Knysha Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Ooo ostatnie niezle, prawie jak z filmu Top Gun ;]
Chris Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Modeli Afterfallowych ciąg dalszy... Tym razem coś całkowicie ode mnie: Wizz -> Już nie pierdziel tu o Twoich rzekomo słabych umiejętnościach.. Wszyscy znają prawde :P Pozdro!
Gotham Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Hello, Bardzo fajnie że ciśniecie z projektem. Trzymam kciuki za powodzenie w negocjacjach i udane założeniem firmy. :) Pozdrawiam,
intoxicate Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Gotham firme to juz mamy zalozona od miesiaca, teraz czas na studio ;)
mrkrzysiek Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 KLICEK jak zawsze wysoki poziom:) --Chris-- też pięknie :) intoxicate fajne, bardzo fajne obrazki wizz dawaj dasz rade zdolny jesteś nie to co ja :P
Jonasz_Real Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Witam. Jestem ciekaw kto namalował te dwa arty ...Całkiem fajne.
wizz Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Klimacik jest boski, krew ciemne zakamarki :D jak dla mnie bomba. Chris - ile to ma poly ? Jaka texturka ? Mrkrzysiek - skilla bym ćwiczył ale raczej nastawiam sie na HP a nie na game arty.
Gordy Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 A ja moge poćwiczyć. To gdzie sie mam ustawić?
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 A ja moge poćwiczyć. To gdzie sie mam ustawić? o tutaj : Zainteresowane osoby prosze o kontakt: [email protected] badz bezposrednio gg: 6949428. Witam. Jestem ciekaw kto namalował te dwa arty ...Całkiem fajne. Piotr "Krężel" Kręzelewski :) Gotham dzieki za wsparcie duchowe :D Dzieki chlopaki fajnie ze sie podoba :)
maczuga Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Może padło już takie pytanie ale nie chce mi się przerabiać całego wątku: ta gra ma być darmowa? jeśli nie to w jakiej cenie?
Chris Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Klicek -> Mała poprawka: pierwszy arcik - Maciej "Fragless" Łomnicki drugi arcik - Piotr "Krężel" Kręzelewski Knysha, MrKrzysiek -> ding ding thx :) Wizz -> Wózek ma ok. 1050 poly, textura 512x512 + normal i spec Co do skilla, to lowpoly też piknie ciskasz ;] Łóżeczko i studnia są boskie :) No może studnie bym troszq przybrudził :P Maczuga -> Narazie wykonujemy wersje prezentacyjną dla wyższych swer, ale docelowo wszystko co tu pokazujemy idzie do Afterfall: Preludium - darmowej demonstracji naszych umiejętności. O cenie pełnej wersji narazie nie ma co rozmawiać. Pozostaje cierpliwość i wiara w zespół. Pozdro!
Leru Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Co tu dużo mówić? Jest super wypaśnie i żeby tak dalej :) Możecie pokazać więcej screenów z samej gry? Jak postacie będą wyglądać już w grze ?
aspenboy Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Super wątek! Leru, jak można przyznawać "gwiazdki"? Wybrałem ocenę dla wątku, ale nic się nie zmieniło na liście wątków... A może potrzebujecie jeszcze kogoś od 2D? Siakiś game-art, koncepty and so on? :D
intoxicate Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Przepraszam wszystkich ktorzy wysylali do mnie PM mialem skrzynke pelna, teraz mozecie wysylac. Aspenboy - Tak przydadza sie graficy 2d Co do screenow - narazie mamy tylko rendery z maxa ktorych raczej bym nie pokazywal bo nie wygladaja tak jak by wygladaly z enginu no ale prosze kilka renderow z bunkra:
Scibor Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 kurde chciałbym mieć troche więcej skilla w lowpoly i wiecej czasu ;( powodzenia zycze chłopaki i trzymam za was kciuki :D
ledyr Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 czemu wy wszyscy marudzicie ze nie macie skilla ?! zamiast licząc na odpowiedz" no dobra to wezmiemy cie i podszkolimy" lepiej przestać marudzić i wprost powiedzieć to co chcecie
Ardeni Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 No screeny z maxa to nie to samo jak z silnika, zróbcie jakis próbny szybki screen z silnika bo jestem ciekaw jak to się w nim prezentuje wszystko.
Chris Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Spoko, wszystko to będziecie mogli wkrótce podziwiać, ale narazie niestety nie mamy czasu na to. Pozdr
ognisty Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 szkoda ze i moj skill kwiczy :) gratki za modele bo naprawde ladne
ftorek Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 ognisty - spojrzyj pare postow wyzej o tym marudzeniu o skilach... hehe - to trza brac i robic a nie narzekac :) swietnie wam idzie - super modele i w ogole klimat (fajnie ze robicie od razu ze wszystkim - czyli np. arty ktore fajowsko siedza w klimacie i daja poczuc sie 'tam' naprawde jakby :) na tym widlaku - troche razi plamistosc tej zooltej farby - zbyt to 'noisowe' (np. pod tym napisem myster 50 na dole) i na tyle te dwie 'kratki' po bokach - troche tak jakby nie wpasowane porzadnie... pzoopaa
KLICEK Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 chlopaki o skilla sie nie bojcie zawsze jakas robota sie dla was znajdzie :) pisac i nie bidolic :D A ja wrzucam updejt Chemosa tego duzego ludka duuuuuuuuuuuuzo sie zmienilo , glownie proporcje, gabaryty postaci i takie tam ;) Jeszcze prawdopodobnie dojdzie troche detalu na normie chcialbym zrobic jakas fajna fakturke skorki , ale zobaczymy jak to tam dalej bedzie :) Low poly : Hi poly: Normal maped :
ledyr Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Klicek male pytanko odnosnie postaci, jakiej jest płci? :D (JOKE) proponował bym gdzie niegdzie przemalwoac normala w psie bo wyglada na przyklad na lopatkach jakby mu ktos ołówkiem to wydziobał za bardzo widac ze to brushowe ps. pokazesz normala ? pleeeaaseee :)
KLICEK Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 Ledyr - hehe wings mi zle skleil verta ;D dzieki poprawiam , spoczko jeszcze tam wygladze :) Dzieki chlopaki prosze norm full res
Jonasz_Real Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Klicku, trochę ma za dużo tych bąbelków. Ale spoko, podoba mi sie. Chętnie bym zobaczył zbliżenia twarzy.
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Przydało by się jakieś urozmaicenie w miejscach bez bąbelków.
KLICEK Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 Dzieki Master wlasnie mysle nad jakas faktorka skorki :) ma byc niby prosciutka ale cos tam musze wymislic dzieki :*
Leru Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 To nie są bąbelki, to jest trądzik, ludzie ;) Super modelik panie KLICEK, super modelik.
andy_a Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Hmm wypadałoby coś konstruktywnego napisać, więc: eh ah i oh :) Najbardziej podobają się mi ręce i stopy - zmieniłbym tylko ustawienie tych bąbli żeby były mniej okrągłe (tak żeby na brzegach były mniejsze).
Ardeni Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Jakie kompy to udźwigną? Czy będzie mozna spotkać kilkanascie tego typu potworów na raz? modele potworków powalają jakoscią i wykonaniem screeny pomieszczeń z którymi jest juz gorzej ...
ftorek Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 eh - dopieszczony ten potwor - tylko tak sie tez spytam za ardenim poniekad: po kiego mu np. normalne z paznokciami jak tego nie bedzie widac?? (ma byc izo, czy niekoniecznie??) - wiadomo ze sie przyda do demka i skreenow i w ogole... ale - to ogolne pytanie w sumie odnosnie rzezania detali tylko po to zeby byly... a co do ostatniego modelu - troche posladki mi nie leza - w sensie ma skubany zaj... grube nogi - a posladki jakies takie... male i scisniete... i jeszcze tak dziwnie podciete od dolu... no nic - wiem, ze mutant i w ogole, ale jednak cos tu nie gra... i jeszcze: co mu sie z gutkiem stalo?? (wiem, wiem: radiacja i te sprawy - jadra zawsze ida na pierwszy ogien... ale jednak - fajnie by bylo jednak gdyby bylo tu wiecej 'zwierzecosci' i jakiejs takiego 'serio' podejscia - bo w sumie to wlasnie wasz projekt 'zabawowy' nie bedzie tak do konca chyba... a produkcji gdzie bezplciowe laski i panowie w zbrojach z dekoltami i ogromnymi mieczami jest multum... pappao
Chris Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Eno Ftor, przecież on ma małego, przypatrz sie - troche mu wystaje :D Pozwoliłem sobie troszke poprawić normalke i dodać pare pierdół.. Na tę chwile prezentuje sie tak:
Matys Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 eh - i jeszcze: co mu sie z gutkiem stalo?? (wiem, wiem: radiacja i te sprawy - jadra zawsze ida na pierwszy ogien... ale jednak - fajnie by bylo jednak gdyby bylo tu wiecej 'zwierzecosci' i jakiejs takiego 'serio' podejscia - bo w sumie to wlasnie wasz projekt 'zabawowy' nie bedzie tak do konca chyba... a produkcji gdzie bezplciowe laski i panowie w zbrojach z dekoltami i ogromnymi mieczami jest multum... tak sie teraz zastanawiam ze nie gralem nigdy w zyciu w gre gdzie koles latal by z interesem na wierzchu i szczrze mowiec nie mila bym na to ochoty, jak chyba wiekszosc spoleczenstwa (ta grajaca). czy to ma ckolwiek wspolnego z klimatem gry? jesli juz to bardzo maly wiec wydaje mi sie ze KLICEK dobrze zrobil i nie modelowal fujarki tego potworka... a to co wymodelowal to pierwsza klasa wrecz swiatowa. osobiscie nie koniecznie przepadam za tego typu potworkami i koncepcyjnie mi sie niepodoba ale to nie zmienia faktu ze to klasowa robota :-) ...jedyne co bym zmienil to elementy zbroiki kore wydaje mi sie ze byly robione z reki w ZB a chyba powinny byc wymodelowane i potraktowane ze smootha ale to chyba malo istotne bo raczej nie bedzie tego widac. pozdrawiam
KLICEK Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 Dzieki Chrisik fajniej wyszlo :) Ftorek dzieki , myslalem nad tym dlugo bo z poprawkami walczylem ladnych kilka godzin i szczerze mowiac ze az sie prosilo o siura z wielka zyla (lol) ale jednak chyba lepiej niech zostanie "obojniakiem" ;) Co do zbednego detalu ... tak jest on zbedny :) przyznaje sie bez bicia , ale qrcze mapa 1024 no serce sie kraja zostawiac ja niebieska jest pole do popisu to trzeba wykozystac na maxa w/g mnie a jezeli w grze nie bedzie sie tak fajnie prezentowalo to w moim portfolio napewno :D Matys dzieki :) Ardeni dzieki bardzo :) wiadomo na pomieszczeniach zawsze sie tnie jak moze zeby te kilka trojkatow dodac na postacie, sam do konca nie jestem do tego przekonany, ale sila wyzsza :) Leru thx :) Vorek thx :D Andy_a mam do zrobienia jeszcze tam pare rzeczy, ale powiem Ci ze ta postac chcialbym dopiescic jeszcze troszke , napwno wroce do niej jak tylko skoncze warzniejsze zadania
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 A może by mu dorobić jakieś pancerne majty? Bo raczej w grach się rzadko zdarza by takie potwory latały z gołą (_!_)...
zaki79 Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 fajowy stworek - przypomina nieco bestie z resident evil. Tylko wydaje mi sie, ze tam ze zgieciem rąk na wysokości łokci jest coś nie tak... nie będzie problemów ze zginaniem? te bicepsy chyba ciut za daleko się kończą... czekam na teksturke :) pozdrawiam !
FRODO Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Bez sensu tu takie wielkie halo o jego ptaszka :d ,a stanik nosi. I ma jakoś tak mocno ściśniętą (_|_) Czyżby mniał się czego obawiać z strony innych potworów? Bez podtekstów prosze ;) Ps Dostane wkońcu jakiś model do testów shaderów. Bo pójdę do konkurencji ;)
intoxicate Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Modele sa dopracowane albowiem w pewnej czesci gry mozna je ogladac z przyblizenia z dowolnym zoomem/ustawieniem kamery.
vv3k70r Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 co strone to wieksze obrzydlistwo..... az strach wlaczyc taka gre.... szczegolnie po objedzie.... disgusting..... fajne stworki :)
Hatred Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 szacuneczek :) fajny modelik, ladna normalka powiedz mi duzo bylo w niej poprawek? (chodzi o bledy w wypalaniu, ja czasem musze po 4-6 razu wypalac normala na roznych ustawieniach zeby bledy podmalowac)
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Dzieki chlopaki dzieki :) dodajecie mi mocy zeby nadal wytlaczac te postacie :D Hatred : no z tym niekiedy jest ciezka sprawa :) najlepiej robic tak jak robimy w maxie przygotowac model low i model pod rzezbienie hi (scale factor tak samo musi byc identyko) zmapperem i wypalac poprostu projektion map :) wtedy 100 % ze nic sie nie bedzie walilo z modelem a i samo modelowanie jest bardzoooo przyjemne bo siatka nie ma trojkatow itp , zaraz zrobie taki mini tutek jak to szybko zrobic ;) Wektor - thx :) Baldack - Thx FRODO - no mecz Adnrzeja na gg musi Ci cos dac na bank i nie idz do konkurencji ;D
ognisty Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 "zaraz zrobie taki mini tutek jak to szybko zrobic" ... czekam czekam :D
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 ok :) juz zrobilem :) Btw "PAMIETAJCIE ZEBY MODEL HP NIE MIAL MAPOWANIA BO INACZEJ WSZYSTKO BEDZIE SIE SYPAC WLACZNIE ZE ZBRUSHEM" to tak zeby przypomniec ok wrzucam stepsy co i jak :) haf fan chlopaki :) jak nic nie zczailiscie z tego tutka to pisac nagram wideo 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się