Napisano 8 Lipiec 200618 l Klicorku kochanie, absolutnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem że 1 poly = 2 tris (a N-gony to gdzie? heh?), ale niech Ci będzie, buźka :*
Napisano 8 Lipiec 200618 l heheh ostatnio o tym gadaliśmy, że max ma całkiem ciekawe narzedzia, typu polygon counter ;) nom, trzeba sprawdzić ile dokładnie to ma trisów (chociażby w maxie) bo tak to się nie dojdzie niestety :) Chyba że jesteś pewien że masz same kwadraty bez żadnych trójkątów, pięciokątów, etc :) pozdro i kiep up gut work ;)
Napisano 8 Lipiec 200618 l Autor Ziomus na tym scrinie wyzej tak jak mowil Empeck (:*) tam sa same trojkaciki a napis "poly" trzeba zmienic na "face" a tego wings nie ma w standardzie ;) wiec tam jest dokladna ilosc poly(trisow) :) po 2gie robie na oko na poly i nie przeszkadza mi to, zawsze mam troche mniej triskow niz jest limit wiec zle nie jest :) moj kochany wingsik :* zycie bez niego bylo by trudniejsze :D
Napisano 8 Lipiec 200618 l ziomuś - swego czasu właśnie przez maxa były podobne dyskusje toczone ;D Bo chyba dopiero max 8 się dorobił TRIANGLE Countera ;) zresztą counter pod klawiszem '7' AFAIK dalej Quady/Ngony liczy jako jedną ściankę... XSI i tak jest lepsze ;)
Napisano 9 Lipiec 200618 l Empeck ty powinienes na frontpagu wyladawac za cierpliwosc tlumaczenia w kolko tego samego :]
Napisano 9 Lipiec 200618 l heh - Klicek, racja - nie zauważyłem że na drugim screenie masz same trisy - my bad :) Zwracam honor, wings potrafi jednak policzyć ilość trisów :) Empeck -> haha, to jest XSIsowa propaganda po prostu ;) ja taki noob jestem że nie wiem co było ze wcześniejszymi wersjami maxa, bo dużo się na nich nie bawiłem :) Pamiętam tylko że w maxie 5 robiło się to tak, że zamieniało się modyfikatorem mesh na same trisy a potem dobiero polygon counter :) Czyli podobnie jak Klicek zrobił w Wingsie :) sorry za ot :) ładne modeliki :P
Napisano 9 Lipiec 200618 l lul dla mnie liczy sie efekt koncowy a limit to limit nie ma co sie zastanawiac czy to mozna zrobic w 2razu mniejszym polycouncie czy nie w sytuacji jesli masz nazucone cos takiego. ja czekam tylko na "znormalizowanego" tego potworka bo jak narazie to klasa sama w sobie ale to powoli robi sie norma wiec po dluzszym zastanowieniu stwierdzam ze kliceka powinni "zblokowac"
Napisano 10 Lipiec 200618 l Kurde. ******.. Rośnie nam mistrzostwo... Uwielbiam taki styl, trochę interpretacyjny, trochę realistyczny. Ale jedną rzecz muszę skrytykować.. Tematykę i koncept. Wieje wtórnością. Half life itp. Tematyka aż błaga o świeżość. Ludzie, jakbyście to opanowali to z tymi skillsami mielibyście ogromne możliwości nie tylko w Polsce...
Napisano 18 Lipiec 200618 l KLICEK pokaż nam jakas nową postać :) lubię oglądac graficzke z takich klimatów...;d
Napisano 19 Lipiec 200618 l 1 A unwrapa to najpierw robicie w maxie/wingsie, a dopiero potem wrzucacie model do zbrusha, czy normale i texturki sa od razu w Z robione? 2 Rigi tez sami robicie? Swietne modele i texturki Pozdro A co do konceptu gry to nie ma się czym martwic.Owszem postapokaliptyczny swiat zasiedlony przez mutanty byl juz tematemsporej liczby gier, jednak gdy gra nie jest zupełnie sztampowa i zawiera dozę ciekawych pomysłów i rozwiązań moze się podobac (patrz hl2). Uff.
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor ra-v jak tylko bede mogl cos wrzucic odrazu to zrobie :) SoAd - model -> unvarp w wingsie -> 3dsmax ustawianie unwarpa pod texturatora -> zbrush normale + cavity -> texturzysta maluje texturki -> model wraca do mnie maluje speculary -> riguje koscianym bipedem specjalnie zrobionym przezemnie pod gre - > do animatora - > do programisty ktory wrzuca to w silnik i testuje :) Dzieki i pozdrawiam jak tylko bede mogl cos pokazac z mila checia wrzuce :) glownie chodzi o to zeby wszystkiego nie pokazac , bo co to byla by za przyjemnosc z gry gdyby kazdy wszystko widzial przed ukazaniem sie gry ? :)
Napisano 19 Lipiec 200618 l heh długą drogę toto przebywa zanim trafi do gry. Szkoda ze nie mam neta w chacie bo bym chętnie Sprobowal wam pomoc. Eh Ludzie nigdy nie wyprowadzajcie się na wieś!
Napisano 19 Lipiec 200618 l Wieś posiada swoje zalety tylko wtedy jeśli jest w niej net, znam to osobiście ...
Napisano 19 Lipiec 200618 l dobrze prawi....ja tyz wiochmen :D a internetu nie mialem od '99 do 2k5 wakacji ....hyh
Napisano 20 Lipiec 200618 l Male ogloszenie: Ekipa Intoxicate Interactive aktualnie poszukuje Ludzi na stanowisko 2d Texture artist. Wymagane umiejętności: * doświadczenie w mapowaniu. * podstawowe umiejętności technik Digital Paint. * dodatkowym plusem będzie doświadczenie przy produkcji gier z widokiem izo. kontakt: [email protected], badz gg: 6949428
Napisano 24 Lipiec 200618 l i taki mały wkład z mojej strony, tzw auto ciężarowe, 4601 trisów i jedna textura 1024x1024, jest praktycznie skończone , pozostało domalować parę detali, typu bierznik, zegary w kabinie, kierwnica itp :) pozdro
Napisano 24 Lipiec 200618 l Fajna. Może tylko zbyt przybrudzone opony i widac taki sam wzór na każdej z nich. Przecież ona jeździ też po kałużach, więc opony same sie troche myją. ;)
Napisano 24 Lipiec 200618 l thx, texturke to nie wiem czy moge pokazac musialby sie wypowiedzieć ktoś z wyższego szczebla ;), co do opon to w zasadzie nie ma sensu ich zminiac bo widok ma byc i tak z góry, można wywalić te jasne nacieki, i obrocić każde koło tak żeby wizulanie zgubić podobieństwo co zresztą planowałem na koniec
Napisano 24 Lipiec 200618 l No świetna robota! Ciesze sie, że Twoje umiejetnosci carmakerskie się nieźle przysłużyły grze :) Gadałem z Sarayelem i spokojnie mozesz zapodac tu pomniejszoną teksture np. 512x Do krytykujących - oponki nie mogą być przesadnie obłocone bo ten truck długo stoi w miejscu, gdzie nie ma błota... Pozdro!
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor Hmmm mi sie wydawalo ze one w ogole jezdzic nie bede ;d no ale ok Swietna robota Mario moje zdanie znasz no wiesz jest bosko no wiesz super ;d
Napisano 25 Lipiec 200618 l Chopy, dzialacie, poziom trzymacie, fajne texturki- kawal dobrej furki, super zombiaki, za morde do paki, a pan doktorek to niezly potworek :D Na powaznie- szacun :)
Napisano 25 Lipiec 200618 l mario - pierwszy samochód na forum od jakiegoś czasu na który można popatrzeć ;] świetna robota przy texturkach, będą jakieś speculary i normale ? Pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200618 l ladny widze ze pozadnie zrobiony, duzo detalu na texturce zawarles :) ale jesli bym mial sie przyczepic tio na przyszlosc mogl bys wstawic jakis kolor ktory by "dopelnil" ta barwe zielonkawa ktora zapanowala nad calym modelem przez co sie troche zlal+ wytarcia na kantach mogl bys troche dorobic by podkreslaly/fakowaly mnogosc geometri bardzo rowny modelik
Napisano 25 Lipiec 200618 l mario don - miszczu! efekt koncowy jest poprostu swietny ! texturki nisamowite.
Napisano 25 Lipiec 200618 l Mario, klasa, mi sie podobac. Krzysiu nikt nie mowil ze masz sie do czegos przyczepiac :]
Napisano 25 Lipiec 200618 l ale bym kcial :) coby chlopaki podnosili poziom z modelu na model :) wkoncy czyje sie wspoltatusiem tego projektu... tak w 2% ale zawsze 2 :) Edit: poza tym jakies wskazowki maja to do siebie ze mozna je olac, lub sie nad nimi zastanowic a noz widelec mozna cos lepiej wyjdzie jeszcze, jesli ten post wczesniej kogos urazil tio sorki, mial tylko zmotywowac by nie osiadac na laurach :) praca tak jak napiaslem bardzo fajna ale zawsz4e moze byc lepsza :) edit2: pozwolilem sobie (mam nadzieje ze nikt mnie za jaja nie wyrwie za to), mazgnac po jednym renderku jakie zmiany bym wam walnol)
Napisano 25 Lipiec 200618 l Zawsze potępiałem gry postnuklearne(itp) szczególnie w rzucie izometrycznym . poniewaz w większości projekty opierały się na żerowaniu na popularności fallouta . Ale ze względu na to że nie wiadomo kiedy bedzie F3 i to ze macie oryginalny pomysł licze ze wam się uda to skonczyć . Zajebiste modele i texturki chyba niedługo tez się zabiore za game art . pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200618 l hatred- po tych zmianach faktycznie duzo lepiej, co tez praca robi z czlowieka :P pozdrawiam i czekam na update (chopy, tak mnie wlasine wzielo dopiero teraz- opony ine bardzo sa jak opony, moze jakis bieznik albo cus? )
Napisano 26 Lipiec 200618 l hejka, dzięki za komenty, tak jak napisalem wczesniej auto nie miało jeszcze paru detali typu wlasnie bierznik itp itd, obecnie jest juz skonczone, Hatred fajna podmalówka, też wyglada to niezle, tyle ze zaloznie miało być takie(taki prikaz dostałem) ze ma to być auto wojskowe w kolorze zielonym, takie zrobilem, sam odcien mozna zdesaturowac to akurat nie problem zalezy czy jest taka potrzeba i jak to sie bedzie mialo kolorystycznie do reszty modeli, chodzi o to zeby nie bylo "od sasa do lasa" a trzymalo jakąs spojność. Jak znajde czas to przedstawie tzw moją wersję prywatą tego auta :D, moze będzie troche bardziej "pojechane" bo mam pare pomysłów ;) a tu pare skrinow, auto finito:
Napisano 26 Lipiec 200618 l thx intoxicate :) , a tu taka jeszcze swobodna wariacja, jesli zajdze potrzeba to mozna uzyc tej wersji "kolorystycznej"
Napisano 26 Lipiec 200618 l Mnie się bardzo ciężarówka podoba...ale czy nie przesadziliście troche z tym brudem i rdzą?
Napisano 26 Lipiec 200618 l Dwójkę wybierz Panie, dwójkę! A tak serio to ta plandeka o wiele lepsza w drugiej wersji. Widać że długo postała i zniszczała
Napisano 26 Lipiec 200618 l na teksturze powinny być czystsze i brudniejsze miejsca... teraz jest upaćkana zbyt metodycznie :P
Napisano 26 Lipiec 200618 l Master - gdybys tyle czasu spedzil traktowany skutkami popromiennymi, wilgocią i jeden Bóg wie czym jeszcze to teź byłbyś upaćkany zbyt metodycznie :D Z reszta Mario i tak mowil, ze to finish. Pozdr!
Napisano 27 Lipiec 200618 l heh, tak myślałem, że to przez promieniowanie kolorystyka modelu jest troche udziwniona, supcio :D, w ogóle to wydaje mi się, że robicie za dobre modele jak na gre izometryczną, przecież taki poziom zakomplikowania modelami spokojnie nadawałby się do jakiegoś fpp... ale pewnie tu też macie jakąś słodką tajemnice?? tryb fpp będzie dało się wybrać? ha wiedziałem ;}
Napisano 27 Lipiec 200618 l auto mialo być wrakiem, totalnie zniszczonym i zgnitym, w zasadzie to powiedzialbym że jeszcze mu troche brakuje do takowego wyglądu, takze jesli mialoby być lekko zardzewiale i brudne to takie bym zrobil, ale wymóg był inny :)
Napisano 27 Lipiec 200618 l nie musisz się powtarzać mario, ciężarówka naprawdę mi się podoba, po prostu też dziwiłem się, czemu wyglądała jakby ją ktoś z Silent Hilla wyciągnął, teraz już wiem, więc podoba mi się jeszcze bardziej :D, jest po prostu przesmakowicie zardzewiała i pobrudzona :}
Napisano 27 Lipiec 200618 l co do szczegolowosci Grafiki... gry izometryczne 2d (takie jak BG) wyrozniaja sie baaardzo szczegolowa i dopracowana grafika. Teraz dzieki technologii mamy mozliwosc wstawienia takiej samej grafiki (chodzi o szczegoly) i wrzcic je do swiada 3d, gdzie panuje fizyka i oswietlenie, co pokazemy za kilka tygodni :) Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. ps. gra nie jest tylko izometryczna.
Napisano 27 Lipiec 200618 l Truck bardzo fajny, daje radę, ale szkoda ze nie jest to jakiś topowy dzisiejszy model. Zardzewiały np Renault Magnum IMHO lepiej by się prezentował, ale to tylko moje marudzenie ;) Dobra robota.
Napisano 27 Lipiec 200618 l Empeck - Preludium ma miejsce w *opuszczonej* wojskowej bazie niemieckiej :) musialbys przeczytac sobie realia na ten temat, a beda one dostepne na stronie za pare tygodni
Napisano 27 Lipiec 200618 l Efekt powinien byc porazajacy, ja jeszcze nie widzialem zadnej gry crpg z tak dokladna grafika i to ma byc jeden z punktow ktory przyniesie nam globalnego wydawce. naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób pzdr
Napisano 27 Lipiec 200618 l naprawde myślicie ze afterfall bedzie miał najdokładniejszą grafike na całym świecie? :) gdybyś napisałem ze w polsce to bym sie jeszcze z toba zgodził, chociaz nie zupełnie bo jesli robicie gre w takim takim własnie stylu to efekt "dokładności" wcale nie jest taki trudny do uzyskania, dodajesz rdzy, syfu, brudu itp ale np. takiego wiedzmina tez byscie zrobili z tak dokładną grafiką? nie sadze, było by juz trudniej. no nic, próbujcie, próbujcie życze wam zeby sie udało ale mozliwe ze sie przeliczycie myśląc w taki sposób Ledyr ja mowie o grach postapokaliptycznych, wszystko to co widzialem: w 3d wyglada fatalnie, a wiem co mowie bo na scenie postapo jestem aktywny od kilku lat :) Zapewniam Cie ze graficznie (z tego przedzialu gier - czyli crpg postapokaliptycznych) Afterfall powinien byc najlepszy ze wszystkich. Troche sie myslisz w tym ze wystarczy dodac brudu, etc - tworzenie grafiki pod next gen jest dosc trudne, a bez normalek czy duzych tekstur (do czego potrzebny jest dobry - drogi - engine) nie stworzysz grafiki 3d ktora szczegolowoscia bedzie podobna jak ta 2d chocby z BG2. Mowiac krotko :) : pokaz mi jakas gre 3d w postapo w ktorej uwazasz ze grafika jest szczegolowa. (tylko nie mow ze The Fall :P ) Nie porownuj nas do Wiedzmina, bo to calkiem inna bajka jezeli chodzi o klimat gry i jezeli chodzi o :co najwazniejsze: pieniadze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto