to jednak gubi te szlachetne tony i z tym muszę sobie poradzić. Co do foty, to super. Dzięki za podpowiedź. :) Jednakże takie klimaty kuszą do oszukiwania... PS. Zajebiście podoba mi się ta pracka z wilkami ;) Pozdrawiam.
Cpt.Obvious Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 a) o tym nie musisz mi wspominac ;) b)tu sie zgodze, mimo ze mam troszke inny tok myslenia na ten temat, to czesciowo sie on pokrywa z tym co napisales c)wole napoli od bolognese ;) foty kusza owszem. dla mnie jednak czasami to podstawowe zrodlo informacji ktorej podczas pracy szukam. praca w produkcji to nieustanne oszukiwanie mimo wszystko, choc tez wymaga sporo kreatywnosci, tylko w ciut innym kierunku. no i wlasnie co do tych sosow, gubie tam u ciebie te smaczki/kielbaski na ktore poprostu lubie patrzec. u mullinsa tez jest troche sosu, ale podany w inny sposob, ot napoli :) reszta pozostaje kwestia gustu ale wymiana paru zdan zawsze wychodzi na dobre. serwus
Lacedemon Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Hejka:) To się rozumiemy:) Sorry, ale ja jeszcze nie mam takiej praktyki , jak Ty i popęniam głupe błędy. Uczę się cały czas z nadzieją, że następna pracka będzie lepsza. ....ale nie będzie :D..., jak mawiał Herbert ... Pozdrowionka. Ps" ...odezwę się do Ciebie " Edit: ...dlaczego ja zawsze piszę na forum, jak rzęsami dźwigam parapet? Mullins ma swe sosy, aja chcę produkować swe.... ot różnica. Poza tym walczę z tą wirtualnością, bo kocham materię. Troszkę w niej zrobiłem. Stąd te manipulacje tonami, światłem etc. To zaczyna mnie zadziwiać...., poznaję to dopiero...:) Myślę, że z czasem (jak popracuję nad wadami) podskoczę do elyty...heheh :) Pozdro ;)
smart Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 mi sie bardzo podoba to przepalenie tutaj.kojarzy sie z grą "knights of temple".tam tez światła były ostre(punktowe) a miejsca zacienione prawie czarne.Czasami ,jak tutaj za pomoca takiego myku można zwiększyć głębie, wyostrzyć pracke nie stosując miejscowego "sharpena".szczególnie te ostre refleksy wyglądają dobrze na wszelkiego rodzaju metalach.jeśli nie mamy do czynienia z rozproszonym źródłem światła, to poco robić te miękkie przejścia ... LEt THE HELL ALIVE!! ;)
Lacedemon Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 Witam. O jej! ja potwornie lubię " Knights of the temple"! No właśnie! Tam są takie ciemne klimaty, zwłascza w KT II. To jest mój klimat, ten mrok, tajemnica. Uwielbiam te mgły niewiadomej. Wolę jednak walkę clean, ale w mroku jest coś ponadto. Tak naprawdę, to mam zboczenia po oleju. Tego tu za ptaka nie zrobię, ale staram się udawać. Z czasem...może, co z tego wyjdzie. I niewątpliwie taka akcja na tablecie uczy myślenia i zamierzam przełożyć to na płótno :) ...jednak jestem klasykiem i tęsknię za zapachem farby :D THX. Dzięki Wam za korektę.
LISEK Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Ekstra klimacik w pracach, sczegolnie tych nocnych ;) Ja poprosze o portfolio gdzie moglbym zobaczyc wszystkie pracki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się