Napisano 3 Sierpień 200618 l Witam postanowiłem wziąc udział w bitwie, wiem że uderzam z grubej rury...ale nic protszego nie mogłem wymyslec...wiec pokazuję wam szybki szkic...w podstprodukcji dałem woterkowe filtry. :P Leru dodaj jeszcze drugą bitewkę 2D, please :) Długo się wachałem nad tytułem...Początkowo miało to byc Atlantyda, przedstawiony w momencie zniknięcia z ziemi...atakujące przez monstrualne potwory. Jeśli chodzi o przyczynę zniknięcia Atlantydy, oczywiście to tylko moja wyobrażnia. Krótkie info: Społeczeństwo tego miasta żyli w zgodzie z dzikimi zwierzętami, Lwami, wilkami, itd. (Cos w rodzaju a'la Opowiesci z Narnii. ) Nie zabraknie też fantastycznych postaci: np. ognistego jeżdzca, który sie on unosi, białego jeżdzca ( to nie będzie Gandalf :P), krasnoludy. elf z łukiem... Bitwa potoczy sie w alejce prowadzącego do pięknego pałacu. Która jest już częsciowo w ścianie morza. Wszyscy stają w szranki morskimi potworami. Nad wielkim miastem nadciąga potężna fala. Niszcząc wszystko na swej drodze. Myślę ze podołam z tym wszystkim, jeśli nie to trudno sie mówi. :) Na początek wymodeluję tego potwora. Życzę wszystkim wspaniałej bitwy :P
Napisano 3 Sierpień 200618 l Jonasz_Real -> oj nie mogę już dodawać nic ;) super koncept :) powodzenia w modelowaniu, teksturowaniu itd.
Napisano 4 Sierpień 200618 l no, koncepcik pierwsza klasa, szczegolnie kolorki, temat tez fajny. Podoba mi sie :) Powodzenia!
Napisano 4 Sierpień 200618 l no stary troche tego jest do zrobienia :) ale koncepty 1sza klasa , jak masz zamiar wymodelowac wode, masz juz jakis pomysl?
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Leru > thq. Kreska > dzięki ttaaddeekk > nom jest trochę tego...co do wody to mam dwa sposoby na wymodelowanie go. 1 . Ręcznie :P 2 . Albo przy użyciu RealFlow4. Musiałbym na początek zbudowac prymitywny model budynku i zasymulowac taką falę... Potem zamienic go na poly...Z drugiej strony, bardzo to obciąży mojego komputera. Mam 2 giga ramu. I to trochę jeszcze ratuje mnie w takiej sytuacji. Pozdrawiam
Napisano 4 Sierpień 200618 l Oj, dużo masz do dłubania przy tej scenie, ale pewnie podołasz zadaniu :) Koncept oraz pomysł fajny. Jeśli zachowasz kolorystykę z tego szkicu to będzie świetnie. Powodzenia życzę.
Napisano 4 Sierpień 200618 l Hmm... mi właśnie główny koncept nie bardzo przypada- może dlatego że nie bardzo go rozumiem- widzę jakąś centralną ulicę która fajnie by ssała perspektywą gdyby nie to że pierwszy plan całkiem zblokowany ale tak naprawdę po prostu "nie czytam go". Główka - zupełnie co innego, widzę, rozumiem i zazdroszczę umiejętności.
Napisano 4 Sierpień 200618 l Czapka z głowy jak machniesz to w pełnym 3d, napewno po czyms takim skill skoczy jak nie wiem ;) Powodzenia
Napisano 5 Sierpień 200618 l Autor piotrek, Klicek, JmTm00, Junior - nie rozpieszczajcie mnie tymi komentarzami, bo nie ukończę...:p RK - owszem jest tam chaos przy tych postaciach. Nie było sensu malowac tak ich dokładnie. W końcu to tylko szkic...jak wymodeluję te postacie, rozmieszczę na tym planie...zobaczymy co z tego wyjdzie. Cieszę sie ze Ci sie podoba główka, przynajmniej. :) Pierwsze początki:
Napisano 6 Sierpień 200618 l co Wy gadacie z tym chaosem i ze za duzo sie dzieje koncept jak koncept i tak wszystko jest w wyobrazni Autora a o to akurat bym sie nie martwil bo Jonasz_Real udowodnil juz nie raz ze potrafi sobie poradzie z wlasna wizja i konceptem. newet nie bede mowil ze tylko tak dalej bo wiem ze i tak bedzie super ;-) ale powiem GL bo to zawsze sie przyda.
Napisano 6 Sierpień 200618 l Autor Wektor - thanq, będę oszczędzał, ale póki co, to jest jeden model to mogę pozwolic na takie smootowanie. Matys - Ehh, nie wiem co powiedziec, naprawdę zaskoczyłesz mnie twoim komentarzem...dzięki, dzięki, jeszcze raz dzięki...:) Powoli mi to idzie, zbyt dużo szczegółów napaskałem. Daję kolejny udejt, bo byłem już na samym dole listy. Ehh, nie lubię takiej sytuacji. Troszkę mnie to mobilizuje. Szkielet tułowia został zbudowany ZBrushu. Nie znam innego programu, którego mógłbym stworzyc go tak szybko. Oczywiście to tylko moja opinia. Sam model jest już prawie gotowy, trza połączyc łapska. Potem UVW w Wingsie, według recepturki dr.Klicka :D Pozdrawiamy go...
Napisano 6 Sierpień 200618 l Noo jaszczur jak w koncepcie, dobrze dobrze :] Ja osobiscie pociagnałbym fałdke od brody do okolic przednich łap co zlałoby go w całość, ale i tak jest spoko. Hm a nie da sie lekko grubszy :>? Pozdrawiam
Napisano 7 Sierpień 200618 l Model łba "daje radę"- widać że dobrze przemyślany był. Dawaj dalej, narobiłeś mi apetytu.
Napisano 7 Sierpień 200618 l Hmm, kolega wzorowal sie na Pokemonach :) Magickarp --> to co kolega stworzyl = wybieram cie ;)
Napisano 7 Sierpień 200618 l pokemony? - nice, z roznych miejsc mozna brac inspiracje - az bede musial tego magi cos tam poszukac :) Jonasz_Real: przylanczam sie do zapytania jednego z poprzednikow, nie dalo by sie tej jaszczurki grubszej zrobic? - bo gdyby nie dlugosc to grawitacja by zmusila ja do pchania glowy po ziemi :) PS: zapomnialem dodac ze glowa tak czy inaczej jest naprawde ekstra
Napisano 10 Sierpień 200618 l tulow to nie zbruszem a ze splajna bylo pojechac.. stila w koncu robisz :) i zacznij oszczedzac na poly albo zacznij juz siekac modele na oddzielne sceny... tak Ci z gory mowie.... bo bedzies zpozniej plakal jak to poskladac :) a nei spodziewam sie zebys robil final w jakies rozdzielczosci nizej niz bitwa 2d... a to oznacza ze sama fala z tylu lyknie najmniej (piana) paredziesiat tysiecy subdividow.... ram nei jest z gumy :) geba fajna... ale tulow to na razie jakos taki plaski jest...... troche go znieksztalc... obwies wodorostem :)
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor Yo, dawno nic nie pokazywałem...ehh, czasu nie ma JmTm00 - dzięki...trochę tego węża przypakowałem...myślę że to juz koniec. Zacznę ją mapowac. _kuba_ - też tak myślę, że może cos z tego będzie :) RK - myślę, że nie straciłesz apetytu, bo updajt kolejny nadchodzi. SirAren - Przykro mi, jestes w błędzie, nie wzorowałem na niczym, a tym bardziej nie oglądałem pokemonów. Wszystko wychodzą spod mojej ręki, a dokładniej spod długopisu. Myślę, że wiesz co to jest? :D Ciosek - thanq...fakt, z tą cienką szyją miała by problemy z uzdwignięciem samej głowy. Kiełbaster - przypakowane hkropinski - dzięki...słyszałem ze na wakacjach jestes już. A bitwa czeka...wracaj szybko wypoczęty :) Kuciel - dzięki. Wektor - Dzieki, no wiesz każdy ma swoją ulubioną metodę, i to całkowicie mi wystarcza. Zdarza się tak, że szybciej to zrobię w ZBrushu niz we splajnie. Co do wodorostu? Hmm. pomyslim póżniej, przy texturkach Wrzucam kolejny updajt, tym razem konie. Ma kilka błędów, na nogach muszę poprawic.
Napisano 18 Sierpień 200618 l stary konik wypasny mozesz byc z niego dumy :) Twoj Best model ever w/g mnie stary tak trzymaj, konski lepek masakra no :)
Napisano 18 Sierpień 200618 l Koń jaki jest... Wychodzi świetnie, widać że masz dużą łatwość ruszania się między 2d a 3d- tylko pozazdrościć. Dawaj dalej (i częściej)
Napisano 19 Sierpień 200618 l Jonasz_Real --> Eh . wiem , pokolenie stracone :) Cio ty wiesz o zabijaniu , skoro nie ogladasz pokemonow ;) Dlugopisik to takie cos co pisze :)
Napisano 19 Sierpień 200618 l koń perfekcja *_*, też tak kiedys będę robił xD, scenka mi sie podoba bardzo, a teraz widzę, ża faktycznie jej podołasz (zobaczymy jeszcze teksturowanie x). Powodzenia !
Napisano 19 Sierpień 200618 l konik super:) siateczka masakra :) gratki ze polapujesz sie w tak gestej siatce :) pozdro
Napisano 19 Sierpień 200618 l Jonasz ale z Ciebie kocur. 2d, 3d i to wszystko w super wydaniu. Konik jest ekstra ;) Pozdro
Napisano 19 Sierpień 200618 l Konik wymiata - świetnie wyszedł. Głowa tego smoka nie pasuje, moim zdniem, do posotałych części ciała.
Napisano 29 Sierpień 200618 l Siateczki OK. Jak twój sprzęt to przerobi w finale, jeszcze jak pomyślę o wzburzonej fali ;). A potwór ( smok) to potwór, im bardziej w nim coś do czegoś nie poasuje, tym bardziej jest potworzasty :).
Napisano 31 Sierpień 200618 l Jakim cudem ja na ten topic nie trafiłem? Mniejsza o to. Modele pierwsza klasa, tak trzymać!
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Wielkie DZIĘKI KOCHANI, za wsparcie :). Jedno jest pewne, nie zdąże ukonczyc go do końca bitwy. Zbyt mało czasu mam. Ale to nic złego. Zawsze mogę przeniesc do Wip'a. Wolałbym dopieścić całą scenkę do końca, postacie z detalami, zwierzęta, architekturę itd...bo jest ono wart dla samej pracy, nie chciałbym robic zbytnio szybko, upraszczać. A na to, ta praca nie zasługuje. Traktuje go, jak dobrą zabawę. :p Ale póki co, będę aktualizował tutaj. Do usłyszenia, hej !
Napisano 31 Sierpień 200618 l hmm, wielka szkoda bo praca zapowiadala sie swietnie, moze jednak dalo by sie cos zrobic, ja juz tem mialem rezygnowac ale wymierzylem sobie samskarcenie i jazda do roboty, hehe, moze warto sie przelamac czasu jesczze troche jest, ale to Twoja decyzja, pozdrawiam
Napisano 31 Sierpień 200618 l Tylko tak mówi, chce sprawdzic userow :-). Mysle ze sie postara skonczyc :-)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Dobra, dobra już zacznę aktualizowac. Sorry za offtopic ale wczoraj obroniłem dyplom. I poszło mi bardzo dobrze. Myślę, że lepiej już nie mogło byc. :) Do usłyszenia. Hej...
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Dzięki, ndru_w Już sobie przypomniałem, że kiedyś zacząłem modelowac wilka. Na początek, prosta bryła.
Napisano 2 Październik 200618 l Autor RK dzięki, że mnie mobiliżujesz ;) Wrzucam węża morskiego, będzie on stał na środku scenki, atakującego przez wilki. Czy ktos ma jakies referencje z wilkami, chodzi mi o takie które nie mają futer. :D Bo wtedy będzie mi łatwiej modelowac. ;) Wrzucam shoty. Bo obiecałem aktualizację. No to dotrzymałem słowa.
Napisano 2 Październik 200618 l A teraz się przyznaj czemu twoje modele są takie fajne...ale nie kręć mi tu i nie odwracaj kota ogonem, że Zbrush, że mental...
Napisano 4 Październik 200618 l Jonasz zrobiles super mega postep jaszczura boska , siata bardzo fajna tak trzymaj
Napisano 4 Październik 200618 l Tu masz stronę z obdartymi ze skóry wilkami: http://www.soappuppy.com/wolf/index.html a tu z psami (wiem że nie to samo ale wyraźniej widać, może coś uklecisz. http://www.dogfocused.com/dog-health/canine-anatomy.php Ciągnij dalej - wychodzi zajebiście.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto