_michal Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Klicorku kochanie, absolutnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem że 1 poly = 2 tris (a N-gony to gdzie? heh?), ale niech Ci będzie, buźka :*
arcade Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 heheh ostatnio o tym gadaliśmy, że max ma całkiem ciekawe narzedzia, typu polygon counter ;) nom, trzeba sprawdzić ile dokładnie to ma trisów (chociażby w maxie) bo tak to się nie dojdzie niestety :) Chyba że jesteś pewien że masz same kwadraty bez żadnych trójkątów, pięciokątów, etc :) pozdro i kiep up gut work ;)
KLICEK Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 Ziomus na tym scrinie wyzej tak jak mowil Empeck (:*) tam sa same trojkaciki a napis "poly" trzeba zmienic na "face" a tego wings nie ma w standardzie ;) wiec tam jest dokladna ilosc poly(trisow) :) po 2gie robie na oko na poly i nie przeszkadza mi to, zawsze mam troche mniej triskow niz jest limit wiec zle nie jest :) moj kochany wingsik :* zycie bez niego bylo by trudniejsze :D
_michal Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 ziomuś - swego czasu właśnie przez maxa były podobne dyskusje toczone ;D Bo chyba dopiero max 8 się dorobił TRIANGLE Countera ;) zresztą counter pod klawiszem '7' AFAIK dalej Quady/Ngony liczy jako jedną ściankę... XSI i tak jest lepsze ;)
Por@szek Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Empeck ty powinienes na frontpagu wyladawac za cierpliwosc tlumaczenia w kolko tego samego :]
_michal Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Zgadza się. Może mi ktoś pomnik w necie postawi ;)
arcade Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 heh - Klicek, racja - nie zauważyłem że na drugim screenie masz same trisy - my bad :) Zwracam honor, wings potrafi jednak policzyć ilość trisów :) Empeck -> haha, to jest XSIsowa propaganda po prostu ;) ja taki noob jestem że nie wiem co było ze wcześniejszymi wersjami maxa, bo dużo się na nich nie bawiłem :) Pamiętam tylko że w maxie 5 robiło się to tak, że zamieniało się modyfikatorem mesh na same trisy a potem dobiero polygon counter :) Czyli podobnie jak Klicek zrobił w Wingsie :) sorry za ot :) ładne modeliki :P
Matys Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 lul dla mnie liczy sie efekt koncowy a limit to limit nie ma co sie zastanawiac czy to mozna zrobic w 2razu mniejszym polycouncie czy nie w sytuacji jesli masz nazucone cos takiego. ja czekam tylko na "znormalizowanego" tego potworka bo jak narazie to klasa sama w sobie ale to powoli robi sie norma wiec po dluzszym zastanowieniu stwierdzam ze kliceka powinni "zblokowac"
Maceo Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 Kurde. ******.. Rośnie nam mistrzostwo... Uwielbiam taki styl, trochę interpretacyjny, trochę realistyczny. Ale jedną rzecz muszę skrytykować.. Tematykę i koncept. Wieje wtórnością. Half life itp. Tematyka aż błaga o świeżość. Ludzie, jakbyście to opanowali to z tymi skillsami mielibyście ogromne możliwości nie tylko w Polsce... 1
ra-v Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 KLICEK pokaż nam jakas nową postać :) lubię oglądac graficzke z takich klimatów...;d
SoAd Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 1 A unwrapa to najpierw robicie w maxie/wingsie, a dopiero potem wrzucacie model do zbrusha, czy normale i texturki sa od razu w Z robione? 2 Rigi tez sami robicie? Swietne modele i texturki Pozdro A co do konceptu gry to nie ma się czym martwic.Owszem postapokaliptyczny swiat zasiedlony przez mutanty byl juz tematemsporej liczby gier, jednak gdy gra nie jest zupełnie sztampowa i zawiera dozę ciekawych pomysłów i rozwiązań moze się podobac (patrz hl2). Uff.
KLICEK Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 ra-v jak tylko bede mogl cos wrzucic odrazu to zrobie :) SoAd - model -> unvarp w wingsie -> 3dsmax ustawianie unwarpa pod texturatora -> zbrush normale + cavity -> texturzysta maluje texturki -> model wraca do mnie maluje speculary -> riguje koscianym bipedem specjalnie zrobionym przezemnie pod gre - > do animatora - > do programisty ktory wrzuca to w silnik i testuje :) Dzieki i pozdrawiam jak tylko bede mogl cos pokazac z mila checia wrzuce :) glownie chodzi o to zeby wszystkiego nie pokazac , bo co to byla by za przyjemnosc z gry gdyby kazdy wszystko widzial przed ukazaniem sie gry ? :)
SoAd Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 heh długą drogę toto przebywa zanim trafi do gry. Szkoda ze nie mam neta w chacie bo bym chętnie Sprobowal wam pomoc. Eh Ludzie nigdy nie wyprowadzajcie się na wieś!
Ardeni Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Wieś posiada swoje zalety tylko wtedy jeśli jest w niej net, znam to osobiście ...
ofca Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 dobrze prawi....ja tyz wiochmen :D a internetu nie mialem od '99 do 2k5 wakacji ....hyh
intoxicate Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Male ogloszenie: Ekipa Intoxicate Interactive aktualnie poszukuje Ludzi na stanowisko 2d Texture artist. Wymagane umiejętności: * doświadczenie w mapowaniu. * podstawowe umiejętności technik Digital Paint. * dodatkowym plusem będzie doświadczenie przy produkcji gier z widokiem izo. kontakt: [email protected], badz gg: 6949428
Gość Marioza Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 i taki mały wkład z mojej strony, tzw auto ciężarowe, 4601 trisów i jedna textura 1024x1024, jest praktycznie skończone , pozostało domalować parę detali, typu bierznik, zegary w kabinie, kierwnica itp :) pozdro
ra-v Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 mmm superowskie :) nie moge sie juz doczekać tej produkcji :)
Przybysz Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Fajna. Może tylko zbyt przybrudzone opony i widac taki sam wzór na każdej z nich. Przecież ona jeździ też po kałużach, więc opony same sie troche myją. ;)
Georgas Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 rewelacja, bardzo fajne texturki, trzymacie poziom :) 1
Gość Marioza Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 thx, texturke to nie wiem czy moge pokazac musialby sie wypowiedzieć ktoś z wyższego szczebla ;), co do opon to w zasadzie nie ma sensu ich zminiac bo widok ma byc i tak z góry, można wywalić te jasne nacieki, i obrocić każde koło tak żeby wizulanie zgubić podobieństwo co zresztą planowałem na koniec
Chris Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 No świetna robota! Ciesze sie, że Twoje umiejetnosci carmakerskie się nieźle przysłużyły grze :) Gadałem z Sarayelem i spokojnie mozesz zapodac tu pomniejszoną teksture np. 512x Do krytykujących - oponki nie mogą być przesadnie obłocone bo ten truck długo stoi w miejscu, gdzie nie ma błota... Pozdro! 2
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 Hmmm mi sie wydawalo ze one w ogole jezdzic nie bede ;d no ale ok Swietna robota Mario moje zdanie znasz no wiesz jest bosko no wiesz super ;d 1
madman1987 Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Chopy, dzialacie, poziom trzymacie, fajne texturki- kawal dobrej furki, super zombiaki, za morde do paki, a pan doktorek to niezly potworek :D Na powaznie- szacun :) 1
Vorek Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 mario - pierwszy samochód na forum od jakiegoś czasu na który można popatrzeć ;] świetna robota przy texturkach, będą jakieś speculary i normale ? Pozdrawiam
Hatred Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 ladny widze ze pozadnie zrobiony, duzo detalu na texturce zawarles :) ale jesli bym mial sie przyczepic tio na przyszlosc mogl bys wstawic jakis kolor ktory by "dopelnil" ta barwe zielonkawa ktora zapanowala nad calym modelem przez co sie troche zlal+ wytarcia na kantach mogl bys troche dorobic by podkreslaly/fakowaly mnogosc geometri bardzo rowny modelik
Matys Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 mario don - miszczu! efekt koncowy jest poprostu swietny ! texturki nisamowite.
Por@szek Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Mario, klasa, mi sie podobac. Krzysiu nikt nie mowil ze masz sie do czegos przyczepiac :]
PAINbringer Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Jak poprzednicy; trzyma poziom :] Pozdrawiam
Hatred Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 ale bym kcial :) coby chlopaki podnosili poziom z modelu na model :) wkoncy czyje sie wspoltatusiem tego projektu... tak w 2% ale zawsze 2 :) Edit: poza tym jakies wskazowki maja to do siebie ze mozna je olac, lub sie nad nimi zastanowic a noz widelec mozna cos lepiej wyjdzie jeszcze, jesli ten post wczesniej kogos urazil tio sorki, mial tylko zmotywowac by nie osiadac na laurach :) praca tak jak napiaslem bardzo fajna ale zawsz4e moze byc lepsza :) edit2: pozwolilem sobie (mam nadzieje ze nikt mnie za jaja nie wyrwie za to), mazgnac po jednym renderku jakie zmiany bym wam walnol)
Scibor Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Zawsze potępiałem gry postnuklearne(itp) szczególnie w rzucie izometrycznym . poniewaz w większości projekty opierały się na żerowaniu na popularności fallouta . Ale ze względu na to że nie wiadomo kiedy bedzie F3 i to ze macie oryginalny pomysł licze ze wam się uda to skonczyć . Zajebiste modele i texturki chyba niedługo tez się zabiore za game art . pozdrawiam
madman1987 Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 hatred- po tych zmianach faktycznie duzo lepiej, co tez praca robi z czlowieka :P pozdrawiam i czekam na update (chopy, tak mnie wlasine wzielo dopiero teraz- opony ine bardzo sa jak opony, moze jakis bieznik albo cus? )
Gość Marioza Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 hejka, dzięki za komenty, tak jak napisalem wczesniej auto nie miało jeszcze paru detali typu wlasnie bierznik itp itd, obecnie jest juz skonczone, Hatred fajna podmalówka, też wyglada to niezle, tyle ze zaloznie miało być takie(taki prikaz dostałem) ze ma to być auto wojskowe w kolorze zielonym, takie zrobilem, sam odcien mozna zdesaturowac to akurat nie problem zalezy czy jest taka potrzeba i jak to sie bedzie mialo kolorystycznie do reszty modeli, chodzi o to zeby nie bylo "od sasa do lasa" a trzymalo jakąs spojność. Jak znajde czas to przedstawie tzw moją wersję prywatą tego auta :D, moze będzie troche bardziej "pojechane" bo mam pare pomysłów ;) a tu pare skrinow, auto finito:
intoxicate Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Dziekuje Mario za ten model :) bardzo zajebiscie sie prezentuje
Gość Marioza Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 thx intoxicate :) , a tu taka jeszcze swobodna wariacja, jesli zajdze potrzeba to mozna uzyc tej wersji "kolorystycznej"
CzAk1 Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Mnie się bardzo ciężarówka podoba...ale czy nie przesadziliście troche z tym brudem i rdzą?
Woznkt Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Dwójkę wybierz Panie, dwójkę! A tak serio to ta plandeka o wiele lepsza w drugiej wersji. Widać że długo postała i zniszczała
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 na teksturze powinny być czystsze i brudniejsze miejsca... teraz jest upaćkana zbyt metodycznie :P
Chris Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Master - gdybys tyle czasu spedzil traktowany skutkami popromiennymi, wilgocią i jeden Bóg wie czym jeszcze to teź byłbyś upaćkany zbyt metodycznie :D Z reszta Mario i tak mowil, ze to finish. Pozdr!
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 heh, tak myślałem, że to przez promieniowanie kolorystyka modelu jest troche udziwniona, supcio :D, w ogóle to wydaje mi się, że robicie za dobre modele jak na gre izometryczną, przecież taki poziom zakomplikowania modelami spokojnie nadawałby się do jakiegoś fpp... ale pewnie tu też macie jakąś słodką tajemnice?? tryb fpp będzie dało się wybrać? ha wiedziałem ;}
Gość Marioza Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 auto mialo być wrakiem, totalnie zniszczonym i zgnitym, w zasadzie to powiedzialbym że jeszcze mu troche brakuje do takowego wyglądu, takze jesli mialoby być lekko zardzewiale i brudne to takie bym zrobil, ale wymóg był inny :)
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 nie musisz się powtarzać mario, ciężarówka naprawdę mi się podoba, po prostu też dziwiłem się, czemu wyglądała jakby ją ktoś z Silent Hilla wyciągnął, teraz już wiem, więc podoba mi się jeszcze bardziej :D, jest po prostu przesmakowicie zardzewiała i pobrudzona :}
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 co do szczegolowosci Grafiki... gry izometryczne 2d (takie jak BG) wyrozniaja sie baaardzo szczegolowa i dopracowana grafika. Teraz dzieki technologii mamy mozliwosc wstawienia takiej samej grafiki (chodzi o szczegoly) i wrzcic je do swiada 3d, gdzie panuje fizyka i oswietlenie, co pokazemy za kilka tygodni :) Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. ps. gra nie jest tylko izometryczna.
_michal Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Truck bardzo fajny, daje radę, ale szkoda ze nie jest to jakiś topowy dzisiejszy model. Zardzewiały np Renault Magnum IMHO lepiej by się prezentował, ale to tylko moje marudzenie ;) Dobra robota.
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Empeck - Preludium ma miejsce w *opuszczonej* wojskowej bazie niemieckiej :) musialbys przeczytac sobie realia na ten temat, a beda one dostepne na stronie za pare tygodni
ledyr Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób pzdr
intoxicate Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób Ledyr ja mowie o grach postapokaliptycznych, wszystko to co widzialem: w 3d wyglada fatalnie, a wiem co mowie bo na scenie postapo jestem aktywny od kilku lat :) Zapewniam Cie ze graficznie (z tego przedzialu gier - czyli crpg postapokaliptycznych) Afterfall powinien byc najlepszy ze wszystkich. Troche sie myslisz w tym ze wystarczy dodac brudu, etc - tworzenie grafiki pod next gen jest dosc trudne, a bez normalek czy duzych tekstur (do czego potrzebny jest dobry - drogi - engine) nie stworzysz grafiki 3d ktora szczegolowoscia bedzie podobna jak ta 2d chocby z BG2. Mowiac krotko :) : pokaz mi jakas gre 3d w postapo w ktorej uwazasz ze grafika jest szczegolowa. (tylko nie mow ze The Fall :P ) Nie porownuj nas do Wiedzmina, bo to calkiem inna bajka jezeli chodzi o klimat gry i jezeli chodzi o :co najwazniejsze: pieniadze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się