Skocz do zawartości

Scena 3D: Atlantyda - Underwater


Jonasz_Real

Rekomendowane odpowiedzi

Witam postanowiłem wziąc udział w bitwie, wiem że uderzam z grubej rury...ale nic protszego nie mogłem wymyslec...wiec pokazuję wam szybki szkic...w podstprodukcji dałem woterkowe filtry. :P

Leru dodaj jeszcze drugą bitewkę 2D, please :)

 

Długo się wachałem nad tytułem...Początkowo miało to byc Atlantyda, przedstawiony w momencie zniknięcia z ziemi...atakujące przez monstrualne potwory. Jeśli chodzi o przyczynę zniknięcia Atlantydy, oczywiście to tylko moja wyobrażnia.

 

Krótkie info:

Społeczeństwo tego miasta żyli w zgodzie z dzikimi zwierzętami, Lwami, wilkami, itd. (Cos w rodzaju a'la Opowiesci z Narnii. ) Nie zabraknie też fantastycznych postaci: np. ognistego jeżdzca, który sie on unosi,

białego jeżdzca ( to nie będzie Gandalf :P), krasnoludy. elf z łukiem...

Bitwa potoczy sie w alejce prowadzącego do pięknego pałacu. Która jest już częsciowo w ścianie morza.

Wszyscy stają w szranki morskimi potworami. Nad wielkim miastem nadciąga potężna fala. Niszcząc wszystko na swej drodze.

 

Myślę ze podołam z tym wszystkim, jeśli nie to trudno sie mówi. :)

 

Na początek wymodeluję tego potwora.

 

Życzę wszystkim wspaniałej bitwy :P

 

atlantydacn5ny1il8.jpg

 

monster01qt1ay0.jpg

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 158
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Leru > thq.

Kreska > dzięki

ttaaddeekk > nom jest trochę tego...co do wody to mam dwa sposoby na wymodelowanie go.

1 . Ręcznie :P

2 . Albo przy użyciu RealFlow4. Musiałbym na początek zbudowac prymitywny model budynku i zasymulowac taką falę... Potem zamienic go na poly...Z drugiej strony, bardzo to obciąży mojego komputera. Mam 2 giga ramu. I to trochę jeszcze ratuje mnie w takiej sytuacji.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... mi właśnie główny koncept nie bardzo przypada- może dlatego że nie bardzo go rozumiem- widzę jakąś centralną ulicę która fajnie by ssała perspektywą gdyby nie to że pierwszy plan całkiem zblokowany ale tak naprawdę po prostu "nie czytam go". Główka - zupełnie co innego, widzę, rozumiem i zazdroszczę umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek, Klicek, JmTm00, Junior - nie rozpieszczajcie mnie tymi komentarzami, bo nie ukończę...:p

RK - owszem jest tam chaos przy tych postaciach. Nie było sensu malowac tak ich dokładnie. W końcu to tylko szkic...jak wymodeluję te postacie, rozmieszczę na tym planie...zobaczymy co z tego wyjdzie. Cieszę sie ze Ci sie podoba główka, przynajmniej. :)

 

Pierwsze początki:

 

monsteryc8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wy gadacie z tym chaosem i ze za duzo sie dzieje koncept jak koncept i tak wszystko jest w wyobrazni Autora a o to akurat bym sie nie martwil bo Jonasz_Real udowodnil juz nie raz ze potrafi sobie poradzie z wlasna wizja i konceptem. newet nie bede mowil ze tylko tak dalej bo wiem ze i tak bedzie super ;-) ale powiem GL bo to zawsze sie przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wektor - thanq, będę oszczędzał, ale póki co, to jest jeden model to mogę pozwolic na takie smootowanie.

 

Matys - Ehh, nie wiem co powiedziec, naprawdę zaskoczyłesz mnie twoim komentarzem...dzięki, dzięki, jeszcze raz dzięki...:)

 

Powoli mi to idzie, zbyt dużo szczegółów napaskałem.

Daję kolejny udejt, bo byłem już na samym dole listy. Ehh, nie lubię takiej sytuacji. Troszkę mnie to mobilizuje.

Szkielet tułowia został zbudowany ZBrushu. Nie znam innego programu, którego mógłbym stworzyc go tak szybko. Oczywiście to tylko moja opinia.

Sam model jest już prawie gotowy, trza połączyc łapska. Potem UVW w Wingsie, według recepturki dr.Klicka :D

Pozdrawiamy go...

 

monur2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokemony? - nice, z roznych miejsc mozna brac inspiracje - az bede musial tego magi cos tam poszukac :)

Jonasz_Real: przylanczam sie do zapytania jednego z poprzednikow, nie dalo by sie tej jaszczurki grubszej zrobic? - bo gdyby nie dlugosc to grawitacja by zmusila ja do pchania glowy po ziemi :)

 

PS: zapomnialem dodac ze glowa tak czy inaczej jest naprawde ekstra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulow to nie zbruszem a ze splajna bylo pojechac.. stila w koncu robisz :)

i zacznij oszczedzac na poly albo zacznij juz siekac modele na oddzielne sceny...

tak Ci z gory mowie.... bo bedzies zpozniej plakal jak to poskladac :)

a nei spodziewam sie zebys robil final w jakies rozdzielczosci nizej niz bitwa 2d... a to oznacza ze sama fala z tylu lyknie najmniej (piana) paredziesiat tysiecy subdividow.... ram nei jest z gumy :)

 

geba fajna... ale tulow to na razie jakos taki plaski jest...... troche go znieksztalc... obwies wodorostem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo, dawno nic nie pokazywałem...ehh, czasu nie ma

 

JmTm00 - dzięki...trochę tego węża przypakowałem...myślę że to juz koniec. Zacznę ją mapowac.

 

_kuba_ - też tak myślę, że może cos z tego będzie :)

 

RK - myślę, że nie straciłesz apetytu, bo updajt kolejny nadchodzi.

 

SirAren - Przykro mi, jestes w błędzie, nie wzorowałem na niczym, a tym bardziej nie oglądałem pokemonów. Wszystko wychodzą spod mojej ręki, a dokładniej spod długopisu. Myślę, że wiesz co to jest? :D

 

Ciosek - thanq...fakt, z tą cienką szyją miała by problemy z uzdwignięciem samej głowy.

 

Kiełbaster - przypakowane

 

hkropinski - dzięki...słyszałem ze na wakacjach jestes już. A bitwa czeka...wracaj szybko wypoczęty :)

 

Kuciel - dzięki.

 

Wektor - Dzieki, no wiesz każdy ma swoją ulubioną metodę, i to całkowicie mi wystarcza. Zdarza się tak, że szybciej to zrobię w ZBrushu niz we splajnie. Co do wodorostu? Hmm. pomyslim póżniej, przy texturkach

 

Wrzucam kolejny updajt, tym razem konie. Ma kilka błędów, na nogach muszę poprawic.

 

leviatanava2.jpg

 

horsehardvn3.jpg

 

horsesmoothto1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie DZIĘKI KOCHANI, za wsparcie :). Jedno jest pewne, nie zdąże ukonczyc go do końca bitwy.

Zbyt mało czasu mam. Ale to nic złego. Zawsze mogę przeniesc do Wip'a. Wolałbym dopieścić całą scenkę do końca, postacie z detalami, zwierzęta, architekturę itd...bo jest ono wart dla samej pracy, nie chciałbym robic zbytnio szybko, upraszczać. A na to, ta praca nie zasługuje.

Traktuje go, jak dobrą zabawę. :p

Ale póki co, będę aktualizował tutaj.

Do usłyszenia, hej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, wielka szkoda bo praca zapowiadala sie swietnie, moze jednak dalo by sie cos zrobic, ja juz tem mialem rezygnowac ale wymierzylem sobie samskarcenie i jazda do roboty, hehe, moze warto sie przelamac czasu jesczze troche jest, ale to Twoja decyzja, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK dzięki, że mnie mobiliżujesz ;)

Wrzucam węża morskiego, będzie on stał na środku scenki, atakującego przez wilki.

Czy ktos ma jakies referencje z wilkami, chodzi mi o takie które nie mają futer. :D

Bo wtedy będzie mi łatwiej modelowac. ;)

 

Wrzucam shoty. Bo obiecałem aktualizację. No to dotrzymałem słowa.

 

leviatanhighmp8.jpg

 

leviatanlowmw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności