Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Po raz pierwszy daje cos na forum. Modeluje wizualizacje swojej kuchni. To co prezentuje to dopiero wstep - bez wiekszej ilosci szczegolow i dobego oswietlenia. Prosze o jak najwiecej krytycznych uwag :)

 

kuchniatest42ga6.jpg

  • Odpowiedzi 68
  • Wyświetleń 6,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze na razie zostaw tekstury zrob wszystkie modele i oswietl scene bez materialow. Naprawde masz kafelki od podlogi po sufit? :)

Napisano

Witam.

 

Twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

Napisano

Kazan_HB nie wiem czym renderujesz ale w VRay'u można renderować scenke przypisując całej jeden wybrany materiał, a zabawa w oteksturowywanie wszystkiego po zrobieniu całości chyba jest imho gorszym rozwiązaniem niż gotowa teksturka na gotowy dany model.

 

Pozatym fajny kaloryfer ;) I lepiej chyba zrób dzienne oświetlenie zamiast nocnego.

Napisano
  • Autor

Nie mialem zbyt wiele czasu na zrobienie czegos wiecej ale zeby nie bylo ze stoje w miejscu dodalem pare szczegolow plus inne swiatlo i materialy (render tez nie jest najlepszy bo ustawienia GI sa na very low). Poki co na razie tylko tyle :(

Napisano
  • Autor

Jakos nie mam za bardzo czasu na updaty ale cos tma popchnalem sprawy do przodu. Dowod ponizej.

Napisano

now iec tak grzejniczek niezły ale lepiej by wygladał jakby zapełniał ta wneke cała pozatym rurka dochodząca do grzejnika jest za cienka no i zawór za wązki o materiału grzejnika musisz dodac jkis bump noise albo cos w tym stylu bo powierzchnia kaloryfera jest chropowata przeciagni reka u siebie to zobaczysz no i raczej powinna byc bardziej matowa bo maluje sie kaloryfery farba olejna raczej a nie lakieruje i poleruje na błysk:)

Napisano
  • Autor

Ok. Dzieki. Grzejniczek jest juz w bardziej naturalnym kolorze - rozmiar pozostal na razie ten sam, bo taki maly jest w rzeczywistosci. Dodalem jeszcze kontakt, puszke, widoczek za oknem (+ DOF) i inny model odbic (z HDRI).

Napisano
  • Autor

I jeszcze jeden maly updacik - tym razem inne tlo za oknem, troche wiecej szczegolow i nowe materialy. Dajcie znac co warto poprawic.

Napisano
  • Autor

Witam! Po dluzszej przerwie udalo mi sie troch z updatowac te scenke. Wciaz pracuje na modelingiem obiektow do tej sceny, rownoczesnie uczac sie teksturowania i roznych metod renderowania. Stad tak mi wolno idzie. Poradzcie co warto by tu jeszcze zmienic. Z gory dzieki za zainteresowanie i porady.

 

attachment.php?attachmentid=37627&stc=1&d=1159049748

Napisano

jest ładnie, znaczy sie realistycznie,tylko wyprostuj widok za oknem i zrób inne połączenie ściany z podłogą bo aktualne jest zbyt idealne ;)

Napisano

A moim zdaniem dorbze jest, w koncu słońce nie świeci na całej powierzchni w pokoju, tak jak na zewnątrz :)) Realistyka jest dość duża ale podnieś poziom szczegółów i co do obrazka w tle... to mym zdaniem jest troszke przektrzywiony :p popraw to :)) pozdro

Napisano

te 6 godzin renderingu to lekka przesada - musisz mieć coś xle ustawine bo to raczej niemożliwe.

Napisano

heheh fajna kuchnia XD chyba ty w jakims akademyku mieszkasz ze tylko kilka makaronow sterczy i wogole parapat słuzy jako regał :D

A tak na serio czas renderu troszke mnie zdziwił 6H i to jeszcze nie najlepsza jakosc, wogole wygląda mi to jak bys w GI Skylight oswietlał hdri.

Nie czytałem wczensejszych postow, to vray ?

Napisano
  • Autor

Teraz dodałem firankę i zmieniłem troszkę teksturę okna - na bardziej "starą".

Udało mi się także zmniejszyć czas renderingu przez wybranie Light cache jako secondary bounces GI engine.

kuchniatest32cx5.jpg

Napisano
  • Autor

Inna firanka, inne materialy, troche nowych modeli i inne parametry renderingu aby skrocic czas obliczen. Co wy na to?

kuchniatest37df5.jpg

Napisano

Siemano..poczatek mi sie bardzo podobal lecz teraz jest srednio. Firanka wyszla Ci jak jakas siatka wzmacniajaca do tynkow. Nie widac ram okien ktore wygladaly dosyc fajnie i mozna to jeszzce odzyskac ale przez wymiane firanek. Nie wiem dlaczego kolor scian jest mapa pojedynczego kafelka..bo tak to wyglada. Tak w ogole pokaz fotke pomieszczenia to porownamy:)

Napisano
  • Autor

Tak jak myslalem przesadzilem. Chcialem troche "postarzyc" pomieszczenie ale chyba efekt jest nienajlepszy. W rzeczywistosci w kuchni (bo to kuchnia) jest teraz calkiem ladnie - tak nedznie bylo przed remontem. Wrzuce dzisiaj cos bez firanki i z kilkoma dodatkami. Dzieki za rady.

Napisano

NIezła scenka. Modele są super, piękny kaloryfer. Najbardziej urzekają tutaj same tekstury, dają wrażenie tego, że scenka wygląda jakby było to już gotowe zdjęcie.

Napisano
  • Autor

Troszeczke "przeteksturowalem" scene. Powoli zaczynam sie juz nia meczyc i mysle ze bede zblizal sie do jej zakonczenia. W planie pozostalo jeszcze umeblowanie: szafa kuchenna, stol i stolki.

 

kuchniatest39jr5.jpg

Napisano

Blad od samego poczatku. Dobrze wystartowales ale tak na prawde braklo Ci pomyslu na scene w efekcie czego wyszlo nijako bo praktycznie nic tam nie ma. Wnioski na przyszlosc oczywiste. Pozdrawiam:)

Napisano
  • Autor

Kolejny etap - szczegoly na tablicy korkowej i "zarys" szafy kuchennej.

 

kuchniatest41rl9.jpg

Napisano
  • Autor

Szafa jest na razie w stadium "powstawania". Wstawilem ja tylko zeby sprawidzic rozklad swiatla i cienia. Koncowy model - juz w przygotowaniu - jest o wiele bardziej skomplikowany i realistyczny. Po drugiej stronie pojawi sie jeszcze stol. Dodatkowo jeszcze bedzie troche drobiazgow na stole i na szafie takze.

Napisano
  • Autor

blood_brother: drewno to blend material: 1 - VRayMtl w diffuse texturka drewna calkiem jasnego (chyba sosna), 2 - VRayMtl w kolorze ciemnej czerwieni.

lilowy: to nie srubokret tylko wieszak na "roznosci"

Napisano

chcialbym zauważyć że istnieją na świecie różne bejce i lakiery do drewna i że nie zawsze drewno musi naturalny kolor. :):)

 

Super to wyglada. Niby nic nie ma ale już jest fajnie:)

Napisano
  • Autor

Z-Brush: szafka rzeczywiscie jest w takim mocnym czerwonym kolorze, brakuje tylko odrobiny polysku, bo jest na niej "lekki" lakier. Postaram sie to naprawic w nastepnym renderze.

Na razie kilka drobnych dodatkow.

 

kuchniatest43vi0.jpg

Napisano

ogólnie bardzo mi sie podoba;] jeszcze tylko modele i bedzie idealnie;]

Napisano
  • Autor

Dodalem jeszcze pare drobiazgow. Nie mialem zbyt wiele czasu stad tylko kilka.

 

kuchniatest44zc3.jpg

Napisano

siatka jest nie tak, jakoś dziwnie się układa

czy fugi między kafelkami nie za szerokie?

sądząc po ilości światła, za oknem powinno być jaśniej.

Napisano
  • Autor

Czesc! Znowu dodalem kilka szczegolow. To juz prawie koniec. Zmienilem odstepy miedzy kafelkami - rzeczywiscie byly za wielkie. Poradzcie co jeszcze warto zmienic.

 

kuchniatest47ia1.jpg

Napisano

sstół jest extra. ten słoik mniej.

 

Co zmieniles w kafelkach? Nie widze róznicy.

 

pozdr

Napisano

Byłbym wdzięczny jakbys napisał jak zrobiłes materiał firanki.Jestem początkujący.:p.A tak,to bardzo fajnie,ciepło Ci wyszło.Pozdro!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności