Napisano 13 Lipiec 200618 l oj, troche słabo. pokaż siatke. potem zarzuce pare ciekawszych siaetk (m.in. pleców) to moze troche pomoże.
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor nom, cos w nim definitywnie jest nie tak, czekam az ktos powie mi co x), tutaj siateczka:
Napisano 13 Lipiec 200618 l pokaz jakos sensowniej te siatke. robisz w 3dsmaxie czy czyms innym? http://damascus.com.ne.kr/temp/amWIP_002_wire.jpg http://www.eovia3d.net/tutoriaux/nierd/present_part4.jpg
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor W lightwave, dzięki za siatki, na pewno coś poprawię, chcę tylko zaznaczyc, że te gobbosy nie mają byc takie megadokładne, bo ich wielkosc w scenie bedzie duzo mniejsza (patrz krzesełka).
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor no to ba : ) na razie nie ma jeszcze w sobie kostek :P To jest generic gobbo. z niego zrobie pozostałych 6sciu
Napisano 13 Lipiec 200618 l Wydaje mi si eze ręce wyglądają zabardzo kwadratowo.. powinny byc cieńsze i bardziej zaokrąglone.
Napisano 14 Lipiec 200618 l bede szczery, ale moze Cie to zmotywuje :) ta siatka jest porażkowa na plecach przydałoby sie pare dodatkowych pionowych krawedzi, na klacie troche poziomych. na bicepsie niepotrzebnie dałes extrude'a. z brzucha tez mozna by spokojnie zdjąć pare poly, bo MS sobie dobrze z tym poradzi. no nic, pracuj. mam nadzieje ze sie uda :D
Napisano 14 Lipiec 200618 l Hehe, kolejne podjeście do tematyki warhammerowej, życze powodzenia. Skaveny rządzą:P
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Mekka dzięki : ). Popracowalem XDDDDDD tak to wygląda i z tego będę tworzył (na bazie zmieniania wyglądu ryjka. i szczegułów takich jak kolczyki, tatuaże, maski, naramienniki, etc) resztę goblinów. Jeśli coś jeszcze nie pasuje to prosze sie zgłaszac x) materiał będzie poszczępiony kanałem alpha w teksturze 'kręgi na plecach' dostaną odpowiedniego bumpa' poprawki w modelu - zmiejszony biceps, dodana dłoń dodane łopatki, powiekrzona klata, wygładzenie linii klata-brzuch troche przemodelowana głowa (spłaszczona w osi z, ciut zmniejszona, troche żuchwe przestawiłem) dodane nogi (o ile to tak można nazwac xDDD)
Napisano 14 Lipiec 200618 l Przód ładniejszy od tyłu, jakos dla mnie tam malo krągłości jest u tego goblina.
Napisano 14 Lipiec 200618 l Wygląda jakby leżał na szybie ;] Strasznie płasko i kwadratowo miejscami, wygląda nienaturalnie, polecam poszukać nieco referek, nawet "ludzkich" i pododawć mu nieco krągłości :) Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor gdzie te krągłości ? na pleckach ? na pośladach ? na rękach ? x) wyrażajcie się jaśniej proszę ^_^, dziękuję. EDIT: dzięki , juz sie biorę za jego PLECKI xD i rąsie, przód na razie zostaje.
Napisano 14 Lipiec 200618 l http://www.human-anatomy-for-artist.com/free/free_samples.htm - sam poszukaj :) I nie ma znaczenia że to jest goblin a to człoweki, pewne elementy anatomii możesz przerysować ale nie możesz ich zaniedbać albo pominąć (mięśnie, kości itp.) Głównie płaskość widać na plecach (łopatki Ci wcięło np.) i rękach. Połączenie ramion z tułowiem też do najszczęśliwszych nie należy, tak samo szyi. Nogi już nieco lepiej ale kolana wołają o zemstę :) Postudiuj nieco referek dokladnie, będziesz wiedzial o co chodzi, bo tak z głowy to się nie da, przynajmniej nie odrazu :) Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200618 l Ale dlaczego nie w szlafmycy ten Goblin??? Wszak to Night Gobliny być muszą :)
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor NG będzie szaman, ale robię go na tego specjalnego z maską i małym squigiem przy różdżce :), reszta to będą zwykłe gobby... kwestia poly, oraz tego ze wole wymodelowac 6 różnych gobbów (pod względem tatuaży itd, etc) niż 6 różnych rodzajów szmatek na nich XD
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor No i update. Grr męczy mnie już ten gobbolin. Poprawione : - plecki bardziej okrągłe, - wyeksponowane łopatki ciut bardziej, - pod łopatkami dodałem coś co widniało na referce, - zmieniłem łaczenia klatka - szyja, ręce - tułów, obojczyk - ramię, - klata poszła ciut do przodu, zmieniona krzywizna klata - brzuch, - kolana, - uda,
Napisano 15 Lipiec 200618 l Autor Wymęczony goblinek przeszedł jeszcze pare zmian, teraz zajmuje sie jego teksturowaniem, a tutaj zarzucam kreaturke, która będzie w klatce siedziec. Zrezygnowałem z wywerny, bo przypomniałem sobie o.... SQUIGACH xDDDDD Squig to połączenie dinozaura, świni i pochwy na zęby xD myśle, że bardzieł obły od goblina :>>>>>
Napisano 15 Lipiec 200618 l Napewno fajniejszy, miło wygląda choć wokół oczu i same powieki można by było ładniej zrobić, pokaż siatkę.
Napisano 15 Lipiec 200618 l Autor zauważyłem to i poprawiłem już po renderach :>>>, za moment wrzuce poteksturowanego ^_^ EDIT: Oto i grubasek : No i jak :D ?
Napisano 15 Lipiec 200618 l Moim zdaniem jest lepiej, dosyć ładnie wyszła choć tekstura mogła być ciekawsza, ale to jest twoja wizja. Może trochę wiecej koloru by sie przydało.
Napisano 15 Lipiec 200618 l yoo... śliczny... qrde.. zawsze miałem wrażenie, ze squigi są włochate ? :/....
Napisano 15 Lipiec 200618 l Autor eeeeeeeeee nie ! broń cie panie boziu !, włochaty jest tylko 1, ten co to go ma na różdżce Wurzzag, reszta jest skurzasta :>
Napisano 17 Lipiec 200618 l Autor jedziemy z teksturkami: - zrobię tak : w ogóle zgasze swiatlo u góry, załącze render na bounces 2 co do teksur - na razie są jeszcze troche za czyste i za mało różnorodne, ale na poczatku chce sobie przygotowac baze, bo puzniej domalówki na color mapach są juz luźne. mam problem - świeczka. to point light, o takim samym kolorze swiatla jak to z drzwi. Chciałbym by miał takie cienie jak Area. pytanie jak to zrobic ? szczegulnie ze chcialbym jeszcze ze 2 swieczki umiescic Co do sceny to troche sie pusto zrobiło wiec ze szczegółow to dojdzie jeszcze jakieś zielkso typu liany, winorośla głównie na ścianach, które zamieniłem z kamiennych kostek na drewniane bale :) EDIT : widze ze drzewo przechodzi przez pergamin :>>>>>>>>> , poprawie, juz mi sie gasic rendera nie chcialo.
Napisano 17 Lipiec 200618 l Tekstura drewna fajna:). Jaki pergamin? Zobaczy się jak z resztą teksturek wypadnie. Na razie trudno powiedzieć.
Napisano 18 Lipiec 200618 l Ale bajer, poprostu super. Mam pytanko: jak sie robi te kropki w renderze, co sprawia wrazenie takiego niewyraznego obrazu, fajnie to wyglada, a mi zawsze wychodzi tak ostro...
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor nie wiem o jakie Kropki Ci chodzi, ale prawdopodobnie chodzi ci o GI czyli o globalną iluminacje (XDDDDDDDDDDDDDDDDDD).. Poza tym pracuje w Lightwave, wiec i tak cokolwiek bym nie powiedzial, to względem maxa będzie sie mialo ciut inaczej :) . Miło, że Ci się podoba :) baj de łej hir kams de smal apdejt. Tym razem bez GI bo za długo czasu zajmuje, a jeszcze nie dograłem ustawien x_x - kule na łańcuchach - za ciemne + brak im jeszcze UV, - beczuszki, - woreczki na grzybki - pare innych rzeczy xD pytania do publiki : - napisy na kamieniach na wejściu - zrobic jasniejsze ? chcialem by wygladaly jak farba, ale nie wiem czy nie sa zbyt mało widoczne - ponawiam prosbe o rozwiazanie dot. swiatel, jak z point lighta uzyskac miekkie cienie (i czy w ogóle sie da) ? To są na razie base textures, bo jeszcze dużo brudu na nich dojdzie, chcę skomponowac kolory i ustawic swiatlo, potem dodam detale. OMG: beczki powinny miec pionowe pasy a nie poziome xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD do poprawy xD
Napisano 18 Lipiec 200618 l Dobrze Ci idzie,odoba mi sie:) Co do tego point lighta to nei wiem,ale mógłbyś spróbować go zastąpić linearem,albo area lightem i tak ustawić żeby uzyskać podobny efekt. Włącz radosity bo strasznie ciemno na tym renderze:)
Napisano 19 Lipiec 200618 l tekstura na cysternach w środku wygląda jakby miała za małą rozdzielczość jest za ciemno, może dasz jakieś świeczki albo lampy naftowe? napisy na kamieniach nie są widoczne.
Napisano 19 Lipiec 200618 l Ania, bo sztuka teraz wymaga dodatkowej inwencji - w tym przypadku nalezy rozjasnic na maxa monitor ;P Ale tak szczerze to Ania ma racje - jest zdecydowanie za ciemno :/ A o gwozdzie w deskach (w podlodze) mozna przepasc ;P Ogolnie scenka ciekawa :)
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor z tego miejsca chciałem podziękowac wszystkim za wsparcie i komentarze - te krytyczne przede wszystkim - to wiatr w moje skrzydła i prawdopodobnie dzięki temu osiedlę sie na tym forum na stałe :))))) To jest moja pierwsza scenta tego typu i nie przypuszczałem, że w ogóle dojdę do teksturowania :) Update: Która z tych wersji najlepsza ? przypominam , że scena ma byc w założeniach 'nocna'. Wyskoczyły przy tym błędy na teksturkach które popełniłem, zabiorę sie za ich modernizajcę jak tylko poteksturuję reszte. Tajm tu decajd - łicz lajt iz beter. Ad Ania : teksturka tych 'buł maszynowych' to 1200x1200 pix. Za mało ? jesli tak to ją zrobie od nowa na większą, może to kwestia bumpa, nie wiem , doradź coś jesli możesz :) Do następnego Upa :)
Napisano 19 Lipiec 200618 l KacperSpala - dzięki za odpowiedź - to napewno GI, bo jak wstawiłeś render bez "tego" :)) - stało się wszystko jasne :]. Pozdrawiam.
Napisano 19 Lipiec 200618 l hehe chyba tylko night gobliny umieją zbijać beczki z pierścieni, zazwyczaj robi się to z wyginanych (w parze, oleju) pionowych desek. Fajny pomysł ale pokazujesz z jednej perspektywy wszystko. Przy tej kompozycji widać dużą część pokoju, ale chyba twoim celem nie jest przedstawienie pokoju, tylko tych goblinków. Świetnie wyglądał by goblinek na pierwszym planie z cynowym kuflem w ręku cały ubazgrany w świecącym na zielono (green goo) płynem z goblińskim wyrazem twarzy(jak to inaczej ująć;)) Prawde mówiąc zakładanie żę scena ma być nocna to największy błąd. Zrób tak żeby scena bez względu na ustawinie światła wyglądała dobrze. Uznawanie że można pominąć pewne elementy tylko dlatego że jests noc to błąd. Ja tak często robiłem (praktycznie każda moja scena na początku była nocna.) i na koniec dostawałem jakiegoś śmiecia nad którym mi sie dalej niechciało pracować:/
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor tak tak, ale wszystko po kolei :), po pierwsze pokazuję z jednej perspektywy, albowiem taki będzie ostateczny kadr. na początku chcę zgrac pomieszczenie do końca, a potem zajme się wpasowywaniem goblinków. co do beczek trzeba było czytac poprzednią stronę :PPPP Mniejsza z tym, nadal nie wiem, którą wersje oświetlenia wybrac xDDDDDDD Dzieki za komentarze.
Napisano 19 Lipiec 200618 l Moim skromnym zdaniem 3 wersja oswietlenia najlepiej oddaje atmosfere tego miejsca.
Napisano 19 Lipiec 200618 l Ja jestem zdecydowanie za pierwszą.. nocna jak nocna, ale się natrudziłeś, fajnie wszystko wygląda... chciałoby się móc to obejrzeć, a nie majstrować z jasnością monitora Pierwsze jest najbardziej przejrzysta, a przecież klimatu jej nie brakuje. Pozdr. i pracuj dalej :)...
Napisano 19 Lipiec 200618 l Wedlug mnie pierwsza jest za jasna. Co prawda widac wszystkie szczegoly jak biale plamy na czarnym tle co niby przemawia za ta opcja ale to nie o to chodzi zeby podziwiac kunszt z jakim sa wykonane skrzynki. Szczegoly sluza zapelnieniu sceny i dodania jej realizmu a nie maja na sobie skupiac cala uwage. Wedlug mnie oswietlenie nr 3 jest najlepsze bo widac wszystkie te szczegoly ale nie odwracaja/nie beda odwracac uwagi od wazniejszego punktu programu jakim beda gobliny. Bedzie tez latwiej wyeksponowac gobliny. A po za tym nawet przy tym oswietleniu brak tych wszystkich detali i pierdol dalby sie mocno zauwarzyc. Render ten to nie czarna plama wiec wszystko widac. Mysle ze propozycja nr 3 najlepiej oddaje oswietlenie nocne.
Napisano 19 Lipiec 200618 l druga wersja kolorystycznie najlepsza, ale na dole światłocień wygląda w niej nienaturalnie. pod tym względem wersja 3 jest lepsza. co do świeczek, jeśli w punktowych światłach nie ma opcji cieni area, to nie będzie (area polega na tym że świeci powieżchnia a nie punkt), być może zamiast tego jest shadow map, co by też dało miękkie cienie i w dodatku szybciej by się liczyło. nie znam LW. proponuję rozjaśnić bardziej światło z drzwi. dużo bardziej, może być nawet ciut przepalone. nie wiem czy tekstura za mała, powinno właściwie starczyć, czy może ona już jako bitmap jest trochę rozmyta? spróbój w phothoshopie nałożyć layer z czymś drobnym i ostrym. albo spróbuj bumpa pomniejszyć (lub wyostrzyć jakoś)
Napisano 20 Lipiec 200618 l 3 wersja oświetlenia najlepsza... Jakbyś podał położenie gobilnów to łatwiej by było podać co z tym oświetleniem 3 wersja najlepsza a to światełko nad biurkiem mogło by być jaśniejsze(większy zasięg). Drabinka wydaje się za płaska(deski za szerokie?) odstaje od reszty sceny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto