Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Po raz pierwszy daje cos na forum. Modeluje wizualizacje swojej kuchni. To co prezentuje to dopiero wstep - bez wiekszej ilosci szczegolow i dobego oswietlenia. Prosze o jak najwiecej krytycznych uwag :)

 

kuchniatest42ga6.jpg

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kazan_HB nie wiem czym renderujesz ale w VRay'u można renderować scenke przypisując całej jeden wybrany materiał, a zabawa w oteksturowywanie wszystkiego po zrobieniu całości chyba jest imho gorszym rozwiązaniem niż gotowa teksturka na gotowy dany model.

 

Pozatym fajny kaloryfer ;) I lepiej chyba zrób dzienne oświetlenie zamiast nocnego.

Napisano

Nie mialem zbyt wiele czasu na zrobienie czegos wiecej ale zeby nie bylo ze stoje w miejscu dodalem pare szczegolow plus inne swiatlo i materialy (render tez nie jest najlepszy bo ustawienia GI sa na very low). Poki co na razie tylko tyle :(

Napisano

now iec tak grzejniczek niezły ale lepiej by wygladał jakby zapełniał ta wneke cała pozatym rurka dochodząca do grzejnika jest za cienka no i zawór za wązki o materiału grzejnika musisz dodac jkis bump noise albo cos w tym stylu bo powierzchnia kaloryfera jest chropowata przeciagni reka u siebie to zobaczysz no i raczej powinna byc bardziej matowa bo maluje sie kaloryfery farba olejna raczej a nie lakieruje i poleruje na błysk:)

Napisano

Ok. Dzieki. Grzejniczek jest juz w bardziej naturalnym kolorze - rozmiar pozostal na razie ten sam, bo taki maly jest w rzeczywistosci. Dodalem jeszcze kontakt, puszke, widoczek za oknem (+ DOF) i inny model odbic (z HDRI).

Napisano

Witam! Po dluzszej przerwie udalo mi sie troch z updatowac te scenke. Wciaz pracuje na modelingiem obiektow do tej sceny, rownoczesnie uczac sie teksturowania i roznych metod renderowania. Stad tak mi wolno idzie. Poradzcie co warto by tu jeszcze zmienic. Z gory dzieki za zainteresowanie i porady.

 

attachment.php?attachmentid=37627&stc=1&d=1159049748

Napisano

jest ładnie, znaczy sie realistycznie,tylko wyprostuj widok za oknem i zrób inne połączenie ściany z podłogą bo aktualne jest zbyt idealne ;)

Napisano

A moim zdaniem dorbze jest, w koncu słońce nie świeci na całej powierzchni w pokoju, tak jak na zewnątrz :)) Realistyka jest dość duża ale podnieś poziom szczegółów i co do obrazka w tle... to mym zdaniem jest troszke przektrzywiony :p popraw to :)) pozdro

Napisano

heheh fajna kuchnia XD chyba ty w jakims akademyku mieszkasz ze tylko kilka makaronow sterczy i wogole parapat słuzy jako regał :D

A tak na serio czas renderu troszke mnie zdziwił 6H i to jeszcze nie najlepsza jakosc, wogole wygląda mi to jak bys w GI Skylight oswietlał hdri.

Nie czytałem wczensejszych postow, to vray ?

Napisano

Teraz dodałem firankę i zmieniłem troszkę teksturę okna - na bardziej "starą".

Udało mi się także zmniejszyć czas renderingu przez wybranie Light cache jako secondary bounces GI engine.

kuchniatest32cx5.jpg

Napisano

Siemano..poczatek mi sie bardzo podobal lecz teraz jest srednio. Firanka wyszla Ci jak jakas siatka wzmacniajaca do tynkow. Nie widac ram okien ktore wygladaly dosyc fajnie i mozna to jeszzce odzyskac ale przez wymiane firanek. Nie wiem dlaczego kolor scian jest mapa pojedynczego kafelka..bo tak to wyglada. Tak w ogole pokaz fotke pomieszczenia to porownamy:)

Napisano

Tak jak myslalem przesadzilem. Chcialem troche "postarzyc" pomieszczenie ale chyba efekt jest nienajlepszy. W rzeczywistosci w kuchni (bo to kuchnia) jest teraz calkiem ladnie - tak nedznie bylo przed remontem. Wrzuce dzisiaj cos bez firanki i z kilkoma dodatkami. Dzieki za rady.

Napisano

NIezła scenka. Modele są super, piękny kaloryfer. Najbardziej urzekają tutaj same tekstury, dają wrażenie tego, że scenka wygląda jakby było to już gotowe zdjęcie.

Napisano

Troszeczke "przeteksturowalem" scene. Powoli zaczynam sie juz nia meczyc i mysle ze bede zblizal sie do jej zakonczenia. W planie pozostalo jeszcze umeblowanie: szafa kuchenna, stol i stolki.

 

kuchniatest39jr5.jpg

Napisano

Blad od samego poczatku. Dobrze wystartowales ale tak na prawde braklo Ci pomyslu na scene w efekcie czego wyszlo nijako bo praktycznie nic tam nie ma. Wnioski na przyszlosc oczywiste. Pozdrawiam:)

Napisano

Szafa jest na razie w stadium "powstawania". Wstawilem ja tylko zeby sprawidzic rozklad swiatla i cienia. Koncowy model - juz w przygotowaniu - jest o wiele bardziej skomplikowany i realistyczny. Po drugiej stronie pojawi sie jeszcze stol. Dodatkowo jeszcze bedzie troche drobiazgow na stole i na szafie takze.

Napisano

blood_brother: drewno to blend material: 1 - VRayMtl w diffuse texturka drewna calkiem jasnego (chyba sosna), 2 - VRayMtl w kolorze ciemnej czerwieni.

lilowy: to nie srubokret tylko wieszak na "roznosci"

Napisano

chcialbym zauważyć że istnieją na świecie różne bejce i lakiery do drewna i że nie zawsze drewno musi naturalny kolor. :):)

 

Super to wyglada. Niby nic nie ma ale już jest fajnie:)

Napisano

Z-Brush: szafka rzeczywiscie jest w takim mocnym czerwonym kolorze, brakuje tylko odrobiny polysku, bo jest na niej "lekki" lakier. Postaram sie to naprawic w nastepnym renderze.

Na razie kilka drobnych dodatkow.

 

kuchniatest43vi0.jpg

Napisano

siatka jest nie tak, jakoś dziwnie się układa

czy fugi między kafelkami nie za szerokie?

sądząc po ilości światła, za oknem powinno być jaśniej.

Napisano

Czesc! Znowu dodalem kilka szczegolow. To juz prawie koniec. Zmienilem odstepy miedzy kafelkami - rzeczywiscie byly za wielkie. Poradzcie co jeszcze warto zmienic.

 

kuchniatest47ia1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności