_michal Napisano 8 Lipiec 2006 Share Napisano 8 Lipiec 2006 Klicorku kochanie, absolutnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem że 1 poly = 2 tris (a N-gony to gdzie? heh?), ale niech Ci będzie, buźka :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 8 Lipiec 2006 Share Napisano 8 Lipiec 2006 heheh ostatnio o tym gadaliśmy, że max ma całkiem ciekawe narzedzia, typu polygon counter ;) nom, trzeba sprawdzić ile dokładnie to ma trisów (chociażby w maxie) bo tak to się nie dojdzie niestety :) Chyba że jesteś pewien że masz same kwadraty bez żadnych trójkątów, pięciokątów, etc :) pozdro i kiep up gut work ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2006 Ziomus na tym scrinie wyzej tak jak mowil Empeck (:*) tam sa same trojkaciki a napis "poly" trzeba zmienic na "face" a tego wings nie ma w standardzie ;) wiec tam jest dokladna ilosc poly(trisow) :) po 2gie robie na oko na poly i nie przeszkadza mi to, zawsze mam troche mniej triskow niz jest limit wiec zle nie jest :) moj kochany wingsik :* zycie bez niego bylo by trudniejsze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Lipiec 2006 Share Napisano 8 Lipiec 2006 ziomuś - swego czasu właśnie przez maxa były podobne dyskusje toczone ;D Bo chyba dopiero max 8 się dorobił TRIANGLE Countera ;) zresztą counter pod klawiszem '7' AFAIK dalej Quady/Ngony liczy jako jedną ściankę... XSI i tak jest lepsze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 Empeck ty powinienes na frontpagu wyladawac za cierpliwosc tlumaczenia w kolko tego samego :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 Zgadza się. Może mi ktoś pomnik w necie postawi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 heh - Klicek, racja - nie zauważyłem że na drugim screenie masz same trisy - my bad :) Zwracam honor, wings potrafi jednak policzyć ilość trisów :) Empeck -> haha, to jest XSIsowa propaganda po prostu ;) ja taki noob jestem że nie wiem co było ze wcześniejszymi wersjami maxa, bo dużo się na nich nie bawiłem :) Pamiętam tylko że w maxie 5 robiło się to tak, że zamieniało się modyfikatorem mesh na same trisy a potem dobiero polygon counter :) Czyli podobnie jak Klicek zrobił w Wingsie :) sorry za ot :) ładne modeliki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 lul dla mnie liczy sie efekt koncowy a limit to limit nie ma co sie zastanawiac czy to mozna zrobic w 2razu mniejszym polycouncie czy nie w sytuacji jesli masz nazucone cos takiego. ja czekam tylko na "znormalizowanego" tego potworka bo jak narazie to klasa sama w sobie ale to powoli robi sie norma wiec po dluzszym zastanowieniu stwierdzam ze kliceka powinni "zblokowac" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Kurde. ******.. Rośnie nam mistrzostwo... Uwielbiam taki styl, trochę interpretacyjny, trochę realistyczny. Ale jedną rzecz muszę skrytykować.. Tematykę i koncept. Wieje wtórnością. Half life itp. Tematyka aż błaga o świeżość. Ludzie, jakbyście to opanowali to z tymi skillsami mielibyście ogromne możliwości nie tylko w Polsce... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ra-v Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 KLICEK pokaż nam jakas nową postać :) lubię oglądac graficzke z takich klimatów...;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 19 Lipiec 2006 Share Napisano 19 Lipiec 2006 1 A unwrapa to najpierw robicie w maxie/wingsie, a dopiero potem wrzucacie model do zbrusha, czy normale i texturki sa od razu w Z robione? 2 Rigi tez sami robicie? Swietne modele i texturki Pozdro A co do konceptu gry to nie ma się czym martwic.Owszem postapokaliptyczny swiat zasiedlony przez mutanty byl juz tematemsporej liczby gier, jednak gdy gra nie jest zupełnie sztampowa i zawiera dozę ciekawych pomysłów i rozwiązań moze się podobac (patrz hl2). Uff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2006 ra-v jak tylko bede mogl cos wrzucic odrazu to zrobie :) SoAd - model -> unvarp w wingsie -> 3dsmax ustawianie unwarpa pod texturatora -> zbrush normale + cavity -> texturzysta maluje texturki -> model wraca do mnie maluje speculary -> riguje koscianym bipedem specjalnie zrobionym przezemnie pod gre - > do animatora - > do programisty ktory wrzuca to w silnik i testuje :) Dzieki i pozdrawiam jak tylko bede mogl cos pokazac z mila checia wrzuce :) glownie chodzi o to zeby wszystkiego nie pokazac , bo co to byla by za przyjemnosc z gry gdyby kazdy wszystko widzial przed ukazaniem sie gry ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 19 Lipiec 2006 Share Napisano 19 Lipiec 2006 heh długą drogę toto przebywa zanim trafi do gry. Szkoda ze nie mam neta w chacie bo bym chętnie Sprobowal wam pomoc. Eh Ludzie nigdy nie wyprowadzajcie się na wieś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 19 Lipiec 2006 Share Napisano 19 Lipiec 2006 Wieś posiada swoje zalety tylko wtedy jeśli jest w niej net, znam to osobiście ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 19 Lipiec 2006 Share Napisano 19 Lipiec 2006 dobrze prawi....ja tyz wiochmen :D a internetu nie mialem od '99 do 2k5 wakacji ....hyh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 20 Lipiec 2006 Share Napisano 20 Lipiec 2006 Male ogloszenie: Ekipa Intoxicate Interactive aktualnie poszukuje Ludzi na stanowisko 2d Texture artist. Wymagane umiejętności: * doświadczenie w mapowaniu. * podstawowe umiejętności technik Digital Paint. * dodatkowym plusem będzie doświadczenie przy produkcji gier z widokiem izo. kontakt: [email protected], badz gg: 6949428 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 i taki mały wkład z mojej strony, tzw auto ciężarowe, 4601 trisów i jedna textura 1024x1024, jest praktycznie skończone , pozostało domalować parę detali, typu bierznik, zegary w kabinie, kierwnica itp :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ra-v Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 mmm superowskie :) nie moge sie juz doczekać tej produkcji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 Bardzo ladny truck. Mozesz pokazac tex'a :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 Fajna. Może tylko zbyt przybrudzone opony i widac taki sam wzór na każdej z nich. Przecież ona jeździ też po kałużach, więc opony same sie troche myją. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 rewelacja, bardzo fajne texturki, trzymacie poziom :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 thx, texturke to nie wiem czy moge pokazac musialby sie wypowiedzieć ktoś z wyższego szczebla ;), co do opon to w zasadzie nie ma sensu ich zminiac bo widok ma byc i tak z góry, można wywalić te jasne nacieki, i obrocić każde koło tak żeby wizulanie zgubić podobieństwo co zresztą planowałem na koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 eh eh śliczności :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 No świetna robota! Ciesze sie, że Twoje umiejetnosci carmakerskie się nieźle przysłużyły grze :) Gadałem z Sarayelem i spokojnie mozesz zapodac tu pomniejszoną teksture np. 512x Do krytykujących - oponki nie mogą być przesadnie obłocone bo ten truck długo stoi w miejscu, gdzie nie ma błota... Pozdro! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2006 Hmmm mi sie wydawalo ze one w ogole jezdzic nie bede ;d no ale ok Swietna robota Mario moje zdanie znasz no wiesz jest bosko no wiesz super ;d 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 Chopy, dzialacie, poziom trzymacie, fajne texturki- kawal dobrej furki, super zombiaki, za morde do paki, a pan doktorek to niezly potworek :D Na powaznie- szacun :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 mario - pierwszy samochód na forum od jakiegoś czasu na który można popatrzeć ;] świetna robota przy texturkach, będą jakieś speculary i normale ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 ladny widze ze pozadnie zrobiony, duzo detalu na texturce zawarles :) ale jesli bym mial sie przyczepic tio na przyszlosc mogl bys wstawic jakis kolor ktory by "dopelnil" ta barwe zielonkawa ktora zapanowala nad calym modelem przez co sie troche zlal+ wytarcia na kantach mogl bys troche dorobic by podkreslaly/fakowaly mnogosc geometri bardzo rowny modelik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 mario don - miszczu! efekt koncowy jest poprostu swietny ! texturki nisamowite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 Mario, klasa, mi sie podobac. Krzysiu nikt nie mowil ze masz sie do czegos przyczepiac :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 Jak poprzednicy; trzyma poziom :] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 ale bym kcial :) coby chlopaki podnosili poziom z modelu na model :) wkoncy czyje sie wspoltatusiem tego projektu... tak w 2% ale zawsze 2 :) Edit: poza tym jakies wskazowki maja to do siebie ze mozna je olac, lub sie nad nimi zastanowic a noz widelec mozna cos lepiej wyjdzie jeszcze, jesli ten post wczesniej kogos urazil tio sorki, mial tylko zmotywowac by nie osiadac na laurach :) praca tak jak napiaslem bardzo fajna ale zawsz4e moze byc lepsza :) edit2: pozwolilem sobie (mam nadzieje ze nikt mnie za jaja nie wyrwie za to), mazgnac po jednym renderku jakie zmiany bym wam walnol) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scibor Napisano 25 Lipiec 2006 Share Napisano 25 Lipiec 2006 Zawsze potępiałem gry postnuklearne(itp) szczególnie w rzucie izometrycznym . poniewaz w większości projekty opierały się na żerowaniu na popularności fallouta . Ale ze względu na to że nie wiadomo kiedy bedzie F3 i to ze macie oryginalny pomysł licze ze wam się uda to skonczyć . Zajebiste modele i texturki chyba niedługo tez się zabiore za game art . pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 hatred- po tych zmianach faktycznie duzo lepiej, co tez praca robi z czlowieka :P pozdrawiam i czekam na update (chopy, tak mnie wlasine wzielo dopiero teraz- opony ine bardzo sa jak opony, moze jakis bieznik albo cus? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 hejka, dzięki za komenty, tak jak napisalem wczesniej auto nie miało jeszcze paru detali typu wlasnie bierznik itp itd, obecnie jest juz skonczone, Hatred fajna podmalówka, też wyglada to niezle, tyle ze zaloznie miało być takie(taki prikaz dostałem) ze ma to być auto wojskowe w kolorze zielonym, takie zrobilem, sam odcien mozna zdesaturowac to akurat nie problem zalezy czy jest taka potrzeba i jak to sie bedzie mialo kolorystycznie do reszty modeli, chodzi o to zeby nie bylo "od sasa do lasa" a trzymalo jakąs spojność. Jak znajde czas to przedstawie tzw moją wersję prywatą tego auta :D, moze będzie troche bardziej "pojechane" bo mam pare pomysłów ;) a tu pare skrinow, auto finito: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 Dziekuje Mario za ten model :) bardzo zajebiscie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 thx intoxicate :) , a tu taka jeszcze swobodna wariacja, jesli zajdze potrzeba to mozna uzyc tej wersji "kolorystycznej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 Mnie się bardzo ciężarówka podoba...ale czy nie przesadziliście troche z tym brudem i rdzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woznkt Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 Dwójkę wybierz Panie, dwójkę! A tak serio to ta plandeka o wiele lepsza w drugiej wersji. Widać że długo postała i zniszczała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 na teksturze powinny być czystsze i brudniejsze miejsca... teraz jest upaćkana zbyt metodycznie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 26 Lipiec 2006 Share Napisano 26 Lipiec 2006 Master - gdybys tyle czasu spedzil traktowany skutkami popromiennymi, wilgocią i jeden Bóg wie czym jeszcze to teź byłbyś upaćkany zbyt metodycznie :D Z reszta Mario i tak mowil, ze to finish. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 heh, tak myślałem, że to przez promieniowanie kolorystyka modelu jest troche udziwniona, supcio :D, w ogóle to wydaje mi się, że robicie za dobre modele jak na gre izometryczną, przecież taki poziom zakomplikowania modelami spokojnie nadawałby się do jakiegoś fpp... ale pewnie tu też macie jakąś słodką tajemnice?? tryb fpp będzie dało się wybrać? ha wiedziałem ;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 auto mialo być wrakiem, totalnie zniszczonym i zgnitym, w zasadzie to powiedzialbym że jeszcze mu troche brakuje do takowego wyglądu, takze jesli mialoby być lekko zardzewiale i brudne to takie bym zrobil, ale wymóg był inny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 nie musisz się powtarzać mario, ciężarówka naprawdę mi się podoba, po prostu też dziwiłem się, czemu wyglądała jakby ją ktoś z Silent Hilla wyciągnął, teraz już wiem, więc podoba mi się jeszcze bardziej :D, jest po prostu przesmakowicie zardzewiała i pobrudzona :} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 co do szczegolowosci Grafiki... gry izometryczne 2d (takie jak BG) wyrozniaja sie baaardzo szczegolowa i dopracowana grafika. Teraz dzieki technologii mamy mozliwosc wstawienia takiej samej grafiki (chodzi o szczegoly) i wrzcic je do swiada 3d, gdzie panuje fizyka i oswietlenie, co pokazemy za kilka tygodni :) Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. ps. gra nie jest tylko izometryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 Truck bardzo fajny, daje radę, ale szkoda ze nie jest to jakiś topowy dzisiejszy model. Zardzewiały np Renault Magnum IMHO lepiej by się prezentował, ale to tylko moje marudzenie ;) Dobra robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 Empeck - Preludium ma miejsce w *opuszczonej* wojskowej bazie niemieckiej :) musialbys przeczytac sobie realia na ten temat, a beda one dostepne na stronie za pare tygodni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 Ledyr nie rób scen ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób Ledyr ja mowie o grach postapokaliptycznych, wszystko to co widzialem: w 3d wyglada fatalnie, a wiem co mowie bo na scenie postapo jestem aktywny od kilku lat :) Zapewniam Cie ze graficznie (z tego przedzialu gier - czyli crpg postapokaliptycznych) Afterfall powinien byc najlepszy ze wszystkich. Troche sie myslisz w tym ze wystarczy dodac brudu, etc - tworzenie grafiki pod next gen jest dosc trudne, a bez normalek czy duzych tekstur (do czego potrzebny jest dobry - drogi - engine) nie stworzysz grafiki 3d ktora szczegolowoscia bedzie podobna jak ta 2d chocby z BG2. Mowiac krotko :) : pokaz mi jakas gre 3d w postapo w ktorej uwazasz ze grafika jest szczegolowa. (tylko nie mow ze The Fall :P ) Nie porownuj nas do Wiedzmina, bo to calkiem inna bajka jezeli chodzi o klimat gry i jezeli chodzi o :co najwazniejsze: pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się