Skocz do zawartości

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 804
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modeli Afterfallowych ciąg dalszy...

 

Tym razem coś całkowicie ode mnie:

wozeknewvs1.jpg

 

Wizz -> Już nie pierdziel tu o Twoich rzekomo słabych umiejętnościach.. Wszyscy znają prawde :P

 

Pozdro!

Napisano

Klimacik jest boski, krew ciemne zakamarki :D jak dla mnie bomba. Chris - ile to ma poly ? Jaka texturka ? Mrkrzysiek - skilla bym ćwiczył ale raczej nastawiam sie na HP a nie na game arty.

Napisano
A ja moge poćwiczyć.

To gdzie sie mam ustawić?

o tutaj :

 

Zainteresowane osoby prosze o kontakt: [email protected] badz bezposrednio gg: 6949428.

 

Witam. Jestem ciekaw kto namalował te dwa arty ...Całkiem fajne.

Piotr "Krężel" Kręzelewski :)

 

Gotham dzieki za wsparcie duchowe :D

 

Dzieki chlopaki fajnie ze sie podoba :)

Napisano

Klicek -> Mała poprawka:

pierwszy arcik - Maciej "Fragless" Łomnicki

drugi arcik - Piotr "Krężel" Kręzelewski

 

Knysha, MrKrzysiek -> ding ding thx :)

 

Wizz -> Wózek ma ok. 1050 poly, textura 512x512 + normal i spec

Co do skilla, to lowpoly też piknie ciskasz ;] Łóżeczko i studnia są boskie :) No może studnie bym troszq przybrudził :P

 

Maczuga -> Narazie wykonujemy wersje prezentacyjną dla wyższych swer, ale docelowo wszystko co tu pokazujemy idzie do Afterfall: Preludium - darmowej demonstracji naszych umiejętności.

O cenie pełnej wersji narazie nie ma co rozmawiać. Pozostaje cierpliwość i wiara w zespół.

 

Pozdro!

Napisano

Co tu dużo mówić? Jest super wypaśnie i żeby tak dalej :)

 

Możecie pokazać więcej screenów z samej gry? Jak postacie będą wyglądać już w grze ?

Napisano

Super wątek! Leru, jak można przyznawać "gwiazdki"? Wybrałem ocenę dla wątku, ale nic się nie zmieniło na liście wątków...

 

A może potrzebujecie jeszcze kogoś od 2D? Siakiś game-art, koncepty and so on? :D

Napisano

Przepraszam wszystkich ktorzy wysylali do mnie PM mialem skrzynke pelna, teraz mozecie wysylac.

 

Aspenboy - Tak przydadza sie graficy 2d

Co do screenow - narazie mamy tylko rendery z maxa ktorych raczej bym nie pokazywal bo nie wygladaja tak jak by wygladaly z enginu no ale prosze kilka renderow z bunkra:

 

post-498-11553059843.jpg

post-498-11553059842.jpg

post-498-11553059841.jpg

post-498-11553059840.jpg

Napisano

czemu wy wszyscy marudzicie ze nie macie skilla ?! zamiast licząc na odpowiedz" no dobra to wezmiemy cie i podszkolimy" lepiej przestać marudzić i wprost powiedzieć to co chcecie

Napisano

ognisty - spojrzyj pare postow wyzej o tym marudzeniu o skilach... hehe - to trza brac i robic a nie narzekac :)

 

swietnie wam idzie - super modele i w ogole klimat (fajnie ze robicie od razu ze wszystkim - czyli np. arty ktore fajowsko siedza w klimacie i daja poczuc sie 'tam' naprawde jakby :)

 

na tym widlaku - troche razi plamistosc tej zooltej farby - zbyt to 'noisowe' (np. pod tym napisem myster 50 na dole) i na tyle te dwie 'kratki' po bokach - troche tak jakby nie wpasowane porzadnie...

 

pzoopaa

Napisano

chlopaki o skilla sie nie bojcie zawsze jakas robota sie dla was znajdzie :) pisac i nie bidolic :D

 

A ja wrzucam updejt Chemosa tego duzego ludka duuuuuuuuuuuuzo sie zmienilo , glownie proporcje, gabaryty postaci i takie tam ;)

 

Jeszcze prawdopodobnie dojdzie troche detalu na normie chcialbym zrobic jakas fajna fakturke skorki , ale zobaczymy jak to tam dalej bedzie :)

Low poly :

zb3.jpg

Hi poly:

zb1.jpg

Normal maped :

zb2.jpg

Napisano

Klicek male pytanko odnosnie postaci, jakiej jest płci? :D (JOKE)

proponował bym gdzie niegdzie przemalwoac normala w psie bo wyglada na przyklad na lopatkach jakby mu ktos ołówkiem to wydziobał za bardzo widac ze to brushowe

ps. pokazesz normala ? pleeeaaseee :)

Napisano

Hmm wypadałoby coś konstruktywnego napisać, więc: eh ah i oh :)

Najbardziej podobają się mi ręce i stopy - zmieniłbym tylko ustawienie tych bąbli żeby były mniej okrągłe (tak żeby na brzegach były mniejsze).

Napisano

Jakie kompy to udźwigną? Czy będzie mozna spotkać kilkanascie tego typu potworów na raz? modele potworków powalają jakoscią i wykonaniem screeny pomieszczeń z którymi jest juz gorzej ...

Napisano

eh - dopieszczony ten potwor - tylko tak sie tez spytam za ardenim poniekad: po kiego mu np. normalne z paznokciami jak tego nie bedzie widac?? (ma byc izo, czy niekoniecznie??) - wiadomo ze sie przyda do demka i skreenow i w ogole... ale - to ogolne pytanie w sumie odnosnie rzezania detali tylko po to zeby byly...

 

a co do ostatniego modelu - troche posladki mi nie leza - w sensie ma skubany zaj... grube nogi - a posladki jakies takie... male i scisniete... i jeszcze tak dziwnie podciete od dolu... no nic - wiem, ze mutant i w ogole, ale jednak cos tu nie gra...

 

i jeszcze: co mu sie z gutkiem stalo?? (wiem, wiem: radiacja i te sprawy - jadra zawsze ida na pierwszy ogien... ale jednak - fajnie by bylo jednak gdyby bylo tu wiecej 'zwierzecosci' i jakiejs takiego 'serio' podejscia - bo w sumie to wlasnie wasz projekt 'zabawowy' nie bedzie tak do konca chyba... a produkcji gdzie bezplciowe laski i panowie w zbrojach z dekoltami i ogromnymi mieczami jest multum...

 

pappao

Napisano

Eno Ftor, przecież on ma małego, przypatrz sie - troche mu wystaje :D

 

Pozwoliłem sobie troszke poprawić normalke i dodać pare pierdół..

Na tę chwile prezentuje sie tak:

updatednormalsmo2.jpg

Napisano
eh -

i jeszcze: co mu sie z gutkiem stalo?? (wiem, wiem: radiacja i te sprawy - jadra zawsze ida na pierwszy ogien... ale jednak - fajnie by bylo jednak gdyby bylo tu wiecej 'zwierzecosci' i jakiejs takiego 'serio' podejscia - bo w sumie to wlasnie wasz projekt 'zabawowy' nie bedzie tak do konca chyba... a produkcji gdzie bezplciowe laski i panowie w zbrojach z dekoltami i ogromnymi mieczami jest multum...

tak sie teraz zastanawiam ze nie gralem nigdy w zyciu w gre gdzie koles latal by z interesem na wierzchu i szczrze mowiec nie mila bym na to ochoty, jak chyba wiekszosc spoleczenstwa (ta grajaca). czy to ma ckolwiek wspolnego z klimatem gry? jesli juz to bardzo maly wiec wydaje mi sie ze KLICEK dobrze zrobil i nie modelowal fujarki tego potworka... a to co wymodelowal to pierwsza klasa wrecz swiatowa. osobiscie nie koniecznie przepadam za tego typu potworkami i koncepcyjnie mi sie niepodoba ale to nie zmienia faktu ze to klasowa robota :-)

...jedyne co bym zmienil to elementy zbroiki kore wydaje mi sie ze byly robione z reki w ZB a chyba powinny byc wymodelowane i potraktowane ze smootha ale to chyba malo istotne bo raczej nie bedzie tego widac. pozdrawiam

Napisano

Dzieki Chrisik fajniej wyszlo :)

 

Ftorek dzieki , myslalem nad tym dlugo bo z poprawkami walczylem ladnych kilka godzin i szczerze mowiac ze az sie prosilo o siura z wielka zyla (lol) ale jednak chyba lepiej niech zostanie "obojniakiem" ;) Co do zbednego detalu ... tak jest on zbedny :) przyznaje sie bez bicia , ale qrcze mapa 1024 no serce sie kraja zostawiac ja niebieska jest pole do popisu to trzeba wykozystac na maxa w/g mnie a jezeli w grze nie bedzie sie tak fajnie prezentowalo to w moim portfolio napewno :D

 

Matys dzieki :)

 

Ardeni dzieki bardzo :) wiadomo na pomieszczeniach zawsze sie tnie jak moze zeby te kilka trojkatow dodac na postacie, sam do konca nie jestem do tego przekonany, ale sila wyzsza :)

 

Leru thx :)

 

Vorek thx :D

 

Andy_a mam do zrobienia jeszcze tam pare rzeczy, ale powiem Ci ze ta postac chcialbym dopiescic jeszcze troszke , napwno wroce do niej jak tylko skoncze warzniejsze zadania

Napisano

fajowy stworek - przypomina nieco bestie z resident evil. Tylko wydaje mi sie, ze tam ze zgieciem rąk na wysokości łokci jest coś nie tak... nie będzie problemów ze zginaniem? te bicepsy chyba ciut za daleko się kończą...

 

czekam na teksturke :)

 

pozdrawiam !

Napisano

Bez sensu tu takie wielkie halo o jego ptaszka :d ,a stanik nosi. I ma jakoś tak mocno ściśniętą (_|_) Czyżby mniał się czego obawiać z strony innych potworów? Bez podtekstów prosze ;) Ps Dostane wkońcu jakiś model do testów shaderów. Bo pójdę do konkurencji ;)

Napisano

szacuneczek :) fajny modelik, ladna normalka

 

powiedz mi duzo bylo w niej poprawek? (chodzi o bledy w wypalaniu, ja czasem musze po 4-6 razu wypalac normala na roznych ustawieniach zeby bledy podmalowac)

Napisano

Dzieki chlopaki dzieki :) dodajecie mi mocy zeby nadal wytlaczac te postacie :D

 

Hatred : no z tym niekiedy jest ciezka sprawa :) najlepiej robic tak jak robimy w maxie przygotowac model low i model pod rzezbienie hi (scale factor tak samo musi byc identyko) zmapperem i wypalac poprostu projektion map :) wtedy 100 % ze nic sie nie bedzie walilo z modelem a i samo modelowanie jest bardzoooo przyjemne bo siatka nie ma trojkatow itp , zaraz zrobie taki mini tutek jak to szybko zrobic ;)

 

Wektor - thx :)

 

Baldack - Thx

 

FRODO - no mecz Adnrzeja na gg musi Ci cos dac na bank i nie idz do konkurencji ;D

Napisano

ok :) juz zrobilem :)

 

Btw "PAMIETAJCIE ZEBY MODEL HP NIE MIAL MAPOWANIA BO INACZEJ WSZYSTKO BEDZIE SIE SYPAC WLACZNIE ZE ZBRUSHEM"

to tak zeby przypomniec ok wrzucam stepsy co i jak :)

 

step1.jpg

 

step2.jpg

 

step3.jpg

 

step4.jpg

 

haf fan chlopaki :)

 

jak nic nie zczailiscie z tego tutka to pisac nagram wideo

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności